QARK.net — Jak se skvěle začlenit do společnosti
Jak se skvěle začlenit do společnosti

Jak se skvěle začlenit do společnosti

Být ve společnosti osamělým jedincem a nebo její součástí je poměrně markantní rozdíl. Samotný člověk musí vynakládat mnohem více sil na řešení každé situace. Ne nadarmo se říká: Víc hlav, víc ví.

Já kus života dělal stejnou chybu při začlenění do společnosti, jako většina kluků. Našel jsem si jednoho kamaráda a tím pádem jsme se už oba necítili úplně sami. Jenže to je málo, často si totiž najdete kamaráda, který má s vámi něco společného, ale tak zase nestačíte na řešení situací, které nepokrývají váš společný rámec znalostí. Navíc se s kamarádem izolujete od ostatních, protože se domníváte, že si vystačíte. Sice se vám povede o něco lépe, ale společnost, kde každý kope jen za sebe (případně nahrává jen kamarádovi a on to vrací zpět) je opravdu slabá. K dosažení nejlepších výsledků je potřeba pracovat jako tým s více lidmi a snažit se vytvořit dobrý kolektiv.


Zkusme se nejdřív podívat, jak takové začleňování do společnosti běžně probíhá:

Představme si třeba velkou posluchárnu vysoké školy, kde se koná zápis do prvního ročníku. Přicházející studenti se vzájemně neznají, ale budou se od téhle chvíle pravděpodobně vídat i několik let. Je zajímavé si všímat, jak si posedají jednotlivá pohlaví. Zatímco dívky utvoří skupinky a sesedají si spíše k sobě, kluci budou sedět po jednom a dál od sebe. Často se může dokonce stát, že si jeden kluk sedne doprostřed řady a další dva si sednou po krajích, takže mezi sebou mají obrovské místo. Je pochopitelné, že kluci spolu tím pádem nemohou moc komunikovat, protože mezi sebou udržují rozestupy. Nejčastěji si najdou jen jednoho kluka, který je k nim nejblíže, a který se jich na něco zeptal/nebo potřebovali poradit oni, a ten se potom stává často i jejich kamarádem. Jakmile jsou dva, nemají většinou žádnou potřebu oslovovat další lidi a naopak se od nich více distancují.

Holky mezi tím už utvořily skupinky a povídají si spolu, často dokonce tak, jako by to byly dávno dobré kamarádky. Nemají problém do tvořící se skupinky přijmout kohokoliv dalšího, kdo se přidat chce – oproti klukům, kteří nejčastěji přijmou jen toho, kdo je jim užitečný.

Jakmile se vyskytne nějaký problém, dívky ho řeší společně a neváhají kohokoliv ihned poprosit o radu. Kluci se ho snaží vyřešit sami, nebo jen sedí, rozhlíží se kolem a čekají, až jim někdo poradí/zeptá se jich, co neví/zopakuje zadání. Málo je těch, kteří požádají o pomoc někoho dalšího sami.

Jak proniknout do společnosti

Nejlepší cesta vede právě přes dívky. Jak jsem už zmínil, ty přijmou od začátku do svého kolektivu každého, kdo má zájem a kdo bude komunikovat. Zapomeňte na hledání jednoho kamaráda, nebo na hraní si na osamělého. Nic takového. Přidejte se od začátku do skupinky dívek, otevře se vám více možností. Poznáte mnohem víc lidí, kteří vám můžou pomoci v mnoha situacích. A co vám budu vykládat, být ve skupince dívek je strašně výhodné. Máte plno informací, se vším vám poradí a pomůžou, lecos vám dají opsat… a to se rozhodně vyplatí.

Kamaráda seženete kdykoliv později, ale do skupinky dívek se v budoucnu už dostanete mnohem hůř. Navíc tím, že znáte tolik dívek, se s kluky se seznámíte mnohem lehčeji. Máte totiž to, co oni nemají a co chtějí – blízký kontakt s dívkami. Doporučuji oba tábory spojit přes vás, takže se stanete klíčovou osobností, přes kterou se kluci dostanou k holkám, a naopak. To zvedne vaši hodnotu mezi kluky a ti vám budou vděční.

Jak se mezi holky dostat?

Je to úplně jednoduché, stačí za nimi jen přijít a začít si s nimi povídat, třeba o tom, co máte právě společného. Všichni jste přece v novém prostředí, mezi novými lidmi a budete tam spolu studovat. Můžete se ptát na věci ohledně školy – proč tam šly studovat, z jakého jsou města… prostě libovolná konverzační témata. Nezaměřujte se však pouze na jednu holku, ale vtáhněte do konverzace všechny. Všímejte si, jak komunikují dívky. Zajímejte se o plno věcí, ale zkuste zapojit do rozhovoru i svoje pocity, třeba z různých lidí kolem, z přednáškové místnosti, z toho, že máte po střední škole, že vám končí prázdniny, atd. Obdivujte, chvalte. Hlavně nemlčte jako zařezaní.

Naučte se jména dívek

Je velmi hloupé patřit do skupinky dívek (a nejen dívek) a neznát jejich jména. Působí to nevhodně a odcizuje vás to. Zatímco neznalost jmen není žádný problém mezi mužskou společností, už žen s tím díru do světa neuděláte. Jména však nemusíte znát hned po prvním představení. Při něm si klidně můžete zapamatovat jen jedno, nebo dvě. Ale i těch pár jmen udělá divy, když je použijete. Najednou totiž budete dívkám mnohem blíž.

Sami určitě víte, jak rozdílný je pocit, když na vás učitel ve škole ukáže, abyste četli dál, nebo když vás osloví přímo vaším jménem. Později se zvládnete naučit i jména zbývající. Rozhodně se je také nebojte čas od času používat.

Nepomlouvejte

Nepomlouvejte, ani se k tomu nenechte vyprovokovat. To sice platí v každé společnosti, ale ve společnosti žen to platí několikanásobně. Když za vámi přijde Maruška a bude si stěžovat, že jí Klára udělala to a ono a že je taková a maková, tak si to můžete poslechnout. Můžete to odkývat, říct, že je to hrozný, ale nikdy si nepřisazujte. Ono se totiž může stát, že by Maruška řekla nějaké své kamarádce Evě, co jste řekli o Kláře a časem by se s tím někdo pochlubil (věřte, že se tak stane) přímo ctěné Kláře a nezapomněl by zmínit i vaše jméno, jako zdroj informací. Ovšem Klára je dívka a tak vám nepůjde dát pár facek, ani si to s vámi nevyříká do očí. Klára má svoje ženské zbraně a intriky, a na ty jste většinou zcela krátcí. Zatímco se na vás Klára bude klidně usmívat, ostatní dívky budou dávno skvěle poučeny, co jste za kreténa a vy s tím nic neuděláte, protože o tom ani nebudete vědět.

Na druhé straně, přisadit si něco svého, když se pomlouvá nějaký nepříjemný učitel, není chyba. Tohle není klasické pomluva, prostě si jen na něj stěžujete společně a dáváte najevo svoje pocity.



Shrnutí

Podtrženo a sečteno, mnohem lepší strategie je, snažit se proniknout od začátku mezi dívky. Máte tam širší pole působnosti a otevřené dveře i mezi ostatní lidi. Nikdy nebudete na nic sami, vždy si máte možnost s někým povídat, vždy vám někdo poradí a pomůže.

Když bychom zůstali u toho příkladu se studenty, tak se přiznám, že mně osobně přijde zajímavější přijít do třídy a znát tam plno lidí, mít si ke komu přisednout, a když něco nevím, nechat si poradit o někoho známého, než sedět o samotě a nikoho tam neznát. Přijde mi skvělejší někde na studentské párty pozdravit plno lidí, povídat si s nimi a nechat se seznámit s dalšími, než tam sedět sám, či pouze s kamarádem a s ostatními se moc nebavit. Za svůj život jsem si vyzkoušel obě možnosti a vím, že čím víc lidí znáte, tím se cítíte ve společnosti pohodlněji a mnohem lépe se vám v ní pracuje.

Qark | 27. 05. 2006 12:13 | Komentáře: 143 | ::Muži a ženy


Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


1
tonda hák 27. 05. 2006 12:25

první první první :-)
podle mě v pohodě článek, kterej sice nepřináší moc novýho, ale i tak, v cajku :-)

Reakce na komentář: milosko #3Načítám náhled komentáře...

2
Nora 27. 05. 2006 12:36

Při čtení toho jsem si řekla, proč to čtu zrovna já. Já jsem s tim nikdy neměla problémy a ještě jsem skákala na ty osamocený týpky, abych jim "pomohla se seznamováním",o)
No jo, jsem matka Tereza. Lidstvo je zvláštní…


3
milosko 27. 05. 2006 12:38

Reakce na tonda hák #1Načítám náhled komentáře...: Nemyslím, že článok neprináša nič nového. Možno pre teba nie, možno si si to už uvedomil. Ale myslím, že veľa jedincov mužského pohlavia si toto neuvedomuje. Ja som bol na tom podobne, jednak zo začiatku na škole, aj potom po nástupe do práce. Ale už som sa poučil, a viem že platí: Keď nevieš, tak sa opýtaj…. :-)
A je jedno koho :-)


4
Klea 27. 05. 2006 12:49

Jj, nic nového… Já to dělávám naopak… většinou jsem ve skupině kluků a funguje to stejně :-)


5
dex 27. 05. 2006 12:59

Tak to je parádní článek…když jsem ho četl, vzpoměl jsem si na příchod a první den na střední…celý týden všichni seděli jak zařezaní :-) a přitom stačilo za někým přijít…každý byl ve stejné situaci…je to k smíchu, co lidi dělaj za kraviny :-)


6
happy 27. 05. 2006 13:01

u nas to bylo víc v pohode, prvni den jsme jeli na stredni mimo skolu a tam jsme se seznamili dokonale 8-)


7
poky8 27. 05. 2006 14:34

Souhlas s Qarkem! Každej není hned tak otevřenej vůči neznamým lidem v novým prostředí a tohle jsou hodně zajímavý a pravdivý postřehy! Zvlášť to, kam si sednou kluci a kam holky. Nad tím sem nikdy nepřemýšlel, ale je pravda, že si vždy sedám co nejdál od ostatních kluků…Nevim proč…

Reakce na komentář: Lidohan #11Načítám náhled komentáře...

8
PIF 27. 05. 2006 14:53

Ha, vypadá to, že zrovna půjdu na výšku, takže ok. Sedám k holkám ;DD


9
Slečna 27. 05. 2006 15:05

Protože jsem studentka vysokoškolačka a v nové společnosti jsem se ocitala mnohokrát doplnila bych k článku toto: jsi-li kluk (můžeš být hezký nebo ošklivý, na tom nesejde) a chceš-li na nové tváře příjemně zapůsobit, nezapomeň se usmívat, nemluv pouze o sobě a svých trápeních, spíš je jen zmiň a zeptej se ostatních jak to cítí ony.
Je dobré zmínit přesně tu situaci, ve které se všichni nalézáte, tedy třeba říct, jak je to zvláštní, že všichni se teď rozhlížejí po ostatních a snaží se působit s nadhledem, aby nedali najevo to nepohodlí, které každý cítí když je v novém kolektivu.
Jak je zajímavé, že teď jste si všichni cizí a za pár měsíců už se k sobě budete chovat jako staří známí, ať se třeba snaží si zapamatovat první dojem, který ze sebe mají a schválně jak se pak změní apod. Holky dají hodně na pocity a když se můžou druhému vypovídat.
Zapamatování jmen nepodceňujte, když se vám podaří holku oslovit jménem hned na začátku, jste její.
Ale především, neměla by to být z vaší strany křeč. Mělo by to jít z vás a ne z naučených pouček. Ale to chce praxi.
Hodně štěstí.
Slečna


10
grf 27. 05. 2006 15:57

jj..souhlas se slecnou ale co kdyz prijdu do kolektivu kde je drtiva spolecnost vetsinou zamlklych kluku a holky treba jenom 2?(vetsinou to tak byva na nekterych technickych fakultach nebo ne pocitacove grafice..)

Reakce na komentář: ombre #12Načítám náhled komentáře..., Ash #14Načítám náhled komentáře...

11
Lidohan 27. 05. 2006 16:02

Reakce na poky8 #7Načítám náhled komentáře...: No mozna je to strach z toho, co by ostatni kluci rekli, kdyz proste prvni co udelas v prazdne tride je sednout si hnedka vedle prvniho kluka, kterej se nekde usadi, zvlast kdyz jses taky borec.


12
ombre 27. 05. 2006 16:23

Reakce na grf #10Načítám náhled komentáře...: tak to ti nezavidim :-)


13
Martin 27. 05. 2006 17:27

Ahoj Jmenuju se Martin a Qarku musím Ti říct,že co se týče začleňování do společnosti je základ fabulace a mystifikace,já to používám a mám s tím velkej úspěch


14
Ash 27. 05. 2006 17:41

Reakce na grf #10Načítám náhled komentáře...: Postup asi stejnej, ne? Ty holky stejně budou za chvíli znát víc kluků, než ty… :-)

A jestli nevíš jak, tak té nevýhody rovnou využij
"Ahoj, máš tu volno?"
"Jo."
"Kde jsou ostatní?"
"Kdo?"
"No ostatní. Zbylý holky. Kde jsou?"
"Já nevím koho myslíš. Který holky?"
"No normálně prostě zbytek holek. Neříkej že jste tady jen vy dvě :-O"
"To nevím, ale tak asi jo."
"To myslíš vážně?"
"No…"
"No nazdar. Jak se jmenuješ?"
"Foo"
"Foo prosímtě pokus se alespoň prvních pár měsíců moc nechybět, než si zvyknu, jo? Pak už to snad půjde. …to je strašný teda ale, opravdu. To sem moh rovnou na theologii."
"Aha. No uvidíme."


Tím ale nechci navádět, jsou i přirozenější a důstojnější :-) metody.

Reakce na komentář: Klea #21Načítám náhled komentáře...

15
jirka 27. 05. 2006 17:52

Mno,tak skoda,ze sem tohle necetl pred nastupem na vysokou :-)
Ale asi by to stejne nepomohlo, protoze nejsem ten, kdo by se za kazdou cenu chtel kamaradit skoro s kazdym – spis si na zacatku zachovavam odstup a jistou davku samoty. Ono se to casem samo vystribri…lidi, ktery za neco stojej to pochopej…a ti, kteri ne, ti nestoji ani za rec.
Daleko vic proti srsti nez lidi, co sedej sami bokem, se mi pricej jedinci, kteri jsou jiz po nekolika hodinach kamaradi s kazdym, vsechno je pro ne "fpoho", samej usmev a tvarej se, jako kdyby s tema novejma lidma chodili uz do skolky. Takovy lidi fakt nesnesu, protoze jaxe rika, "neni na svete clovek ten, aby se zalibil lidem vsem".

Jo a ta cast NEPOMLOUVEJTE, tak ta plati na 1 000 000%! A nemusi jit ani o pomluvy – staci mit treba vztah s jednou ze slecen a nejak neopatrne se o necem co se ji tyka zminit pred nakou jeji kamaradkou/spoluzackou. To je pak casto takovej hukot,az se clovek nestiha divit. Zensky maji totiz tohle vzajemny informovani fakt propracovany – kam se hrabe BBC s CNN dohromady. Krom toho casto dochazi k modifikaci te informace – zacina to "Hele…von rikal, ze…" a tim samozrejme neni zachovam kontext, ton hlasu atd. Naopak si ta slecna-zpravodajka sama tyhle duelzite cinitele upravi tak, aby to vyznelo jaxe ji zrovna hodi (nejcastejc podle toho, jakej ma nazor na toho chlapa). Na zaver pak muze dodat neco ve smyslu, ze ona uz na zacatku rikala, ze von je divnej atd. No a uz se casto clovek veze…a da velkou praci to zastavit :-(


16
Martin 27. 05. 2006 18:58

Ještě se musím vrátit k tý mý zkušenosti,ono fabulovat a mystifikovat se musí umět,vyžduje to veřit tý fabulaci a lži,přesvědčit vo tom společnost do který se snažím zařadit,já třeba mám zkušenost takovou,že jsem se stal fiktivním smyšleným sociologem a dostal se takt do společnosti vládních činitelů nebo do podnikatelských kruhů a to jen díky víře že má fabulace je vlastně pravda.Vyžaduje to fantazii,odvahu a naprostou volnost myšlení,tím že jste někým jiným,že máte jinou identitu ostatní vás jinak berou chápete,prostě váš sociální status je prestižní a vaše aura osobnosti získává na váze,chce to jen praxi,a ono to příjde,zlepšuje se to.

Reakce na komentář: jirka #17Načítám náhled komentáře..., Ali #23Načítám náhled komentáře...

17
jirka 27. 05. 2006 20:04

Reakce na Martin #16Načítám náhled komentáře...:
na to musi mit clovek povahu a zaludek…


18
prom 27. 05. 2006 20:38

Jo, jo docela dobry clanek. Mohu to jen potvrdit, pokud se sejde vice lidi pohromade, kteri se neznaji, tak je jednoduche se seznamit. Ale pozor, seznamit se jednoduse i v prubehu semestru, jen se clovek nesmi stydet. Nebejt holek, tak nevim jestli by tolik kluku vysokou skolu udelalo. Od koho bychom opisovali prednasky.


19
Rad@ 27. 05. 2006 21:46

heh tak ted od zari nastupuju na Stredni Prumyslovou skolu elektrotechnickou…Holky? o tech si na te skole muzu jenom zdat…Qarku nebo nekdo jiny poradte mi pls jak se mam dobre zaradit do kolektivu kde jsou samy kluci? Predem diky

Reakce na komentář: Honza #22Načítám náhled komentáře..., Svět bez bab by byl na nic #49Načítám náhled komentáře...

20
OOO 27. 05. 2006 22:35

No ja se hned na vysce potkal ve skupine s kamoskou, hecli jsme hospudku hned po prvni hodine a z tech co se pridali se hned vytvorilo zlate jadro, ktere funguje dodnes a postupne se vsichni snazili dostat mezi nas, takze jsem nemusel byt vubec aktivni a zachvili znal vsechny :-) Do neceleho mesice jsme pak usporadali akci v jednom klubu (no hodili to na me) – ucast temer 100 % a pak uz jsme se proste bavili vsichni se vsema – joj co jsme se nablbli :-) – ted uz nam to ale konci a pristi patek statnice :-(
PS:"drzte mi palce – diky ;-)"
(btw. jmena si nekdy nepamatuju, ale lidi to u me berou, protoze vedi, ze mam hodne znamych a ze to jsem cely ja a radi se mi pripomenou)


21
Klea 27. 05. 2006 23:06

Reakce na Ash #14Načítám náhled komentáře...: hezké :-)


22
Honza 27. 05. 2006 23:26

Reakce na Rad@ #19Načítám náhled komentáře...:
:-)
Hele jako zařadit se do kolektivu kluků není problém :-) Přesně na takové škole letos končím (jestli mi řekneš že je to Kratochvílka, tak by to byla hrozná náhoda). A řeknu ti že holky… od základky (tj. 4 roky) jsem se s holkou ani pořádně nebavil. S klukama v poho… ale řeknu ti, že jít s klukama na pivko nebo vyměnit pár slov a úsměvů s holkou… je něco úplně jiného. Od základky nemám příležitosti s holkama komunikovat a ani nevíš jak mi to chybí…

4 roky každý den jen s klukama. Na to oslovit cizí holku na ulici nemám. Holky ze základky na to kašlou a každá si našla někoho (jedna tajná láska ze ZŠ mi řekla že našla životní lásku a týden na to druhá, že čeká dítě) a já? Pořád sám. V dvaceti být pořád sám. Je to na nic.
Jsem melancholik, nevěřím si, neumím žádnou sbalit. Tak co mám asi dělat??? Jestli odmaturuju a budu 3 měsíce sám doma, tak mi asi rupne v bedně. Uvítám jakoukoli radu co dělat.

Reakce na komentář: rushar :) #24Načítám náhled komentáře..., rush #25Načítám náhled komentáře..., Rad@ #27Načítám náhled komentáře..., ja #37Načítám náhled komentáře..., lenna #56Načítám náhled komentáře..., Onyx #143Načítám náhled komentáře...

23
Ali 28. 05. 2006 00:14

Reakce na Martin #16Načítám náhled komentáře...: A jak myslíš, že by mi mohla mystifikace a fabulace pomoct s holkama? Trochu to prosím přibliž…


24
rushar :) 28. 05. 2006 00:17

Reakce na Honza #22Načítám náhled komentáře...: pokud sam rikas, ze si neveris, mel bys zacit v prve najit to neco v sobe, nez zacnes hledat znamosti. ja jsem taky od narozeni introvert, nikdy se mi nedarilo se zaclenit do kolektivu, mel jsem ve spolecnosti velke problemy. strasne me to trapilo, az jednou jedna slecna mi otevrela oci, ikdyz to v te dobe hodne bolelo. pochopil jsem, ze narikanim nic nezmuzu, ze clovek v prve rade musi vyresit to co ho tizi uvnitr. zacal jsem bojovat, hrozne mi pomohl jeden znamy, neuveritelne charismaticky clovek, ktery mi ukazal jiny pristup k zivotu. ted uz vim, ze to neni o tom, jak se clovek narodil, nebo jakou mel vychovu. vse se da prekonat, pokud to clovek mysli vazne a pusti se do toho po hlave, s nadhledem a usmevem. dnes s navazovanim kontaktu nemam sebemensi problem, dokonce se zivim jednanim s lidmi a prednasenim pred desitkami lidi. neber to osobne, ale kdyz vidim nekoho jak place v koute, rad mu pomuzu, ale litovat ho nebudu, protoze jsem si tim sam prosel sam, a vim ze kdyz clovek bojuje, prekona cokoliv.

Reakce na komentář: Atreides #140Načítám náhled komentáře...

25
rush 28. 05. 2006 00:22

Reakce na Honza #22Načítám náhled komentáře...: jeste jedna vec… ty rikas, ze je rozdil prohodit par slov s holkou a s klukem. v tom to prave je, pokud se divas na holky jako na stvoreni z jine planety, problem to bude vzdycky. vsichni jsme lidi, a stejne tak bychom se meli taky chovat. lepsi nechat tomu volny prubeh a jednat uvolnene, nez vytvaret nejake plany jak na tu ci onu holku vyzrat… :-)

Reakce na komentář: jirka #26Načítám náhled komentáře...

26
jirka 28. 05. 2006 00:34

Reakce na rush #25Načítám náhled komentáře...:

RIMMER: Ne, jen jsem trochu nervózní v přítomnosti žen.
LISTER: To proto, že je bereš jako tvory z jiný planety, který chceš dostat pomocí fíglů a ne jako normální lidi. Na to nepotřebuješ knihu o hypnóze ani tu, jak se to jmenuje? „Tisíc a jedna vtipná průpovídka“.
RIMMER: Listere, tuhle potřebuju. Ty průpovídky fungují zaručeně.
LISTER: Nic takovýho nefunguje.


:-)


27
Rad@ 28. 05. 2006 11:36

Reakce na Honza #22Načítám náhled komentáře...: nn kratochvilka to neni je to Bozetechova Bozetechova. jiank diky za odpoved…jsem hroznej introvert neumim se ani poradne zaradit do kolektivu kde jsou samy kluci a navic jak bylo v clanku napsano kluci chteji kamaradstvi ze ktereho budou mit nejaky zisk.

Reakce na komentář: BERmaestro #42Načítám náhled komentáře...

28
Rad@ 28. 05. 2006 11:39

Oprava linku: http://www.spseol.cz


29
Martin 28. 05. 2006 12:22

Ali hele u holek ti to může pomoct v tom,že každá holka chce někoho vyjímečnýho,chytrýho,schopnýho a pokud takovej nejseš,tak jediný co ti zbejvá je vytvořit tento obraz o sobě.Můžeš bejt kýmkoliv,sociologem,úředníkem,referentem,ochrankou čímkoliv.Jen si sežeň dostupný materiály,dokumenty,knihy,něco si vo tom přečti,nastuduj,pořid si oblečení patřičný k tvý nový identytě,půjč si auto z půjčovny,nějakou reprezentační káru a pak už jen vystupuj jako novej člověk.Na chatu,nebo u svých přátel si vytvoř podporu,tzn.že budou hrát fiktivní kolegy z tvý fiktivní práce,rozděl jim role a vytvoř prostě dokonalou mystifikaci.Pak se ti automaticky zvedne sebevědomí,tvůj status,vůbec celá tvá osobnost bude jakoby inteligentnější,vtipnější defakto stane se takzvaný efekt big big a tzn.budeš se cejtit jako všemohoucí.Zkus to,a sám poznáš jak zázračně to funguje.Já už to praktikuju 5let a zatím jen samý úspěchy.Výhoda je že kdykoli chceš můžeš svou identitu opustit,ukončit hru,změnit roli,přebudovat pravidla,zaměřit se na jinou holku,atak pořád bejt někdo jinej chápeš

Reakce na komentář: kulik #30Načítám náhled komentáře..., jirka #48Načítám náhled komentáře...

30
kulik 28. 05. 2006 12:40

Reakce na Martin #29Načítám náhled komentáře...: hmm ale nesmis narazit na nekoho, kdo danym vecem rozumi lip nez ty, to z tebe budou mit pak akorat srandu, pripadne te budou mit za cvoka.
kazdopadne kdybych chtel s nejakou holkou chodit, tak se pred ni nebudu takhle pretvarovat, ale pujdu do toho s tim jakej jsem…


31
Jean 28. 05. 2006 14:09

Zdravim všechny, abych se vyjádřil k tomu článku, tak si myslím že je v poho. Akorád si myslím že to nikdy není tak jednoduché, podle tohoto článku to vypadá docela jednoduše ale musí se také počítat s tím, jaká ta holka může být, jestli si připustí každého k tělu. Myslím si že je velký rozdíl v tom, když k ní přijde ošklivý kluk který není uzavření a rád by se s ní bavil a pěkný kluk který je uzavřený. Podle toho co jsem v životě viděl u různých lidí mi přijde že ten pěkný kluk to má vždy lehčí než ten ošklivý či nezajímavý vzhledově. Myslím si že vzhled tady hraje první místo, podle toho se holka rozhoduje ano či ne se s ním bude bavít. Musím připustit že jsou i pěkný holky kterým na tom nemusí záležet ale těch je jen zlomek. A část z toho zlomku se s tebou bude bavit ale nikdy víc.
Jean.

Reakce na komentář: rush #32Načítám náhled komentáře..., Gabca #33Načítám náhled komentáře...

32
rush 28. 05. 2006 15:24

Reakce na Jean  #31Načítám náhled komentáře...: ale jde o to, ze i ne zrovna krasny kluk muze pusobit velmi sympaticky, kdyz na sobe zapracuje a bude se snazit. to je vse. jak uz tady bylo nekde zmineno, pro holky neni dulezita krasa a dokonalost, ten clovek zkratka musi byt sympaticky. a to muze byt uplne kdokoli, staci to jen trochu snahy a pozitivni pristup…


33
Gabca 28. 05. 2006 15:26

Reakce na Jean  #31Načítám náhled komentáře...: Ja osobne bych dala prednost klukovi, ktery by se se mnou sel bavit (osklivemu) pred tim uzavrenym (hezkym)… uz proto, ze sama jsem stydliva.


34
phaeton_esc 28. 05. 2006 17:46

hezky clanek, sam o tom neco vim :-) (v rocniku mam 55 holek a kluci sme tam 3) – neni nic lepsiho kdyz skoro vsechny znate, muzete pokecat s kteroukoliv…a navic jak si pak slecny cloveka povazujou :-D

Reakce na komentář: jirka #48Načítám náhled komentáře...

35
Martin 28. 05. 2006 17:47

Víte základní věc je vytvořit dokonalou mystifikaci


36
radka 28. 05. 2006 17:55

jsem typicky kluk v zenskem provedeni. Na vysce jsem si nasla jedinou kamaradku, s kterou jsem si uplne vystacila. Ostatni vztahy byli jen z nutnosti. Nechtela jsem ani kolektiv ani zadnou skupinu.
Mam radeji jednu dobrou kamaradku, nez hromadu povrchnich vztahu.


37
ja 28. 05. 2006 18:44

Reakce na Honza #22Načítám náhled komentáře...: Píšeš "…4 roky jen s klukama…" Já takhle žiju už 8.rok a taky žiju…holt jsem taky absolvent SPŠE a nyní skoroabsolvent elektrofakulty. A s holkama to vůbec neumím, vlastně skoro žádné neznám…


38
Martin 28. 05. 2006 19:06

Nevím co bych Vám ještě poradit,myslím si že v dnešním světě nelze bez lží a fabulací žít.Při zařazení do společnosti se musí lhát pokud chcete bejt ti vůdcové,oblíbení,milováni a sympatičtí jinak to nejde.Ženy a holky chtěj v chlapovi vidět borce,frajera co má kontakty,schopnosti,co je silnej ale zároveň romantickej a milej,musíte jim tu iluzi dát pokud takový nejste,je to jen o tom kam až jste schopni dojít to je individuální.Prostě je to hra kterou vy tvoříte,vy píšete scénař a rozdělujete role svým kámošům,známým či novým lidem kerý si seženete třeba z chatu.V dnešní době seženete vše,od informací,přes kostýmy a prostory až po půjčování aut,člunů nebo co budete chtít.Je to jen o tom jakou roli chcete ve společnosti do kerý vstupujete hrát.

Reakce na komentář: nitra #39Načítám náhled komentáře..., rush #40Načítám náhled komentáře..., Jean  #41Načítám náhled komentáře..., BERmaestro #44Načítám náhled komentáře..., jirka #48Načítám náhled komentáře..., Svět bez bab by byl na nic #50Načítám náhled komentáře...

39
nitra 28. 05. 2006 20:21

Reakce na Martin #38Načítám náhled komentáře...: Martin
az ti skonci manicka faze a zacne depresivni obdobi tak budes mluvit jinak, uvidis :-)


40
rush 28. 05. 2006 21:55

Reakce na Martin #38Načítám náhled komentáře...: meles hovna :-)


41
Jean 28. 05. 2006 22:07

Reakce na Martin #38Načítám náhled komentáře...: No na tom že holky hledají borce a frajera s kontakty a schopnostmi něco určitě bude, chtějí v něm mít oporu, chtějí se na něj spolehnout, to je vše pravda, ale ten zbytek o rozdělování rolí, to si nejsem jistej, to možná vyčetl z nějakýho románu…


42
BERmaestro 28. 05. 2006 22:09

Reakce na Rad@ #27Načítám náhled komentáře...: Jsem na spš stavební už 3 roky dokažete kolik procent ze třidy je asi holek v každe třidě cca 20 % a proto jsou ve škole docela žadane..všichni an ně čumía snažíse je nabalit jenže si musiš uvědomit ze 80% z těch co se jim ty hopklky líbí jsou naprostí looseři kteří s nima nedokážou komunikovat nebo komunikujou tak že se vubec nemusíš honit a strchovat že by někdo z těch lidi u těch holek zabodobval


43
Martin 28. 05. 2006 22:10

Rushi a Nitro já jen píšu svý vlastní zkušenosti se zařazováním do společnosti.Chápu,že když s tím nemáte ani mák zkušensoti tak nechápete a připadá vám to zvláštní.Zkuste to taky v praxi a uvidíte jak se vám bude dařit,jak říkám mně se to daří už 5let a funguje to.Víte nejhorší co může být je zůstat u konformních přístupů.Kdyby tak uvažovali naši předci tak dnes žijem v jeskyních chápete.Prostě zkoušejte nový přístupy a bude se vám dařit.

Reakce na komentář: BERmaestro #45Načítám náhled komentáře...

44
BERmaestro 28. 05. 2006 22:13

Reakce na Martin #38Načítám náhled komentáře...: lze chlapče nemusíš mit pujčenej člun černy bryle a sako an to abys dostal holku :-)


45
BERmaestro 28. 05. 2006 22:25

Reakce na Martin #43Načítám náhled komentáře...: ja bycch byl rad v jeskyni…byl by tam většíá sranda..pokork je na pytel je to jen na jedno vleky hovno v te jeskyni by mi bylo lip . BER end


46
Svět bez bab by byl na nic 28. 05. 2006 23:00

U nás na střední je ve třídě sedm bab a jsme jen čtyři chlapi. Nevím proč a jak, ale postupem času si baby posedaly kolem mě, i když předtím byly rozesety po třídě. Největší záhul byl, když si Petra sedla vedle mě, na místo, kde seděla předtím Zuzka a ta, když přišla a viděla tam Petru, tak si málem vjely do drdolů. Teď tam jsem se všema babama a ostatní tři chlapi sedí mimo.

Hele, já vím, jak to asi zní tohleto, ale je to tak. Já už kolikrát chlapům říkal, ať si jdou sednout s náma, ale oni volové ne. Mě už z těch holek kolikrát jebe, to je fakt děs. Když si odsednu (zkusil jsem to) tak mě normálně málem seřvou. Asi se přestanu mejt a čistit si držku, ať vyčichnou. Ale co budu skrývat, jako správně ješitnému chlapovi tato situace nevadí.

Ještě pro nesmělé: kdysi jsem byl introvert jako stehno. Qarkovy poznatky jsou skutečně pravdivé. A když chceš oslovit babu, tak to neber jako balení a co by, kdyby, ale normálně se začni bavit třeba o kokotinách. Já vím, že je to těžký, taky jsem to zažil, ale léčit se to dá, věřte…A krasavec taky nejsem, na tom holkám nesejde. Jen se musíte mejt, bejt jakž takž upravenej a jemně vonět taky není na škodu. A hlavně: KECAT, třeba hovadiny, ale kecat, furt, dokola. A taky jakože se zájmem poslouchat a kejvat, i když holka mele blbosti, třeba o svým čoklu, který tě nezajímaj. A když tě sprostě odpálkuje, tak na ni kašli a nechoď si házet provaz.

Reakce na komentář: BERmaestro #47Načítám náhled komentáře...

47
BERmaestro 28. 05. 2006 23:14

Reakce na Svět bez bab by byl na nic #46Načítám náhled komentáře...: souhlasim přesně tohle je pravda dělam to uplně stejně kokotinky kokotinky a pakl jen kejvam a pak…. :-)


48
jirka 28. 05. 2006 23:52

Reakce na Martin #29Načítám náhled komentáře...: Reakce na phaeton_esc #34Načítám náhled komentáře...: Reakce na Martin #38Načítám náhled komentáře...:
Uz di vazne s tema svejma žvejkama nekam do haje!

Ne nadarmo se rika, ze vrana k vrane seda a rovny rovneho si hleda – a kdyz bude clovek takovej, jako ty rikas, budou se na nej zakonite lepit lide jemu podobni. Pokud mas pocit, ze baby letej na kverulanty, je to pravda – jenze se jedna o slecny velmi jednoduche a povrchni, kterym muze takovy clovek imponovat a rady se jím budou chlubit pred podobnejma existencema.

Taky se rika, ze bozi mlyny melou pomalu, ale jiste a nekdy mivaji uzasnou akceleraci – nic nejde hrat do nekonecna a jednou se stane, ze se sam v tech fabulacich zamotas a prdne to. Je pravda, ze v momente, kdy se pohybujes ve spolecnosti tupců, ktery te jen nekriticky bastej, to asi bude trvat dyl nez mezi normalnima, inteligentnima lidma, ale taky na to dojde. A dle Murphyho zakonu presne v momente, kdy to bude nejmin pokracovat :-)

Kdyz clovek mluvi pravdu, tak to ma totiz jednu obrovskou vyhodu – nikdy si nemusi pamatovat co a jak rikal.

Tim co tady vykladas si mi pripomnel onoho medialne proslaveneho "poslaneckeho asistenta", ktery v udajnem povereni ministra Jana "Kato" Kavana sjednaval dovolene pro svoje kamarady soukromym letadlem do Karibiku atd.
On je zivoucim dukazem toho, ze to, co rikas funguje, ale taky ma tedka na krku dluhy jako prase a mozna i kriminal. A krom toho je ten clovek totalne provarenej – nikdo mu uz v zivote nebude vetrit ani dobrej den.

A jestli neco takovyho tady radis lidem, to teda potěš koště…a nekdo by mel mozna zakrocit, protoze bohuzel v teto zemi nelze spolehat na to, ze lidem dojde samo od sebe, co je to za hovadiny, coz je videt mimojine na rostoucich preferencich arogantniho výčepáka Jiřího "mussoliniho" Paroubka a jeho spolku zlodějů, lhářů a budižkničemů.


49
Svět bez bab by byl na nic 29. 05. 2006 07:40

Reakce na Rad@ #19Načítám náhled komentáře...: Přines pivo!


50
Svět bez bab by byl na nic 29. 05. 2006 08:10

Reakce na Martin #38Načítám náhled komentáře...: Tak ty jsi dobře ujetej, teda. Jestli žiješ takhle proto, aby jsi žil, tak to tě lituju. Půjdu si najmout loď, abych dostal holku. Chudáku. Holka, tedy normální holka, ne vymletá kráva, chce schopnýho chlapa, to jo, ale ty schopnosti na něm pozná třeba tak, že ten chlap nebude blbě čumět na kapající kohoutek, ale vezme sykovky a koudel a opraví to, i když není instalatér. Nebo že u píchlýho kola nebude volat servis. Jistěže ženská chce, aby chlap dokázal zajistit peníze, ale ptal jsem se holek na škole, jestli raději chlapa s prachama a blba, který mele jenom o sobě při večeři v Puppu anebo normálního kluka bez zlaté kreditky, s kterým mohou pokecat u hot dogu v parku, tak hádej kdo vyhrál?

Reakce na komentář: rush #84Načítám náhled komentáře...

51
Davek Elf 29. 05. 2006 08:42

fakt hustej članek řek bych dost pravdivej to je fakt že se taky dost bavim s holkama a nelitoho je fakt že se tim mužeš seznamit s dalšimy a tim maš větší šanci na uspěch je to jen otazka času a sebeduvěry a ne se pořad bat člověk musi svuj strach ovladat¨ :-)


52
SImmy 29. 05. 2006 16:10

Jako obvykle pěkný článek Qarku, tak mě napadá, baví tě ještě ta neustálá chvála? :-) Co vlastně studuješ? Nějakou psychologii nebo tak? Teda není-li to tajné. Je totiž skvělé číst tvoje články.


53
robinson krize 29. 05. 2006 16:51

martine, vyvoláváš ve mě protichůdný pocity. ty první jsou asi takovýhle: co to je za krysího zmrda, kerej se neštítí dělat z lidí totální debily, vytahovat se s tim a ještě to doporučovat ostatním? nebojíš se, že to dřív/pozdějc praskne a tvá "oběť" ti rozbije držku? já bych se ti s radostí prošel po obličeji. no ale z druhý strany tě chtě-nechtě musim obdivovat (myslim to vážně). jesliže tyhle aktivity provozuješ už tolik let, musíš bejt mistr převleků, fíglů jak na lidi apod., zřejmě bys měl jako špijón nekonečný úspěchy. každopádně je mi z tebe nablití, protože zneužíváš naivity ostatních a je mi jedno jesli je svět postavenej na lži nebo ne. ty jsi taková lidská kurva, že jo

Reakce na komentář: Ash #54Načítám náhled komentáře...

54
Ash 29. 05. 2006 19:04

Reakce na robinson krize #53Načítám náhled komentáře...: Klídek… :-) on se jen snaží začlenit do naší společnosti ;-)

Někdo třeba touží po úspěchu a prachách, no a když se nedostavují, tak se tváří, jako že jo. Nevím jak jeden člověk takovou přetvářku a faleš dokáže unést (hele mam tlustou káru/jachtu, kontakty, jsem oblíbený) no ale asi je hodně motivovaný touhou po úspěchu.

Většinu normálních lidí ale takové pozlátko nestačí, buď chtějí být opravdu úspěšní, nebo sice relativně "ne" uspěšní, ale zase v pohodě s tím co mají, což je docela obvyklý přístup, není potřeba hrát divadlo, když má člověk kde bydlet, co jíst, holku a je zdravej.


55
Cadet 29. 05. 2006 19:05

Tak asi tu budu jako jediný, ale tohle je pro mě další článek v řadě, se kterým moc nesouhlasím.

Já nevím jak vy, ale já si rád pokecám spíš kámošema, než abych se přetvařoval o poslouchal holčičí pomluvy. Vměstnat se do holčičí společnosti za každou cenu podle mě není výhodné a už vůbec ne prospěšné. Myslím, že v holčičí společnosti hraje velkou roli přetvářka.

Modelová situace:
Oslava narozenin jedné holky z obchodní akademie. Oslava probíhá v uzavřeném salonku, tedy sousta holek, samozřejmě celá třída. Jen co odejde jedna na záchod nebo někam jinam začnou jí ostatní pomlouvat, jen co přijde nazpátek, všechny jsou plné úsměvů… možná to bylo způsobené nízkým věkem všem kolem osmnácti, ale přesto mě to úplně vyděsilo.

Co vlastně tyto vytvořené kontakty jsou, jsou to kamarádky? Podle mě kamarádky neexistují. K čemu jsou potřebné či užitečné takové kontakty, nemyslíte, že je někdy lepší kvalita než kvantita?

Když už tu QARK popsal chovaní holek a kluku, když se usazují do lavic, není potom proti přírodě se chovat trochu jinak? I když člověk, který vybočuje je buď oblíben nebo nenáviděn. Vyplatí se být takto aktivní za každou cenu? K získání holky myslím, že v té samé třídě budete stejně daleko (blízko), jako byste těm holka nelezli někam.

Tento článek je o popsání jevů, které jsou obvyklé v mladých kolektivech, ale jen proste nevím, jestli je o balení holek a jestli o správném začlenění do společnosti, tedy do společnosti, ve které se nemusíme přetvařovat, prostě z té společnosti cítíme důvěru a také jí k ní máme.



56
lenna 29. 05. 2006 19:10

Reakce na Honza #22Načítám náhled komentáře...: Projed se jeste jednou autobusem a oslov konecne tu slecnu

Reakce na komentář: Honza #66Načítám náhled komentáře...

57
Martin 29. 05. 2006 20:45

Lidi lidi co je to s váma,proč taková nenávist to nechápu,vy berete život moc vážně.Já jsem hráč víte moje osobnost je už taková,hraju,přehrávám,modifikuju atd.To jestli jsem šmejd,kurva nebo co to tu ještě zaznělo je tvůj názor,já ti ho neberu.Vem si to tak,pokud chce bejt někdo silná schopná osobnost,úspěšná a nemá na to aby jím byla tak prostě si ji musí vytvořit dokážete to pochopit,ale obávámse že asi ne.Já se nebavím jen o balení holek,souvísí to i s tím,ale myslím to celkově,vztahy mezi lidma apod.Já nemám problémy s tím aby ch si něco pamatoval nebo ne.Nosím sebou dig.diktafon a vše o čem fiktivně mluvím si zaznamenávám a pak ukládám do compu,průběžně pročítám takže jsem furt ve vobrazu víš.A kdybych už se měl prokecnout tak jsem natolik duchpřítomnej abych to obrátil ve vtip či to nějak zakamufloval víš.Prostě mě to baví,tebe třeba baví hrát hry na compu,někoho jinýho čučet na bednu a já dělám tohle.A mě to pomáhá,co se týče začleňování do společnosti a ve vztazích.jak říkám zatím jsem nedostal kvůli tomu ani kopačky,ani na hubu nic.Tak že jsem v klidu a budu dál v klidu.

Reakce na komentář: To je fuk #59Načítám náhled komentáře..., Zed #60Načítám náhled komentáře..., Lenka #61Načítám náhled komentáře..., jirka #65Načítám náhled komentáře...

58
Martin 29. 05. 2006 20:53

A ještě jedna věc,ano ten asistent Kavana je toho důkazem že to funguje,ale mu je naprosto jedno jaký má dluhy,že je provařenej,ty nechápeš že on je natolik schopný že když bude vymejšlet něco novýho tak zase všechny dostane,nikdo ho nepozná,bude mít novou identitu.To je ten rozdíl kamaráde mezi námi chameleoný a mezi tebou a zbytkem lidi co přemejšlej průměrně víš.My si vždycky najdem novou kůži,kabát.A co se týče kapající ho kohoutku,nebo píchlýho kola,to jsou věci naprosto samozřejmý,to jsi ani nemusel psát,to by každej chlap měl umět to je jasný.

Reakce na komentář: jirka #65Načítám náhled komentáře...

59
To je fuk 29. 05. 2006 21:09

Reakce na Martin #57Načítám náhled komentáře...: Tak jestli si z nás děláš prdel, tak se ti to docela daří. Jinak je ale velkej rozdíl v tom být úspěšný anebo si na úspěšného hrát. Ale nikdo ti to nebere. Jistěže, každý máme tendenci úspěch závidět, je to normální lidská vlastnost. Někdo závidí více, jiný jenom v koutku duše, někomu je to jedno. TOBĚ ALE NELZE ZÁVIDĚT NIC.


60
Zed 29. 05. 2006 22:41

Reakce na Martin #57Načítám náhled komentáře...:
Jo Martine. Klobouk dolů. Z toho co tu píšeš, jsi opravdu dobrý ve "svém" oboru. A vynaložil jsi na to hodně, opravdu hodně energie. Myslím, že devadesát pět procent z těch, co tu na Tebe štěkají by něco takového nedokázalo a je jedno zdali proto, že na to nemají schopnosti či žaludek. Ale proč se přetvařovat? S Tvou disciplínou a vůlí na "sobě" pracovat by jsi mohl být Někým zkutečným. Ne jen hrát loutkové divadlo.
Je jedno jestli to praskne nebo ne. Jestli dostaneš na hubu, nebo kopačky. Vždy se dá jít dál. Ale proč se neusadíš do jedné role? Do té své? Každý hrajeme tak trochu divadlo. Někdo víc, někdo míň a mnohým se o tom nechce vůbec přemýšlet a raději se tváří že nechápou. To co děláš Ty, je extrém. Proč ale nezkusíš být osobností sám o sobě? Opravdu na to nemáš, nebo je to jak sám říkáš tvou "hráčskou" osobností? Máš snad jiný důvod?

Ptal jsi se kde se bere ta nenávist? Nikdo nechce být podváděn. Jsme podváděni dnes a denně. Téměř vždy nám to ubližuje. Nenávidí Tě, protože se Tě bojí. Nenávidí Tě proto, že máš "zadarmo" to, co oni museli získat tvrdou prací anebo získat nedokázali.

Reakce na komentář: To je fuk #62Načítám náhled komentáře...

61
Lenka 29. 05. 2006 23:19

Dlouho jsem si myslela,Martine, že jenom kalíš vodu,provokuješ, co tomu řeknou ostatní, ale asi si opravdu děláš ze života takovou hru. No tak si hraj. Až tu hru dohraješ do konce, poznáš, za co stála. S takovým nasazením, o jakém mluvíš, bys skutečně mohl být profesionál. Napadá mě třeba agent tajných služeb(doufám, že umíš skvěle několik řečí), posléze dvojitý agent (ten co hraje na dvě strany)…pak trojitý… :-) Mám jen jednu otázku. Říkáš, že s tím máš úspěch. Co je ten úspěch? Dostat holku do postýlky? Jednou? Dvakrát? Jak dlouho ti to baští? A co si o ní pak myslíš a co ti to přináší? Jak vypadá "úspěch dle Martina"?Reakce na Martin #57Načítám náhled komentáře...:

Reakce na komentář: To je fuk #63Načítám náhled komentáře..., Ash #67Načítám náhled komentáře...

62
To je fuk 29. 05. 2006 23:19

Reakce na Zed #60Načítám náhled komentáře...: A co má zadarmo?

Reakce na komentář: Zed #70Načítám náhled komentáře...

63
To je fuk 29. 05. 2006 23:21

Reakce na Lenka #61Načítám náhled komentáře...: Kdyby mohl být profíkem, tak jím je. Buď si tu vymejšlí anebo je nemocnej.


64
MT 30. 05. 2006 00:14

Chtěl bych se vrátit zpátky k vlastnímu článku. Píše se tam:
Kamaráda seženete kdykoliv později, ale do skupinky dívek se v budoucnu už dostanete mnohem hůř.

Pro mě je docela těžké dostat se k těm holkám, ale ještě daleko těžší je sehnat ty kamarády. Když příjdu do nějakého nového kolektivu, tak se po větším úsilí a po delší době přeci jen začnu s nějakýma holkama bavit. Ale nikdy si nenajdu žádného kamaráda.
Skoro v každé diskusi tady se mluví o tom co přitahuje holky. Některý holky mi přímo řekly, že kluk co má kolem sebe kamarády, je pro ně automaticky přitažlivější. Prostě ho vidí jak se s nimi baví nebo s nimi něco podniká. Přitom vypadá v pohodě nebo s nadšením mluví o nějaké akci. A to mu přidá na přitažlivosti.

Takže teď je tady začarovaný kruh. V článku qark píše, že když se naučíte to, jak na holky, kamarádi sami příjdou, protože ten, kdo to umí s holkama, je pro ně zajímavej. Na druhé straně k tomu balení holek se docela hodí mít kolem sebe nějaké kámoše, tak aby to ty holky viděly.

A já nevím jak z toho ven.


65
jirka 30. 05. 2006 00:57

Reakce na Martin #57Načítám náhled komentáře...:
Mno tak ono ty tvoje projevy tady spis vzbuzujou podezreni, ze se osobnosti marne snazis byt…a delas to vsema moznejma zoufalejma zpusobama…ale nejak se nedari – tedy z tveho osobniho pohledu nejspis ano.

No tak tohle je uz kapku moc…na to uz je snad naka diagnoza :-) Takovyhle obsese s kazdovecernim vopakovanim toho, co sem ten den komu nalhal, to by si asi leckterej odbornik smlsnul.

Tenhle zpusob "zabavy" nelze srovnavat s cumenim na bednu nebo parbou na kompu, protoze zde dochazi k interakci s jinejma lidma – jejich uvadeni v omyl atd. Porusuje to normy moralky a v nekterych pripadech je to jiste i na hrane legality. Pokud ti to pomaha, zvysuje sebevedomi a dela dobre, tak v tom pokracuj…ale jaky pravi klasik – vseho dočasu a na každou "svini" se vaří voda :-)

Reakce na Martin #58Načítám náhled komentáře...:
K tomu "asistentovi" – to neni clovek schopnej, jak pises, ale vsehoschopnej…a to je velkej rozdil. Je schopnej jen vymejslet takovy zhovadilosti a to ja nepovazuju za dukaz toho, ze je nekdo schopnej – nehlede na to, ze vyuziva blbosti a naivity lidi, takze ani na tom nema moc zasluh.

Heh, rozdil mezi chameleony a normalnima lidma, jo :-)? No to je dobra formulace. Je fakt, ze v tyhle zemi je "prevlikani kabatu" takova zavedena lidova tradice…

Reakce na komentář: Lenka #68Načítám náhled komentáře..., Zed #70Načítám náhled komentáře...

66
Honza 30. 05. 2006 08:42

Reakce na lenna #56Načítám náhled komentáře...:
Jenže to nejde. Prostě na to nemám. Postupně se s tím smiřuju. Kdykoli jsem byl do nějaké holky zabouchlej tak to dopadlo stejně a já s tím prostě nedokážu nic dělat.

Reakce na komentář: lenna #79Načítám náhled komentáře...

67
Ash 30. 05. 2006 08:50

Reakce na Lenka #61Načítám náhled komentáře...: Když pominu fakt, že podle mne je Martin akorát horznej kecal (byť asi věří tomu, co píše), tak podle mne by takovýto přístup k životu byl z dlouhodobéh hlediska ve vztazích docela velkou komplikací. Jediná šance by snad byla najít si slečnu podobného ražení – pak by z takových lidí mohl být dost dobrej páreček :-)

Reakce na komentář: jirka #69Načítám náhled komentáře...

68
Lenka 30. 05. 2006 09:16

Reakce na jirka #65Načítám náhled komentáře...: No, ale když to Martinovo vymýšlení beru jako nadsázku… tak se mi to zdá jako dobrý způsob začátku konverzace: Přijít a přitočit se k nějaký holce (mile, nikoli povýšeně) a říct: Prosím tě, můžu tě požádat o pomoc? (na to my holky většinou dost dobře slyšíme) Jsem trochu mimo, právě jsem přilít z Dubaje, táta tam má nějaký obchody, nevím vůbec, jak tady chodí… nevíš, kde tu mají ve škole sejf, kdybych potřeboval něco odložit?…. a usmát se tak, že nebude vědět, zda je to hra nebo pravda. A nejde o to lhát, ale hrát si s fantazií. Pokud to pochopí, přidá se a bude vědět, že tenhle kluk třeba nemá tatíka miliardáře, ale je zábavnej. Myslím, že lze i do té hry zatáhnout ostatní kluky: Čau,kluci, kterej z vás má zaparkovanýho medáka vedle mý skrovný hondičky? Trochu jsem vám to odřel, pokud to nevadí… (čím větší pitomost,tím líp, ale s úsměvem a bez vyvyšování)… Mám jednoho kamaráda, ten takhle hrozně kecá a my ho papáme, protože se s ním dost nasmějem, a odpustíme mu kdeco. :-)

Reakce na komentář: Cadet #71Načítám náhled komentáře..., jirka #76Načítám náhled komentáře...

69
jirka 30. 05. 2006 11:17

Reakce na Ash #67Načítám náhled komentáře...:
To mi připomíná film ROZTOMILÝ ČLOVĚK, kde hrál Oldřich Nový podobného kverulanta a celkem mu to vycházelo až do doby, kdy potkal někoho podobného v ženském provedení, myslím, že ji hrála Nataša Gollová.

Vim, ze je to sice trochu off topic…ale uplne se mi to vybavilo :-)


70
Zed 30. 05. 2006 11:19

Reakce na To je fuk #62Načítám náhled komentáře...:
Nikoliv zadarmo, ale "zadarmo".

Pokud pět a více let studuju a deset let se protloukám profesním životem, abych dosáhl určitého sociálního statusu a pak přijde někdo, kdo tohoto statusu dosáhne pomocí identity vytvořené třeba za měsíc, má to de facto zadarmo.
Navíc je to jak poznamenal Reakce na jirka #65Načítám náhled komentáře...: nemorální.

Reakce na komentář: nitra #73Načítám náhled komentáře...

71
Cadet 30. 05. 2006 11:19

Reakce na Lenka #68Načítám náhled komentáře...: … no to lze hrát jen do určitého věku, pak to podle mě působí více než trapně a vyjadřuje spíš vlastní neschopnost.

… právě jsem přilít z Dubaje, táta tam má nějaký obchody, ….

Tohle spíš zavání chlubení se cizím peřím, i když to nemusí být pravda. Jsem typ člověka, který nesnáší, když někdo mluví o někom (kamarád, přítel/kyně, … ) a při tom si vlastně tak trochu přivlastňuje jeho úspěchy.

Překlad, jak to vnímám já:
jsem tak dobrej, že můj otec má nějaký obchody v Dubaji a kdybych nebyl já, tak je tam nemá

Reakce na komentář: Ash #74Načítám náhled komentáře..., Lenka #105Načítám náhled komentáře...

72
robinson krize 30. 05. 2006 12:11

martine, jaxem tady už napsal, částečně obdivuju tvý schopnosti chameleona. ale řekni mě upřímně, co si myslíš o těch lidech, který jsi takhle v*j*b*l? mě se to jeví, že bereš život jako hru – proti tomu nemám vůbec nic, naopak -ale oni přeci nejsou hračky, se kterejma si můžeš dělat, co chceš. uvědomuješ si, že můžeš někomu strašně ublížit? měls někdy třeba výčitky? ptám se, protože nejsem schopnej pochopit, jak může bejt někdo taková profesionální k*rv*.


73
nitra 30. 05. 2006 12:14

Reakce na Zed #70Načítám náhled komentáře...: "kdo tohoto statusu dosáhne pomocí identity vytvořené třeba za měsíc"

coze? takze kdyz se nekdo zoufale snazi predstirat vnejsi znaky, ktere si spojuje s nejakym statusem, tak tento status ziskava?
kdyz se nekdo tvari huste, je ovesenej zlatejma retezama, ma na sobe hiphopersky hadry (z New Yorkeru) a prijede v drahym (pujcenym) faru, tak se z nej automaticky stava autenticky americky "gangsta"?

ale mas vlastne pravdu – takovi lide v ocich sveho okoli skutecne ziskavaji jisty "status". ale rozhodne ne takovy, ktery chteli :-).

Reakce na komentář: Zed #115Načítám náhled komentáře...

74
Ash 30. 05. 2006 13:01

Reakce na Cadet #71Načítám náhled komentáře...: Mně to připadá košer a taky to je košer. Vnímáš to špatně, promiň…

Chápej on se nechlubí, že má taťka v obchody v Dubaji… Prostě to tak je, otec je obchodník a obchoduje v Dubaji. To není chlubení, to jsou fakta. On za to nemůže.

Mohl by se za to stydět a raději se tomu tématu vyhýbat, no ale to snad nechcem, nebo ano?? Jsme v "malé české zemičce, plné malých českých človíčků", a nebo unesem bez negativních pocitů pár holých fakt??

Nevidím nic špatného říct "právě jsem přiletěl s otcem z Dubaje a jsem trochu mimo". Nebo si to fakt musím kvůli ostatním přefiltrovat a rychle nenápadně sundat hodinky k narozeninám za 10tisíc? Někdo to dělá, mně osobně to ale připadá zbytečné, lidé by měli statky ostatních unést, přestože jimi sami neoplývají..

Píšu to jen proto, že se nechci se octnout ve světě, kde se člověk bude bát otevřít pusu jen proto, že má něco, co někdo jiný nemá. Třeba otce v Dubaji :-D

Něco jiného je, když řekne že přilítl z Dubaje, bez dalšího určení, za účelem vyvolat dojem, že tam jezdí pravidelně na dovču. To bych bral jako chlubení cizím peřím.

Ujišťuji tě, že v těch větách co napsala Lenka není nic, co by v tobě mělo vyvolávat pocity, které z toho máš. Opravdu ne.

Reakce na komentář: jirka #75Načítám náhled komentáře..., Cadet #83Načítám náhled komentáře...

75
jirka 30. 05. 2006 13:34

Reakce na Ash #74Načítám náhled komentáře...:
Tady nejde tolik o to, zda je to jen neni košer či už dokonce chucpe :-)
Jde o to, ze takovyhle kecy postradaj to, cemu se v anglictine rika "to be humble".
Nikomu prece neni nic do toho, jestli jeho otec ma stanek s buřtama v trznici, nebo mu patri celej MARKS AND SPENCER – nikoho to nezajímá. Je lhostejno, zda jsou to fakta nebo chlubeni – jsou veci tykajici se jeho otce – nikoliv jeho samotneho. Dokavad na tom "obchodu v Dubaji" nema clovek VLASTNI zasluhu, mel by drzet hubu a soupat nohama.

Reakce na komentář: Cadet #83Načítám náhled komentáře..., Ash #89Načítám náhled komentáře...

76
jirka 30. 05. 2006 13:41

Reakce na Lenka #68Načítám náhled komentáře...:
Taky takovy lidi znam a je pravda, ze jim to dost lidi zere – nebo to aspon tak vypada. Ikdyz to spis casto vypada tak, ze to delaj jen proto, aby vod takovejch meli pokoj, protoze oni kdyz nemaji uspech, snazej se to vic a vic gradovat, aby jim to zahralo ego. Spis ovsem jde o takove komedianty, kteri se snazi byt stredem pozornosti – stridave vecmi mene a vice trapnymi.

Reakce na komentář: Cadet #83Načítám náhled komentáře...

77
Martin 30. 05. 2006 14:06

Lidi je docela zajímavý číst vaše názory,já nepotřebuju bejt něčí profesionál to nejde,protože na to potřebujete vzdělání apod.,to já nemám,nemám ani kontakty,ani dobrou rodinu.Víte jsem průměrný člověk s průměrným vzděláním,ale objevil jsem před léty u sebe právě ty mystifikační schopnosti,které se mi daří naprosto jednoduše realizovat,jsem prostě přesvědčivej,protože já sám věřím v to že jsem třeba browker,makléř,sociolog,ochranka vlivných podnikatelů,manager apod.,já žiju jejich životy chápete?Jsem vnímavej a nevím asi mám prostě velkou fantazii,prostě vím,že budu pořád průměrnej ve skutečnosti a tohle je únik,je to jiná dimenze do který vstupuju a zase vystupuju.Obohacuje to můj život zkušenostma zážitkama,protože se setkávám s různými lidmi na různých úrovních.Já třeba i minimálně platím,jo když nakupuju v krámcích tak řeknu,promintě máte čtečku?A vona ne tady se platí v hotovosti a já aha tak já si skočím do bankomatu vybrat a vona jo dobře,a já chcete nějakou věc do zálohy a vona ne to nemusíte,a já vodejdu a neplatím.Jo to je jen příklad,vše s úsměvem,ještě ji zalichotím,dívám se jí do očí,prostě život je pavučina s nekonečnými možnostmi

Reakce na komentář: jirka #78Načítám náhled komentáře...

78
jirka 30. 05. 2006 15:02

Reakce na Martin #77Načítám náhled komentáře...:
Tak to stim placenim, to ti tak žeru :-)
Je fakt, ze lidi sou dost blby, ale tohle je uz moc. Navic, pokud to skutecne delas, tak naplnujes skutkovou podstatu minimalne jednoho trestneho cinu…


79
lenna 30. 05. 2006 17:39

Reakce na Honza #66Načítám náhled komentáře...: zadny smiruju!!!! kdyby mel kazdej takhle pasivni pristup, nevim, nevim, jak by to vypadalo :/
ted je to na tobe….

Reakce na komentář: ja #80Načítám náhled komentáře...

80
ja 30. 05. 2006 17:58

Reakce na lenna #79Načítám náhled komentáře...: kdyby mel kazdej takhle pasivni pristup, nevim, nevim, jak by to vypadalo
na svete by byl klid, mir a pokoj ;-) ;-)

Ale ted vazne, vis jak je pro kluka tezky oslovit holku za ucelem seznameni? Nemyslim ted ty profi balice typu OKI98, ale normalniho slusnyho kluka. Pokud se mu slecna opravdu libi, tak ma strach, ze neco zkazi, ze se ji nebude libit, ze to nevyjde. Takze kdyz uz se nakonec odhodla ji oslovit, tak to dela s velkymi obavami a kdyz pak ta slecna odmitne, tak se tomu klukovi vlastne ulevi (osobni zkusenost).


81
lenna 30. 05. 2006 18:12

a co se stane kdyz s tebou nekam pujde? nebude to lepsi pocit???


82
ja 30. 05. 2006 18:21

jenze ta pravdepodobnost je naprosto miziva. Ja osobne bych s nekym, kdo me oslovi na ulici nikam nesel, ani omylem.

Reakce na komentář: lenna #86Načítám náhled komentáře...

83
Cadet 30. 05. 2006 18:21

Reakce na Ash #74Načítám náhled komentáře...:
Vždyť to jsem měl namysli, že jeho otec má někdy nějaké obchodní záležitosti. O tom člověku to nevypovídá vůbec nic…

Připomína mi to jednu ženskou v práci (vlastně už tam nepracuje). Přiběhla a začala povídat, že potřebuje udělat nějakou prezentaci a že strašně pospíchá. Kolegyně jí ve snaze pomoct řekla, že se na to podívá. Po chvíli zpustila přábeh o jejím bráchovi, kterej přeletí na letiště, že tam musí být, že brácha byl v někde v Německu a že tam lítá každý týden, že má moc málo času … a přitom se vůbec nevěnovala ty prezentaci. Fakt jsem jí chtěl poslat někam.

Nejde o to, co člověk má nebo nemá, jde o to, kdy to člověk řekne, že to má. Lidi hodně závidí, ale ono se musí mít důvod závidět, v tomto případě není co. Sám závidím a nevidím v tom žádný problém, protože závidím a zároveň to tomu člověku přeju (tedy až na vyjímky … a to jsou holky :-) ), i když já jsem v podstatě takovej starej dobrák :-)

Jak říkáš, je to fakt, ale není to vůbec o něm a jestli to nějakou holku přitahuje, tak jen dobře, protože je potom docela vysoka pravděpodobnost, že se mi vyhne.

Prostě si myslim, že když chce člověk na první setkání udělat dojem, tak tohle není ta správná cesta.

S tím Dubajem, nevím, co je zvláštního říct, že byl jen v Dubaji bez dalšího vysvětlení, podle mě to víc představivost. A dá se o tom mluvit všelijak.

Reakce na jirka #75Načítám náhled komentáře...:
absolutni souhlas
Reakce na jirka #76Načítám náhled komentáře...:
taky!


84
rush 30. 05. 2006 18:38

Reakce na Svět bez bab by byl na nic #50Načítám náhled komentáře...: jedna vec je co zensky rikaj, druha jak se pak chovaj :-)


85
rush 30. 05. 2006 18:43

btw ja otce v dubaji mam :-) a nemam potrebu se tim nejak chlubit…

Reakce na komentář: Ash #94Načítám náhled komentáře...

86
lenna 30. 05. 2006 18:46

Reakce na ja #82Načítám náhled komentáře...: ja tu nechci opakovat to, co uz tu bylo receno snad tisickrat, ale VERTE SI, sakra, dyt o nic nejde….
ale to na sobe musite zapracovat prvotne vy sami….

Reakce na komentář: ja #87Načítám náhled komentáře...

87
ja 30. 05. 2006 18:54

Reakce na lenna #86Načítám náhled komentáře...: a kde mam tu sebeduveru vzit? krome toho vzdycky o neco jde, protoze kdyby neslo, tak nebudu nic podnikat, ju? ;-)


88
lenna 30. 05. 2006 19:03

ale svet se nezbori, kdyz se nezadari…
odsoudit vec k nezdaru predem je proste zabely, i kdyz chapu, ze pro nekoho neni uplne jednoduchy, pro uspech neco udelat
proste neni nad to to zkouset, dokud se to nepodari

Reakce na komentář: ja #90Načítám náhled komentáře...

89
Ash 30. 05. 2006 19:14

Reakce na jirka #75Načítám náhled komentáře...: Držet hubu a šoupat nohama? Ale proč? Já to vyhláskuju: p.r.o.č? Vždyť na tom není nic špatného. A jak správně říkáš, nikomu do toho nic není. Takže ani není důvod to tajit nějakou autocenzurou. Vždyť závidět se dá cokoliv…

Když řeknu, že jsem byl s rodiči na Šumavě, že tam maj chatu, tak to se taky chlubím cizím peřím? Mohu o tom, co jsem dělal o víkendu mluvit až poté, co si ten víkend sám zaplatím? Jen kvůli tomu, že jsou lidi závistivý blbouni??

A co to je vlastně moje peří? Spoustu lidí jejich rodiče vychovali, financovali jim vzdělání, díky tomu sehnali dobrou práci – takže znamená to opravdu, že se pak už se nikdy v životě nemůžou o ničem zmínit, protože na tom mají velkou zásluhu i jejich rodiče?

Mně právě "humble" připadá, když člověk řekne, že z Dubaje přiletěl proto, že tam má otec obchody. To je právě ta skromnost, kdy přiznávám: ano, já bych za svý dojel tak možná do Budějic, v Dubaji jsem byl s otcem za jeho prachy. Jistě do otce nikomu nic není, ale jak jinak vysvětlit snědou pokožku po víkendu v Dubaji, že ano :-D

Prostě konstatovat fakta, tak jak se věci mají, bez vylepšování nebo zastírání. Takhle si představuji ideální a tolerantní společnost.. Pravda, trochu idealismus :-D no ale někde člověk začít musí (= u sebe).

Používám foťák svého otce. Je (byl) docela dobrej. Když někdo řekl tyjo pěknej kanón, řekl jsem jo, taky se mi líbí, fotí dobře, je mýho otce a není to cannon, ale Nikon :-)

Jasně, mohl jsem si koupit vlastní foťák, třeba ne tak dobrej… Opravdu jsem si měl koupit vlastní? Měli jsme mít v rodině 4 foťáky, každej za svý?? A co ekonomická stránka věci? Máme se finančně zrujnovat jen proto, že jsou lidi závistiví?

Think twice a nezáviď. Já nezávidím a je to velice prima. Hodně věcí to zjednodušuje, včetně mezilidských vztahů.


90
ja 30. 05. 2006 19:14

Reakce na lenna #88Načítám náhled komentáře...: Víš, já se tady s Tebou nechci dohadovat. Já nemám povahu na to, abych něco zkoušel. Aby mi na holce začlo záležet, tak ji musím víc znát, musím vědět co je zač, jak reaguje na určité věci, musí mi být sympatická, atd. Musí to pro mě mít cenu, jinak mě to nezajímá.
K tomu i kdyz chapu, ze pro nekoho neni uplne jednoduchy, pro uspech neco udelat bych řekl asi toto: jsem zvyklý tvrdě pracovat pro to, abych dosáhl úspěchu, ale v případě holky je to něco jiného.
Tímto bych si dovolil tuto debatu ukončit, stejně se netýká přímo článku a je to tady stokrát rozebrané v jiných sekcích.
S pozdravem Ja

Reakce na komentář: lenna #91Načítám náhled komentáře..., Ash #96Načítám náhled komentáře...

91
lenna 30. 05. 2006 19:29

Reakce na ja #90Načítám náhled komentáře...: taky nerikam, ze bys mel jit za prvni, kterou potkas
ts, clovek se vas snazi postrcit, abyste prekousli svuj prvotni ostych, a se zlou se jeste potaze… to je dneska nevdek :b

Reakce na komentář: ja #93Načítám náhled komentáře...

92
Martin 30. 05. 2006 19:33

Lidi dneska jsem balil holky na ulici ve stylu:Ahoj můžu se tě na něco zeptat a vona se zastavila a hmmm jo na co a já víš odpadla mi teď hodina ve škole,mám čas a napadlo mě co kdybychom zašli na kafe?
Oslovil jsem asi 20holek,10 řeklo né že jsou zadaný a podobný keci,9jich spěchalo a jedna se zastavila taky říkala že teď nemůže,zeptal jsem se jestli teda jindy jo a vona se usmala a řekla třeba jo,tak jsem ji požádal vo číslo,dala mi ho,už jsem ji napsal vona odepsala a co teď dál???
Nejsem ani student,nestuduju,prostě jsem jí kecal.Co jí mám říct co dělám?Já teď nedělám nic,protože mě nebaví pracovat.

Reakce na komentář: Ash #98Načítám náhled komentáře..., Závistivec #114Načítám náhled komentáře...

93
ja 30. 05. 2006 19:33

Reakce na lenna #91Načítám náhled komentáře...: já to nemyslel zle ;-) Ale nemysli si, s váma je to taky moc těžký ;-)


94
Ash 30. 05. 2006 20:29

Reakce na rush #85Načítám náhled komentáře...: Jasně… já jsem ještě ohleduplnější, já před cizími lidmi raději tajím i svůj stříbrný mercedes CLK Cabrio, beru ho jen na projížďky na víkend. Sice vím, že na tom není co na chlubení, je to sakra jenom auto, důležité jsou jiné "věci", no ale co kdyby to někdo špatně pochopil… S kamarádama teda ale zase jezdím běžně, to je v pohodě, ti znají pravou hodnotu věcí.


95
Martin 30. 05. 2006 20:32

Hele Ashi ty máš meďáka cabrio???Jak jsi k němu sakra chlape přišel,co děláš?Jak jsi dokázal mít takové auto?


96
Ash 30. 05. 2006 20:46

Reakce na ja #90Načítám náhled komentáře...: To říkal jeden o autech… Že musí vědět, jak se chová v zatáčkách, že ho musí mít v ruce, vědět jak se chová, než do něj nasedne… No samozřejmě celej život chodil pěšky :-)

Asi nejhorší je, když člověk jako Ty narazí na svou ideální dívku, která mu bude sympatická, na které mu bude záležet, o které si bude myslet, že ví, co je zač, bude vědět, jak reaguje na určité věci, takže si s ní nakonec začne, chvíli se to bude rozjíždět úplně bezchybně, a ona pak řekne, že to byl jen flirt a že už nemá zájem se s ním/Tebou někdy vidět.

Po Tvé větě "Musí to pro mě mít cenu, jinak mě to nezajímá." mám bůh ví proč takový divný pocit, že si o to osudu doslova říkáš :-) No tak snad budeš mít štěstí. I přesto, že jsi koukám docela náročnej ;-)

Reakce na komentář: ja #97Načítám náhled komentáře...

97
ja 30. 05. 2006 21:00

Reakce na Ash #96Načítám náhled komentáře...: Však já taky pěšky chodím ;-)

K tomu dalšímu odstavci: Už se mi to stalo…nevím jak přesně to brala ona ("snažila" se hodně dlouho), ale dopadlo to tak jak říkáš.

Ale ono to pro mě musí mít cenu, jinak bych si to neuměl představit. Já bych nechodil s holkou, ke které bych nic necítil, proč bych to dělal? Kromě toho holku k životu na nic nepotřebuju…

Reakce na komentář: Ash #99Načítám náhled komentáře...

98
Ash 30. 05. 2006 21:09

Reakce na Martin #92Načítám náhled komentáře...: No já nevím, asi jako vždycky ne? Půjč si auto, rozdej kamarádům role (třeba spolužáků), fabuluj a mystifikuj… Vlivnýmu podnikateli jen tak nějaká neodolá. Máš s tím přece ty… no ty… ty zkušenosti. Krmils nás tím tady 3 dny :-O

Hele Martine, cítíš se jinak být zcela zdráv?

Jinak k tomu oslovení, je to jen drobnost, ale trochu je to jako "mám teď hodinu volno tak jsem Tě oslovil, jinak bych po Tobě neštěk", lepší je udělat dojem, že teď sice vůbec nemáš čas, ale slečně žes neodolal, a tak ses rozhodl si pro ni ten čas udělat.

Já třeba taky často řeknu, třeba večer kamarádce, "stejně se mi ještě nechce domů, tak Tě doprovodím", ale to jen když mi o nic nejde a chci opravdu jen zatlouct čas, takže nic nepředstírám. Když mi o něco jde, tak ale spíš řeknu "no asi bych měl jít, mám na zítra ještě nějaké resty… a nebo víš co, tak já Tě ještě doprovodím…". Je to možná detail, ale působí to trochu jinak, když si na někoho čas uděláš, nebo když ho s ním chceš náhodně zabít.


99
Ash 30. 05. 2006 21:16

Reakce na ja #97Načítám náhled komentáře...: Aha, já myslel, žes říkal, že nemáš odvahu oslovit nějakou cizí dívku jen tak. Že to pro Tebe nemá cenu a tak. A že je to obecně vzato těžké.

Ad chození: nevím, jak to vlastně "dneska mezi mladýma je", ale já si zatím vystačil s teorií, že od oslovení přes pár schůzek a randění je k chození ještě pořád dost daleko :-D Nejlépe do doby, než se ti dva právě jak říkáš trochu poznají a ví, co od sebe můžou čekat. Někdy to můžou být dvě schůzky, někdy půl roku, to je vcelku individuální…

Do té doby je to prostě tak, že vlastně "o nic nejde", ovšem zároveň je to tak, že "možná o něco půjde". Takže to, že to pro člověka teď tak moc neznamená, zároveň nevylučuje možnost, dosti pravděpodobnou, že ten "vztah" pro něj časem bude důležitý. Takže má smysl oslovit úplně cizí dívku, o které nic nevím, stejně tak má smysl si dát nebo odepsat na inzerát, a má smysl vzít štětec a namalovat šmouhu, i když to ještě zdaleka není obraz, a možná ani nikdy nebude. Možná bude.

Reakce na komentář: ja #100Načítám náhled komentáře...

100
ja 30. 05. 2006 21:29

Reakce na Ash #99Načítám náhled komentáře...: Aha, já myslel, žes říkal, že nemáš odvahu oslovit nějakou cizí dívku jen tak. Že to pro Tebe nemá cenu a tak. A že je to obecně vzato těžké.

No však jsem to ničím nevyvrátil. Dotyčná bylá známá (kolegyně) a začala s tím ona sama.

Jak je to mezi mladýma nevím, netuším co považuješ za "mladé", jen tak na okraj není mi 15 ;-) Pomíjím fakt, že mnohé patnáctileté děti mají víc zkušeností než já.

Tak s tím, že "o nic nejde" nemůžu souhlasit. Vztah je příliš vážná věc, než abych to bral "jen tak".

Reakce na komentář: Ash #102Načítám náhled komentáře...

101
Martin 30. 05. 2006 21:40

Hele Ashi jo to je dobrej nápad s tím oslovením ještě to vypiluju.Jo já jsem v pohodě,ale já se ptal jak jsi reálně,skutečně získal meďáka cabrio,ne že jsis ho vypůjčil apod.Jak jsi ho získal reálně,kde jsi na něj vzal peníze?Zkus mě inspirovat.Každá rady se hodí.Víš napadá mě spousta věcí,já už teď budu normálně oslovovat holky na ulicích.Dneska jsem byl na masáži a odešel jsem bez placení,protože když jsem procházel kolem recepce tak si recepční odskočila asi a já toho využil.Víte musíte využívat v životě příležitosti.

Reakce na komentář: Ash #104Načítám náhled komentáře...

102
Ash 30. 05. 2006 22:10

Reakce na ja #100Načítám náhled komentáře...: Reagoval jsem na "Já bych nechodil s holkou, ke které bych nic necítil", ne na kolegini :-)

Tak s tím, že "o nic nejde" nemůžu souhlasit. Vztah je příliš vážná věc, než abych to bral "jen tak".

Nojo, to je právě to. Já bych byl taky hrozně pro, aby se vztahy braly vážně…, ale právě že se spíš potýkám s tím, že to lidé berou tak vážně, že pak ani do žádného vztahu nejdou :-( A to mi připadá přehnané a skoro škoda.

Osobně doporučuju se smířit s tím, že to prostě vážné často není – a to minimálně do doby, než to vážné začne být.

Podle mne se má vztah brát vážně až v určité fázi, takže například by to nemělo vůbec souviset s tím, jestli někde oslovím nějakou cizí holku, která mi připadá sympatická ve stylu "co kdyby to vyšlo", nebo ne. V tu chvíli opravdu "o nic nejde" a není potřeba/důvod to brát nějak "vážně". Přece proboha jít se projít s holkou není vztah. Co bys na tom jako chtěl "brát vážně"? Přece si jí nebereš…

Jinak Tě asi chápu, ono pokud máš pocit, že holku k ničemu nepotřebuješ (což je často i docela pravda :-D ), tak pak "proč by se s nějakou cizí úmyslně seznamoval", žejo… Poku d bys ale náhodou dostal pocit, že by se nějaká hodila, a ona by zrovna nikde žádná nebyla, myslím, že by bylo lepší, trochu povolit a připustit, že i dívka, ke které nic necítíš, a o kterou tedy "nestojíš" stojí… minimálně za pozdrav ;-) (Jen básnický obrat, neber to osobně.)

Reakce na komentář: ja #103Načítám náhled komentáře...

103
ja 30. 05. 2006 22:17

Reakce na Ash #102Načítám náhled komentáře...: Tak s tímhle příspěvkem bych souhlasil ;-)


104
Ash 30. 05. 2006 22:24

Reakce na Martin #101Načítám náhled komentáře...: No já takhle jednou odešel omylem bez placení z jakési vinárny (vrchní už byl pod obraz, takže si mě ani nevšiml), tak jsem se to pak vrátil vyrovnat, i když se mi kamarádi smáli… Vím, že lidé mají občas radost, když někoho přečůraj, ale mně to připadá poněkud dost nedůstojné.


105
Lenka 30. 05. 2006 22:51

Reakce na Cadet #71Načítám náhled komentáře...: Kluci, moc se omlouvám, ruším celý Dubai. Asi jsem se vyjádřila ne moc jasně. Tady nešlo o chlubení, ale prostě o nadsázku. Nevěděla jsem, že to vezmete vážně. Básník tím chtěl jenom říci, že kdo má odvahu, fantazii, smysl pro humor a nadsázku, nepotřebuje tatínka v Dubai, ani medáka ani ani… protože má dost. Rozhodně k tomu, aby se seznámil, navázal příjemný kontakt atd. A nechtěla jsem se tím dotknout žádného naftového magnáta ani majitele ojeté koloběžky. Doopravdy. Více úsměvného nadhledu prosím… děkuji za pochopení. P.S. Už jste někdy loudili na sličné prodavačce v trafice kilo sekanýho drátu? Byla jsem svědkem akce a věřte mi, že to byla nádhera. :-)

Reakce na komentář: Ash #107Načítám náhled komentáře...

106
Mawe47 30. 05. 2006 23:34

tak to az pujdu na vejsku, mam se na co tesit :-)
vzdycky si sedam co nejdal a skupinka divek me spis znervoznuje… a optat se nejakeho kluka, na to se zase moc stydim a o holky jako kamosky navic ani nestojim.
navic je asi dost velka sance ze pri zapisu bude slecna kazda hodnekata :-)

Reakce na komentář: ja #108Načítám náhled komentáře...

107
Ash 30. 05. 2006 23:34

Reakce na Lenka #105Načítám náhled komentáře...: Ale to je v pořádku, tady je to vždycky o tom, že někdo něco nadhodí, někdo jiný to nepřesně pochopí, případně sice pochopí ale převrátí, a pak se celé téma znásilní tak, aby se na něm mohli všichni vyřádit a vyjádřit tak svůj názor na něco zcela jiného :-)

Jinak k těm Tvým příkladům, má to něco do sebe, i když s pokročilým věkem člověk od takových srandiček spíš upouští.

I když dodnes si pamatuji, jak mi selčna Pavla z Lub na náměstí v Klatovech na informaci "kdybys někdy měla namířeno do Prahy tak se ozvi" řekla, že jo, že to je fajn, že tam má namířeno zrovna příští týden… a já jí to sežral :-P Asi o dva měsíce později mi došlo, že si dělala "srandu z nouze" asi jako si dělám kolikrát já.

Nicméně takovéhle srandičky jsou jako záminka k seznámení docela dobré, jak jsi řekla, protože nikdo se na nikoho nebude zlobit proto, že má nutně touhu si s někým zažertovat, (pokud on sám tedy není zrovna v nějaké depresi že by to neunesl).

Třeba jako

"Slečno nemáte prosím vás nějakou tužku?
No… může to být propiska třeba?
Jistě. A takhle ještě nějaký papír, třeba kousek byste měla? (Po chvíli přesvědčování že kousek papíru se určitě najde urve nějaký proužek z jinak bezchybného a dokonalého sešitu na přednášky).
Tak tohle leda, stačí to?
Výborný…
A na co to vlastně potřebujete?
No… víte… mohla byste se mi na to podepsat? Víte, jste tak hezká… a milá… prostě jen tak na památku mi něco napište…

Reakce na komentář: ja #109Načítám náhled komentáře...

108
ja 30. 05. 2006 23:46

Reakce na Mawe47 #106Načítám náhled komentáře...: Jestli plánuješ techniku, tak počítej s tím, že tam budeš slečna sama samotinká ;-) U nás bylo v prváku cca 900 lidí, slečen cca 8, aspoň se to oficiálně říkalo ;-)

Reakce na komentář: Mawe47 #112Načítám náhled komentáře...

109
ja 30. 05. 2006 23:47

Reakce na Ash #107Načítám náhled komentáře...: Teda Ashi :-) ten příklad je pěknej, ale spíš tak na pár facek od dotyčné slečny ;-)

Reakce na komentář: Qark #110Načítám náhled komentáře..., Ash #111Načítám náhled komentáře...

110
Qark url 31. 05. 2006 00:13

Reakce na ja #109Načítám náhled komentáře...: Vždycky mě pobaví, takovéto zcestné názory. Jde totiž moc krásně vidět, jak si lidé umí vymýšlet nejrůznější překážky, proč někoho neoslovit. Bohužel, jediná překážka je jen v nich samotných. A taky jde skvěle vidět jejich nezkušenost s komunikací a reakcemi žen. Každý člověk, který kdy holku zkusil oslovovat a mluvit s ní, se musí té blbině o "facce" vysmát.
Svými smyšlenými představami o reakcích žen, si sám buduješ překážky a utápíš se v nich, místo abys něco udělal. Měl bys rozhodně změnit způsob myšlení, protože to je přesně to, co ti neustále svazuje ruce a potom nejsi schopen ničeho dosáhnout. Zkus přejít od přemýšlení do praxe – uvidíš, že bude jednodušší, než tvé představy. Holky fakt nekoušou!

Když bychom si rozebrali Ashův příklad, tak žádná nepříjemná dívka by tě nenechala dojít až do poslední fáze. Ten příklad je skvělý taky v tom, že nenavozuje u žen žádnou obrannou reakci. Prostě si tě připustí až k sobě a najednou jsou lapeny. Nemají šanci k jakékoliv agresi, jen se můžou usmát (nebo si max. pomyslet, že jsi kretén a že naletěly – ale to tě fakt nebolí).


111
Ash 31. 05. 2006 06:20

Reakce na ja #109Načítám náhled komentáře...: To nevím, mně napsala "Ahoj".

Ale přiznávám, že i když vypadala mírumilovně, byl jsem při pohledu na to jak škube ten sešit připraven na nejhorší :-D Podkládal jsem to tvrzeními že "potřebuji něco napsat" a že "dost to spěchá, tak jestli by mohla..". Myslím, že kdybych chtěl, ukázala by mi v tu chvíli i občanku a řekla, jaké má kalhotky. Pokud by si tedy vůbec vzpomněla.

Ta facka mne tedy nenapadla, ale asi by to ani nešlo, dal jsem jí shodou okolností ten papír s tužkou ještě před tím podržet. Takže tam stála se sešitem v jedný ruce, tužkou v druhý, a poměrně jednoduchým úkolem. I pro blondýnku.


112
Mawe47 31. 05. 2006 08:24

Reakce na ja #108Načítám náhled komentáře...: no sem trenovana se stredni, kde sme byli holky dve, ale trvalo mi skoro dva esice, nez sem zacala nejak komunikovat…

a je pravda, ze timhle stylem si asi nejake kamarady moc neudelam, a od koho budu opisovat ty prednasky :-) ale na to, abych nekoho oslovila se fakt docela stydim… a cekat ze me oslovi nejakej kluk treba, to bych se asi nacekala :-)


113
Mawe47 31. 05. 2006 08:30

teda i kdyz pravdepodobne me to trapit nemusi, protoze me z te vejsky asi rychle vyhodijou;)


114
Závistivec 31. 05. 2006 08:43

Reakce na Martin #92Načítám náhled komentáře...: Ty jsi fakt jinej. Blbe, meleš tady kraviny o tom, jak jsi free-cool-in a teď nevíš, co s babou? To mě poser. Ale asi si děláš dobrý den, co?


115
Zed 02. 06. 2006 10:59

Reakce na nitra #73Načítám náhled komentáře...:
Z Matky Terezy (kdyby žila) ani z Dagmar Havlové se nestane štětka tím, že se jako štětka kterákoliv z nich obleče. Přesto člověk, který je nezná k nim bude jako ke štětkám přistupovat.
Pokud narazíš na svého umělého "gangstu" (za Boha netuším co to je) tak když jej uvidíš a nebudeš vědět že je to podvodník, tak se k němu budeš chovat jako k echt "gangstovi" (ať už je to cokoliv).

To je onen status, ono umístění ve společnosti. A to, že to funguje dokazuje už výše zmiňovaný cestovatel z ministerstva. Rozumíš? Nejde o to, že když si navleču bílý plášť a rukavice, můžu jít na sál operovat, ale okolí se ke mně bude chovat jako k někomu, kdo něco dokázal. Dosáhl určitého sociálního statusu.

Reakce na komentář: Honza #116Načítám náhled komentáře...

116
Honza 03. 06. 2006 12:22

Reakce na Zed #115Načítám náhled komentáře...:
Přesně tak :-)
Nějak ani nevím proč mi to připomíná Chyť mě když dokážeš!
Jako že Lea DiGaya moc nemusím ale tenhle film byl dooost dobrej

Pokud vystuduju čtyři vysoké školy, dostanu doktorát já nevím z čeho… ale budu se oblíkat a chovat jako zkrachovalec… lidi mě tak budou brát… jestli jen do doby než ukážu diplom… to je otázka


117
Pavel 05. 06. 2006 17:09

no na vysce to tak mozna je, ale na ucnaku mezi 30-ti klukama?to je trosku horis, navic kdyz po kapsach nemas 10 kila travy tak mas smulu…je to aji o necem jinym no


118
Mawe47 06. 06. 2006 21:56

tak sem dneska pri zapisu stala hodinu ve fronte plne kluku… a bylo mi i trapny se zapojit do hovoru kluku prede mnou stojicich…

je to takovy blby, kdyz nejste zrovna krasavice, cekat, ze by jim to nevadilo…

Reakce na komentář: Ash #119Načítám náhled komentáře...

119
Ash 06. 06. 2006 22:31

Reakce na Mawe47 #118Načítám náhled komentáře...: Bože kamarády nebo partnery do debyty si nikdo nevybírá podle toho, jestli by je od pohledu přefiknul, nebo ne. Nežer to tak :-D Taky znám pár holek, co si nemyslí, že se mi líbí. (Myslí si to špatně.)


120
Mawe47 06. 06. 2006 22:36

jenze ja kdyz to videla u nas na skole… peknou holku bral kazdej, i kdyz byla tupa a skaredsi nebo tlustou hned kazdej drbal a pomlouval…

me to proste prijde, ze by si rekli "hele nejaka krava" a strasne se stydim s tim neco delat a nejaky rady v tomhle fakt prd pomuzou :-)


121
Nora 06. 06. 2006 22:45

Jakmile ženská ukáže alespoň špetku inteligence, přestane být vhodný sexuální objekt a tudíž nezajímavá. Hnus. Já jsem se s tim poprala a dělám blbou,o)

Reakce na komentář: Ash #123Načítám náhled komentáře..., Ash #124Načítám náhled komentáře..., BERmaestro #131Načítám náhled komentáře...

122
Mawe47 06. 06. 2006 22:49

i kdyz s timhle zas tak uplne souhlasit nemuzu, ne kazdej chce tupou barbinu…

ale zas ja radsi budu na okraji spolecnosti nez se pretvarovat… tak doufam ze vezmou i myho kamose, nebo nebudu mit od koho opisovat ty prednasky :-)


123
Ash 06. 06. 2006 23:17

Reakce na Nora #121Načítám náhled komentáře...: Dobrý :-) Mně chytré dívky připadají jako vhodné SO, špatný je akorát, když jsou 24/7/365 chytřejší než já, resp. se tak aspoň důsledně tváří a čekají, že je budu 24/7/365 obdivovat. Většinou to má co dělat s nízkým sebevědomím. To mě nebaví, protože ve většině případů je to ve skutečnosti 1:1 – každý má tu svou pravdu – jen jinou.

Kdysi se mě jedna girl next door ptala, proč se chlapi bojí chytrých dívek, tak na to jsem jí neuměl odpovědět, protože o tom nic nevím. Ale vím, že se to prý říká :-)

P.S. Jo i ona si samozř. myslela, že je chytrá, a ve škole nepochybně byla, ale aby mě dokázala sbalit zas tak chytrá nebyla :-(, což mne nakonec i samotného mrzelo, přitom ale stačilo málo. Ona se ta chytrost někdy plete s.. řekněme šikovností ve vztazích. Tam je potřeba úplně jiná "chytrost". Taková co se neexponuje navenek jako vytuněnej golf, ale jen tiše bručí uvnitř jak motor od mercedesu a žene káru kamkoliv chce.


124
Ash 06. 06. 2006 23:20

Reakce na Nora #121Načítám náhled komentáře...: Jo jinak ale opravdu dobrá hláška, přiznávám že já taky "dělám občas blbého", a máš vidět jak holka ožije a chytne se :-) No asi to bývaj ty skrytě chytrý jako ty.


125
Nora 06. 06. 2006 23:46

ale jo, je to tak. Dokud jen tak flirtuješ, usmíváš se, prohrabuješ si vlasy, koukáš na něj, jako by to byl ten nejúžasnější chlap na světě, tak je všechno ok. Když mu začneš vysvětlovat, že Break-up neni přestávka (break), ale rozchod, tak kouká divně, a když mu začneš vysvětlovat, že je rozdíl mezi vegetariánem a vegetariánem, protože nejde jenom o to, co jedí, ale i o to, jak a s jakým přesvědčením se vegetariány stali, tak se jejich výraz hned změní a jsi za "joo, ta je teda chytrá" a rychle utečou. A nepomůžou ani ňadra dmoucí.
Sakra, prostě nechci věřit tomu, že vy chlapi jste tak jednoduší!,o)

Reakce na komentář: Ash #126Načítám náhled komentáře..., Marek #128Načítám náhled komentáře...

126
Ash 06. 06. 2006 23:59

Reakce na Nora #125Načítám náhled komentáře...: :-) Nojo no. Před objektem zájmu je lepší dmout a moc nekecat, to je pravda. :-)
To je jako jezdit na mluvícím koni.. dokud je to tupé zvíře s chápavým pohledem a nádhernýma očima, tak je to dobrý. Ale kdyby promluvil… nevím nevím :-D Haha.


127
Mawe47 07. 06. 2006 11:16

pred objektem zajmu mozna jo, aspon ze zacatku, ale dmout prsa na elektru mi asi moc nepomuze :-)


128
Marek 07. 06. 2006 14:10

Reakce na Nora #125Načítám náhled komentáře...:
Já bych v tom vědu až tak neviděl, chlap je tvor velmi ješitný i když ženské mnohdy ještě více :-), nicméně
jakmile mu holka začne něco vysvětlovat, ještě nedej bože před ostatníma a přesvědčovat ho o jeho omylu, cítí se potupně, že ho usadila právě holka, to je všechno. Taky jsem kdysi takový býval :-)
Dneska jsem už naštěstí z toho vyrostl a naopak jsem rád, když moje partnerka má i něco v hlavě a když je problém dáme hlavy dohromady a pomůže mi problém vyřešit, mnohdy navrhne i lepší řešení. Prostě představa, že bych měl být s nějakou tupou barbínou mě odrazuje. Všechno ten chlap pak musí řešit a rozhodovat sám a ještě, aby se staral o ní, protože ona třeba nezvládne vyplnit ani obyčejnou složenku :-).
Ale znám jednu, která je výjimka, od základní školy samé jedničky, svědomitá, chytrá a ke všemu přirozená krasavice, klidně bych jí na tady používané stupnici dal 10 bodů z 10, prostě dostala do vínku vše, ale to je spíše extrém.

BTW. Ve škole málokterý kluk bude chodit s méně pěknou a ještě k tomu chytrou holkou, která by je všechny poučovala. Navíc chlapy si mezi sebou musí furt něco dokazovat a poměřovat a v tom je ten problém.


129
Mawe47 07. 06. 2006 15:50

inteligentni holka jeste neznamena ze vsechny poucuje…
ja si po d tim teda prwedstavuju ze ma vlastni nazor, ze se nenecha snadno ovlivnit, ze se za ni clovek nemusi stydet kdyz otevre pusu.

poucovat te muze i blba barbina, ktera te mnohdy bude poucovat mnohem vic, prave proto, ze moc inteligentni neni a mysli si kdo vi jak je chytra


130
Nora 07. 06. 2006 22:59

Já jsem právě nikoho nepoučovala, jenom mě trochu vytočila jejich černobílost.

Moje babička vždycky říkala, že člověk může umět vždycky všechno, ale neměl by to nikomu říkat. Ona uměla vařit nejlíp ze všech-a všichni to věděli,o)-a taky to po ní všichni vyžadovali,o)

Jak vyzrávám,o), tak se tim začínám řídit. Usmívám se a koketuju, ale dělám blbou. Chytrou dělám, až když vim, že mito neublíží,o) Hnusnej paradox… heh,o)

Reakce na komentář: BERmaestro #131Načítám náhled komentáře...

131
BERmaestro 08. 06. 2006 00:02

Reakce na Nora #121Načítám náhled komentáře...: Reakce na Nora #130Načítám náhled komentáře...: pletete si jednu zasadni věc schopnost učit se a inteligenci. Spousta holek si myslí že jsíou chytre a a maji podobne dotazy jak vy dvě(nechci se vas dotknout) ale na mou duši jsou tak tupe a poslouchat ty jejich hlody stoji za to ne važně zkuste to někod někdy když s takovou babou vydržíte v kuse celej měsíc… pochopite..porč je lepší tupa barbina ktera je hezka do ničeho nekeca a neprudi s timn že by se to dalo dělat lip…Nicmeně on člověk musi vědět co chce. Off topic nepodcenuju ženy ale dopravdy si myslite že zvladnou to co muži a v čems e nam mermomoci snaží křečovitě vyrovnat?? neřikam že žensky jsou hloupy ale prostě jiny to co jim se zda logicke mi nepochopime a obraceně.. moimochodem ten kdo se holkam zda chytry většinou je tak vypada..a heste hedna otazka na zavěr jak poznam takovou typickou inteligentni divku?

Reakce na komentář: Nora #132Načítám náhled komentáře..., Nora #133Načítám náhled komentáře...

132
Nora 08. 06. 2006 00:31

Reakce na BERmaestro #131Načítám náhled komentáře...: Vlastně… tohel je moje nová zkušenost, ze který jsem docela vytočená a nechci se s ní srovnat,o) Stalo se mi to před pár dny, že po mně vyjížděli chlapi, dokud jsem jim něco nezačala vysvětlovat. (Teď si trochu připadám jako holka, je co jeblbá a hraje si na chytrou… sakra). Jenom mi prostě přijde, že to tak je. Ve vztahu asi nikdo nechce tupý poleno. Ale když je to holka na sex, tak se od ní vyžaduje, aby byla pěkná a aby nemluvila. Chjo. U ženskejch je to naopak, u nich je inteligentní chlap šílený afrodiziakum.

Jo a taky nechci, abyste tohle všechno brali černobíle. V těhle diskuzích vždycky někdo vyřkne kontroverzní názor a ostatní pak říkaj, že se to tak černobíle brát nedá. Nikdo nemyslíme černobíle. Je to jenom hoodně častá konstrukce.

Reakce na komentář: Unixorn #136Načítám náhled komentáře...

133
Nora 08. 06. 2006 00:32

Reakce na BERmaestro #131Načítám náhled komentáře...: PS: my dvě, Nora a Nora, jsme jedna,o)))


134
buh 13. 06. 2006 23:49

boze diky za tenhle web, jak ja se sem rad vracim :-)


135
Nickmaster 16. 06. 2006 08:01

Jo…. hodně dobrý, až pudu na vysokou, tak se tim budu řídit :-)


136
Unixorn 16. 06. 2006 09:42

Reakce na Nora #132Načítám náhled komentáře...: Tak to bych mel byt asi rad, ze jsem inteligentni :-)


137
... 20. 06. 2006 01:51

To je mozne na ceske skole, tam bych si jmena divek klidne zapamatoval, ale tam kde ziju je to problem. Zkuste si pamatovat Korejska, Tchajska nebo Indicka jmena a pak se uvidi jaci jste machri…

Reakce na komentář: Ash #138Načítám náhled komentáře...

138
Ash 20. 06. 2006 06:07

Reakce na ... #137Načítám náhled komentáře...: Tak to je zkouška ohněm :-) No kdyby to vážně nešlo, tak bych si jednu pojmenoval kytička, druhou sluníčko, vysvětlil jim co to znamená včetně nějaké lichotivé historky, a ta, která by si to své zapamatovala, by stála za úvahu :-D

Nemyslím, že by to bylo nějak přezíravé nebo namyšlené, to je jako kdyby si tě nějaká Tchajka pojmenovala fešáku, to člověka přece neurazí, je to skoro lepší, než se plést v tom správném :-) Ale na tom zapamatovávání bych popracoval, jsem zjistil že vlastní jméno pronesené s nějakým přízvukem funguje docela magicky, tak nějak člověku déle cykluje mezi uchem a mozkem :-D


139
Ash 24. 06. 2006 21:04

je to tady. Kdyžtak lidi prosímvás na mail, ne do diskuze.


140
Atreides 11. 07. 2006 09:57

Reakce na rushar :) #24Načítám náhled komentáře...: "ja jsem taky od narozeni introvert, nikdy se mi nedarilo se zaclenit do kolektivu, mel jsem ve spolecnosti velke problemy. strasne me to trapilo, az jednou jedna slecna mi otevrela oci, ikdyz to v te dobe hodne bolelo."

ako ti ta holka otvorila oci?

"pochopil jsem, ze narikanim nic nezmuzu, ze clovek v prve rade musi vyresit to co ho tizi uvnitr. zacal jsem bojovat, hrozne mi pomohl jeden znamy, neuveritelne charismaticky clovek, ktery mi ukazal jiny pristup k zivotu. ted uz vim, ze to neni o tom, jak se clovek narodil, nebo jakou mel vychovu. vse se da prekonat, pokud to clovek mysli vazne a pusti se do toho po hlave, s nadhledem a usmevem. dnes s navazovanim kontaktu nemam sebemensi problem, dokonce se zivim jednanim s lidmi a prednasenim pred desitkami lidi."

ako ti pomohol ten clovek?

ja mam ten isty problem ako si mal ty.


141
Gal 09. 08. 2006 23:00

Ja bych jen chtel dodat, jak tady nekdo psal poridit si karu s pujcovny, pozadat pratele aby vam delali kolegy z prace kterou nemate (atd.) je hloupost. Pri mystifikaci je lepsi stavet na tom co mate (na pravde ne na lzi) je potom jednoduche strategii menit dle potreby. Pamatujte ze clovek nemusi lhat aby nerikal pravdu (a dvojnasob to funguje u holek) skuste nekdy neco jen nakousnou nebo tak v reci rict neco co se da vylozit vice zpusoby. Pak uz staci jen navadet smerem jak by jste chtel ia bez toho aniz by jste museli lhat si dany clovek o vas bude myslet co chcete. Ale predem upozornuji ze pro kazde mystifikaci uz vas cil nezna vas a toho kym jste ale toho cim pro nej chcete byt a to je dosti smutne a nevhodne jelikoz se jednou urcite proflakne ze to neni pravda. A mozna se vy sami casem priznate ze to nejste vy a pritom tak muzete ztratit kamarady a pratele.

PS :-Omlouvam se za gramaticke chyby a zpracovani *cervena se*


142
Tullamore 30. 04. 2007 16:51

Zdravím všechny ;-)! Dnes jsem poprvé náhodou narazila na tyhle stránky a musím říct,že jsem opravdu příjemně překvapená :-) (sedím tu už cca 3,5 hod :-) ).
A ted k věci ;-) .Vzhedem k tomu,že se tenhle článek jmenuje ,,jak se skvěle začlenit do společnosti" ,zkusím sem přihodit taky svůj názor na tenhle problém,tak snad to nebude uplně mimo ;-).
Pokud jde o mě,mám v poslední době se ,,začlenováním se " do společnosti docela problém.Přibližně 1,5 roku bojuju s těžkou sociální fobií.Vlastně to v menší míře trvá už skoro pět let,ale těch posledních 1,5 roku je to docela síla.Vzniklo to u s největší pravděpodobností jako dusledek několika mizerných ,,vztahů",dlouhotrvajících problému se zaměstnáním,domácích hádek a mizerný výchovy.A možná taky mojí vlastní blbostí ;-).Tou dobou (před tím 1,5 rokem)jsem zrovna měla větší zdravotní problémy,přišla jsem o skvělý místo,rozešla jsem se s přítelem a taky jsem řešila problémy s pronájmem bytu..
Není to tak dlouho,kdy jsem díky sociální fobii byla natolik izolovaná,že jsem nebyla schopná ani vyjít z domu ven na zahradu,natož někam do společnosti,bez práce jsem často byla díky tomu i několik měsícu,nebyla jsem schopná pracovat mezi lidma.Před rokem,kdy se všechny ty dlouhotrvající problémy vygradovaly už uplně na maximum,jsem to chtěla už definitivně skončit,ale nakonec jsem se z toho nejhoršího vyhrabala,ani nevím,kde jsem na to tenkrát našla tu sílu.Od té doby je to přece jen už o něco lepší,ale jsou tu samozřejmě problémy,který vznikly jako následek toho všeho.Před pár měsíci jsem si prodělala i klasickej syndrom vyhoření.
V tuhle chvíli mám něco přes měsíc práci(poprvé cca od prosince).S prací samotnou problém nemám,ale s mojí schopností komunikovat je to už horší.I když jsem k tomu zpočátku byla taky skeptická,izolací od společnosti a nedostatkem kontaktů,se sociální inteligence,všechny možný vyjadřovací schopnosti a taky pamět..opravdu snižuje.Velkej podíl na tom má samozřejmě sociální fobie,ale troufám si říct,naprosto otevřeně,že určitý schopnosti a sociální dovednosti,co jsem dřív měla,se o něco snížily.Pracuju v menším kolektivu,celkem 11 lidí.Problém je v tom,že díky tomu všemu se neprezentuju zrovna nejlíp.Často raději mlčím,i když bych zrovna asi měla něco říct,když už promluvím,slyším se říkat něco uplně jinýho,nebo nemluvím vubec..Prostě to nejsem já,prezentuju se spíš jako naivní a lidově ,,blbá" holka.Ještě před soc. fobií jsem s tím nikdy problém neměla,naopak.Myslím,že mi to pálilo docela dobře,měla jsem kolem sebe spoustu lidí,komunikaci jsem milovala.Lidi za mnou chodili proto,aby si dobře pokecali,zasmáli se..Chodili za mnou proto,že jsem měla něco v hlavě a věděli,že jsem holka do pohody i nepohody..Možná to bude znít hloupě,od holky,který je teprve něco přes dvacet,ale dnes jsem ráda,že jsem vubec naživu a že jsem to nevzdala a jsem schopná se o sebe postarat a najít i na tak mizerný situaci alespon něco pozitivního.Ale jen těžko se mi díky tomu všemu komunikuje a ,,začlenuje se " do společnosti.V kolektivu dvou,tří lidí to ještě docela jde,ale ve větší společnosti mám docela problém.Nikdy dřív jsem si nemyslela,že zrovna mě,tak společenskou,komunikativní ženskou, muže potkat něco takovýho,jako je sociální fobie,strach i z těch nejobyčejnějších vět a věcí,který jsou pro zbytek společnosti naprosto přirozený.
Na zavěr,nehodlám se tady litovat nebo prosit o rady,jen jsem chci přidat další podnět ke komunikaci na tohle téma a zárověn poukázat na to,že ne všechny ty ,,blbý" holky a kluci jsou takový,jak se prezentujou navenek.Občas je potřeba jít trochu víc do hloubky a alespon se pokusit najít ten jejich osobní příběh a zkoušet nahlídnout do jejich skutečnýho života,číst mezi řádky.
Ne vždycky je problematickej jedinec a ,,narušitel" kolektivní pohody opravdu takovej,často má spíš nějakej problém a strašně rád by si normálně pokecal,jak o tom problému,tak o ostatních věcech,ale někdy to prostě nejde,at se snažíte sebevíc..


143
Onyx 26. 10. 2007 20:02

Reakce na Honza #22Načítám náhled komentáře...: me pripadne jako bych to psal ja…:-/

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.