QARK.net — Odrazy ve skle
Odrazy ve skle

Odrazy ve skle

Optika

Přestože většina holek fyziku zrovna nemiluje a na základy optiky se ve škole tvářily asi jako vegetarián na vepřový řízek, dokáží dívenky v praxi velmi obratně používat poučku o úhlu dopadu a úhlu odrazu. Často se totiž zaměřují na různé lesklé plochy a pomocí nich si prohlíží sympatické kluky. Ono je totiž velmi jednoduché a zcela nevinné, dívat se v autobuse z okna a přitom, pochopitelně úplnou náhodou, zaměřit pozornost na odraz kluka, který sedí o kousek dál. K tomu není potřeba se jakkoliv otáčet, stačí pouze trošku přeostřit a je to. Takhle si mohou kohokoliv v klidu prohlédnout, aniž by je ten dotyčný ihned odhalil. A kdyby náhodou odhalil, tak…


Kluci samozřejmě taky pokukují a prohlíží si dívky, jen se na rozdíl od holek spíše snaží o přímý oční kontakt. Ale když se holka pořád dívá či usmívá z okna, brzy je napadne přesunout pozornost na její obraz ve skle a tím se pohledy obou najednou setkají. Holky samozřejmě s takovým „odhalení“ tak trošku i počítají, jen se u některých v prvním okamžiku může probudit menší plachost (takové náhlé překvapení) a stydlivě uhnou pohledem. Pokud by se tak stalo, věřte, že se dlouho jinam dívat nebudou. Jsou totiž zvědavé, jestli se na ně ten kluk pořád ještě kouká. Každopádně první věc, kterou by měli hoši v momentě odhalení udělat, je: usmát se.

V další chvíli dívka očekává, že kluk třeba projeví zájem – usměje se na její odraz, mrkne na ni, nebo se ji nějak pokusí přesvědčit, aby se na něj otočila (například napsáním nějakého jednoduchého vzkazu na zadýchané sklo), či z toho udělá záminku k rozhovoru. Je to taková hra, která by měla být postupně rozvíjena (třeba ve svádění) a dohrána do konce. Jenže kluci jsou sice hraví, ale bohužel taky soutěživí. A tak se někdy stává, že místo svádění začnou s dívkou soutěžit – například kdo z nich dříve uhne pohledem a další hlouposti. Pochopitelně často vyhrávají kluci, a to z toho důvodu, že dívka s nimi vlastně ani soutěžit nechce. Do hry se nechává zatáhnout právě proto, že očekává něco víc. Ovšem když kluk místo nějaké „akce“ pouze nasadí kamennou tvář, upřeně se zahledí na dívčin obraz ve skle a začne hrát „kdo s koho“, příležitost je promarněna. Když pak dotyčná vystupuje, mladík se raduje z výhry a z faktu, že vydržel déle nemrknout a neuhnout pohledem, a nedojde mu, že je to všechno úplně jinak. Právě totiž prohrál, prohrál svoji šanci. Stejně tak ostrouhá i kluk, který sice pokukoval a sváděl, ale k ničemu se dál neodhodlal, přestože k tomu vlastně dostával možnost.

Svádění přes odrazy ve skle je zábava, tak se o ni nenechte připravit. Bavte se, usmívejte se a hlavně ukažte, že máte také zájem. Zkuste však hru dohrát do konce. Pokud sedí dívka v dopravním prostředku daleko od vás a vy se necítíte na to, abyste za ní přišli a oslovili ji před lidmi, dělat to nemusíte. Pokud někde stojí, přijít za ní a oslovit ji už rozhodně nebude tak obtížné. Úplně nejjednodušší však je vystoupit s ní a venku si potom popovídat. Můžete se však také pokusit dostat z ní jméno a telefonní číslo za jízdy jen pomocí posunků. Fantazii se meze nekladou. Možná to nevyjde napoprvé, ale rozhodně se u toho nebudete nudit a získáte cenné zkušenosti do budoucna.

Pozor: Velkou (a bohužel častou) chybou je nasazení „poker face“. Vaše tvář totiž rozhodně nesmí být bez výrazu! Nikdy také nehledejte důvody, proč byste ji neměli oslovit a rozhodně nepředpokládejte, že dívku třeba zase někdy uvidíte. To je jen vaše osobní výmluva, kterou se snažíte vyhnout čemukoliv bližšímu a čekáte, že něco spíš udělá ona. Očekáváte z dívčiny strany nějaký další impuls a on pořád nepřichází. A ani nepřijde, protože dívka už udělala dost – upoutala přece vaši pozornost, komunikuje s vámi přes odraz ve skle a hlavně už oba víte, že jeden druhého zajímáte. Co byste chtěli víc, aby vám poslala doporučený dopis?



Až příště zase někam vyrazíte, nevyhledávejte jen přímý oční kontakt, ale zkuste se také zaměřit na skla v dopravních prostředcích, na vitríny, výlohy a další podobné předměty. Můžete před nimi leckdy najít i něco pěkného.
Qark | 04. 07. 2006 18:15 | Komentáře: 95 | ::Užitečné tipy


Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


1
Slim 04. 07. 2006 18:19

zajimave :-P


2
Lukáš 04. 07. 2006 18:32

"Stejně tak ostrouhá i kluk, který sice pokukoval a sváděl, ale k ničemu se dál neodhodlal, přestože k tomu vlastně dostával možnost."

Achjo, nějak moc mi to připomíná každodenní jízdu v MHD :-).

Reakce na komentář: holka #93Načítám náhled komentáře...

3
GMate 04. 07. 2006 18:56

Len aby som potom za tie obrázky/nápisy na skle nedostal facku. Po prípade gestikulovať, či mi nedá tel. číslo, na to tiež treba, aby sa našli dvaja hluchonemí ;-)


4
Pomeranc 04. 07. 2006 19:26

Tak ja mel jednu zajimavou ale divnou zkusenost v patek v metru…
Pekna slecna, nastoupili jsme spolu do metra. Ona si sedla naproti nejaky babce, ze ktery se pozdeji vyklubalo vozrali individuum a porad se ty holce snazila neco rict, ale nevydala ze sebe ani hlasku. Jeste se ji pod sedadlem skrtil pes. Cely to byla docela vtipna situace, vsichni kolem se usmivali :-)
Vystupovali jsme stejne, tak jsem s jednim pivem v krvi skocil. Otazka se nabizela, ptal jsem se co ji ta pani povidala… tak jsme se dali do hovoru, pomluvili par homelesu… fajn tema :-D
Nemel jsem v planu zadonit o cislo, ale prislo mi ze je zvedava, ptala se co delam a kam jedu atd… tak jsem se ji na to nakonec zeptal a dala mi ho docela nadsene…
O dva dny pozdeji jsem ji napsal jestli se nechce zas videt a neodepsala… tohle opravdu nepochopim. Proc mi to cislo dava kdyz vlastne nechce???
Ale i tak to byla zajimava zkusenost.

Reakce na komentář: BERmaestro #8Načítám náhled komentáře..., Skeewiff #13Načítám náhled komentáře..., Marek #30Načítám náhled komentáře..., Dzaky #40Načítám náhled komentáře...

5
fop 04. 07. 2006 19:44

To můžu potvrdit, už několikrát se mi stalo, že jsem se podíval ve vlaku z okna a vidím odraz nějaký holky, jak se na mě kouká..


6
Disko-Live 04. 07. 2006 20:42

2Pomeranc: Nemusela mít kredit ;-)

Reakce na komentář: Afra #90Načítám náhled komentáře...

7
BERmaestro 04. 07. 2006 20:56

myslím že kamení tvaře maj hlavně slečny..ale koněčně ses probral Qarku…

Reakce na komentář: lotus #9Načítám náhled komentáře...

8
BERmaestro 04. 07. 2006 20:58

Reakce na Pomeranc #4Načítám náhled komentáře...: nepiš volej. třeba si to rozmyslela.

Reakce na komentář: Dzaky #40Načítám náhled komentáře...

9
lotus 04. 07. 2006 21:04

Reakce na BERmaestro #7Načítám náhled komentáře...: Máš recht, většinou se mi stává že kamenou tvář maj spíš holky a to můžu mrkat jak chci :-)


10
Mar.gita 04. 07. 2006 21:13

Hezký článek… takový ze života :-O)) Já mám tu zkušenost, že se to nikdy nepřehoupne přes ten úsměv. Kluci totiž čekají na úsměv (další impuls) od holky a holky zase od kluka….


11
ecos 04. 07. 2006 21:37

Jo, tak to je trefa do černýho! Přesně tohle se mi stalo nedávno… Jel jsem noční tramvají, stál jsem a podemnou seděla vážně hezká holčina. Celou cestu jsem na ní shora koukal a pak jsem si všiml odrazu ve skle… Koukala na mě! Usmáli jsme se na sebe, ale to bylo vše. Musel jsem totiž vystupoval a tak už nebyl čas na nějaký ústní kontakt. Takže od té doby jako první kontroluju drazy… =o)


12
Skeewiff 04. 07. 2006 22:01

Když nějakou holku "přistihnete" jak si vás prohlíží v odrazu, usmějte se na ní, ona se určitě taky usměje. A v okamžiku, kdy se na chvíli koukne dopředu (gesto "Já si tě neprohlížela, koukala jsem z okna") běžte hned za ní, nebo se k ní NÁPADNĚ přibližte (třeba v MHD kde se můžete chytnout kdekoliv těch tyčí). Potom můžete dál hrát hru s odrazy nebo lépe zkusit přímý oční kontakt následovaný nějakym oslovením/pozdravem.


13
Skeewiff 04. 07. 2006 22:15

Reakce na Pomeranc #4Načítám náhled komentáře...: Asi se mnou nebude nikdo souhlasit, ale podle mě je lepší žádat o číslo až když holku chvíli znáš. Úplně nejlepší je ji hned co se seznámíte a prohodíte pár slov někam pozvat (samozřejmě né žádný rande). Je dost možný, že řekne že teď nemá čas a že nemůže, ale myslim že pokud se jí skutečně líbíte, tak si ten čas udělá. Samozřejmě to není pravidlem, ale holky do 20ti většinou jenom pindaj o tom, jak někam pospíchaj, že maj něco důležitýho atd.
Jinak mně přijde hrozně divný jít na schůzku/rande s holkou, kterou jsem potkal před několika dny a v podstatě o ní nic nevim. Na takový schůzce bych se cejtil asi jako muj pes, kterýmu jsme domluvili "sraz" s jednou fenou (no, vlastně to byl SRAZ a né jenom jeden :-) ). Ale to jsem trochu odbočil, chtěl jsem prostě říct, že když potkám nějakou slečnu která se mi líbí, tak se snažim "vycucnout" co nejvíc z prvního kontaktu, protože to je většinou svá, na nic si nehraje a nemá nic připravenýho dopředu. A stejně tak já. Odpadá tak stres a podobný blbosti, který vznikaj při domluvenym rande.

Reakce na komentář: Klea #15Načítám náhled komentáře..., Pomeranc #20Načítám náhled komentáře..., Dzaky #40Načítám náhled komentáře...

14
Kovboj 04. 07. 2006 22:43

No párkrát sem to zkoušel přez ty odrazy. udelaly přesneě to co píšeš ale je to takový trapný se cpat za nějakou holčinou přez celou šalinu.


15
Klea 04. 07. 2006 22:43

Tak tohle je moc moc pěkný článek, taky koukávám "do skla"
Reakce na Skeewiff #13Načítám náhled komentáře...: Zajímavá úvaha a myslím, že vcelku rozumná ;-)


16
Klea 04. 07. 2006 22:44

Btw. Qarku… snad jsi chtěl napsat "kdo Z koho", či ne?? ;-)

Reakce na komentář: Qark #17Načítám náhled komentáře...

17
Qark url 04. 07. 2006 22:48

Reakce na Klea #16Načítám náhled komentáře...: Nechtěl, já totiž vím, že se správně píše "kdo S koho", drahá Kleo, i když ti to možná přijde divné. To "S" je tam zcela dobře ;-).
Pro zvědavce přidávám odkaz: kdo s koho

Cituji: Se 4. pádem:
Se 4. pádem se pojí předložka s;
vyskytuje se pouze v knižních výrazech být s to, kdo s koho.

Reakce na komentář: Klea #18Načítám náhled komentáře..., LordAli #34Načítám náhled komentáře...

18
Klea 04. 07. 2006 22:52

Reakce na Qark #17Načítám náhled komentáře...: tak to naše gramatika klesla už hooooodně hluboko….
ale dík :-)


19
Iks 04. 07. 2006 23:03

Pěknej článek, taky s tím mám zkušenosti :-)

" Nikdy také nehledejte důvody, proč byste ji neměli oslovit…"
No, já spíš hledám důvody, proč bych ji měl oslovit – ale nenacházím… :-(


20
Pomeranc 04. 07. 2006 23:08

Reakce na Skeewiff #13Načítám náhled komentáře...: Nj ale zvi ji nekam v jedenact vecer… Presto by bylo lepsi kdyby mi to cislo nedala nebo aspon nevypadala tak zvedave. Asi na to nemam odhad :-)


21
Ufo 04. 07. 2006 23:28

Často mě napadlo, že by se tohle mohlo stát, ale ještě se mi to nestalo, nebo jsem si zrovna nevšiml. Také jsem z místa, kde MHD není, tak mám příležitost jen tu a tam v autobusu, nebo ve vlaku.
Ale k těm úsměvům. Doma "v teple" si člověk vždycky představuju, jak se usměju, klidně si to i zkusím v koupelně před zrcadlem, ale pak "v terénu" ta tvář prostě zkamení a když se pokusím silou o úsměv, tuším, že vzniká spíš škleb.

Reakce na komentář: George #23Načítám náhled komentáře...

22
Ufo 04. 07. 2006 23:37

Také jsem měl zajímavý zážitek. Koukala po mně jedna dívka, která se mně taky líbila. Po pár týdnech vyčkávání, až nebude s kamarádkami, jsem se odhodlal k oslovení a rozhovoru. Byla hodně stydlivá – červenala se, uhýbala pohledem, moc nemluvila. Problém byl v tom, že já taky ne – rozhovor vázl. Odzbrojilo mě to, že když jsem si jí řekl o číslo, tak mi ho nedala. To mě dost odradilo a říkám si, že i když holka vypadá, že má zájem, může se nakonec zachovat úplně jinak. Jak se říká: "Do melounů a do žen není vidět"


23
George 04. 07. 2006 23:45

Reakce na Ufo #21Načítám náhled komentáře...: Tak se pokus o škleb a třeba potom přijde i úsměv ;-)

Reakce na komentář: Ufo #25Načítám náhled komentáře...

24
Ufo 04. 07. 2006 23:47

Ještě k tomu rozhovoru a oslovování. Když je holka stydlivá, jak jsem popisoval v mém předchozím komentáři a odpovídá jen v holých větách, tak ten rozhovor pak vypadá spíš jako výslech. Já kladu otázky, ona jednoduše odpovídá. Za chvíli je to na trapném mrtvém bodě.
Nevím jak vy ostatní, ale já až dosud stydlivost u dívky považoval za takový mimovolný projev náklonnosti. Představil jsem si to sám u sebe – stydím se před tím, u koho mi o něco jde. Např. když mám oslovit ošklivou starou prodavačku v obchodě – není problém chovat se uvolněně a případně přidat úsměv, ale je-li to mladá hezká praktikantka, je to tady – červené tváře a "poker face".

Reakce na komentář: Bombic #27Načítám náhled komentáře...

25
Ufo 04. 07. 2006 23:50

Reakce na George #23Načítám náhled komentáře...: Škleby i úsměvy už jsem tak nějak vzdal – holt není každý smíšek. Prostě si s holkou povídám, jsem na ní milý a když se otrkám, tak pak přijde sám i ten úsměv.


26
Ufo 05. 07. 2006 00:04

A ještě mám zkušenost zcela z jiného soudku. Znal jsem holku, která byla naprosto bezvadná – povídavá, vstřícná, rozhovor byl opravdickou komunikací a ne jednostranným výslechem. Jednoho dne jsem si uvědomil, že je vlastně moc hezká, začal jsem na ní myslet a o pár dní později už jsem jí skládal lichotky. No neuspěl jsem. Měla mě ráda, ale jako kamaráda, nebyl jsem její typ. Kdo jste to zažil, tak víte, jak to člověka v tu chvíli zmrazí. Možná mě to nepřešlo dodnes a kdesi ve skrytu svého mozku sedí taková ta troska naděje "co kdyby to s ní ještě někdy vyšlo".


27
Bombic 05. 07. 2006 00:09

Reakce na Ufo #24Načítám náhled komentáře...: Mas pravdu, je to strasny kdyz se chteji seznamit dva introverti. Rozhovor strasne vazne a za chvili neni o cem se bavit. Nedokazu se bavit s introvertkou i kdyz se mi treba moc libi. Je to beznadejne :-( (protoze jsem introvert a sam se skoro k nicemu nedokopu a kdyz uz tak to je totalni katastrofa)

Reakce na komentář: Pomeranc #28Načítám náhled komentáře...

28
Pomeranc 05. 07. 2006 09:42

Reakce na Bombic #27Načítám náhled komentáře...: Neni to tak uplne pravda… je introvert a introvert. Ja si rozumim i s holkou ktera toho zrovna moc nenapovida… clovek nemusi porad jenom zvanit…


29
chicx 05. 07. 2006 11:01

Tak tahle situace se mi stala, zrovna minuly tyden, kdyz jsem byl na stanici mestske policie. Prisednu k okenku se strazmistrem, kdyz v tu chvili vidim v odrazu jak se na me jedna blondynka z cekajicich taktez provinilych obcanu kouka, rikam si sakra jakto ze sem si ji predtim nevsiml? Divam se celou dobu a celou dobu koukala, usmivam se na ni (usmev registruje i policista a zrychluje vypisovani pokutoveho bloku, chacha) pak odchazim s udelenou pokutou a nekolika novymi akciemi policie CR a zjistuji ze blondynka ma nejak kolem 40 :-( no skoda


30
Marek 05. 07. 2006 12:27

Reakce na Pomeranc #4Načítám náhled komentáře...:
Tak mě to už vůbec nepřekvapuje. Stává se mi to poměrně často, ze začátku to hodně mrzelo, dnes akorát smažu tel. číslo v seznamu. Ono není tak problém dostat z holky její osobní info a telefon, ale to aby za pár dní (4–5 dní) jak ji kontaktuju (vždy používám oboje jak sms, tak volání) nedělala mrtvého brouka, holt je to jako v loterii :-O). Prostě si to rozmyslí. Ale většinou se jedná o případy nějakého oslovení za pochodu na ulici. Jakmile je na pokec více času, třeba v MHD tak to většinou vyjde a zareaguje i na sms.

Reakce na komentář: Dzaky #40Načítám náhled komentáře...

31
vidlak 05. 07. 2006 15:28

ups..jako bych se videl v tom loserovi co se neusmeje,rika si,ze ji uvidi apod :-(


32
vidlak 05. 07. 2006 15:39

jinak kdyz jsme u tech zkusenosti tak mam 2blby:
poprvy to bylo asi pred rokem a pul..Sedel jsem v autobusu,cetl si a ke me si sedla nejaka holka..kdyz jsem se podival jak vypada,byla pohledna..taky si neco cetla a tak sem po chvilce vahani navazal kontakt.Takhle jsme se bavili asi 15minut,pri kterejch me strasne zaujala a ja pak musel vystupovat.Jen jsem se rozloucil a vystoupil v nadeji ze ji jeste nekdy uvidim..jakej strasnej omyl..nikdy sem ji uz nevidel,nedelejte tu blbost a zeptejte se na cislo,nebo ji nekam pozvete…2.story je asi mesic stara,kdy jsem jel asi podvacaty s jednou holkou,ktera na me koukala a semtam se usmala…sebral jsem odvahu a zasel za ni,jestli by nekam nesla,rekla ze bohuzel nema vubec cas..vubec nechapu.. :-( :-(

Reakce na komentář: Rupik #41Načítám náhled komentáře...

33
whe 05. 07. 2006 16:07

btw taková offtopic otázka… jsem s jednou holkou na nějaký akci – líbáme se, povídáme si, zkrátka, jakoby sme spolu chodili (není to kvůli alkoholu) a pak když jsme spolu někde před lidma tak se ke mně chová jen jako ke kamarádovi, snad kromě toho že když jde třeba s kámoškama tak se na mě usměje, ale když ji třeba někam doprovázim a pak se loučíme tak většinou jen ahoj a tak.., ale ani se nepolíbíme nebo se nedržíme za ruce :-(. Sice mi párkrát řekla že mě má ráda a já ji taky ale např sms napíše první zřídkakdy…, čím to je že se takle chová? Kámoška mi řikala že se někdy holky se stydí psát sms první. Ale stejnak si nedokážu nijak vysvětlit co to znamená a na čem jsem.. pls co myslíte že mám dělat? díky moc

Reakce na komentář: LordAli #35Načítám náhled komentáře..., snrG #37Načítám náhled komentáře...

34
LordAli 05. 07. 2006 18:04

Reakce na Qark #17Načítám náhled komentáře...: A 8. pad je kdo s kym :-)


35
LordAli 05. 07. 2006 18:17

Reakce na whe #33Načítám náhled komentáře...: Az se s ni budes loucit, tak se zkus zeptat, jestli chce byt kamaradem nebo i neco vic. A necekej ze te budou holky nahanet. Jak psal nekde Qark, chteji byt loveny, coz je pro ne vzrusujici.


36
Larry Flynt 05. 07. 2006 18:18

No ale jestli s nějakou osobou jezdíte v MHD častěji a úšklebky jsou denní, tak je IMHO dobré už něco podniknout, pač trvá jen pár dní, co slečna ztratí zájem. Což je občas velmi mrzuté.

Minulý měsíc jsem se takhle seznámil s jednou slečnou… no a když jsem zjistil, co je to zač, tak toho do dneška lituju. Bléé. No ale to je jedno :-)


37
snrG 05. 07. 2006 19:18

Reakce na whe #33Načítám náhled komentáře...: Nebo taky je mozny ze je to bere jako jenom ulet, taky se mi tohle stalo. Prave proto se ji musis zeptat…


38
snrG 05. 07. 2006 19:19

*bez toho "JE", pardon >]


39
join 05. 07. 2006 23:40

no jasne, to casto vyuzivam :-D
Optika je dobra vec.


40
Dzaky 06. 07. 2006 02:34

Reakce na Pomeranc #4Načítám náhled komentáře...: Reakce na BERmaestro #8Načítám náhled komentáře...: Reakce na Skeewiff #13Načítám náhled komentáře...: Reakce na Marek #30Načítám náhled komentáře...: Když si jí řeknete o číslo a ona vám ho dá. Když se chová tak, jak pán/kluk (nevim) v příspěvku 3 říkal, tak jí napište ještě ten večer (samozřejmě ne o půlnoci nebo ve tři ráno -> ráno moudřejší večera…)
Protože to samé co tady říkáte si ve skutečnosti myslí ona. Už od prvního okamžiku co Vám to číslo dá a když čekáte 3 dny tak už na Vás přestala myslet, protože ona sama v sobě VÍ, že jste si hráli.

..co říkat a jak se chovat, to už je Vás…jestli si ji dokážete udržet a stát se třeba přáteli. Zamyslete se ;-)

Reakce na komentář: Marek #43Načítám náhled komentáře...

41
Rupik 06. 07. 2006 09:10

Reakce na vidlak #32Načítám náhled komentáře...:

K té tvé druhé story. Když holka řekne, že nemá čas, znamená to, že nemá zájem. Každý člověk má totiž hned 24 hodin denně !!! A je zcela na něm, jak si ten den rozvrhne, jaké si dá priority. A pokud řekne, že nemá čas, tak prostě nemá zájem, jinými slovy na stupnici priorit jsi na úplně posledním místě – a o takovou holku bych ani nestál…

Reakce na komentář: vidlak #71Načítám náhled komentáře...

42
kenny 06. 07. 2006 10:18

Lidicky :-) mohli by jste uvadet aj priblizny vek dane osoby ? bylo by to fajne.
dik :-)


43
Marek 06. 07. 2006 11:04

Reakce na Dzaky #40Načítám náhled komentáře...:
Tak nevím jestli je rozumné kontaktovat holku hned na druhý den nebo dokonce ještě ten večer, příjde mi to takové až těžce uháněcí.

Zajímal by mě na to názor i ostatních zkušenějších "baličů" – kontaktovat hned nebo nechat tomu několik dní?

Reakce na komentář: Ash #48Načítám náhled komentáře..., ree2 #52Načítám náhled komentáře..., Norwaiz #56Načítám náhled komentáře...

44
PIF 06. 07. 2006 11:28

Dobrá otázka do diskuze, nuže? :-)


45
james 06. 07. 2006 11:56

Ahoj! To je hezké s těma odrazama. Ale zatím mi připadá že holkám vadí když se na ni někdo kouká v odraze. Dost rad se tu týká hlavně situace kdy je kluk někde sám (bez kámošů) a holka taky. Rád bych se ale zeptal na trošku jiné věci. Qark tu psal jak oslovit holku ve skupince. Ale řekl bych že to je spíše když je holka v baru nebo restauraci. Tam opravdu jsou skupinky 3 nebo 4 holek a když někdo přijde k nim tak si ho všimnou i ostatní – tady Qark radil začit se bavit ne s tou nejhezčí (která je většinou cílem) ani ne s tou co se mi líbí nejmíň. Dost často se mi stává že se mi líbí holka která je ve skupince,která jde po ulici. Jak ji oslovit? Tady musím oslovit přímo ji, ale tady je problém, že tady holka není na jednom místě, ale jde se skupinkou. Takže když se jí chci na něco začít ptát, tak ona se zastaví jen na chvilku a pak musí dohnat skupinku. Co byste radili? Přidat se na chvíli ke skupince a jít kousek s nima? A co když je ve skupince i kluk (samozřejmě očivdně ne její). Poradí mi někdo? A ještě bych měl otázku, co dělat v takovéhle situaci: Líbí se mi holka (může jí být tak 25), která jde také po ulici, ale ne sama ani ne s kamoškama. Jde zřejmě se svou matkou. Ale jak ji vubec zaujmout, nebo navázat kontakt? I když mi třeba poradí kde je nějaká ulice nebo obchod, popř.když odpoví ještě na pá otázek, to jí pak mám říct o číslo před její matkou?

Reakce na komentář: Norwaiz #57Načítám náhled komentáře..., DerJi #82Načítám náhled komentáře...

46
james 06. 07. 2006 12:04

Jo, ještě jedna věc. Takovéhle holky potkávám většinou když jdu po ulici sám (bez kámošů). A co byste naopak pradili když jdu já se svou mamkou do města na nákupy a holka jde sama a docela po mě pokukuje. Má někdo nějakou radu?

Reakce na komentář: Ash #49Načítám náhled komentáře..., Norwaiz #57Načítám náhled komentáře...

47
james 06. 07. 2006 12:14

Je mi 28.


48
Ash 06. 07. 2006 12:43

Reakce na Marek #43Načítám náhled komentáře...: Já osobně bych stanovil jednoduché pravidlo :-)

Když s dívkou navážeš
a) takový vztah, že na Tebe bude ty případné 3 dny myslet a čekat jestli zavoláš, tak klidně 3 dny počkej a pak ji rovnou někam pozvi.

Pokud je to spíš tak, že jste
b) prohodili 2–3 věty a pak sis řekl o číslo, tak v příjemném setkání je radno pokračovat třeba už večer formou esemeskování, pokud slečna komunikuje tak je to prima, no a esmemeskuj nejlépe …dokud se nedostaneš do stavu a) a pak ji někam pozvi.

Toť vše. Záleží na tom jak proběhlo a hlavně jaký mělo závěr to první setkání. Určitě nemá smysl čekat "populární" tři dny u dívky, která o Tobě už druhý den nebude vědět. To je leda pro zasmání, žejo :-D


49
Ash 06. 07. 2006 12:54

Reakce na james #46Načítám náhled komentáře...: Nacvičte s mamkou nějakou scénku :-D Třeba se jdi schovat a zavolej mamce na mobil, a ona ho předá slečně se slovy, že to je pro ni ;-) a pak jí nalži spoustu sladkých nesmyslů dokud si nedomluvíte rande. No nic, konec vtipkování.

Reakce na komentář: james #54Načítám náhled komentáře...

50
qw 06. 07. 2006 13:19

Ty odrazy ve skle sou dost zajmavý, nikdy jsem si toho nějak nevšímal, ale někdy to určitě zkusím, alespoň bude v buse co dělat ;-) :-D tak mě napadá-když mam pak její číslo, tak je blbý ptát se ji hned jestli by se mnou šla na rande, co myslíte že je nejlepší napsat? Zase ptát se "jak se máš" je taky otřepaný, natož tam psát nějakej výslech…, Qarku nechceš napsat nějake článek o psaní sms..? :-) třeba když se s holkou dlouho člověk nevidí a už jste si déle nepsali, tak jak to napsat?? to je dycky probééééém :-( a přitom na tom hodně záleží

Reakce na komentář: dd #53Načítám náhled komentáře...

51
punkroccker 06. 07. 2006 13:27

Velmi hezky napsany clanek, podle me zakladajic se hodne na pravde. Myslim, ale ze hodne dulezita veta k tomuto clanku, zverejnena drive na tomto serveru je: "Kdyz to nevyjde, bezte a omrdejte dalsich 10 slecen". Taky se mi stalo, ze jsem "narozove" balil slecnu (delala nejakeho propagatora vyrobku v tescu) dokonce jsem sel 3× k jejimu stanku a musel jsem si koupit cokoladu abych si s ni pokecal, byla hezka, vtipna, prijemna, proste marka na zblazneni. Vymnenili jsme si cisla, kdyz jsem ji volal vipadalo to "nadejne" a rikala at napisu zitra (bylo uz vecer) a pak nic, proste nic, stouralo mi to hlavou, takze muj osvobozujici ritual je ve stylu (neni to 2× fer, ale ona rikala ze se ozve) nejak ji znicit dojebat nebo aspon dojebat sebe z ni a mam pokoj. Zprava ve stylu: "Hey tak premyslim, ty uz asi nenapises?" mi staci k tomu abych sel splnit plan dalsich 10.


52
ree2 06. 07. 2006 14:25

Reakce na Marek #43Načítám náhled komentáře...: myslim, ze druhy den postaci.. teda pokud s tou slecnou se seznamis vecer, treba na nejaky akci. jinak nekdy odpoledne…hmm. to bude asi taky lepsi az druhy den. treba ji zavolat a domluvit schuzku..
nedavno jsem byl na akci a ke konci jsem dal cislo jedny slecne (6/10), se kterou jsem tancoval. dalsi den mi to neprislo jako moc dobrej napad, ale ozvala se asi za dva dny, tak jsem s ni prohodil par sms a pak to vysumelo..

Reakce na komentář: DerJi #83Načítám náhled komentáře...

53
dd 06. 07. 2006 15:30

Reakce na qw #50Načítám náhled komentáře...: tak jí zkus třeba napsat, jestli si na tebe pamatuje…
pakodpoví že jo, blablablablabla..
když ne, řekneš že seš ten a ten atd…
možností je spousta.. ;-)


54
james 06. 07. 2006 16:13

Reakce na Ash #49Načítám náhled komentáře...: no to jsem si přesně myslel že mi někdo napíše takovej nesmysl. Takže pro všechny: Pokud někdo poradí, ať napíše (předem děkuji za všechny normální rady). A pokud někdo nemá co poradit, tak raději nepište vůbec.

Reakce na komentář: ahoj #55Načítám náhled komentáře...

55
ahoj 06. 07. 2006 18:54

Reakce na james #54Načítám náhled komentáře...: jakej nesmysl… náhodou je to hustý :-D


56
Norwaiz 06. 07. 2006 19:35

Reakce na Marek #43Načítám náhled komentáře...: V poslednej dobe pomaly začínam zisťovať, že pýtať si tel. číslo nie je až také ideálne. Lepšie je hneď ju pozvať niekam na kávičku resp. dohodnúť si nejaký termín. Možno sa vám to zdá také unáhlené, ale odpadávajú vám starosti typu: "Prečo mi nedvíha telefón", "Prečo mi neodpisuje na moje SMS"…..
Pokiaľ má dotyčná záujem (budete jej sympatický) a čas, tak sa určite nejak dohodnete ;-) Takže budťe "muži činu"!!

Reakce na komentář: james #63Načítám náhled komentáře...

57
Norwaiz 06. 07. 2006 20:06

Reakce na james #45Načítám náhled komentáře...: Reakce na james #46Načítám náhled komentáře...: James-i, to máš teda ťažké;-) Chceš vedieť toho veľa;-) Ale skúsim (trocha teórie) ;-)

1. skupinka dievčat (prípadne aj s nejakým nepodstatným chlapcom)
Tu je asi najlepšie osloviť celú skupinku a neskôr sa orientovať na tú, ktorá sa ti páči.
Skús treba: Ahoj holky, sorry, že vám ruším debatu, ale chcem sa spýtať, či niektorá z vás ma trocha času?
Počkáš si na ich reakciu a podľa toho budeš ďalej postupovať. Poprípade môžeš hneď trebárs ukázať na tú holku, ktorá sa ti páči a povedať: "Napríklad ty…"
Keď povie, že má trocha času tak jej rovno povedz: "Tak to si môžme ísť dať kávičku alebo behnúť na zmrzlinu, čo ty na to??"
Keď povie, že nemá čas, tak sa jej spýtaj kedy ho bude mať (ona stále netuší o čo ide) a keď ti povie kedy ho bude mať, tak si vypýtaj číslo, a povedz, že jej zavoláš, a že si spolu niekam potom vyjdete….

2. holka s mamou
Tu by som išiel na to cez jej maminu (ideálne je získať jej súhlas): Skús sa spýtať jej mamy, trebárs i obyčajné "Koľko je hodín, prosím vás", alebo "Kde nájdem toto…" a atď. Potom, keď dostaneš odpoveď, spýtaj sa: "Prepáčte, že sa o to zaujímam, ale táto krásna slečna je vaša dcéra?"
Keď povie: "Áno, je", tak ty povieš napr. toto: "A čo by sa stalo keby som vám ju na chvíľu zobral a pozval ju trebárs na kafé?!" A už len záleží na dotyčnej slečne či bude mať záujem. Ak by nemala čas, tak treba pýtať číslo…..

3. sama slečna idúc po ulici…
Skús jednoduché a priamočiare: "Ahoj, prepáč, že ťa takto prepadávam na ulici, ale potreboval by som vedieť koľko je hodín?!" Ona povie napr : "16:25" a ty povieš: "Tak to ešte stíham (mám čas) si s tebou skočiť na kávičku (zrmzku – whatever…)"….


V jednoduchosti je krása, možností je veľa, hlavne netreba sa báť…

Reakce na komentář: BERmaestro #59Načítám náhled komentáře..., Ufo #60Načítám náhled komentáře..., james #61Načítám náhled komentáře...

58
james 06. 07. 2006 20:08

Norwaizi, jo to mě taky vždycky napadlo. A můžeš mi prozradit jak se budeme kontaktovat když mě nebo jí nevyjde na schůzku přijít? Díky.

Reakce na komentář: Norwaiz #62Načítám náhled komentáře...

59
BERmaestro 06. 07. 2006 20:09

Reakce na Norwaiz #57Načítám náhled komentáře...: bod dvě je kouzelný :-)


60
Ufo 06. 07. 2006 20:16

Reakce na Norwaiz #57Načítám náhled komentáře...: Hezky jsi to napsal. Nicméně si myslím, že bod 1 a 2 jsou takovou baličskou státnicí – těžké, těžké. Ale je fakt, že hlavně ten první případ (holka s bandou kamarádek) je dost častý.

Reakce na komentář: Norwaiz #65Načítám náhled komentáře...

61
james 06. 07. 2006 20:19

Reakce na Norwaiz #57Načítám náhled komentáře...: Norwaizi, díky za rady. Je vidět že přece jen se našel někdo, kdo poradil. Vím že to mám těžké (kdyby to bylo lehké, nechtěl bych radu od druhých :-) . To je dobré začít s otázkama na její mamku, to zkusím. Ještě k tomu bodu 3 v Tvé odpovědi – tu otázku jsem ale myslel trochu jinak: ten problém je co udělat když jdu s mamkou např.na nákupy a potkám holku která jde sama a vidím že se na mě třeba usmívá.

Reakce na komentář: Ufo #64Načítám náhled komentáře..., Norwaiz #66Načítám náhled komentáře...

62
Norwaiz 06. 07. 2006 20:21

Reakce na james #58Načítám náhled komentáře...: Neviem, čo presne myslíš, ale dvaja normálny priemerne inteligentný ľudia sa určite nejak dohodnú! Ak je pre oboch ťažké resp. nemožné si vopred niečo naplánovať, tak to treba nechať na komunikáciu cez telefón (ale tým sa ti znižujú šance na to, že sa stretnete).
Samozrejme, keď si si už priamo dohodol terím, tak si vypýtaj aj tel číslo (pre istotu, keby sa niekomu nečakane zmenili plány, aby tam ty alebo ona neprišli zbytočne na miesto stretnutia).


63
james 06. 07. 2006 20:24

Reakce na Norwaiz #56Načítám náhled komentáře...: Ten můj příspěvek č.58 je reakce na Tvůj – č.56. Nějak jsem omylem smazal to číslo, a mezitím jsi napsal další fakt parádní rady.


64
Ufo 06. 07. 2006 20:24

Reakce na james #61Načítám náhled komentáře...: Jamesi – napiš sem pak, jak se Ti podařilo rady a návody uvést do praxe a jak to celý dopadlo ;-)

Reakce na komentář: james #68Načítám náhled komentáře...

65
Norwaiz 06. 07. 2006 20:25

Reakce na Ufo #60Načítám náhled komentáře...: Nie je to až také ťažké, ťažké je pre niektorých sa len odhodlať. Povedať potom dve-tri vety už by ťažké nemali byť ;-)


66
Norwaiz 06. 07. 2006 20:32

Reakce na james #61Načítám náhled komentáře...: Aha, tak to som asi zle pochopil resp. zle prečítal ;-)
No s tou maminou je to asi takto:
1. buď sa jej rýchlo zbav () :-D
2. alebo sa tvár, že ju nepoznáš :-D
3. z maminou či bez – nie je to jedno? :-D

Reakce na komentář: Ufo #67Načítám náhled komentáře..., james #68Načítám náhled komentáře...

67
Ufo 06. 07. 2006 20:39

Reakce na Norwaiz #66Načítám náhled komentáře...: Ad 3.: Ono taky dost záleží na tom, jak je ta máma tolerantní. Mám-li mluvit za sebe, balení nechávám na chvíle mimo dosah kohokoliv z příbuzných … už jen pro ty nejapný poznámky.

Reakce na komentář: james #69Načítám náhled komentáře..., Norwaiz #70Načítám náhled komentáře...

68
james 06. 07. 2006 20:42

Reakce na Norwaiz #66Načítám náhled komentáře...: No tak takhle bych na to nešel. Bod č.1 a 2 bych klidně použil u kamaráda, ale ne u mamy. No ještě zkusím něco vymyslet.

Reakce na Ufo #64Načítám náhled komentáře...: Jo pak sem napíšu, jak to dopadlo (body 1 a 2).

Reakce na komentář: Norwaiz #70Načítám náhled komentáře...

69
james 06. 07. 2006 20:48

Reakce na Ufo #67Načítám náhled komentáře...: Taky mám nejraději když jdu sám a holka taky. Ale když potkáš tu neznámou náhodně na ulici a zrovna jde s její mámou, tak není možnost to nechat na jindy. Ten nápad začít s oslovením u její mámy považuji za skvělej a vyzkouším to.

Reakce na komentář: DerJi #84Načítám náhled komentáře...

70
Norwaiz 06. 07. 2006 22:00

Reakce na Ufo #67Načítám náhled komentáře...: Reakce na james #68Načítám náhled komentáře...: No neviem, ja také veci neriešim. Ja mám super maminu, ona by sa aj sama vzdialila a nechala by ma sa činiť;-)
Ale inak ja keby idem s maminou po meste a zbadám nejakú peknú slečnu, automaticky prestávam vnímať svoju maminu a všetky svojú energiu venujem môjmu objektu a až potom riešim prípadne námietky mojej maminy ;-)

Reakce na komentář: DerJi #85Načítám náhled komentáře...

71
vidlak 07. 07. 2006 11:18

Reakce na Rupik #41Načítám náhled komentáře...: no to je mi jasny,ze nema zajem,ale nechapu proc se na me v tom pripade divala a usmivala se:-/ :-(

Reakce na komentář: Rupik #72Načítám náhled komentáře...

72
Rupik 07. 07. 2006 12:57

Reakce na vidlak #71Načítám náhled komentáře...:

Možná proto, že je léto, krásné počasí a prostě měla radost :-) Já se občas taky jen usmívám na ostatní bez nějakého konkrétního důvodu…

Reakce na komentář: vidlak #73Načítám náhled komentáře...

73
vidlak 07. 07. 2006 15:28

Reakce na Rupik #72Načítám náhled komentáře...: to potesi no :-( tedka sem si precetl jinej navod jak navazat nenucene konverzaci v autobuse..takze snad neskoncim se suchym,,nemam cas" :-D :-D :-)


74
Adalbert Stiftr 07. 07. 2006 17:57

Mno,tak koukam,ze okurkova sezona dorazila i sem,co :-)?
Nic ve zlym,ale co pride priste? Komunikace vytukavanim morseovky na vokno socky, prstova abeceda, telepatie…?

Reakce na komentář: libimseti.cz/_Aquarius #77Načítám náhled komentáře...

75
tark 08. 07. 2006 12:57

Skvely clanek, hochu, ty bys mel dostat Nobelovku :-)


76
Scypher 09. 07. 2006 23:56

a ten nad tebou by měl dostat přez hubu


77
libimseti.cz/_Aquarius 11. 07. 2006 08:08

Reakce na Adalbert Stiftr #74Načítám náhled komentáře...: -špatný pokus o vtip, Adalberte Stiftre, špatný.


78
Friko 13. 07. 2006 11:15

Článok pravdivý, úspešnosť asi 50/50.
Treba len skúšať, povedať pár kalerábov, lichotiť
a trebárs:
"Sundej kalhotky, pokecáme" ;-)


79
sunny 21. 07. 2006 19:18

No, takze panove, to, co je tady napsany, je uplna pravda, my holky vazne neotacime celou hlavou, ale mrknem do okynka :-) A pokud v ty hre pokracujete s nami, jen dobre :-) A nebojte se nas oslovit, aspon za sebe muzu rict,ze holky nekousou a lepsi vyuzit sanci nez si pak nadavat, oc clovek prisel…


80
punkerboi 25. 07. 2006 00:56

Celkem zajimavej clanek, ale mam problem, kdyz nastoupim do autobusu, tak na me cumej uplne vsichni. Asi se jim nnezda my ciro :-)

Reakce na komentář: Zuzka #81Načítám náhled komentáře...

81
Zuzka 29. 07. 2006 00:44

Reakce na punkerboi #80Načítám náhled komentáře...: Nebo se jim to tvoje ciro naopak libi :-)


82
DerJi 16. 08. 2006 16:40

Reakce na james #45Načítám náhled komentáře...: je mi sice jen 14 ale ja zasadne nebalim holky se starsim doprovodem ktery vypada na cleny rodiny nebo rodine zname a taky nebalim kdyz mam ja doprovod nekoho z rodiny maximalne kdyz du s brachou a kty skupince kldine jit s nima (ja to ale ze zasady moc nedelam ja mala sance) ale poznat kdy odejit

a este primo k clanku je to pravda ja bydlim v centru prahy a tak se mi to stava casto treba 2krat dene ale zridka v tom pokracuju dal oslovenim ale parkrat uz sem to udelal a ejhle jeden vztah se z toho viklubal astal za to.


83
DerJi 16. 08. 2006 16:47

Reakce na ree2 #52Načítám náhled komentáře...: podle me urcite psat az druhy den jinak to muze brat jako prilisne vnucovani ale ne dyl aby na vas zase nezapomela je to jako sazka do loterie u kazdy holky jinak dost se da poznat z pohledu holky hned prvni den a na tom dost zavisi


84
DerJi 16. 08. 2006 16:56

Reakce na james #69Načítám náhled komentáře...: ale nemusis se ptat jen tak kolik je hodin nebo kde j to a to ale treba zacit normalni konverzaci z objema ale nejdriv äle u te mami


85
DerJi 16. 08. 2006 16:59

Reakce na Norwaiz #70Načítám náhled komentáře...: tak to mas v pohode mamu ale to nemaj vsichni ale asi taky zalezi na tom kolik ti je, me je 14 a tak matka to tolik netoleruje


86
oak 27. 08. 2006 11:59

mě se teda spíš stává, že na tu holku čumim já v odrazu, protože přímo mi to přijde moc okatý, ale ona nikdy můj pohled neopětuje :-(


87
marky 06. 09. 2006 18:09

Takhle si mě jednou v autobuse prohlížel nechutnej chlap, fuj!

Reakce na komentář: lucusek #88Načítám náhled komentáře...

88
lucusek 25. 09. 2006 11:11

Reakce na marky #87Načítám náhled komentáře...: to musel bejt hnus s ice su holka ale chapu ta


89
LoL DoG 22. 11. 2006 19:57

ach joooo 8-)
nehorázně mi to připomína moji každodení jízdu MHD;-)
boužel se nikdy k ničemu neodhodlám :-(
ale zítra du na to :-P


90
Afra 10. 12. 2006 12:01

Reakce na Disko-Live #6Načítám náhled komentáře...: presne nemusela mit kredit nebo se ti jeste ozve


91
Afra 10. 12. 2006 12:02

nemusela si te vsimnout.


92
Libor 13. 03. 2007 04:11

Quarku..co dodat..Jsem ohromen. Tento clanek uz zavani precizni dokonalosti vystihnout jakykoli aspekt baleni a pomoci s kazdou situaci….A to je duvod proc tak rad ctu tvoje clanky…


93
holka 27. 03. 2007 09:54

Reakce na Lukáš #2Načítám náhled komentáře...: Tak to mě taky , i když sem holka… pořád jezdim tim samym autobusem, abych ho viděla, ale vždycky se po sobě jen tak koukáme– já se stydim, von se stydí…je to na nic :-(

Reakce na komentář: Kanvoj #95Načítám náhled komentáře...

94
Kluk 09. 01. 2008 21:57

super článek, taky se mi to stalo když jel autobusem s holkou, kterou jsem chtěl někam pozvat a v autobuse seděla a já stál. Ona furt koukala z okna. Došlo mi to až za pár minut jak mě bezvadně celou dobu sleduje odrazem v okně…


95
Kanvoj 07. 03. 2008 21:24

Reakce na holka #93Načítám náhled komentáře...: Tak se nestyd´!!

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.