QARK.net — Audio rozhovor s Qarkem pro ČRo
Audio rozhovor s Qarkem pro ČRo

Audio rozhovor s Qarkem pro ČRo

Začátkem tohoto roku mi psal Pavel Gotthard, že by se mnou rád natočil rozhovor pro Český rozhlas Olomouc, který by se týkal převážně balení dívek a součástí, že by byly i nějaké ukázky z terénu. Znělo to zajímavě, tak jsem souhlasil.

Rozhovor se vysílal na ČRo dnes ve 14 hodin. Kdo ho propásnul, nemusí plakat, záznam je ke stažení přímo na stránkách ČRo v archívu pořadů a jedná se o speciál s názvem:

Poradník pro nesmělé muže:
http://www.rozhlas.cz/radionaprani/archiv/?p_po=4030


V rozhovoru najdete i tři menší ukázky z terénu. Vzhledem k tomu, že jsme s Pavlem natočili mnoho hodin záznamu, je logické, že sestřih do necelé půlhodinky, nebude úplným odrazem toho, co se obzvláště při balení na ulici dělo. Spíše jsou tam jen některé stěžejní prvky rozhovoru, takže bych k tomu rád něco dodal.


Balení 1: dívka pod deštníkem

Vlastně se jednalo o můj druhý pokus s balením na mikrofon a můžu vám říct, že když jdete za holku ještě s dalším klukem, který v ruce drží 25cm dlouhý mikrofon a strká jej před pusu tomu, kdo zrovna mluví, tak to má k normálnímu balení dost daleko. Tady se na nás navíc dívka připravila, protože nás viděla už při prvním rozhovoru (sváděl jsem čtyři mladé holky) a mluvila ze začátku strojeně „na mikrofon“. Naštěstí se potom uvolnila a rozhovor dostal úplně jiný spád.

Když jsem si to potom poslouchal ze záznamu, zdálo se mi to moje oslovení „Slečno…“ děsně nesebevědomé a přemýšlel jsem, jak je to možné. Až pak mi došlo, že tento dojem vzniká tím, že se mikrofon v průběhu věty přesunul k dívce a tak je poslední slabika taková slabá. Je škoda, že při audio rozhovoru nejde vidět řeč těla.

Ten kousek s líbáním mě napadl přímo při rozhovoru. Cíl by jasný: zaujmout a šokovat. První šok nastal, když jsem řekl o sázce a druhý, když jsem řekl, že bych do toho nešel. Pak už jsem jen zapracoval na souznění pocitů a mohl pokračovat dál.

Vzhledem k tomu, že to byl druhý pokus na mikrofon, měl jsem ze začátku pocit, že by ten rozhovor měl být co nejkratší a tak se to snažil zbytečně hrotit. To byl hlavní důvod, proč jsem nedostal číslo, když jsem si o něj řekl. Zbytečně jsem kvaltoval a dívka mi ještě dostatečně nedůvěřovala. Každopádně jde z celé ukázky slyšet, že kdybych počkal, tak na konci bych to číslo pravděpodobně dostal, protože dívka byla už naprosto uvolněná.

Ještě taková vsuvka. Když jsem se jí ptal, proč mi to číslo nedá, tak jsem důvod znal. To vyjmenovávání tam bylo proto, abych za tu dobu, co jsem možnosti vyjmenovával, pracoval na tom pravém důvodu – abychom se spolu déle bavili a více se spolu seznámili.


Balení 2: s holkami na nádraží

Potkali jsme pár holek na Hlavním nádraží, které se po chvilce v pohodě uvolnily, naprosto zapomněly na mikrofon a bavily se. Dokonce se to tam rychle zvrhlo k vytleskávání nějaké melodie. Už ani nevím, jak jsem to začal, ale holky se svižně zapojily do hry. Nakonec jsme ještě dlouho debatovali například o tancování, vtipkovali a smáli se, než jsem si řekl o číslo svým oblíbeným způsobem: „Holky, máte nějakou vizitku?“


Balení 3: můžeme to zkusit obráceně

Tady se role obrátila a balení si zkusil i Pavel Gotthard, který se mnou dělal rozhovor. Dal jsem mu pár tipů, co má říkat a co nemá, vysvětlil mu, že on je ten nejdůležitější a co z toho plyne, a šli jsme na to.

Jedno se musí nechat, Pavel je strašně šikovnej. Ono jde vidět, že když se člověk nebojí komunikovat, tak mu stačí jen pár rad a ukázek a zvládne balit na jedničku. Kromě této ukázky oslovil ještě několik dalších holek, od jedné z nich si bez problémů vzal číslo a další se ho dokonce chystala políbit.

Co se týče rozhovoru s dívkou, se kterou se později sešel na kávě a vyzpovídal ji, nedá mi, nezmínit jednu podstatnou věc. Když ta dívka říkala, že jí přijde divný, když někdo takto oslovuje holky na ulici, tak jsem si vzpomněl na něco podobného. Bavil jsem kdysi s nějakou holkou, kterou jsem právě potkal na zastávce o tom, jak by si představovala, že by ji měl nejlépe oslovit cizí kluk na ulici, aby ji zaujal a ona řekla: „No já bych se nikdy s cizím klukem nebavila!“ Usmál jsem se a povídám: „Ale vždyť já jsem taky cizí a ty se se mnou právě bavíš!“, a ona se na mě podívala, zamyslela se a dodala: „Ale to je něco jinýho!“



Pamatujte si, že oslovit holku na ulici není žádný problém, je to naprosto normální a přirozené. Zvládnete to i vy!

Qark | 01. 05. 2008 21:41 | Komentáře: 63 | ::QARK.net


Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


1
Clion 01. 05. 2008 22:00

Celkom dobrý článok, a samozrejme hlavná rada na konci :-D Qark si jednoducho pašák (myslím to v dobrom)


2
L1ST3r 01. 05. 2008 22:19

ted to poslouchám :-) … Tvoje sebevedomi bych chtel mit teda…

Reakce na komentář: Bobo #4Načítám náhled komentáře...

3
ubrus 01. 05. 2008 23:23

taky poslouchám.. pro mě jako pro pražáka máš zajímavej hlas :-D jinak supr článek ;-)

Reakce na komentář: Dave #63Načítám náhled komentáře...

4
Bobo 01. 05. 2008 23:29

Reakce na L1ST3r #2Načítám náhled komentáře...: To je niečo, čo si môžes sám vypestovať. Stačí len vyjsť si do ulác a pár dievčat osloviť. Ono to pôjde spočiatku veľmi ťažko, ale rýchlo sa do toho dostaneš. Bav sa.


5
Jeryk 02. 05. 2008 00:19

Je to super :-)


6
blub 02. 05. 2008 00:30

zaujimave,diky :-)
celkom hladko si presiel v prvom rozhovore z vykania a zacal slecne tykat :-D


7
J/R 02. 05. 2008 01:26

Hned na začátku, když se Qark rozpovídal o svém extravertním kamarádovi, který ho naučil oslovovat lidi, jsem si vzpomněl na podobnou situaci, kde jsem paradoxně byl v roli toho extraverta já.

Bylo to dvou měsících v nové škole, měli jsme ráno angličtinu, tak jsem seděl před vchodem a kouřil. Přišel jeden spolužák, že si zapálí taky. Kolem nás chodili další kolegové a já jsem se nima zdravil, načež se mě můj "spolukuřák" zeptal "A ty seš tady nějaká mediální hvězda nebo tak něco?" Nechápal jsem, proč si to myslí a na to on řekl "že se tady se všema znáš". Na to jsem opáčil, že je to snad normální, jsou to přece naši spolužáci a semestr už máme dva měsíce. Spíš jsem se v duchu divil tomu, že s nima on nekomunikuje…

Jenže proč to sem píšu… jak jsem toho borce blíž poznal, zjistil jsem docela paradoxní věc. Ačkoli byl zjevně o dost míň komunikativní a vůbec sociálně zdatnej než já, s ženskejma na tom byl hodně ale opravdu hodně líp. Není tohle k pos_ání? Nechci se trapně opakovat ve stěžování si na svůj vzhled, ale nenapdá mě moc jinejch důvodů, proč na tohoto borce ty ženský braly víc než na mě, přestože to byl takovej "pařez"…

Reakce na komentář: Snake #12Načítám náhled komentáře..., Ash #44Načítám náhled komentáře..., Andrej #54Načítám náhled komentáře...

8
J/R 02. 05. 2008 01:28

Jinak gratuluju k tomu rozhovoru v rádiu. Je to fakt dobrý.


9
Carl114 02. 05. 2008 01:52

hh Moc pěknej článek hl. to poslouchat. Pro takové líné lidi. A jsem moc rád, že tam pěkně říkáš jak vše začalo a tak. Moc pěkný ;-) Máš u mně pivo :-D


10
martenius 02. 05. 2008 10:31

Ahoj Qarku, přispíval jsem komentářem na Tvém blogu naposled před dvěma lety a dneska píšu zase a mám 2 věci:
1. Jako lingvista chci pochválit Tvůj přízvuk, vidím, že jseš "Brňák jak poleno", nebo bych šel až někam směrem na Znojmo. Opravdu dobře se to poslouchá, i když já vůbec nejsem Čech a vím, že někteří Cajzlové a Buržousti by se mnou nesouhlasili.
2. Koukám, že chystáš tzv. šukací test. Četl jsem, že už to někdo zkoušel v US a dopadlo to tak, že každá 25. holka řekla ano. Většina ostatních reakcí byla relativně poklidná, ale bylo i pár výkřiků nadávek, pár facek (žádné slunce ani seno) a několik pokusů kontaktovat policii. Tak doufám, že to dopadne dobře, ale hlavně ať dopadneš tu "dvacátou pátou". m

Reakce na komentář: Kid #18Načítám náhled komentáře...

11
#13 02. 05. 2008 11:22

Ze začátku úlek nad silným přízvukem, ale na to si člověk po pár větách zvykne a pak už je to příjemný poslech. Poslouchal jsem (a četl) u kafe, takže díky za zpříjemnění dnešního rána :-).


12
Snake 02. 05. 2008 12:45

Reakce na J/R #7Načítám náhled komentáře...:
že by řeč těla ..?

>> jinak dobrý článek


13
brumbál 02. 05. 2008 13:00

Stejně se tady přehlíží a naprosto vynechává jedna z hlavních příčin ůspěšného sbalení holky. A tou je vzhled, můžeš ji nakecávat co chceš ale když vypadáš jak s prominutím vopičí zvratek :-P , nemáš šanci. Jo a to nikoho nezajímá jak vypadá ve skutečnosti qark, mohl by tu hodit svoji fotku. Když vzhled hraje duležitou roli. Čus bus

Reakce na komentář: Lischai #16Načítám náhled komentáře..., Beruška z Olomouce #59Načítám náhled komentáře...

14
Tomba15 02. 05. 2008 15:31

pekny clanek qarku. jinak bych se zeptal, jak se jmenuje t apísnička co hraje v tom rozhovoru? díky

Reakce na komentář: martenius #15Načítám náhled komentáře...

15
martenius 02. 05. 2008 16:14

Reakce na Tomba15 #14Načítám náhled komentáře...:
Woman od Johna Lennona.


16
Lischai 02. 05. 2008 17:06

Reakce na brumbál #13Načítám náhled komentáře...:
Nemáš pravdu. :-)
Ve chvíli, kdy nějakou holku oslovíš, vůbec nezáleží na tom, jak vypadáš. Záleží pouze na tom, jaký dojem z Tebe ta holka má.

I kdybys byl Deppův hezčí brácha, nebude Ti to k ničemu platné, pokud před ní budeš shrbený šoupat nohama a pro sebe si mumlat něco o kafi.
Naopak i průměrně ošklivý kluk – pokud k holce přijde rovně, sebevědomě, na něco se zeptá, mile něco prohodí a usmívá se – nemá nejmenší problém se seznámit.

Není problém v tom, že by nějaký kluk skutečně vypadal jako opičí zvratek a proto nemohl sehnat přítelkyni. Problém je v tom, že si řada kluků MYSLÍ, že vypadají jako opičí zvratky, proto nikoho neosloví a PROTO nemají přítelkyni.

Tak trochu Qarka znám a skutečně (stejně jako to tu dělá třeba Ash) mohu potvrdit, že je to fyzicky naprosto normální chlap. Je to týpek, který vedle vás včera seděl s nějakou holkou v hospodě a vy jste si ho nevšimli, protože byl moc normální.

Není to o vzhledu, je to o pocitu. :-)

Reakce na komentář: D9 #20Načítám náhled komentáře...

17
the one 02. 05. 2008 17:26

O tom prvnim seznameni s destnikem: Nekde jsem slysel, ze by se nemelo moc vykat, je to takovy nepersonalni. A taky bych rekl , ze je to takova dotaznikova forma…Nekdo s tim souhlasi?


18
Kid 02. 05. 2008 19:08

Reakce na martenius #10Načítám náhled komentáře...: Hlavne aby ho nezabasnuli a jeste se ozval. :-D

Jinak poslech urcite dobrej, ten trik s vizitkou nekdy zkusim. :-)


19
starý paprik 02. 05. 2008 20:11

Velký šukací test :-D
Mě vomejou :-D
Už líbací se mi zdál na hraně….

Ještě by stál za zkoušku "Vezmeš si mě?" test :-D


20
D9 02. 05. 2008 20:16

Reakce na Lischai #16Načítám náhled komentáře...:
Ano, to je jeden z velmi rozšířených omylů, co teď říkáš… tady jde o to, že klukovi, kterej holku fyzicky nepřitahuje, nedá holka ani šanci, byť to jinak může bejt uplně skvělej kluk… ale klukovi, kterej se jí líbí, dá šanci klidně hned a až pozdějc třeba zjistí, že je uplně blbej a že to s nim nepujde, ale jde o ten fakt, že mu dala šanci, kterou ošklivý kluci nikdy nedostanou…

Reakce na komentář: Snake #22Načítám náhled komentáře...

21
Yoda 02. 05. 2008 21:10

Zdravím, rozhodně zajímavý počin, byl bych jen rád, kdyby se podobná dílka vyskytovala housť a ve větší míře. Mě jakožto obyvateli ze severu čech rozhodně sympatický a zajímavým zbarvením obohacený hlas qarka skvěle dokreslil atmosféru hovorů. Přímo z něj čiší taková pohoda a uvolněnost, že je mi jasné, že úspěch byl předem zaručen :-)
Rozhodně bych byl pro, aby jsi takové své další pokusy nahrával na skrytý mikrák, třeba pak pochytím nějaké další finty (vizitka), či špetku té komunikační lehkosti a stanu se skutečným mistrem :-D Zkrátka gratuluju ke skvělému výkonu;-)

Yoda :-)


22
Snake 02. 05. 2008 21:40

Reakce na D9 #20Načítám náhled komentáře...:
"Ano, to je jeden z velmi rozšířených omylů, co teď říkáš…"
rozhodně bych se nedivil, kdyby to psala holka – nic ve zlym, ale D9 – víš něco třeba Rossovi Jefriesovi? Přišel do baru a začal si povídat se servírkou a hned na rovinu jí řek, že jí sbalí. Servírka nevěřila, ale Ross jí vtáhnul do konverzace a na konci ho ONA požádala o číslo s větou: "Je to divný, protože vy nejste zrovna můj typ". Co si o tom myslíš? Jenom dodam, že byl asi o 20 let starší a neni to žádnej hezoun.


23
Klea 02. 05. 2008 22:03

Qarku, ten pořad mi přinesl dobrou náladu. Ne že by tam bylo něco nového, ale bylo to zábavné a hravé. Takže za tu náladu dík!


24
iluzia 03. 05. 2008 11:00

Skoda ze to je take kratke :-( chcel by som toho viac…velmi vesele je to…


25
iluzia 03. 05. 2008 11:03

este otazka…to bol len ten jeden diel a uz nic viac nebude ? :-(


26
poky8 03. 05. 2008 12:04

Qarkův přízvuk je super, pač je to Brňák :-). Jinak celkově super věc. Jde vidět, že Qark je v pohodě a šíří dobrou náladu :-).


27
D9 03. 05. 2008 13:04

btw to Brno tam taky hraje svojí roli… tady v severních čechách můžete na cizí holku mluvit a ona bude dělat, že vás nevidí nebo uteče…


28
H 03. 05. 2008 13:17

D9 přestaň fňukat a šup do terénu.


29
bubersson 03. 05. 2008 14:10

Qarku, zas jsi mi zvedl náladu. Dík ;-). Nejvíc se mi líbilo, jak jsi nechal kolegu balit tu dívčinu a jak jsi mu do toho skočil, aby jsi ho zachránil. Přesně něco podobného bych potřeboval taky :-D Někoho kdo mě vždycky vytáhne ze slepé uličky a pak mi řekne, kde byla chyba.


30
lamer 03. 05. 2008 16:11

HA!!! Takže je to tak ako som predpokladal. Qark je prerobený introvert. :-) Další dôkaz, že keď si niekto zaumieni, tak to ide pomerne ľahko.

Reakce na komentář: Bobo #31Načítám náhled komentáře...

31
Bobo 03. 05. 2008 17:49

Reakce na lamer #30Načítám náhled komentáře...: Ide to, ale nie je to až také ľahké. Ide to dosť ťažko a hlavne treba vydržať. Úspech sa potom dostaví.


32
venca 03. 05. 2008 18:19

Zdar Quarku a kdy budou další pořady v rádiu??? :-)


33
Kingkong 03. 05. 2008 18:23

Tak to tohle je hodně slušná forsáž…

Bylo by super podobnejch audií udělat víc. A hlavně s nějakym začátečníkem a pak analyzovat jeho chyby…

Mě osobně nejvíc dala poslední část, kdy to zkusil reportér a Ty jsi ho korigoval.

Chybu s očima bych udělal úplně stejně… :-)

Reakce na komentář: venca #34Načítám náhled komentáře...

34
venca 03. 05. 2008 18:36

Reakce na Kingkong #33Načítám náhled komentáře...: rád s lidma kecám jen tak.. možná bych do toho s quarkem šel :-)

Reakce na komentář: Lischai #35Načítám náhled komentáře...

35
Lischai 03. 05. 2008 19:59

Reakce na venca #34Načítám náhled komentáře...: Tak do toho jdi bez Qarka. :-P


36
mirekschu 04. 05. 2008 12:35

Sakra, ty jsi magor! Za tohle ti feministky utrhnou koule a pověsí je do průvanu! Měl jsi použít aspoň nějaký falešný jméno!


37
trigo 04. 05. 2008 18:32

mne sa to naozaj pacilo :-) chcelo by to viac podobnych nahravok ;-)


38
Kossai 04. 05. 2008 18:38

To, co jsem slyšel, mně nepřišlo niják zvrhlý. Naopak mi to přišlo naprosto normální. Myslím, že ve zvrhlosti mám fakt mizivou konkurenci… Celou dobu při tom poslechu jsem si říkal, zda bych to taky dokázal. Odpověděl jsem si: Ano, ale s jedním rozdílem. Já nedokážu udělat ten první krok. Ikdyž tu holku vidím, ikdyž mám přesně rozmyšlený, co bych jí řekl, tak mám kolem sebe najednou nepřekonatelný silový pole a nedokážu se pohnout. Pokud by se mně kdokoli zeptal, proč, nedokázal bych odpovědět.

Myslím si, že je to prostě proto, že nemám tu pomyslnou "ruku", která by mě k tomu dovedla.


39
Kova 04. 05. 2008 20:40

A video nebude? :-D


40
Razer 04. 05. 2008 21:05

Safra, kdyby bylo ještě video, bylo by to úplně nej. Ale i tak moc díky za tohle, a doufám že budou další díly;-)


41
elwex 04. 05. 2008 23:50

Qark: Proč taháš z těch holek hned po pár větách číslo? Lepší je, když ti ho dá po čtvrt hodině povídání sama od sebe aniž by sis o něj řek… ;-)

Reakce na komentář: kerl #42Načítám náhled komentáře..., Jne #45Načítám náhled komentáře..., mr. x #46Načítám náhled komentáře...

42
kerl 05. 05. 2008 09:04

Reakce na elwex #41Načítám náhled komentáře...: jo tak s tím číslem, mě to přišlo taky tak trochu divný.. to bylo jasný, že je nedá :-P Dát někomu cizímu číslo je jenom na otravu


43
Mirtan 05. 05. 2008 12:01

Pekne Qarku, jen by me zajimalo, rikal si dycky tykat kdyz nekoho oslovuju, pritom prvni slecne si zezacatku vykal, az pozdeji tykal. Jaky k tomu byl duvod ci proc to tak bylo?


44
Ash 05. 05. 2008 12:32

Reakce na J/R #7Načítám náhled komentáře...: Asi ten typ co neví že má nějaké spolužáky, ale holky má okamžitě v přehledu všechny…


45
Jne 05. 05. 2008 15:03

Reakce na elwex #41Načítám náhled komentáře...: omg ty nahrávky byli zkrácený…nebyl tam celej rozhovor ale jenom malá část…nauč se líp číst


46
mr. x 05. 05. 2008 16:28

KReakce na elwex #41Načítám náhled komentáře...: Kromě toho tam říká, že schválně tlačil na pilu …


47
mr. x 05. 05. 2008 16:42

Jeste takovy dodatek. Qarku, nebyla by k mání celá nezkrácená verze? Chápu, že v radiu se to muselo krátit, ale pro potřeby webu a nás samouků … :-)


48
Larry Flynt 06. 05. 2008 00:50

Hej, to je kotel… vy dva i s tim redaktorem, jste asi fakt uplný maníci :-D já to nebudu jinak komentovat, asi bych se opakoval, ale fakt zajímavá záležitost…


49
Scientist 06. 05. 2008 19:45

Proc mi prijde ze, vetsina navstevniku qark.net, s holkou nikdy nemluvila…. ?

Reakce na komentář: Carl114 #51Načítám náhled komentáře...

50
Mr.Meth 06. 05. 2008 20:46

nice work…aj na slovensku ta sledujeme. :-P


51
Carl114 07. 05. 2008 00:59

Reakce na Scientist #49Načítám náhled komentáře...: To opravdu netuším. Asi jsou tu ty.. co se teprve chystají a tady se snaží tak nějak vyzbrojit. A potom tu jsou lidé jen co radí, nebo si jdou jen něco přečíst pro zábavu nebo aby se naučily něco nového.


52
MIke 08. 05. 2008 14:48

Hodne dobry, fakt ze jo libilo se mi hlavne to s tema lejstrama to je pravdivy :-) jinak se chci zeptat jestli nekdo nezna tu pisnicku co je s ni cela ta ukazka prokládaná docela by me zajimalo jak se menuje. diky

Reakce na komentář: Tomáš #57Načítám náhled komentáře...

53
Zee 11. 05. 2008 14:43

Wow tak to je solidní nářez :-)


54
Andrej 12. 05. 2008 09:49

Reakce na J/R #7Načítám náhled komentáře...: Áno, dosť paradoxný príbeh. Podľa toho ako to opisuješ, ten menej komunikatívny a menej socialne zdatny chlapík oslovil teba, a nie ty jeho. A oslovil ťa tak trochu drzým spôsobom. Možno je menej komunikatívny, no možno je aj menej pohodlný – asi si je svojho handikepu vedomý a snaží sa ho kompenzovať cieľavedomým tréningom u dievčat (možno navštevuje aj tieto stránky :-) ), a tak má paradoxne lepšie skóre, než ty.


55
Mirek 13. 05. 2008 02:45

Qarku, mam jednu otazku primo na Tebe. Do jake miry Te ovlivnily rady/knihy/prirucky rekneme "profesionalnich" PUA z celeho sveta? Mystery a spol. Resp. kdy jsi s jejich metodami prisel do kontaktu? Diky za odpoved


56
Dam 14. 05. 2008 19:20

Proč mi ten link na Českym rozhlasu nejede?
Zkrouhli mi teda rychlost FUPkem, ale to by snad neměl být důvod, aby to psalo 404ku… :-(
Nebo je server přetížen??


57
Tomáš 17. 05. 2008 13:39

Reakce na MIke #52Načítám náhled komentáře...: Ta písnička mě taky zaujala a před chvílí jsem jí našel: John Lennon – Woman


58
Dreamer 22. 05. 2008 14:02

Ad láska a hormony) Rozlišoval bych mezi zamilováním a láskou. Zamilování je krátkodobý a je primárně o hormonech.
V lásce už jde i o složitější věci jako vzájemnou úctu, toleranci apod. A nějakej dopamin tam ani skoro být už nemusí. :-)
Jinak skoro všechno mužeš behavioristicko/biologicky rozložit na hormony. I to že tě baví komunikovat z lidma a dělá ti to dobře :-)


59
Beruška z Olomouce 23. 05. 2008 12:25

Reakce na brumbál #13Načítám náhled komentáře...: Za celkem pohlednou část ženské populace mohu odpřísáhnout, že VZHLED NEHRAJE ROLI. Roli hraje právě ten pocit a vnitřní energie, která z člověka vyzařuje. Úsměv, hlas, volba slov, jiskření očí, upřímný pohled.
Kluci, věřte, že u většiny holek, to takhle je. Ten zbytek jsou namyšlené hloupé kačeny a pokud o ně nestojíte, netřeba litovat.
Pěkný den.
Beruška

Reakce na komentář: Natyynka #60Načítám náhled komentáře...

60
Natyynka 24. 05. 2008 18:11

Reakce na Beruška z Olomouce #59Načítám náhled komentáře...: Absolutně souhlasím s Beruškou. Vzhled nehraje roli.
Všechno jsou to jen feromony :-)


61
Raziel 01. 06. 2008 20:01

Super… :-)


62
Dam 06. 06. 2008 10:38

Heh, tak jsem si to právě pustil a teda myslel jsem, že qark je daleko větší frajer… Články dobrý, člověk by řekl, že fakt sbalí 90% žen co osloví, ale v této ukázce se rozhodně o žádném úspěchu nedá mluvit. Každá s nimi utřela a ukázek teda taky moc nebylo… Qarku, např. jak tam hloupě obhajuješ, že jsi neprohrál, když ti nedala číslo… haha… Určitě, že jsi tam ještě pár minut trapčil jsi dosáhl něčeho víc… Ke všemu jsi k ním přistupoval s hrozně nesebevědomými hláškami… Prosím Vás, Můžu? atd… Nic z toho rozhodně "profesionální" (jak tě tam nazývají..) balič nedělá… Ty říkáš celkem pravdivé věci, ale v praxi je nepoužíváš a jednáš přesně opačně… Viz: musíš holce dát najevo, že ty máš větší cenu a pak začneš oslovením např. Prosím tě :-D… Ptal by se takto někdo, kdo je skutečně společensky, fyziologicky a prostě ve všech ohledech ten výš? žádal by o někoho něco? Prosil by? Naopak… A ten styl jakým si říkáš o telefon mi taky příjde dost hloupej a průhlednej.. Sice říkáš nelichotit hezkejm holkám, ale pak si takle průhledně říct o číslo.. haha… Jediny dobry na všem je originalita, ale provedení je příšerné…
A k holkám co razí teorii, že na vzhledu nezáleží: Do určité míry :-). Nemusíte být objektivně nejhezčí, ale rozhodně mít styl a být upravený. To je jedna část toho, že na vzhledu záleží. Další věc, feromony.. Tak tam je to téměř výlučně o vzhledu, protože člověk vypadá podle toho, co je to za "matroš"… Když je někdo škaredej, asi nebude moc hezky vonět, jako přitažlivej alfa samec.. Ale pokud někdo hezky voní, rozhodně stojí zato a je to podepsáno i na jeho těle a to, že nemá zrovna obličej jako brad pitt, tak neznamená, že není hezkej. On je, a jeho vůně to dokazuje… Takže hezkej člověk co nevoní je v podstatě škaredej a ten, co ženu rozválcuje svou vůní je zase hezkej…


63
Dave 18. 06. 2008 15:24

Reakce na ubrus #3Načítám náhled komentáře...: I pro mě jako Moraváka ze Sudet má zajímavej hlas. Taková valašsko-brněnská směska, snad. Trochu zní jako Topolánek (a nemyslím to ve špatném). :-P

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.