QARK.net — Jak se stát baličem za tři dny
Jak se stát baličem za tři dny

Jak se stát baličem za tři dny

Možná se to na první pohled nezdá, ale stát se baličem z obyčejného nekomunikativního člověka, který holku ani neumí oslovit, je poměrně jednoduché. Stačí si na to vyhradit pouhé tři dny vašeho života, zodpovědně postupovat podle tohoto článku a nebudete už nikdy mít problém holku oslovit kdykoliv a kdekoliv. Že to není možné? Ale kdepak, stačí jen chtít!


Pokud tedy se sebou něco chcete udělat a naučit se v pohodě a bez obav oslovit jakoukoliv holku, vyhraďte si na to tři dny svého času. Ty dny nemusí jít bezpodmínečně po sobě, ale měly by to být celé dny (ne jen pár minut). Potom už jen postupujte podle návodu, ale nepodvádějte! Když vám něco z popisovaného půjde lehce, nesmíte to zabalit po pátém pokusu s tím, že tohle jste přece v pohodě zvládli a už je to dál nuda. Máte na to celý den, takže byste to měli vyzkoušet alespoň dvacetkrát, abyste si ten pocit opravdu zažili. Ulehčováním podvádíte jen sami sebe.

Pokud vás už teď napadá, že je dvacet je příliš moc, nemá cenu pokračovat. Vzdáváte to ještě před bojem. Také bych chtěl upozornit, že byste svojí změně měli věnovat všechny tři dny a nic opravdu nepřeskakovat. Všechno má svůj smysl, i když se vám něco může zdát velmi lehké či primitivní.

Den první – úsměv

První den si vyrazte třeba do města a dívejte se kolem sebe na děvčata. Nehledejte bombastickou krásku, se kterou byste chtěli strávit celý život, ale všímejte si všech děvčat (je to přeci jen cvičení). Dnes vám půjde o navázání očního kontaktu, takže pokukujte kolem sebe a snažte se o něj. Tímto způsobem lze flirtovat kdekoliv. Při jízdě v dopravním prostředku, za chůze po ulici, ve frontě, po cestě do školy, ve škole, v práci, cestou domů… Jakmile vám kontakt vyjde, přidejte úsměv.


Tipy: Úsměv i pohled doporučuji natrénovat den předtím před zrcadlem, abyste se netvářili křečovitě. Váš úsměv by měl vycházet z vašich očí, to ty by se hlavně měly smát, protože jsou v kontaktu s dívkou.

Další věc, kterou doporučuji si k tomuto cvičení přibalit, je dobrá nálada. Nemyslím jen zvednuté koutky rtů vzhůru, ale taková ta radost, která z vás září a ukazuje, jak jste v pohodě. Jak na to? Zkuste si třeba vzpomenout, kdy vám bylo naposledy moc skvěle. Není důležité, jestli to bylo tím, že jste složili nějakou obtížnou zkoušku, zvítězili v závodě, nebo dohráli počítačovou hru. Jde jen o ten pocit, že jste se cítili dobře, jakoby vám ve chvilce patřil celý svět. Nyní se pokuste si tento pocit znovu vyvolat. Uvidíte, že zezačátku to půjde jen na chvilku, ale postupem času se takovýmto způsobem naučíte lehce ovlivnit vaši vlastní náladu (a tím i celý váš výraz) na delší dobu. Pokud si tohle natrénujete, později to velmi oceníte.


Přehled dne: Dneska jste se naučili navázat kontakt a zaujmout, což jsou dvě velmi důležité složky balení, které nesmíte podceňovat. Koncem dne byste už měli umět i vycítit, kdy váš úsměv byl pro dívku příjemný, a šlo by z něj něco víc získat, a kdy vůbec neměla zájem.

Jak jsem zmínil výše, máte přece víc jak dvacet pokusů, takže to nebude problém. Přestaňte být pasivní, zkuste vyhledávat oční kontakt s dívkou a pak se snažte usmát. Nic víc není v tomhle dni potřeba. Uvidíte, že dívek je všude plno, jen stačí zvednout hlavu a z uší vytáhnout sluchátka ;-)

Když už jsme u těch úsměvů, z volné chvíle je samozřejmě můžete trénovat i na ostatních lidech. No schválně si zkuste, kolik lidí za tento den „donutíte“ odpovědět na váš úsměv úsměvem. Věřím, že hodně, protože dobrá nálada se umí rozšířit velmi rychle. Cílem cvičení však je, abyste tohle všechno měli pod kontrolou a také věděli, jakou odezvu na svoje chování dostanete.

Druhý den – pozdrav

V tomto dni budeme pochopitelně vycházet z předchozího. Teď už umíte s dívkou navázat oční kontakt a umíte se usmát. Dneska k tomu přidáme jen obyčejný pozdrav. Takže znovu pokukujte kolem sebe, ale jakmile bude příležitost (dívka se na vás podívá, protože jste ji upoutali), holku s úsměvem pozdravte. Ideální je jí říct třeba „Ahoj“, to je zcela neutrální. Tvařte se u toho příjemně a sebevědomě, možná i trošku, jako byste se s ní třeba odněkud znali. Stačí však pronést pozdrav, usmát se a jít dál. O nic přece nejde. Jen ať si dívenka přemýšlí, kdo jste, odkud se znáte a proč ji zdravíte. Možná se za vámi zvědavě otočí, usměje… bude překvapená. No a co, právě jste zabodovali a právem se můžete cítit fajn. A jak málo k tomu pocitu stačilo – jen úsměv a jedno slovo a jste středem vesmíru.


Tipy: Z počátku dne, pro rozehřátí, doporučuji místo oslovení třeba jen kývnout hlavou na pozdrav, než se vám povede správně navázat na předchozí den, tj. spojit to lehce s očním kontaktem a úsměvem.

Neomezujte se jen na osamocená děvčata. Otestujte i skupinky dívek. Když je více dívek pohromadě, jde to mnohdy lépe, protože jsou jednotlivá děvčata uvolněnější. Zkuste to, určitě takhle zvládnete pozdravit alespoň jednu z nich.


Uvidíte však, že až takhle oslovíte aspoň dvacet dalších dívek, najednou vám to celé přijde děsně jednoduché. V mnoha případech budete mít pocit, že jste měli pokračovat dál a neukončit to jen pozdravem… ale to nedělejte! Dneska je to jen oslovení, nic víc. Ten pocit si musíte pořádně zažít, než se pustíte do něčeho většího.

Že se nějaké dívky tvářily divně? A co? Lidé jsou různí, nemusí na vás všichni reagovat pozitivně, to je zcela normální. Jde o to, že se tímto dnem naučíte rozlišit, jestli to oslovení mělo smysl a někam dál by mohlo vést a nebo ne.

Den třetí – mluvíme, komunikujeme, balíme

No co, jednou to muselo přijít, takže se už dnes pustíme do rozhovoru. Ovšem díky předchozím dnům víte, co je k tomu potřeba a máte to zažité. Umíte navázat oční kontakt, upoutat i oslovit. Výhodou předchozích dnů je i to, že tyhle úkony děláte beze stresu a skoro automaticky. Ovšem nejdůležitější věc, kterou jste z předešlých dvou cvičení získali, je cit. Cit pro to, jestli holka totálně nemá zájem, či jestli jste trapní a nebo naopak, kdy zájem byl a šlo by z toho něco vykřesat. Poznáte to podle očního kontaktu, úsměvu a dalších reakcí. Jakmile se dívka tváří negativně a nepříjemně, nemá cenu se pokoušet dál, nevyšlo by to, pokud nejste typ ukecávací (ovšem takový typ tento článek jistě nebude potřebovat).

V předchozí dni jste jistě našli situace, kdy se po vašem oslovení dívka tvářila, že by s vámi chtěla dál komunikovat. Dneska k tomu máte možnost.


Co říkat?

Nejlepší oslovení bývá překvapivě i to nejjednodušší. Ze začátku zkuste třeba nějakou prosbu, abyste se rozehřáli a shodili ze sebe trému. Můžete se ptát, kolik je hodin, jak se dostanete na nádraží, na poštu, a další. Na žádost o pomoc vám zpravidla odpoví každá. Tímto dostanete šanci se projevit a začnete pomalu a bez stresu komunikovat. Nebojte se konverzaci rozvíjet a poděkovat. Je až s podivem, jak tyto jednoduché věty vedou úspěchům. Většinou stačí jen v průběhu rozhovoru vhodně změnit téma – a třeba jako poděkování dívku následně pozvat například kávu – a ona půjde.

Později můžete začít více flirtovat, obzvláště, když budete vidět kladnou odezvu na váš pohled a oslovení. Ideální je při balení, když to vychází z vás a umíte si kolem sebe najít vhodná témata k nepřímému zahájení komunikace.

Můžete i využít nějaký ostřejší začátek, třeba ve stylu: „Ahoj, ty se ale pěkně usmíváš… “ Pokračujte čímkoliv, třeba zase tou žádostí o radu, nebo se nejprve představte, či se klidně přiznejte, že nevíte co máte říkat (a na tom postavte rozhovor)… ale hlavně mluvte. Divili byste se, jak vás situace donutí mluvit, když se do ní dostanete. Takhle při čtení článku je to pochopitelně úplně o něčem jiném, než v terénu.

Trošku se přiznám – nechci vám záměrně dát další konkrétní věty, které říkat. Každý si totiž musí najít svůj vlastní styl. Nyní jen máte pevné základy pro to, abyste to mohli v pohodě zkusit a svůj styl si najít.

Když vám něco nevyjde, nevadí. Pořád berte na vědomí, že tohle není recept jak sbalit jednu konkrétní dívku, ale rady jak se naučit balit různé dívky, takže když jednou neuspějete, je to pro vás jen obrovské plus (pokud se z toho poučíte). Komunikace s lidmi má pevné základy na mnoha neúspěších. Jen tak jste schopni podchytit všechny reakce, a proto na ně později dokážete odpovídat. Potom se stanete pánem situace a budete to vy, kdo rozhoduje o tom, kam až to celé zajde.


Tipy: Naučte se využít momentu překvapení, ten totiž dělá divy. Například zatímco na vás nějaká dívka visí pohledem, zastihnete ji nepřipravenou a tak vám těžko na vaše oslovení řekne něco, co vám může usadit. Tím pádem lehce zvrátíte kartu na vaši stranu – vy jste ten, který vede rozhovor a rozhoduje o svém osudu. Jakmile tohle dostanete pevně do ruky, poznáte, že váš výsledek neurčuje nějaká náhoda ani smůla a dívky nejsou éterické nadpřirozené bytosti.


Poznámka pod čarou: Nemyslete si, ani „skvělý“ balič nesbalí každou. Hlavní důvod proč je „skvělý“, je ale v tom, že ví, že k životu odmítnutí patří a tak si nenechá žádným neúspěchem vzít chuť to zkoušet dál.

Shrnutí, aneb proč to doopravdy funguje

Když se nad tím zamyslíte, tak žádný balič většinou nedělá nic moc navíc, než to, co jste se naučili z tohoto článku. Každý z nich prostě jen upoutá (naváže kontakt) a osloví. Jen vy jste se to učili po malinkatých kouscích a tím jste v sobě zlomili trému, výmluvy a představu, že holky jsou něco nedosažitelného a vy je nezvládnete oslovit. Do podvědomí jste si prostě vštípili to, co tam mělo už dávno být. A to, že balení je velmi jednoduché a že má šanci každý. Balení není věda, a i přestože může existovat fůra nejrůznějších balících technik, stejně v každé záleží jen na vás samotných. To co jste dodnes neuměli, by pro vás po těchto třech dnech drobného snažení mělo být primitivní. Vždyť jde jen o to, usmát se, cítit se dobře – a to vy už umíte. Tímto dáte na vědomí, že existujete a nakonec toho s přehledem využijete. Uvědomte si, že i holky často nemají partnera, touží po lásce a chtějí s někým být. Jenže samy vás balit většinou nebudou. Teďka je ale svět pevně ve vašich rukou a je jen na vás, na kterou stranu ho necháte otáčet.



Související články:
Qark | 02. 09. 2006 12:46 | Komentáře: 255 | ::Jak na ženský


Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


Upozornění!

Tento článek obsahuje 255 komentářů.
Z důvodu snížení zátěže serveru, a pro rychlejší načtení tohoto článku, je nyní zobrazeno jen posledních 150 komentářů (tj. komentáře 106–255)

Zobrazit VŠECHNY komentáře

106
Jossh 06. 09. 2006 23:52

Reakce na ja #104Načítám náhled komentáře...: ještě dodám, že když ji nemiluji, tak prostě nemám žádnou motivaci cokoli zkoušet
ja vedel proc nereagovat…. jeste dodam, ze kdyz vidim hezkeho psa,ktery se mi libi,tak proste nemam zadnou motivaci cokoli zkouset… proc taky,pes se mi libi,chtel bych ho,mozna si ho zamiluji,ale proc bych neco zkousel,psa nemiluji,nemam zadnou motivaci….
tohle neber jako komentar,tohle je jen pobaveni pro lidi s trimistnym IQ

Reakce na komentář: ja #107Načítám náhled komentáře..., Mustafar #109Načítám náhled komentáře..., Adalbert Stiftr #122Načítám náhled komentáře...

107
ja 06. 09. 2006 23:56

Reakce na Jossh #106Načítám náhled komentáře...: hahaha, to jsme se nasmali… dobře víš, jak jsem to myslel


108
J. 06. 09. 2006 23:59

Reakce na Ash #102Načítám náhled komentáře...: Tak pod tohle se podepisuju.


109
Mustafar 07. 09. 2006 02:43

Reakce na Jossh #106Načítám náhled komentáře...: Nemohu se nezastat predchozich dvou prispevovatelu. Proste vec vztahu neberou tak konzumne jako nekteri ostatni.

Houbar taky nefunguje tak, ze sni kazdou houbu – jestli mu bude zle, byla jedovata, jestli ne, byla jedla.

Sice si tim mozna snizuji pravdepodobnost, ze potkaji toho praveho, ale zustava za nimi mensi paseka. Jsou citoveji zalozeni, proc to ovsem jinym chlapum hned vadi? Trochu tolerance, vazeni.

Reakce na komentář: Jossh #111Načítám náhled komentáře..., Ash #112Načítám náhled komentáře...

110
Mustafar 07. 09. 2006 02:48

Reakce na Ash #102Načítám náhled komentáře...: Nekdo bali tu, kterou miluje, zatimco ty se snazis zamilovat do te, kterou si sbalil. Kdo z vas je k sobe uprimnejsi?


111
Jossh 07. 09. 2006 03:31

Reakce na Mustafar #109Načítám náhled komentáře...: pokud je to mirena odpoved na me,rad odpovim
ad 1: vec vztahu neberu konzume,ale smrtelne vazne… vec flirtu beru ciste konzume
ad 2:houbar funguje tak,ze koukne po kazde hoube a dobrou utrhne. Taky kouknu po kazde holce,ale jen s tou ejlepsi budu chtit chodit.
ad 3: Tady je to kazdeho vec,ja umim oddelit flirt od vztahu,umim to rict a diky tomu ta paseka neni tak velka.

Reakce na komentář: Mustafa #119Načítám náhled komentáře...

112
Ash 07. 09. 2006 08:58

Reakce na ja #103Načítám náhled komentáře...: Nezodpovědné? Takže sedět doma, studovat, najít si práci, vydělat peníze, koupit barák, a finančně zajištěn jít požádat svou vysněnou dívku o ruku.. totiž pardon, o rande?

Ujišťuji tě, že na tom jít na rande s dívkou není nic nezodpovědného.

Reakce na Mustafar #109Načítám náhled komentáře...: Asi každý mluvíme o něčem jiném.

Ad houbař: houbař když uvidí houbu, která je hezká a už dost vyrostla, tak si k ní přidřepne, prohlédne si ji, opráší jehličí, koukne pod klobouček jestli není červivá, a když se všechno zdá ok tak ji utrhne. Když to nevypadá dobře, houba je buď červivá nebo ještě nedozrálá nebo špatný druh, jde dál a kouká po dalších, houba zůstane pro jiné, nebo alespoň pro zvěř.

Neinformovaní lidé na fórech si myslí, že houby konzumuje na místě a pak plive zbytky po lese, což je "nezodpovědné" vůči houbám, zůstává za ním paseka a navíc mu bude špatně. Naštěstí to jsou jen bludy. Nutno dodat, že někteří takoví jsou. K těm se ale opravdu nechceme připodobnit…

"Citově založený" taky-houbař chodí lesem, a nic nedělá. Netrhá houby protože neví proč. Jen si každé dopoledne kolem osmé sedne na paseku a svačí. Na té pasece náhodou roste houba, která ho po čase zaujme. Už ji zná od vidění, hodně toho o ní ví, ví jaká je za hezkého počasí, ví jaká je za deště, po několika týdnech pravidelného setkávání se rozhodne k činu: Sedne k internetu, a zjišťuje "o čem se s houbou bavit", "jak získat svou vysněnou houbu", "kam jít s houbou"… Sebere odvahu a dojde si pro houbu. Houba se nebrání. Přinese si houbu domů. A teď je otázka, jestli bude mít pohádka šťastný konec: buď bude houbař do smrti šťastný a spokojený žít s houbou, která se do něj shodou okolností také zamiluje a bude ochotna s ním zůstat, nebo bude googlovat "jak přežít rozchod s houbou", "co dělat když houba nereaguje na sms", "jak získat houbu zpátky"… Já tyto "citově založené" lidi obdivuji, jsou odvážní, riskují (velice riskují), mají můj obdiv, hodně toho v životě obětují, chtějí učinit "tu svou" houbu šťastnou, být zodpovědní.

Ale co když… někde v lese pod smrčkem sedí a pláče houba. Co by dala za obdivný pohled, co by dala za trochu zájmu, co by dala za pohlazení. Každý den slyší houbaře. Nikdo ji nenašel.

Holky nejsou houby. Holky mají vlastní inteligenci, rozum a city. Nemusíme úplně všechno řešit za ně. Neštěstí je, když se do člověka holka bezhlavě zamiluje na prvním rande, a on sám necítí a ani po čase nepocítí totéž. Je to asi jediné riziko, nic jiného mě nenapadá. "Citově založený houbař" v tomto symslu toto riziko přenáší na sebe, neboť osloví jen dívku, kterou již miluje a bude milovat po zbytek života, a tím pádem ten nešťastný bude případně on. Nic proti, svět potřebuje hrdiny. Takže pokud to vydrží… Většinou to stejně končí tak, že bude nešťastný jednou, dvakrát… a pak ho to hrdinství přejde a začne se chovat rozumně :-D

Reakce na komentář: J. #113Načítám náhled komentáře..., maf78 #114Načítám náhled komentáře..., Mustafa #117Načítám náhled komentáře...

113
J. 07. 09. 2006 09:42

Reakce na Ash #112Načítám náhled komentáře...: Tohle je asi nejlepší příspěvek téhle diskuse.
Že je ta houba dobrá nebo špatná, nikdy nepoznáš, když stojíš deset metrů od ní, bojíš se přiblížit, obdivně se díváš a tváříš se strašně nenápadně.
A taky – na rozdíl od hub se holky mohou samy rozhodnout, jestli s tebou na rande půjdou nebo ne – takže zase není důvod je tak moc šetřit, protože mají svůj rozum a svoji odpovědnost. Navíc o takové šetření vůbec nestojí a i když se utrhnout nenechají, stejně mají velkou radost, že to někdo zkusil.
A, jak už bylo zmíněno, je fakt dost docela hodných a hezkých houbiček, které se jen tak trochu bojí vylézt zpod jehličí nebo to neumí. A když budou houbaři jen nesměle chodit po lese, nikdy na tyhle houbičky nenarazí.


114
maf78 07. 09. 2006 10:26

Reakce na Ash #112Načítám náhled komentáře...: Pod to se můžu podepsat! Ashi, ten nápad s houbama je fantastický!


115
Hrout 07. 09. 2006 14:18

já vím že to píše skoro každý ale s holkou se nemůžu bavit… vždycky když jdeme vedle sebe ze školy tak mlčím jako hrob a je mi trapně co říkat? poradíte/// jo a když mně něco napadne tak totální hovadina kterou holku asi nebude zajímat .. přitom je tak krásná miloučká úsměvy na mně jen rozdává pokukuje na nmě be škoole atd. jak toho využít?

Reakce na komentář: petr #118Načítám náhled komentáře...

116
merida 07. 09. 2006 14:51

musím říct, že nšco mi určitě článek přinesl i jako holce. myslím, že by si ho měli přečíst nejenom nesmělejší kluci, ale hlavně "baliči", kteří se na holku podívají drsňáckým pohledem, pak udělají ramena, do holky strčí a pronesou něco ve stylu: zaskočíme na pivo, roštěnko… prost je to všestranný. díky qarku :-)


117
Mustafa 07. 09. 2006 15:00

Reakce na Ash #112Načítám náhled komentáře...: Nemusis ze me svymi literarnimi elaboraty delat blbce. Radeji bych zustal ve fakticke rovine. Nelibi se mi tva povysenost nad temi, ktere jsme tu pracovne nazvali "citove zalozenymi". Kde se bere tve presvedceni, ze tvuj pristup k veci je lepsi? Vic (holek) nutne neznamena lip.

Krom toho jsi nepochopil jednu pointu. U citliveho cloveka nejde o to, ze by nepoznal sanci, kdyz kolem nej jde fyzicky pohledny protejsek. Jde o to, ze krasa pro nej zkratka neni kriterium, nebot hleda dusevno.

Reakce na komentář: Ash #123Načítám náhled komentáře...

118
petr 07. 09. 2006 15:04

Reakce na Hrout #115Načítám náhled komentáře...: moje zkušenost je,že vždycky je lepší říct hovadinu než mlčet.př:jednou sem jel v metru vedle pěkný holky,nic kloudnýho mě nemohlo napadnou,tak sem plác,něco v tom smyslu že má pěkný náušnice,poděkovala a to bys něvěřil jak se najednou rozmluvila.Nakonec jsem z ní dostal číslo.Navíc jestli se na tebe usmívá a pokukuje tak je úspěch
blizko.

Reakce na komentář: Hrout #126Načítám náhled komentáře...

119
Mustafa 07. 09. 2006 15:16

Reakce na Jossh #111Načítám náhled komentáře...: Flirt a vztah. Na rovinu receno, mam to jinak. Me povrchni flirtovani nebavi, neprovozuju ho, snad me i lascivnost a pretvarka, ktera je jeho soucasti, trochu pohorsuje. Kdyz svadim zenu, tak vazne. Verim, ze tim setrim cas a dusevni pohodu nam obema.


120
Simmy 07. 09. 2006 15:55

Reakce na Ash #96Načítám náhled komentáře...: Chjo, Ashi, udělal si ze mě pěknýho krypla, jen co je pravda. Já to napsal hodně extremisticky a nadsazeně a v žádným případě tohle nemám a nepovažuju to za život :-) ;-) Jen sem prostě uvedl co všechn jde s penězma dělat. Myslím že jsem dost inteligentní na to abych to pochopil a nenapsal sem hovadinu a za svým názorem si stojím. Vše cos napsal je samozřejmě taky pravda, ale uznejte sami, že život možná není o penězích, ale je velice velice ovlivněn penězmi.

Reakce na komentář: Ash #124Načítám náhled komentáře...

121
Jossh 07. 09. 2006 16:00

No vidis a ja se flirtovanim par let celkem dobre bavil….


122
Adalbert Stiftr 07. 09. 2006 16:56

Reakce na Jossh #106Načítám náhled komentáře...:
OMFG…prirovnavat holku ke psovi…

Reakce na komentář: Jossh #131Načítám náhled komentáře...

123
Ash 07. 09. 2006 17:11

Reakce na Mustafa #117Načítám náhled komentáře...: Však říkám, že každý mluvíme o něčem jiném… Napsal jsem trochu špatně "když vidí houbu která je hezká", za to se omlouvám, ale v praxi (mluvím opět za sebe) u dívky hledám určité souznění duší, porozumění si, takovou, se kterou si budu rozumět, nejlépe jak mlčky, tak při rozhovoru, atd. Také samozř. takovou, které budu sympatický já. Měl jsem napsat "houbu která se mu jeví sympatická", to by bylo lepší a pravdivější. Samozř. i vzhled v tom hraje svou roli, nevidím důvod proč ho ignorovat nebo dokonce odmítat.

Je mnoho způsobů jak takovou dívku najít, a když se na nějakou zahledíš, tak to je podle mne rozhodně dobrý začátek, protože z toho pohledu hodně vyčteš. Ne nadarmo se říká oko do duše okno ;-) Vůbec nevím, co Ti na mém "přístupu" může vadit? Doufám, že nic. Zatím jsem nezaznamenal, že by na randění s holkama za účelem seznámení bylo špatného. Takže to doporučuji. O nic víc mi tu nejde.

Ano, zesměšňoval jsem trochu přístup "citově založených jedinců", ovšem to bylo proto, že sám z vlastní zkušenosti vím, že tito jedinci, právě že jsou citově založení a jdou tam, kam je srdce táhne, přestože už cestou 2× minuli ceduli "pozor nebezpečí" a 1× "zákaz vstupu nepovolaným osobám" a "odstřel za 15 minut" mohou díky svému citovému našeptávači špatně skončit (nemusí, ale o tom imho zpravidla nerozhodují oni, jsou pod vlivem svých emocí a citů). Například páchají iracionální sebevraždy z nešťastné lásky a tak podobně. Nebo tráví mládí platonicky zamilovaní do své vysněné dívky, která po chvíli hledání a několika známostech našla toho pravého. Vůbec neříkám, že je tento jejich přístup špatný – nicméně i přesto se je od toho budu snažit odradit :-D Už jsem prostě takovej.

Víc holek? To jsem moc nepochopil. Mně stačí jedna. Ale je potřeba ji najít. Samozřejmě jestli znáš nějaký způsob, jak najít vhodný protějšek, aniž bys musel jít s pár (víc) holkama na rande, dej vědět. Můžeš mi něco doporučit? Dík.

Nevím co myslíš tím "duševnem"? Já v přítomnosti dívek hledám takový ten pocit, že jsi s někým, s kým si rozumíš, dobře se spolu bavíte, strávíte spolu příjemný čas a hezké chvilky, chvíli se třeba škádlíte, pak prostě jen tak stojíte někde nad Prahou a posloucháte, jak tomu druhému tluče srdce, čerstvý vítr vám fouká do tváře a máte se fajn. Nebo se flákáte někde na louce a přemýšlíte o hloupostech a tak podobně. Samozř. k tomu patří i flirt s případnými následky :-) ve kterém rozhodně není žádná přetvářka, vše je upřímné a pravdivé, tak jak to člověk cítí.

Možná sis myslel, že na takovém rande dělám něco jiného, ale já tam fakt… hledám duševno… Cos myslel… Samozř. stačí, aby si cestou slečna zapálila, nebo mi začla vyprávět nejsprostější vtip co jsem kdy slyšel a je vymalováno, ale stejně tak dobře se stane, že si naopak dobře rozumíme a je z toho i hezký vztah, u kterého opravdu nikdo neřeší, jestli začal pokukováním v metru, nebo jakkoliv jinak.

Myslím, že lidé by se měli vzájemně poznávat, a když z toho něco bude, tak fajn. Nechápu tvou větu (No vlastně chápu, byla určena Josshovi :-D, ne mně.) "když svádím ženu, tak vážně". To ti někdo z hůry vnutknul, že tato žena je ta pravá pro tebe a ty pro ni, takže od prvního okamžiku jsi ochoten dojít (vážně a závazně) od prvního polibku přes nabídku manželství, výchovu dětí až do hrobu? Já myslím, že to tak není. Já ženy nesvádím, i když nezaujatý pozorovatel by řekl že jim třeba pletu hlavu – ale to je hovadina, jde spíš o to že on je ignoruje, kdežto já ne. Já ženy poznávám, a chci, aby poznaly ony mne. Jak to dopadne, to je otázka. Lidé si musí rozumět. A nevšímavostí a vzájemným ignorováním a nestýkáním se se lidé poznají dost blbě, tohle vím poměrně jistě. Takže proto říkám bavte se, poznávejte se, a duševno hledejte až když se najdete – společně ve dvou. Jasný?


124
Ash 07. 09. 2006 17:13

Reakce na Simmy #120Načítám náhled komentáře...: Jo to jo, máš pravdu. Mně se nicméně zatím do života nikdo s balíkem peněz neplete, takže jsem v klidu.


125
Lidohan 07. 09. 2006 18:49

Reakce na Simmy #94Načítám náhled komentáře...: hele ja mam treba kamose, ten je prachatej jak svina, ale nikdy jsem od nej nedostal ani kacku a ani nechci, protoze se s nim kamaradim ze je to sebevedomej a perfektni clovek. Je prachatej jak devka, by si mohl koupit skolu, ale tech co na nej lezou kvuli prachum je fakticky malo.


126
Hrout 07. 09. 2006 19:42

Reakce na petr #118Načítám náhled komentáře...: Fakt jo? Tak to zkusím ale já mám takovej divnej pocit že se vysměje když jí zalichotím…. Po téhle holce půjdu i když do ní hustí ještě jeden borec ale ten je takvej trochu mázlý tak uvidím… ve škole sedí pár lavic přede mnou ta holka a vždy sedí otočená židličkou do boku a dívá se na mně a já bych jí tam nejraději řekl co k ní cítím když se na ní taky podívám… ale nevím jak být svůj… protože jsem vždy nervózní a mám roztřepanž hlas… ale s tím mi asi nikdo nepomůže…

Reakce na komentář: petr #127Načítám náhled komentáře...

127
petr 07. 09. 2006 19:59

Reakce na Hrout #126Načítám náhled komentáře...: toho že by se ti vysmála se se neboj,tohle holky prostě nedělaj.


128
Kačka 07. 09. 2006 20:38

Reakce na Axel #13Načítám náhled komentáře...: :-)


129
maf78 07. 09. 2006 21:17

Tak, druhý den za mnou, ale přes ten úsměv jsem se ještě nedostal.

Jdu na zastávku tramvaje a když vstupuju na ostrůvek, uvidím pěknou holku, která si mě 2× celého přeskenovala očima od paty až k hlavě. Od chvíle, kdy jsem ji spatřil, jsem se jí díval nepřetržitě do očí, takže naše pohledy se potom asi na 2 vteřiny setkaly, ale vyloudit úsměv na rtech se mi v tu chvíli prostě nepodařilo.

Sakra, štve mě to! Myslím, že kdybych se usmál, pozdravil a dal se s ní do řeči, mohlo z toho něco být. Ale to je holt ta zatracená nesmělost, přes kterou se musím dostat!

Je to zvláštní. Před pár týdny, po přečtení nějakého Qarkova testu v terénu (už nevím kterého), jsem si řekl, že zkusím pozdravit 10 neznámých holek. 5 se mi jich pozdravit podařilo, ale pak jsem zase upadl do jakéhosi oparu nesmělosti.

Nebo jsem měl nedávno brigádu, kdy jsem rozdával letáky. Pozdravil jsem něco přes tisíc lidí a nevzpomínám si, že by to někomu vadilo. Naopak! Byl jsem překvapený, kolik naštvaně vypadajících lidí se na mě usmálo a hodně z nich na pozdrav i odpovedělo. Ze začátku brigády mi to bylo sice nepříjemné, ale pak už to bylo jako kupovat rohlíky, i když ne všechny lidi, které jsem chtěl, jsem dokázal oslovit.

Čili zítra opět vyrážím do terénu rvát se se svou myslí!

PS: Potvrdila se má domněnka ze včerejška, že snažší je zachytit pohled a usmát se na holku, která stojí na zastávce, nebo jede v MHD.

Reakce na komentář: J. #130Načítám náhled komentáře..., pe #132Načítám náhled komentáře...

130
J. 07. 09. 2006 22:11

Reakce na maf78 #129Načítám náhled komentáře...: Jdeš na to přesně, jak je třeba. Jestli vydržíš, tak to nemůže dopadnout jinak než dobře.


131
Jossh 07. 09. 2006 23:43

Reakce na Adalbert Stiftr #122Načítám náhled komentáře...: Vim trochu tomu psovi krivdim… prece jen je mnohem vernejsi…

Reakce na komentář: Adalbert Stiftr #133Načítám náhled komentáře...

132
pe 08. 09. 2006 00:35

Reakce na maf78 #129Načítám náhled komentáře...: Ja mam zase zkusenost, ze kdyz se holka odvrati, po te co se na ni usmeju, tak vetsinou skoro vyprsknu smichy, protoze vetsina holek to dela stylem jakoby nenucene se odvratit, ale nejde jim to, haha, prijde mi to desne vtipny. Asi je lepsi obecne vypadat, ze to myslis vazne, ale v tomhle pripade je to stejne fuk, kdyz se holka odvrati, takze je to jedno.

Jinak s tim usmevem je to tak – prisel jsem na to nezavisle, ze je to dulezity dobre to natrenovat, aby to pak uz clovek delal automaticky.


133
Adalbert Stiftr 08. 09. 2006 08:54

Reakce na Jossh #131Načítám náhled komentáře...:
Tohle už vážně "nou koment" :-(


134
maf78 08. 09. 2006 21:23

Třetí den za mnou.

Byl jsem s kamarádkou na kafi v jednom hypermarketu. Povídali jsme si asi 3 hodiny a když jsme potom odcházeli k východu, zachytil jsem pohled jedné dívky a usmál se na ni. Ona mi úsměv opětovala, ač byl takový rozpačitý.

S kamarádkou jsem se zkrátka cítil sebevědoměji a směleji, což dokazuje, že všechno je jen záležitost mysli. Bez kamarádky bych to ale asi nedokázal.

Když jsem se potom, už sám, vracel domů, šla proti mně, odhaduji, 24 letá slečna. Řekl jsem si, že to zkusím. Když ode mě byla vzdálená asi 5 – 7 metrů, nasadil jsem úsměv a díval se jí do očí, což okamžitě zaregistrovala. Když mě poté míjela, resp. přiblížila se mi na asi 2 metry, řekl jsem: Ahoj!

Na pozdrav neodpoveděla a jen se na mě nechápavě podívala, ale to mi už v tu chvíli bylo jedno. Překonal jsem ostych a cítil se báječně!

Pro příště je mým cílem proto přinutit mysl, aby opět pracovala pro mě a ne proti mně. O víkendu si dám pauzu a snad v pondělí se do boje s nesmělostí zase pustím.

Reakce na komentář: maf78 #135Načítám náhled komentáře...

135
maf78 08. 09. 2006 21:33

Reakce na maf78 #134Načítám náhled komentáře...: Ještě mě napadá, proč mi ta slečna na pozdrav neodpoveděla. Myslím, že to bylo kvůli špatné intonaci. To mé "Ahoj!" neznělo nepřátelsky, ale ani přátelsky. Soudím, že kdybych použil přátelštější tón (jako když potkáte známého), odpoveděla by.

Mimochodem: S kamarádkou jsem se bavil o jednom jejím bývalém příteli. Zajímalo mě, jak ji sbalil. Jako jediný kluk ji prý tenkrát (bylo jí tehda 16) řekl, že se mu líbí. A ač to v té době chtěla slyšet od někoho jiného, tak ji to potěšilo, že pak spolu měli roční vztah.


136
kr 09. 09. 2006 10:41

To co tady píšeš Qarku je sice pěkný ale už jen navázání očního kontaktu je celkem obtížný spousta holek totiž kouká do země nebo uplně jiným směrem než bych potřeboval.Nezná někdo nákej fígl jak holky "přinutit" aby se koukaly tam kam chci?

Reakce na komentář: Ríša #137Načítám náhled komentáře...

137
Ríša 09. 09. 2006 11:35

Reakce na kr #136Načítám náhled komentáře...:
zkus je pozdravit, pak se na tebe urcite podivaj


138
sqhm 09. 09. 2006 15:59

Reakce na Simmy #73Načítám náhled komentáře...: ja sem zatim to skarede kacatko ale holky balim stejne :-)


139
lejol 09. 09. 2006 19:33

Reakce na Adalbert Stiftr #81Načítám náhled komentáře...:
Ty prachy slouží jako berlička. Kolikrát to nejsou ony samotné na co ženská zabere, je to prostě tak, že kdo je má, tak si je daleko jistější. A jsme zase na začátku. Je to opět jen v hlavě!!


140
B!O 09. 09. 2006 23:46

Qarku! ses good typek


141
hebron 09. 09. 2006 23:53

Je supr, ze zacal skolni rok, takze bude hodne vysoka koncentrace studentek – cilu ke zkouseni :-D Od pondelka to du zkusit, ale nejspis ten test zdvojnasobim – 2 dny usmev, 2 dny pozdrav a v tom poslednim budu pokracovat ;] Vsem preju hodne uspechu! ^^


142
J. 10. 09. 2006 14:28

No me docela udivuje, kolik lidi se najednou testi do skoly :-)

Reakce na komentář: Martin #143Načítám náhled komentáře...

143
Martin 10. 09. 2006 15:19

Reakce na J. #142Načítám náhled komentáře...: Taky bych se těšil, kdyby na celý škole nebylo dohromady asi 15 holek a z toho ve třídě nemáme ani jednu… už 4. rokem :-!

Mimochodem, koupil sem si knížku Tajná řeč těla – můžu vřele doporučit všem, co mají problémy se stydlivostí, balením a podobně :-) A i těm bez problémů se může hodit ;-)


144
hebron 10. 09. 2006 16:28

Mno… ja sem tou koncentraci spis myslel studentky vubec, jako ze v urcitych hodinach a na ruznych stanicich MHD. Baleni ve skole nemusi bejt sice od veci, ale preferuju spis teren :-D


145
eXistenZ 11. 09. 2006 16:55

Balit holky je sice pekny ale me je 15 a venku moc holek v mym veku neni……..

Reakce na komentář: ja #152Načítám náhled komentáře...

146
mike 11. 09. 2006 17:42

Ahoj Qarku, no, ačkoli moc jsem si toho na tomhle webu nepřečet a myslím si, že nepotřebuji radit, jak balit holky, tak musím uznat, že inspiraci ve Tvých článcích nacházím. Což je fajn :-)


147
Johny 12. 09. 2006 01:00

Je to jen o tom věřit si a potom jde všechno už prakticky samo a bez problémů..Třeba já sám sem se před nějakou dobou dal dohromady s holkou,kterou obletovali samí chlapi ve věku 30+ a pak si normální 20ti letý kluk položí otázku "co já ji můžu nabídnout víc než oni" většinou to dopadne odpovědí "NIC,nech ji být"..Jenže opak se stal pravdou a zapůsobil jsem víc než nějakej starej tatík co má mercedes v garáži..Ze začátku jsem měl pocit že mě bere na lehkou váhu a má ze mě akorát tak krátkodobou srandu a užití si,ale myslí to se mnou víc vážně něž sem si kdy představoval..Dle mého je hlavní se pořád usmívat a něco říkat aby holka měla pocit že se nebude nudit,pak se sama ozve kdy zas někam půjdete a nový vztah může být na obzoru ;-) Všem baličům,jen ty ůspěšné výsledky..


148
Friko 12. 09. 2006 13:16

Tak konečne vyšlo veldielo majstra hodné poklony, Tešil som sa naň asi ako na prvý sex zakončený vymalovaním stien ženskej vagíny, ale dosť bolo rozkoše ;o)

Ten článok mohol existovať trochu skôr, ale to nič nemení na tom aký je dobrý, len by som to tak trocha poupravil, že na počte testovaných báb ani tak nezáleží, ale skôr na počte pozitývnych odpovedí, takže ak sa vám stále nezdá, že máte dosť a chcete viac tak ten "deň" kľudne natiahnite o pár "hodín" ;o)

 – ale hlavne sa "nezastavujte" pri problémoch

skvelý balič = ukecávač, síce nezbalí každú, ale i tak sa o to pokúsi, ja sa o to pokúšam stále.
Získal som síce nálepku "kurevníka" ale kto by sa jej ako zbavil, keď baby sú tak pekné stvorenie a ja flirtujem s každou s ktorou môžem aj keď som "zadaný".

QARK je guru akých je málo, podelí sa o svoje "know how"
a to by si mal ceniť každý, aj taký ako ja.

Qark – nezorganizuješ niekedy nejaké stretnutie verných poslucháčov???


149
Friko 12. 09. 2006 13:23

Reakce na Jirka #49Načítám náhled komentáře...: Nekončí iba to čo nezačína


150
Archie 12. 09. 2006 17:31

Reakce na kaja #51Načítám náhled komentáře...: Buď jsem jedna z těch deseti procent, nebo nejsem ženská! :-) Ne, dobře… Nevím, jak jsou na tom ostatní holky (neznám jejich priority, poněvadž se víc bavím s klukama než s holkama), ale tomuhle žebříčku se mi věřit nechce…


151
YAYO 12. 09. 2006 19:18

podla mna by si sam mal najst svoj styl a nie nieco kopirovat a riadit sa podla seba Mi to pripada trosku ubohe ist na babu podla navodu


152
ja 12. 09. 2006 20:02

Reakce na eXistenZ #145Načítám náhled komentáře...: v 15 máš IMHO času dost ;-) Mně když bylo 18 a babička v legraci nadhodila že bych si měl najit nějakou holku, tak matka rezolutně prohlásila: "Opovaž se, na to máš času dost"!!

Reakce na komentář: def #153Načítám náhled komentáře...

153
def 12. 09. 2006 21:18

Reakce na ja #152Načítám náhled komentáře...: me holky zacaly poradne bavit asi ve 14


154
Lischai 13. 09. 2006 08:58

Ano, s článkem naprosto souhlasím, je to pravda pravdoucí, ovšam Qark nezmínil jednu podstatnou věc a tou je – sebevědomí.
Pokud se na dívky usmíváte vyplašeně nebo nérvózně a do rozhovoru jdete s tím, že: "Tohle pokazím…" (BTW což je prvek který se objevuje zejména pokud o nějakou dívku opravdu stojíte – což je skutečnost, která rozhodní kdejakého zkušeného baliče) dojem neuděláte.
Naopak pokud si věříte, po ulice jdete rovně, nehrbíte se (jak řekl jeden můj kamarád "vypnutý hrudník je plus dva body k charismatu") a neusmíváte se protože "teď kruci potřebuji holku… hneeed!" ale jenom protože chcete udělat radost úsměvem, je to hned o něčem jiném.
Baliče nedělá technika. Ale nadhled nad věc. Protože, jak řekl kdysi někdo moudrý: "U žen má úspěch ten muž, co si uvědomil, že je k životu nepotřebuje…"

Reakce na komentář: Mustafa #165Načítám náhled komentáře...

155
Lischai 13. 09. 2006 09:12

A ještě jedna věc. Musím vyseknout poklonu Ashovi, protože jeho posty jsou v téhle diskusi opravdu "the best". Souhlasím s ním a jsem přesvědčený, že uhodil hlavičkou o hřebíček.

Narážím teď zejména na rozdíl mezi "houbařem" a "taky houbařem". Dřív jsem měl ve zvyku se do děvčat bezhlavě zamilovat a pak řešit "to ostatní". Což mi vyneslo mezi mým 17 – 18 rokem života asi deset odmítnutí a tolik depresivních večerů, že by mi záviděl i mladý Verter.

A poučil jsem se. Zabralo to čas, musel jsem se mockrát spálit, ale už to nedělám. A je mi mnohem lépe. Nazažívám sice nějaké pubertální hormonální extáze typu: "Řekla že jsem milej, řekla že jsem milej, miluje mě, miluje mě!", ale zato mě taky nic netrápí, je mi fajn, usmívám se na cizí lidi, těším se na přicházející podzim a chodím s milou dívkou, se kterou si rozumím a je nám fajn.
Pokud tohle není důkaz toho, že "taky-houbařství" je strašlivě neperspektivní životní styl, pak už nevím co… :-O)

Reakce na komentář: Mustafa #164Načítám náhled komentáře...

156
Alexandr 13. 09. 2006 12:39

Reakce na kaja #51Načítám náhled komentáře...: I v Lidovkách byl zveřejněn výsledek průzkumu jednoznačně ukazujícího na to, že peníze jsou pro ženu nejlepším afrodisiakem.
Většina zabere na bohatství. Další zabírají na moc. Některé zaberou na "sexy" vzhled v očekávání sexuálního uspokojení.
Na charakter a povahu nehledí žádná, byť všechny tvrdí opak.
Muži jsou v tomto mnohem upřímnější – všichni po pubertě a před pensí přiznávají, že jim jde nejprve o sex a pak možná někdy i o něco navíc, třeba švestkové knedlíky nebo bramborový salát…

Reakce na komentář: Adalbert Stiftr #157Načítám náhled komentáře..., def #159Načítám náhled komentáře...

157
Adalbert Stiftr 13. 09. 2006 13:13

Reakce na Alexandr #156Načítám náhled komentáře...:
A je to tady :-)


158
Petr 13. 09. 2006 13:57

Absolvoval jsem první část tvého programu.
Výsledky:
Většina holek se podívala dolů, pár jich dělalo, že mě nevidí a jedna udělala "c". Co jsem udělal špatně?


159
def 13. 09. 2006 15:50

Reakce na Alexandr #156Načítám náhled komentáře...: Pruzkum v lidovkach sem nevidel, odkaz mas akorat na iDnes.
Na charakter a povahu nehledí žádná, byť všechny tvrdí opak.
Ale, ale, ale…jaktoze zeny tvrdi opak? Podle toho pruzkumu prave zeny tvrdi ze jim zalezi hlavne na penezich (viz clanek: Bohatství je mocným zdrojem touhy. Téměř polovina britských žen ho totiž uvedla jako nejdůležitější věc, podle které se rozhoduje, jestli se jí daný muž líbí.)
Takze vysledek pruzkumu: Zeny tvrdi ze jim zalezi hlavne na penezich.
PS: No nevim jestli jsi nekdy byl v Britanii, ale tamejsi slecny za moc nestoji, talze bych to moc neprozival :-P (najdi si na netu soubor swe_vs_gb.pps)


160
def 13. 09. 2006 16:05

Pokud bych mel napsat neco obecne, tak se radeji zenam, co jdou hlavne (jenom) po penezich, vyhybejte. Protoze jsou to casto vyzirky, co neumi hospodarit s penezi, lenive holky, co se jim nechce moc pracovat (o to vic utraci). Mam pocit, ze se tady o tom uz nekdy mluvilo (clanek Jak naučit holku, aby za sebe platila) Proste normalni holka si umi na svoje potreby vydelat sama a nepotrebuje nikoho vyzirat.
Vetsina zen nejde hlavne po penezich (i kdyz to v pruzkumech tvrdi – nesmite jim verit :-P). To, ze je casto sbali bohati typci je zpusobeno timto:
Kdo je schopny, pracovity a snazi se neceho dosahnout ma vetsinou vic penez nez lenoch, co jenom porad hleda vymluvy, proc neco nejde, proc neco neudelat, nezkusit. Pricinny vztah nevypada takto:
penize=>holky
Ale vypada takto:
odvaha+pracovitost+snaha…=>penize
odvaha+pracovitost+snaha…=>holky


To ze jdou zeny po penezich je jen vymluva :-P

Reakce na komentář: Adalbert Stiftr #166Načítám náhled komentáře...

161
bubersson 13. 09. 2006 16:53

Mam jenom jednu otázku uplně mimo… Qarku, máš tetování na pravé ruce?? ;-)

Reakce na komentář: Qark #162Načítám náhled komentáře...

162
Qark url 13. 09. 2006 17:24

Reakce na bubersson #161Načítám náhled komentáře...: Ne, nemám tetování nikde. Asi to byl jiný Qark, co jsi ho potkal :-D

Reakce na komentář: bubersson #168Načítám náhled komentáře...

163
Jossh 13. 09. 2006 17:29

[154]"U žen má úspěch ten muž, co si uvědomil, že je k životu nepotřebuje…"
tak pod tohle se podepisu,asi jedna z nejlepsich frazi na tomhle foru….

Reakce na komentář: Mustafa #165Načítám náhled komentáře...

164
Mustafa 13. 09. 2006 19:34

Reakce na Lischai #155Načítám náhled komentáře...: Ty vlastne tvrdis, ze podminkou pro snadnejsi navazovani vztahu je dusevne otupet. Pak zkratka nesouhlasim, nemas pravdu. Vzdy, kdyz podobnou vec od nejakeho radoby tvrdaka slysim, pomyslim si, k cemu by nam potom ty krasne zeny byly, kdybychom je nemohli zboznovat?

Reakce na komentář: J. #167Načítám náhled komentáře..., Ash #171Načítám náhled komentáře...

165
Mustafa 13. 09. 2006 19:40

Reakce na Lischai #154Načítám náhled komentáře...: Reakce na Jossh #163Načítám náhled komentáře...: Heh. A netvrdil toto Jirka uz uplne na zacatku? Ze mu vlastne zenske nijak neschazi? A vrhli jste se na nej, jako mouchy na velbloudi trus :-).


166
Adalbert Stiftr 13. 09. 2006 21:32

Reakce na def #160Načítám náhled komentáře...:
To spíše takle

odvaha+pracovitost+snaha…=>penize=>holky


167
J. 13. 09. 2006 21:42

Reakce na Mustafa #164Načítám náhled komentáře...:
Ne, není nutné duševně otupět – je nutné mít nadhled a být v pohodě.
Proti zbožňování žen neřeknu ani slovo, ale je zbytečné, nepříjemné a neproduktivní utápět se ve vlastních citech.

Reakce na komentář: Kingbull #170Načítám náhled komentáře..., Ash #172Načítám náhled komentáře...

168
bubersson 13. 09. 2006 22:01

Reakce na Qark #162Načítám náhled komentáře...: Hm, tak to musel bejt někdo kdo má dobře nastudované tyto stránky, protože jako by ty jeho řeči z tvých textů vypadly (seděl jsem přes uličku v metru). Jestli se budou qarkové takto množit, tak my lamy asi hodně ostrouháme. Jo a ještě k tématu. Pohledy už mam docela nacvičený a dokážu rozeznat kdy holka opravdu nechce se mnou nic mít a kdy odvrací pohled a přitom pak hledá pomocí jakého zrdcadla by si mě mohla prohlédnout. Tak asi pomalu přistoupím k fázi 2 ;-)


169
maf78 13. 09. 2006 22:27

Myslím, že muži, kteří mají více peněz, je mají proto, protože jsou snaživější, sebevědomnější či "drzejší". Nemají prostě problém se prosadit.

Jsou daleko odvážnější co se např. oslovování cizích holek týče => že prostě ty hezké holky mají.

BTW i z těch peněz může ta sebevědomost vycházet. Máš lepší profesi => máš více peněz => máš vetší sebevědomí => nemáš problém komunikovat se ženami.

Samozřejmě, že existuje i těch pár, málo holek, které berou jen chlapy s šesti nulama, ale namlouvat si, že vetšina takových opravdu je, je podle mě pouze výmluva. A navíc, taková holka s váma vydrží, jenom dokud těch šest nul na kontě budete mít.

Čili vše je pouze záležitost vaší psychiky. Jediný problém, který vás dělí od sbalení neznámé holky je vaše nesmělost. Dokud ji nepřekonáte, neuspějete. To je jediný rozdíl mezi těmi prachatými borci s kočkama a vámi – oni si totiž daleko víc uvědomují svoji hodnotu, jsou sebevědomnější.

Nejlepší na tom všem je, že to všechno vím, ale stejně se ne a ne odhodlat nějakou oslovit. To je holt ta mrcha nesmělost. Ale já ji překonám a vy taky!


170
Kingbull 13. 09. 2006 22:38

Reakce na J. #167Načítám náhled komentáře...: Souhlasím, že je pro člověka velmi výhodné mít nad sebou v těchto věcech maximální kontrolu. Pragmatismus je ve většině podobných případů velmi účinný a v podstatě zabraňuje, aby byl protějšek viděn jako "modla". Ale vezměme situaci, kdy k člověkovi druhá osoba bude mít velmi silný a hluboký vztah. Potom je snad již chladně pragmatický přístup zbytečný a člověk do toho přece může takříkajíc "spadnout" (pochopitelně sebekritické myšlení, sebekontrola, atd. zůstávají…). Přece, by byla docela škoda, kdyby se člověk vědomě ochuzoval o tak jedinečné psychické prožitky… Ale možná jen zase nějakou věc vidím pošetile :-O)

Reakce na komentář: Ash #173Načítám náhled komentáře...

171
Ash 13. 09. 2006 23:04

Reakce na Mustafa #164Načítám náhled komentáře...: To co napsal Lischai to opravdu nebyla slova "rádoby tvrďáka". RT je ten, kdo tvrdí, že k životu ženy vůbec nepotřebuje. Ženy k životu samozř. potřebujeme jako sůl. (Což si ovšem nijak neprotiřečí s citátem "U žen má úspěch ten muž, který si uvědomil, že je k životu nepotřebuje.", protože takový muž v takovou chvíli na chvíli opravdu stoupne na žebříčku žádoucnosti :-)

Ty říkáš "duševně otupět", někdo tomu řekne procitnout. Má pocit že dospěl a naučil se vnímat své pocity, prožívat je, ale být nad věcí a užívat si těch příjemných, nebýt už nikdy zbytečně dlouho bezmocně ponořen v těch nepříjemných, bez možnosti se na chvíli vynořit a nadechnout.

Záleží na tom jak zbožňovat… Když je to jako droga, která Tě ovládne, je to podobné jako se zkouřit nebo zchlastat. Někdo bude tvrdit, že být permanentně naloženej je báječný, a k čemu by ta marjánka a chlast byl, jiný namítne že se naučil užívat života bez drog a alkoholu a líbí se mu to víc. Protože ho konečně prožívá. A stejně mu někdo vynořivší se z šedého oparu bude říkat "to neni možný", co z toho života máš. Prostě není zbožňovat jako zbožňovat :-)

Nemluvíme o duševním otupění, naopak duše prožívá bouře mnoha citů a stavů – mnohem víc než dva dosavadní stavy cítímseblaze/trpím které se čas od času svévolně přepnou jako při depresi.

Láska možná nebude tak hluboká, ale bude zase širší… :-)

Milovat znamená trpět. To je proklamovaná "pravá láska". (Jako kdyby samotné slovo "láska" nestačilo?)

Láska bez přívlastku naproti tomu prosta snah o puncování. Je to láska mnoha chtí, vůní a podob. Milovat znamená být šťastný.

A duševně bohatý. Fakt žádný strádání, natož tupost. Prostě láska v srci, láska v duši *), láska na rtech… to se to pak usmívá :-)

*) Mozek si s ní také pohrává a zkouší ji – třeba integrovat.

Reakce na komentář: Norwaiz #174Načítám náhled komentáře...

172
Ash 13. 09. 2006 23:08

Reakce na J. #167Načítám náhled komentáře...: Béééé, já to tak stručně neumím :-D


173
Ash 13. 09. 2006 23:13

Reakce na Kingbull #170Načítám náhled komentáře...: Spadnout jo, ale ne do lví jámy. Padáme do jam, ze kterých až zazvoní zvonec zase vylezem a cestou domů si říkáme, jaké to bylo prima a fajn. (Tzn. ani v jámě nezůstáváme, ani se do ní nesnažíme vrhnout zpět poté, co nás z ní před chvílí vyhodili ráno stavaři s míchačkou plnou betonu…). Čili zase je tu ta racionalita, že, a pro někoho to nebude dostatečně "úplné spadnutí".

Reakce na komentář: Kingbull #180Načítám náhled komentáře...

174
Norwaiz 14. 09. 2006 13:54

Reakce na Ash #171Načítám náhled komentáře...:
Láska možná nebude tak hluboká, ale bude zase širší… :-)

Tohle si prosím vysvetliť, bo ma to veľmi zaujalo…ako si to myslel ty? :-)


175
Mato 14. 09. 2006 17:50

Reakce na Martin #55Načítám náhled komentáře...: 16 ci 19 rokov a ze hanba? Ja mam 22 a este som so ziadnou holkou nielen ze nechodil, ziadnu ani len nepobozkal (neratam sestru ked jej gratulujeme k narodeninam 8D) ci nepozval niekam von si sadnut! Ja proste v 22 rokoch ani nemam predstavu co to je sa s dievcatom prechadzat ruka v ruke, rozpravat sa s nou, smiat sa a aj tie dalsie veci…8D. Nehovorim, ze kazdy okolo mna uz ma dievca, ale kazdy uz v mojom veku aspon nejake v minulosti mal, na rozdiel odo mna. Je tomu tazke uverit, ale je to tak, pretoze u mna je hanblivost dotiahnuta na mozne maximum a sebadovera na mozne minimum…a poviem vam, je to smrtelna kombinacia (nehovoriac o tom, ze mam aj vsetky ostatne problemy spojene s neschopnostou balit dievcata o akych sa tu v clankoch pise, coho dokazom je aj moj horeuvedeny vek a stav). U mna je to dokonca tak vazne, ze aj ked mi v minulosti jedno dievca odkazalo cez inu babu, ci ma moze pozvat von (uz TO je rarita), tak AJ TAK proste nemam na to sa jej ozvat. Proste ja mam neviem preco hlboko zakoreneny predsudok, ze "urcite sa danej babe nemozem prave ja pacit". Ide o to, ze ja si uvedomujem, ze to tak nie je, ale aj tak ma ten predsudok brzdi. A pritom mam snad tie najidealnejsie podmienky na balenie bab, kedze studujem uz piaty rok na ekonomickej univerzite v bratislave (tam je to ohladom bab opak matfyzu 8D) a tiez sa neda povedat ze nie som spolocensky typ, skor naopak. Mozno je to aj tym, ze si hladam dievca dobre a slusne a nie tie typy, ktore vsetci dobre pozname, co su vycackane a skor ako srdce chalana ich zaujima jeho konto alebo znacka auta (a verte, v Bratislave je takych vacsina, jedinym vykupenim su dievcata z intrakov co dosli z inych miest). Navyse mojim cielom je, aby hned ta prva bola ta prava. Viem, ze to je takmer nerealna predstava, ale este stale sa moze stat. Lebo tym, ze niekto mal 30 bab, sa moze pochvalit mnozstvo chalanov, ale tym, ze niekto nasiel tu pravu hned na prvy krat, uz nie. Co sa navodu Qarka tyka, stranka aj clanky su fakt super, ale z mojho pohladu maju jednu vadu, aspon tento trojdnovy navod. A to tu, ze sa tam sice pise, CO sa ma postupne spravit, aby chalan zbalil dievca, ale nie je tam, AKO sa k realizacii toho navodu dany akutny hanblivec (mojho typu) moze "dokopat" (i ked uznavam to uz moze byt skor otazka na psychiatra). Ked ma totiz clovek problem uz hned s prvym krokom, pozriet sa na dievca, tak je to holt tazke a vzdy sa hovori, ze najtazsi je ten prvy krok, takze skor by som uvital samostatny navod, ako vobec ten prvy krok zvladnut (aj ked suhlasim ze mozno taky navod ani neexistuje). Tiez som zvedavy, ci sa najde este niekto starsi, co este nechodil so ziadnym dievcatom, zatial drzim nechvalyhodny rekord…

Reakce na komentář: XX33 #176Načítám náhled komentáře..., ja #177Načítám náhled komentáře..., bručoun #181Načítám náhled komentáře..., J. #183Načítám náhled komentáře..., maf78 #185Načítám náhled komentáře..., Idis #192Načítám náhled komentáře..., Martin #201Načítám náhled komentáře...

176
XX33 14. 09. 2006 17:58

Reakce na Mato #175Načítám náhled komentáře...: No mě je 20, ale mířím tvým směrem ….

Reakce na komentář: J. #183Načítám náhled komentáře...

177
ja 14. 09. 2006 18:37

Reakce na Mato #175Načítám náhled komentáře...: tak jsem Te trumfnul, jsem o dva roky starsi… ;-)

Reakce na komentář: J. #183Načítám náhled komentáře..., Mato #186Načítám náhled komentáře...

178
soldat 14. 09. 2006 18:40

Reakce na Adalbert Stiftr #82Načítám náhled komentáře...:
Hošku proč máš přezdívku jako jméno vraha a koprofága???????? :-D :-D :-D


179
BLACKBIRD MICHAEL 14. 09. 2006 18:51

tak to aby som hned zajtra skusil


180
Kingbull 14. 09. 2006 19:04

Reakce na Ash #173Načítám náhled komentáře...: Jistě =) Bez té racionality to dle mě ani nejde, neboť situace, kdy "jdu domů a říkám si, jaké to bylo prima a fajn", také vyžaduje objektivní pohled, resp. "co se udělalo špatně". Pochopitelně, že objektivita je zde velice relativním pojmem, ale je užitečné uplynulé chvíle zpětně analyzovat, snažit se rozlišit, co šlo udělat lépe, napříště to tak zkusit… Zkrátka jsem toho názoru, ten pragmatismus je dobré mít v určitém poměru s implicitním citovým vnímáním (tedy abychom nakonec nebyli studení jako kameny)… Ano, nikdy to nebude to "úplné spadnutí", ale proč taky, to by nejspíš skutečně vedlo do té zmíněné jámy lvové… Jen jsem chtěl reagovat na protlačovaný "zcela chladný pragmatismus".


181
bručoun 14. 09. 2006 19:08

Reakce na Mato #175Načítám náhled komentáře...: Jsem na tom stejně jak ty. Když jsem ve třídě s mojí tajnou láskou, šíleně rudnua nemám daleko k vyzvracení svačiny.

Reakce na komentář: Mato #187Načítám náhled komentáře...

182
LoL-DoG 14. 09. 2006 19:19

hmm……
dobrej náávod zítra ho otestuju :-)
už se mooc těším;)

Reakce na komentář: ? #232Načítám náhled komentáře...

183
J. 14. 09. 2006 19:44

Reakce na Mato #175Načítám náhled komentáře...: Reakce na XX33 #176Načítám náhled komentáře...: Reakce na ja #177Načítám náhled komentáře...: To máte blbý. Jenže máte stejně jenom dvě možnosti: buť s tím něco začnete dělat, nebo takhle prožijete celý život. Být vámi, tak s tím něco začnu dělat. Klidně i s pomocí psychologa, ale samo od sebe se to nezlepší.

Reakce na komentář: ja #184Načítám náhled komentáře...

184
ja 14. 09. 2006 20:00

Reakce na J. #183Načítám náhled komentáře...: muzu rict, ze mne to nechozeni, nelibani, atd. s holkou nikdy nechybelo, od 15 se vyskytuji v prostredi kde holky nejsou – SS a VS technickeho smeru, volny cas travim v praci…az se v mem okoli pred rokem objevila slecna meho veku, ktera me zacala svadet. Az jsem se do ni zamiloval, tak jsem zvladl "primou metodu", "presel jsem pres jeji prvni NE"…jenze dal behem rozhovoru z ni vypadlo, ze nekoho ma…pak jsme se trapili oba, navic v praci, kdy jste v podstate porad spolu…od te doby ctu tyto stranky, dozvedel jsem se plno zajimavych veci a poznatku, i kdyz ne se vsim souhlasim. Rikam si, ze az to prijde, tak to bude a vubec mi nevadi, ze jsem panic ve 24 letech.

Reakce na komentář: Idis #192Načítám náhled komentáře...

185
maf78 14. 09. 2006 20:51

Reakce na Mato #175Načítám náhled komentáře...: Já jsem o rok mladší a jsem na tom stejně.

Myslím, že by ti mohl pomoct kámoš. Znáš to, když máš spojence, jsi daleko silnější (víc si toho dovolíš).

Když teď o tom tak uvažuju, většina kluků je členem nějaké party. Vzpomínám si na naši partu na základce. Jako kolektiv jsme byli vůči okolí mnohem odolnější. Když měl někdo narážky na některého z nás, ostatní jsme se ho zastali atp. Jenom škoda, že tenkrát nás holky ještě tolik nezajímaly.

Pak jsem začal chodit na střední, kde jsem takovou partu neměl. Zhoršily se mi známky, prožil jsem jednu neopětovanou a jednu nemožnou lásku, kleslo mi sebevědomí a hlavně, uteklo mi období, kdy vetšina lidí prožívá své první vztahy.

Nicméně líbí se mi, že z tebe cítím optimismus.

Jinak ke Qarkovým článkům. Qarku, píšeš výborně, tvé články mají hlavu a patu a pomohly mi pochopit spoustu věcí!

Reakce na komentář: maf78 #198Načítám náhled komentáře...

186
Mato 14. 09. 2006 22:51

Reakce na ja #177Načítám náhled komentáře...: Ok ok, vela ludi je o dva roky starsich, ale plati aj, ze si este nemal holku? 8D

Reakce na komentář: ja #189Načítám náhled komentáře...

187
Mato 14. 09. 2006 22:52

Reakce na bručoun #181Načítám náhled komentáře...: Hehe, pripomina mi to niekoho zo Southparku 8D


188
anonym 14. 09. 2006 22:55

uz pul roku se mi libi jedna holka ve skole(ja mam 15 ona 16) myslim na ni kazdej den jenomze ona nikdy neni sama..porad je se svoji kamoskou tak co mam delat? :-(


189
ja 14. 09. 2006 23:03

Reakce na Mato #186Načítám náhled komentáře...: ano, je mi 24 a nikdy jsem nemel holku. a zas tak moc me to netrapi, napred dostudovat, najit si lepsi praci nez mam ted a pak muzu hledat zivotni partnerku

Reakce na komentář: Mato #191Načítám náhled komentáře..., Idis #193Načítám náhled komentáře..., Honza #194Načítám náhled komentáře...

190
Mato 14. 09. 2006 23:16

Reakce na Ash #96Načítám náhled komentáře...: Ash, pripajam sa k tvojmu nazoru, navyse ja mam aj pocit, ze radsej zarabat menej a byt viac casu s rodinou, ako robit od osmej do osmej a nechat si ujst nicim nezaplatitelne chvile s detmi ci manzelkou. Moze to zniet nemoderne az konzervativne, ale to je to co naozaj chcem. Ohladom Tvojej kritiky Simmyho, musis sa na vec pozriet zo sirsieho pohladu: Treba si uvedomit, ze ziadne vseobecne platne a zavazne standardy zivota (ani nicoho ineho) neexistuju. Kolko ludi, tolko nazorov. Kazdy si zije svoj zivot podla svojich predstav. Ano, je tu iste normalove rozdelenie ludi (ta klasicka Gaussova krivka), kde najvacsi pocet tvoria relativne normalne rodiny s priemernymi prijmami, ale to neznamena, ze LEN tak sa da zit a ze LEN ich standardy su tymi spravnymi. Jednoducho je nespravne aplikovat svoje videnie sveta a svoje standardy na uplne inu osobu, to nedava logiku, pretoze dane videnie sveta je spate a neoddelitelne od osoby, jej genov, vychovy a skusenosti. Preto ak chce Simmy zit uvedenym sposobom, je to JEHO rozhodnutie, ktore vyplynulo ako vysledok uz spomenutej vychovy, genov a skusenosti a predsa – ak by tak nechcel zit, tak tak zit nebude. A ak neskor zisti, ze ho taky zivot neuspokojuje, tak ho zmeni. Ak ho uspokojovat bude – len dobre pre neho. Len SPOKOJNOST so zivotom je rozhodujuci faktor, NIE sposob, ako ho clovek dosiahne, cize tu podla mna plati, ze ucel svati prostriedky, ale POZOR, to plati LEN ak takymto svojim zivotom nenici stastie inych (co robia vsetci kriminalnici, vrahovia, mafiani a dalsie odsudeniahodne zivly). Cize zhrnute, urcite by som NECHCEL zit ako Simmy, ale to neznamena, ze ho nechapem.


191
Mato 14. 09. 2006 23:24

Reakce na ja #189Načítám náhled komentáře...: Presne tak! Nehovorim, ze by som neprijal mat v minulosti ci teraz dievca, ale je pravda, ze aj takto to ma svoje vyhody, ktore si presne popisal a zdielam Tvoj nazor. Predsa len, dievca moze PORIADNE rozptylovat 8D. A ja tiez napriklad nelutujem, ze som preskocil tie sialene pubertalne roky BEZ tahania sa s kde akymi holkami, co moze mnohokrat skoncit vseliako. Presne, aj ja planujem a vzdy som planoval hladat LEN celozivotny vztah, ziadne flirty ci dievca na sex, nic take. Neodsudzujem nikoho, kto tak kona, ale mna nic take neuspokojuje. Pretoze podla mna s hned prvou slecnou prezit CELY zivot a mat ju ako jedine dievca svojho zivota je ten najkrajsi bonus (bonus, nie povinnost, aby sme sa pochopili), ktory moze muz zene okrem ostatnych veci dat a bol by som na to patricne hrdy…

Reakce na komentář: Idis #193Načítám náhled komentáře...

192
Idis 14. 09. 2006 23:53

Reakce na Mato #175Načítám náhled komentáře...: No me je 27 a kus. Ale aby to nebylo jen o trumfovani :-) Kdesi na techhle strankach nekdo psal, ze to neni o veku, ale o tom, kdy se zacnes o holky zajimat – ja bych rekl, ze spis je to jeste o tom, kdy se donutis (nebo nekdo donuti tebe (pokud mozno ne teda rodice ci prarodice) k tomu, neco udelat – coz me se stalo neco po 26.

Taky jsem si dlouho myslel, ze ta prava musi byt ta prvni, ale po ctyrmesicnim "kamaradskem dopisnim styku" (fakt nemuzu napsat vztahu ;-) pres ocean, pak podobne zkusenosti jako uvadel ja v Reakce na ja #184Načítám náhled komentáře...: a nakonec dalsi ctyrmesicni zkusenosti, kdy jsem konecne absolvoval prvni a nekolik dalsich rande (ovsem s nulovym vysledkem – mimo jine proto, ze jsem sice mel qarka nacteneho, ale zaroven mam vlastni hlavu) ti muzu rict:
Jsem rad, ze ta prvni, nebyla ta prava, protoze moje prvni laska z druhe tridy, je ted docela tlusta a nehezka :-).

Jinymi slovy – to jestli s nekym nekam pujdes, te jeste k nicemu nezavazuje (ale ji taky ne). A uprimne – pokud te pozvala sama – tak jsi asi pro nekoho zajimavy, ne? (sam jsem mel sebevedomi v …, ale kdyz si zacnes vsimat i drobnych pochval a podobnych veci, tak se vcelku rychle spravi)

A jak se dokopat k provedeni navodu? Mej dobrou naladu a delej co te bavi, usmivej se na vsechny – ne den, ale klidne mesic. A casem, az budes mit prilezitost, se s nejakou zacni bavit – ne proto ze bys ji chtel sbalit, ale proto, ze se chces o ni neco dozvedet – nemusis pak resit, jestli se ji budes nebo nebudes libit (ja jsem nedavno poprve zacal rozhovor ve vlaku, s holkou co se vracela z prace Nemecka a nahodou potkala kamaradky ktere vystupovaly driv – takze jsem aspon dostal inspiraci k zacatku – nebolelo to a dokonce vypadala, ze se bavit chce ;-)


193
Idis 14. 09. 2006 23:59

Reakce na Mato #191Načítám náhled komentáře...: Reakce na ja #189Načítám náhled komentáře...: : No snad bych jen dodal, ze bych tenhle pristup moc nedoporucoval. Ze zkusenosti ;-). Nic nejde tak rychle, jak by clovek chtel.


194
Honza 15. 09. 2006 19:22

Reakce na ja #189Načítám náhled komentáře...:
je tu ještě někdo, kdo tomuhle nemůže uvěřit???

mě je 20. Nikdy sem neměl holku, ani rande,ani líbání, ani držení za ruku, prostě nic, vůbec shola nic. Taky si myslím že důležité je dneska mít vzdělání aby člověk nemusel kopat příkopy… Ale vážně existuje někdo kdo věří tomu, že když si najde někoho s kým stráví pár hodiny týdně, při kterých mu bude dobře, uvolní se, zvedne si sebevědomí… že kvůli tomu nevystuduje, nenajde si práci??????????????????

Neříkám, že to nemá jisté výhody být sám. Něco se určitě najde. Mám fůru času, můžu si dělat co chci a kdy chci, nemusím pořád někoho poslouchat :-)
Jenže k tomu patři i ty chvíle depresí kdy víte že o vás nikdo nestojí, nestojíte nikomu ani o pohled, a když už stojíte tak víte že s tím stejně nic nesvedete udělat.

Tohle všechno bych klidně vyměnil. Za pár chvil s někým koho bych měl rád, kdo by měl rád mě… a klidně bych při tom dokončil školu, nevidím v tom sebemenší problém.
Spíš se mi zdá že pánové kteří toto tvrdí to mají jako záplatu… důvod proč nikoho nemají, ospravldňují to tím že nejdří škola a pak zábava :-) Ale je to přece blbost :-) (pardon jestli sem se někoho dotknul)

Jenže někomu asi není souzeno to umění výmluvnosti. Kámoš dokáže ukecat kohokoli k čemukoli chce. Já nedokážu ani pozvat holku na jedno pitomé rande.

Snad můj příspěvek není moc zmatený… dík za čas

Reakce na komentář: maf78 #195Načítám náhled komentáře..., ja #196Načítám náhled komentáře..., Martin #201Načítám náhled komentáře...

195
maf78 15. 09. 2006 20:08

Reakce na Honza #194Načítám náhled komentáře...: Souhlasím.

BTW odkuď jsi?

Reakce na komentář: Honza #197Načítám náhled komentáře...

196
ja 15. 09. 2006 20:13

Reakce na Honza #194Načítám náhled komentáře...: máš pravdu…ale jestli můžu mluvit za sebe, tak mi to začíná chybět až ted ve 24…drív mi to fakt nevadilo. A co se tyce toho casu, tak toho fakt moc nemam – studuju VS a volnej cas travim v praci

Reakce na komentář: Honza #197Načítám náhled komentáře...

197
Honza 15. 09. 2006 20:18

Reakce na maf78 #195Načítám náhled komentáře...:
Ostrava… proč?

Reakce na ja #196Načítám náhled komentáře...:
jo já jdu teď na VŠ do prvního… a taky uvažuju že bych si podle rozvrhu nějakou brigádku našel… ale i tak si myslím že sem tam se nějaký volný čas najde

Reakce na komentář: maf78 #198Načítám náhled komentáře...

198
maf78 15. 09. 2006 20:27

Reakce na Honza #197Načítám náhled komentáře...: Ostrava? Super! Já jsem taky z Ostravy, takže navrhuju zajít na pivo, pokecat a pustit se do balení společně. Co ty na to? Jak jsem psal tady Reakce na maf78 #185Načítám náhled komentáře...: , ve dvou se to lépe táhne!

Reakce na komentář: Honza #207Načítám náhled komentáře...

199
vlado 15. 09. 2006 21:01

Je to big blbost staci pozvat niekde babu ma nejaky drink a ide to samo ne taketo blbosti


200
Mikmik 16. 09. 2006 13:11

huh tady je toho skoro vic nez na foru lol :-D


201
Martin 16. 09. 2006 17:28

Reakce na Mato #175Načítám náhled komentáře...: Reakce na Honza #194Načítám náhled komentáře...: Koukám, právě sem zjistil, že na tom nejsem jedinej takhle špatně… S tím sebevědomím je to pravda – když má člvokě dobré kamarády, kteří mu ho umějí dodat, dokážou do nakopnout k tomu, k čemu ten člověk sám nemůže sebrat síly, tak není zas tak těžký s tím něco udělat. Ale když člověk, jako třeba já, vyrůstal v rodině, kde se vyzdvihovalo pouze to špatný, dávali se za to tresty, ale jak bylo něco dobrýho, co by stálo za pochvalu, tak se to přešlo jako samozřejmost, tak už to je horší. Takovej člověk pak má sebevědomí asi jako šafránu. Já na sobě třeba zkouším pracovat, ale zatím nic moc – ikdyž mě by třeba stačil ten kamarád, co by mě nakopnul. Jenže kamarády mám celkem 3, všichni to sou kluci a z nich to žádnej nedokáže. Pak mám ještě několik dobrejch lidiček na ICQ, mezi nima i holky, ale ti zase bydlí všichni moc daleko (mimochodem, třeba v Ostravě) a stejně – kamrádství přes ICQ nedokáže kamarády v reálu nahradit – nějak tam chybí ty pocity, třeba ty, který člověk zažívá, když jde s kamarády ven.
Ještě bych chtěl napsat – stává se mi taková věc – když se třeba bavím s holkou (většinou teda s nějakou z ICQ), tak já ten rozhovor vedu ke konci, protože se bojím, aby neskončil tak, že nebudu vědět, co říkat… Ale občas mám šťastný dny, pak to jde. Snad mi teď pomůže Tajná řeč těla, je tam i o zvedání sebevědomí, tak to zkouším :-)

Reakce na komentář: maf78 #202Načítám náhled komentáře...

202
maf78 16. 09. 2006 19:37

Reakce na Martin #201Načítám náhled komentáře...: Rozhovorů se neboj! Klaď otevřené otázky typu: jak, proč, jak to, jak to, že, co si myslíš o atp., protože na ty zpravidla nelze odpovedět jenom ano/ne.

Neptej se však více jak 2× za sebou, protože pak mi mohl mít druhý člověk dojem, že je u výslechu!

Co se týče témat, nejlepší je povídat si o cestování, koníčcích, zaměstnání (brigádě, škole), rodině, domově (zvláště pokud jste každý odjinud), partnerství atd. S klukem ještě můžeš o počítačích, pivu, holkách, fotbale, autech (v podstatě taky koníčcích).

A mluv taky o sobě, aby měl druhý nějakou návnadu na co se tě zeptat. Jinak dle zkušeností je lepší méně mluvit a více naslouchat.

S tou pochvalou. Mám pocit, že pochválit druhého je v české společnosti něco špatného. Rodiče si často neuvědomují, jaký vliv má pochvala na psychologický vývoj jejich dítěte. Není divu že má spousta z nás nedostatek sebevědomí. Odkud bychom jej měli taky vzít, že?

Občas proto někoho pochval. Uděláš tím druhému radost a často se ti to od něj potom vrátí.

Reakce na komentář: maf78 #203Načítám náhled komentáře...

203
maf78 16. 09. 2006 22:21

Reakce na maf78 #202Načítám náhled komentáře...: … psychologický vývoj jejich dítěte? … Co to dřystam za nesmysly? :-) Snad psychický vývoj jejich dítěte…


204
PIF 17. 09. 2006 21:17

přečetl jsem celou diskuzi, některé příspěvky byly velice zajímavé. Nebudu dodávat k tomu nějaké své moudra, to podstatné bylo řečeno, navíc, už mi skoro přijde, že nezáleží na tom, co je v článku napsáno, nakonec se tady řeší pořád jen jedno a to samé. A spousta lidí se pořád jen podepisuje :-)

Ok teď věcně. Chci sám za sebe říci, že systém zamiloval jsem se do někoho, teď ho sbalím považuju za ten nejhorší možný, protože je v něm největší riziko zklamání a neúspěchu. Právě proto nedokážu pochopit lidi, kteří tento názor zastávají, protože mi přijde jako zbytečně sebetrýznící.

Postupem času jsem na sobě začal pracovat, prakticky mi oslovování nedělá až takové problémy, spíše bych chtěl mířit jinde – a to tam, že i když děláte to, co tady qark píše, smějete se na holky, úspěch se prakticky nedostavuje. Ano, stejně jako já si asi začínáte říkat, kde je zakopaný pes.

A kde je teda zakopaný pes (ano josshi ;DD)?

Z mého triviálního uvažování jsem došel k několika věcem, přičemž asi budu muset souhlasit s hitchem – zkrátka je to asi v gestech a tonu, už jen s tím, jak ženu oslovíte. Nezáleží na zámince, na tom, že vymyslíte tu nejlepší záminku všech dob, po jejíž vyřčení se daná dívka oddá neskutečným orgiím v radostnou křeč, ale na tom, jak je podána, jak je ženě nabídnuta.

A právě o tom se tady nedá psát, nedají se dávat rady tohoto typu, protože i kdybyste postupovali přesně dle těchto manuálů, jste jen na půli cesty.

Jako jediné východisko vidím trénink a vysoké sebezkoumání, abyste odhalili své slabé stránky v konverzaci.

Při posledním oslovení neznámé dívky jsem už dokonce využil i služeb diktafonu, když jsem si celý rozhovor nahrál. Myslím, že je to velice užitečné, protože s odstupem a chladnou hlavou jsem dokázal v sobě jisté slabé stránky odhalit. Nebo lépe řečeno – říkal jsem si – todle bylo trapný, todle bych udělal jinak apod.

Co bych chtěl ještě napsat – a to je zcela opačný pohled na věc – někdy si říkám, zda je lepší nepřemýšlet, neanalyzovat, jen prostě tupě jet nevyšlo, jedeme dále na jinou. Ale to už je ta nevýhoda nás, "přemýšlejících" lidí.

Reakce na komentář: jaro p #209Načítám náhled komentáře..., go #225Načítám náhled komentáře...

205
Smaky007 18. 09. 2006 06:27

Dlouho jsem dumal,co by mohl bejt dobrej novej článek a mám tu pro Qarka návrh – Co takhle udělat něco jako "Nejčastěji používané náznaky"? Myslím si,že tenhle článek by byl docela užitečnej pro nás 2pce… Popřemýšlej nad tím ;-)


206
HoOkie 18. 09. 2006 21:23

Obsah vymazán:
1. Nesouvisející komentář,
2. možné porušování autorských práv (copy+paste obsah odjinud),
3. reklama
Qark


207
Honza 19. 09. 2006 00:14

Reakce na maf78 #198Načítám náhled komentáře...:
no tak to jako nevím :-) ne že bych nerad pivo (spíš naopak)… ale tohle mi příjde jako rande na slepo :-) Kdyby mě takhle zvala holka tak proč ne… Ale tohle mi příjde trošku divný :-)


208
Tomi 20. 09. 2006 15:55

velmi sa mi paci jedna holka uz som skusil vsetko co je napisané = (Jak se stát baličem za tři dny) nevim co dal pls poradte …… dik


209
jaro p 20. 09. 2006 18:23

Reakce na PIF #204Načítám náhled komentáře...:
Chci sám za sebe říci, že systém zamiloval jsem se do někoho, teď ho sbalím považuju za ten nejhorší možný, protože je v něm největší riziko zklamání a neúspěchu.
Tak pod toto by som sa podpísal oboma rukami. Odskúšané na vlastnej koži.
Tak to býva, keď sa niekto príliš naviaže na svoju vysnenú/vysneného. Myslím, že oki98 tu píše o prílišnej väzbe. Má sakramnskú pravdu. Aj zamilovanosť je treba naučiť sa zvládať, aby neprerástla do zblbnutia.



Reakce na komentář: Ash #210Načítám náhled komentáře...

210
Ash 20. 09. 2006 21:35

Reakce na jaro p #209Načítám náhled komentáře...: Rozumný muž může být zamilován jako blázen, ale ne jako hlupák.
[ Rochefoucauld ]


211
Pako 20. 09. 2006 22:53

Když máte peníze, neznamená to, že musíte pracovat od nevidim do nevidim.
Za peníze se dá koupit spousta věcí, hlavně čas a zdraví. Pokud za vás nepříjemné povinosti vyřídí někdo jiný (uklízečka atd., pokud vás uklízení baví, klidně uklízejte sami), ušetříte spoustu času třeba na svojí rodinu. Pokud máte peníze, můžete se kvalitně stravovat, máte čas (viz výše) na cvičení, můžete si zaplatit trenéra, se kterým bude vše snazší, dobré doktory a léky. Můžete se lépe postarat o rodinu, zajistit lepší vzdělání dětem, více zážitků. Život s penězi je jednodušší. Je to tvrdé, ale je to tak. Neznamená to ovšem, že všichni lidé využívají peníze takovýmto způsobem. Zároveň je proto důležitá povaha, aby člověk peníze používal správně. VYSPĚLÉ dívky hledají obojí a jsou ochotné sáhnout ke kompromisům, protože vědí, že ideálů je málo. Nevyspělé (obecně mladé) jdou častěji po penězích, protože to jde snadno poznat.
Proto je nejlepší mít dobrý charakter a ZÁROVEŇ dost peněz. Nenadávejte na bohaté lidi, to z vás mluví jenom závist. Buďte takoví, jací chcete být a vězte, že život s dostatkem peněz je svobodnější, ale není to jediná podmínka pro štěstí.
A zkusit změnit přístup. Pokud chcete předevší atraktivní dívku, možná ve vašem okolí žádná, co by nebyla na peníze není. Radši se rozhlídnětě mezi těmi skromnými a vyberte si tu nejhezčí z nich. (Mimochodem atraktivní dívky, které jsou skromné, jsou většinou zadané :-) bohužel)


212
Epitome 22. 09. 2006 02:51

Reakce na David #64Načítám náhled komentáře...:
Ad "Sáhni si do svědomí, opravdu se cítíš v pohodě? a je ti fajn? Vážně ti to nevadí že jsi sám? Postav se k tomu sakra jako CHLAP a nevzdávej se pořád!!!":
Takove reakce primo nesnasim! Vite proc se lide jako on neciti v pohode? Vite proc lidem vadi, ze jsou jeste napriklad v 25 letech sami? Nerekl bych, ze je to proto, ze sami prirozene citi potrebu najit si slecnu. Hlavni duvod je v obecne predstave nasi spolecnosti o vztazich! V dnesni dobe je spolecensky temer neprijatelne byt v takovem veku bez romantickych zkusenosti! Lide, kteri jsou neschopni si v mladi nalezt partnera, byvaji zatracovani a ziskavaji nalepku "loser". K tomu vsemu navic prispiva fakt, ze pro zeny je reakce okoli take dulezita (mozna vice nez pro muze) a proto, z pochopitelnych duvodu, nejsou ochotny s takovymi "losery" ani navazat onen ocni kontakt. Takovi nestastlivci se pote dostavaji do povestneho zacarovaneho kruhu, ze ktereho se jen tezko dostava.
Kdyz ma tedy clovek vlastnosti "losera" (vizaz, obleceni, zaliby, neschopnost oslovit ci jiny atribut, pripadne je jeho verejna nalepka slecne znama) je temer nemozne u jakekoliv slecny vzbudit zajem. Clovek pote musi litovat svych mladsich let (kdy byl zajem o slecny mozna jeste mensi), ze neziskal zkusenosti.
Co se tyce me, nemam ve svem post-20-letem veku stale zadne zkusenosti, avsak stale bych si radeji nasel pritelkyni az pozdeji (nejlepe az po ukonceni studia). Bohuzel me desi fakt, ze cim dele cekam, tim jsem starsi a tim mensi sanci mam u sve preferovane vekove skupiny divek. Uz nyni je vekovy rozdil mezi mnou a mou idealni divkou tak propastny, ze by byl spolecensky prakticky neprijatelny.

Reakce na komentář: XX33 #213Načítám náhled komentáře..., ZakMcCracken #214Načítám náhled komentáře...

213
XX33 22. 09. 2006 12:13

Reakce na Epitome #212Načítám náhled komentáře...: Ámen


214
ZakMcCracken 22. 09. 2006 22:12

Reakce na Epitome #212Načítám náhled komentáře...: Konečně inteligentní názor. Jen s tou nálepkou nesouhlasím. Na čele to napsané nemáte a vystupování lze změnit (viz. Qarkovi rady). Důležitý je ten věk. Ale ne proto že starý kluk je loser, ale prostě proto že není dostatek starších volných dívek.

Na tělocvik na VŠ jsem chodil s jedním "loserem", nebo spíš "věčným studentem". Táhlo mu na třicet a mě na dvacet. Varoval mě že holky nejsou, ale já jsem nevěřil.

Nevím co je tvůj "post-20-letý věk", ale všem co si myslí ve 20-ti že jsou looseři musím oponovat. Ještě na konci VŠ jsem znal hodně "nezkušených" studentů a na druhou stranu ještě na konci VŠ je u dívek šance (a to přesto že jsem vystupoval jako ustrašený looser).


215
:) 24. 09. 2006 00:41

pekny clanok,skoda ze to celkom tak nie je.ked sa usmeje na babu pekny chalan tak je to jasne,usmeje sa aj ona.ked sa na nu usmeje skaredy,velmi skaredy chalan alebo daco horsie-ja tak sa bud zlakne alebo jej to bude neprijemne

si to skuste predstavit z druhej strany.idete po ulici a usmeje sa na vas pekna baba.tak v pohode,ale ked ide nejaka 150 kilova baba co vyzera horsie jak nora mojsejova tak co spravite,tiez sa milo usmejete? ;-)

Reakce na komentář: StrangeOne #216Načítám náhled komentáře...

216
StrangeOne 24. 09. 2006 15:47

Reakce na :) #215Načítám náhled komentáře...: Ciastocne mas aj pravdu, ale aj ta mojsejova vyzera lepsie, ked sa usmeje, tak preco si nezvysit skore.

Ak porovnas skaredeho, velmi skaredeho chalana s usmevom a skaredeho, velmi skaredeho chalana zamraceneho, tak ten s usmevom bude mat vacsiu sancu. S tym, ze je skaredy az tak vela nespravi, ale s tym usmevom na tvary je to jednoduchsie.


217
:) 24. 09. 2006 17:56

no neviem ci mojsejova vyzera lepsie ked sa usmeje ja sa skor zlaknem vtedy :-D

Reakce na komentář: StrangeOne #218Načítám náhled komentáře...

218
StrangeOne 24. 09. 2006 19:08

Reakce na :) #217Načítám náhled komentáře...: Dobre. Tak mojsejova u teba nema sancu a tym je to vyriesene.


219
xxx 01. 10. 2006 17:05

Během týdne vyrazím do ulic.


220
Fragolka 01. 10. 2006 17:48

Článek je pravdivý, ale nedá se použít jako nějaký "učebnicový materiál". Neboť ti, co si chtějí z něj něco vzít, mají asi problém se seznamováním, tutíž jejich sebevědomí nebude moc vysoké a když se dostaví prvních pár neúspěchů, vzdají to. Těm je snad dobrá jedna rada: učíme se z úspěchů – nezáleží na tom, kolik jsme měli neúspěchů, ale na úspěsích, které si pamatujeme a posilují naše sebevědomí. Takže, když příjde první pozitivní výsledek vašeho snažení, mějte ho na mysli a opakujte si ho a nezdary prostě zapomeňte!
P.S.: Vynechte radši otáku: Kolik je hodin?. Vypadali byste, jako kdybyste neměli na hodinky!


221
---- 06. 10. 2006 21:06

Myslim, (alespon z meho pohledu) neni problem ve vlastnich akcich ale v prav v odhadu (analyzovani) reakci. To kdyz rikas ze se pro to ziska automaticky cit, muze byt pravda jen pro nekoho. Nedokazi priliz odhadnout co si mysli a jake signaly delaji ani lidi ktere znam opravdu dlouho.

bylo by asi skvele kdyby jsi v nekterem z pristich prispevku rozebral prave otazku vnimani a rozpoznavani jemnych reakci toho druheho.

jinak super


222
mirek 06. 10. 2006 22:00

pujdu to asi zkusit podle tohoto navodu. peknej clanek, navody s presnymy pokyny mam rad. prvni dva kroky asi nebudou zas tak nerealne, uz jsem i sam par podobnych veci obcas zazil a cit pro vec celkem asi taky mam, tak si to zkusim pekne uzit. a uvidim jestli to se mnou neco udela, az budu mit ty 20ky hotove… treti krok bude uz asi horsi, v podstate si myslim, ze za vyjimecne priznivych okolnosti, bych na to taky trochu a postupne mel. dulezite je hlavne mit dobrou naladu a videt svuj zivot pozitivne, coz je prave u mne momentalne dost problem.

jo koukani a usmevy to by my slo, pokud teda nejsem v te depce, coz teda jsem posledni dobou dost casto. osloveni ci pozdrav bych nakonec treba taky zvladnul, jenze se pro to radeji ani nerozhodnu, protoze si vubec neverim. jednak bych nejradeji o sobe vubec nic nerikal – jsem primy opak onoho nekoho uspesneho, schopneho (a bohateho). fizicky vzhled taky jen snad tesne nad bodem mrazu. a ty "hlubsi" vlastnosti, jako treba uprimnost, citlivost, nebo treba i inteligence (v mem pripade), zas tak moc samy o sobe v dnesnim svete nestaci. druhak komunikacni dovednosti taky nic moc. a nakonec ty holky, co jsou vetsinou k videni nekde v klubu – treba i celkem pekny, ale tak hloupy, ze si rozhovor casto ani neumim predstavit.

ohledne zajmu o mne u nich lze rozlisit dva typy: bud skoro az demonstrativni nezjem (pokud se na ni divam) – to jsou ty hloupejsi, ty co leti na typky (s bavorakem), kterym bych se radeji vzdy vyhnul obloukem; nebo celkem i zajem, obcas i predvadeni se, jenze si zase rikam, co ty na me muzou videt – napadaji me jedine prachy ci nejaka dobra znamost, coz nejde hned zjistit (az pri te komunikaci), ale to taky neni muj pripad, takze taky bez sance. (ona se nabizi taky otazka, proc takove holky chtit? jenze ono by zase nebylo tak spatne, se s nejakou hezkou vyspat, koneckoncu je to pry "nejsilnejsi emoce"). takze co zbyva: ze by se nasla takova, co by chtela jen sex bez velkeho vybirani si s kym – to bych na holky moc nevidel, a navic aby pri tom byla aspon trochu hezka, to prakticky vylucuji. ze bych se nektere aspon trochu libil i fizicky, to taky nevidim v mem pripade moc pravdepodobne, i kdyz to uplne nevylucuji. a posledni moznost, holka co je sympaticka, hezka, inteligentni (a dokazala by mozna ocenit i neco me) a proste sem z ni cely vedle (co se cetnosti tyce, je to vetsinou ovsem jen na pul cesty timto smerem, krome toho posledniho bodu) – tak takovych se moc nepotkava (a kdyz uz, tak se nezmuzu na nic nez jen tichy obdiv) – nehlede na to, ze takova uz ma na vyber mnohem lepsich a mene problematickych moznosti, nez jsem ja.


223
mirek 06. 10. 2006 22:15

jo psal jsem: "osloveni ci pozdrav bych nakonec treba taky zvladnul" – no zlaty voci, spis, zvlast pokud to teda uz je fakt nad mraky jasne, ze si stoupla vedle me, abych ji oslovil, nebo tak neco, tak jsem uplne vygumovanej, a je mi jen jasny, ze s tim ze bych ji rekl ze "je hodne hezka", pokud bych si mel pomoct tim, mluvit o tom, co mam zrovna v hlave, bych moc dojem neudelal. Ono by to v podstate asi taky slo, jenze jde o to, jak se to rekne a jak se to rozvine atd., jenze v danem stavu "uplne vygumovanosti" jsem schopen pouze docileni toho dojmu, ze jsem totalni dement.
to az treba druhy den, doma nebo nekde, v uplne jinem stavu mysli, me napadne, co by treba docela slo ap.


224
BukaJ 06. 10. 2006 23:19

Co když vypadám na 14 a je mi 16.Budu mít nějaký problém při balení s holkami stejného nebo mladšího věku.

Reakce na komentář: poe #227Načítám náhled komentáře...

225
go 08. 10. 2006 00:31

Reakce na PIF #204Načítám náhled komentáře...: Hezky, to je hodne dobrej napad nahrat si to na mp3 prehravac. Jsem blb, ze mne to nenapadlo driv. Pak se to muze s kamaradama analyzovat v hospode, haha.

Jinak bych podotkl, ze tady to baleni po kruckach u mne moc nefunguje – lepsi je to rovnou vybalit natvrdo – at uz to dopadne jakkoliv. Potom je samotne usmivani hracka a jde to mnohem lip.


226
poe 11. 10. 2006 17:43

Příšerně otřepaná fráze…:Kolik je hodin? To je přeci hned jasný, o co kolemjdoucímu jde! Milí pánové, tohle nikdy nezkoušejte.. ano,odpověĎ dostanete, že "půl DRUHÝ", ale to je maximálně tak vše. Quarku, nestačím se divit..Kolik ženskejch jste tímto způsebem již získal a udržel??????????????

Reakce na komentář: Norwaiz #229Načítám náhled komentáře...

227
poe 11. 10. 2006 17:45

Reakce na BukaJ #224Načítám náhled komentáře...: V9š co, počkej tak 5 let, pak nebudeš mít problém :-)


228
ja 12. 10. 2006 19:59

Tak jsem dneska na nádraží viděl jednoho "baliče" na nadraží. Postupoval přesně podle návodu, až mě to rozesmálo :-)


229
Norwaiz 12. 10. 2006 20:19

Reakce na poe #226Načítám náhled komentáře...: No tak tú otrepanú frázu: "Koľko je hodín" by som až tak nezatracoval…Dôležité je ako ju neskôr balič využije! Treba to brať ako slovko na úvod niečo ako "Ahoj", takže až ďaľšie slová rozhodnú či bude balič úspešný alebo nie…


230
Lib 16. 10. 2006 14:36

Lidi, když se vám nějaká slečna líbí, jděte do toho, neváhejte a oslovte jí :-) přinejmenším jen prohodíte pár slov. tento článek je super, i když jsem podobné tápání a oslovování na "zkoušku" prožil už před několika lety, jsem za tehdejší období rád rád. musím říct, že qark má pravdu. PEF MZLU se pozná ;-).


231
? 20. 10. 2006 16:19

je to gooood,Qark je Gosu…Asi to prubnu :-O] Tahle otazka je spis pro nejakou holku,a myslim,ze mluvim za vetsinu..ehm…balicu,co tu chodi:chodila bys s nekym,kdo by te neupoutal vzhledem?Popravde? ;oP

Reakce na komentář: Rachel #235Načítám náhled komentáře...

232
? 20. 10. 2006 19:14

Reakce na LoL-DoG #182Načítám náhled komentáře...: Tak to sem na LolDoga zvedavy jak cipp….. :0)


233
Mára 26. 10. 2006 08:43

Reakce na Jirka #49Načítám náhled komentáře...:
Buď rád, je mi 22 a nebyl jsem zamilovaný ani jednou. A nezdá se mi že bych měl vysoké požadavky. Btw.: Nejhorší vlastnost, kterou holce můžete ukázat je "schopnost vcítit se". Jestli chceš kamarádku tak to spojte s nasloucháním. A slibuju, že nikdy žádnou holku mít nebudete, jen spoustu skvělých kamarádek! :-)


234
jaro p 27. 10. 2006 16:54

Potrebujem poradiť od majstrov baličov tunáka.
Mám takú divnú vlastnosť vo vzťahu k ženám. Ide o to, že musím slečnu istý čas pozorovať (niekoľko týždňov až mesiacov), než sa odhodlám sa s ňou zoznámiť a  niekam ju pozvať.
Osloviť a porozprávať sa chvíľku nemám tak veľký problém ale aj v tom prípade to robím až po niekoľkých stretnutiach.
Nemá to čo robiť s odvahou len slečny ma jednoducho nezaujmú, ak ich vidím prvý/druhý raz, väčšinou až po istom čase.
Takže keď idem po ulici, vídam pekné dievčatá, ale v podstate sa na ne dívam ako na pekné fáro. Pozriem, poobdivujem a idem ďalej.
Rovnaké to je, keď ma niekto zoznámi so slečnou.
Keď nemám skutočný záujem, tak nebalím, ani sa nesnažím skamarátiť. Takže sa nekoná ani fáza jedna a dva.
To akosi vylučuje, aby som balil náhodne na ulici a podobne.
Neviem, prečo to je tak. Možno je to v tom, že si na ňu istým spôsobom zvyknem alebo námatkovo spoznám alebo čosi také.
Som k cudzím ľuďom pomerne nedôverčivý a ak daného človek nepoznám aspoň trošku, držím si odstup. To isté je s komunikáciou. S človekom, ktorého som poznám nemám problém vtipkovať ale s neznámym skoro neviem zaťať.
Nedávno sa mi stalo niečo podobné:
Dlhšie sa stravujem v jednej reštaurácii. Tam je jedna čašníčka. Krása nič moc, na prvý pohľad ničím zaujímavá.
Občas som ju pozdravil a prehodili sme zopár slov ale nič viac.
Ale postupne po X meciacoch sa mi zapáčila. Nezamiloval som sa do nej, je to taký medzistupeň, jednoducho ma začala silnejšie priťahovať.
Bohužiaľ záujem u nej akosi nenastal alebo možno zastal. Bohužiaľ ani ako kamarátka.
Čokl je zakopaný v tom, že takých príležitostí s opakovanými stretnutiami mám veľmi málo.
A také záujmy, kde dievčatá chodia – pokiaľ viem, tak len country zábavy, ale tam chodia skoro výlučne s partnermi.
Dodám, že slečny po mne nejdú, takže toto nemôžem využiť.
Neviem, čo s tým. Možno by bolo lepšie s naháňaním sa za ženami skončiť a ísť robiť niečo iné.
Čo by ste robili na mojom mieste ?

Reakce na komentář: Michal #236Načítám náhled komentáře..., Selfmademan #237Načítám náhled komentáře...

235
Rachel 27. 10. 2006 17:03

Reakce na ? #231Načítám náhled komentáře...: Já myslím, že chlap rozhodně nemusí být hezký, ale musí být osobnost, mít šarm, vtip, být zkrátka aspoň něčím zajímavý. Znám i mužské, kteří jsou objektivně řečeno dost šerední, a stejně nemají problém získat ženu, protože jsou jinak prostě úžasní ;-)
Takže nemusíš být krasavec, ale musíš být rozhodně čistý, voňavý a vypraný a tak dále (zcela podle Qarkova článku "Jak se připravit na balení a rande"). No – a pochopitelně nesmíš mít úplně duto v hlavě…to je ta nejtěžší podmínka :-)

Reakce na komentář: ? #240Načítám náhled komentáře...

236
Michal 27. 10. 2006 22:58

Reakce na jaro p #234Načítám náhled komentáře...: Přiznám se, že trochu nerozumím jedné věci. Říkáš, že se ti nestává, aby tě slečna zaujala hned, třeba když ji potkáš na ulici. Pokud tě nějaká neznámá slečna zaujme, tak je to sexuální přitažlivost. A ta podle mě začne působit docela rychle. Já chápu, že chceš někoho poznat, než navážeš vztah, ale to podle mě nemá mnoho společného s tím, že tě nějaká neznámá slečna zaujme.
Já bych odhadnul, že:
a, ženy tě nepřitahujou nebo
b, ženy tě přitahujou, ale připadá ti "špatné" vidět ženu hned jako sexuální bytost, proto si říkáš, že jí nejprve musíš poznat "jako kamarádku".
Já aám jsem si v minulosti prošel v nějaké podobě variantou b, takže vím o čem mluvím :-).
Jestli jsem tě nepřesvědšil o změně přístupu, tak mám jednu radu, která se dá využít i když budeš trvat na svém. Přece musíš mít kolem sebe, třeba v práci nebo ve škole, řadu žen, které už trochu znáš (snad nepracuješ jako řidič metra :-). Tak zkus využít qarkovy rady na ně.


Reakce na komentář: jaro p #239Načítám náhled komentáře...

237
Selfmademan 30. 10. 2006 21:19

Reakce na jaro p #234Načítám náhled komentáře...: Stárneš chlapče, horké hlavy zchladnou a už se tak hned do nějaké nezamiluješ, to je asi normální. Mně se tak jako na první pohled líbí taky skoro všechny, ale fakt hotovej jsem vždycky jenom z jedné a než se objeví zase nějaká další, tak si počkám další rok …

Reakce na komentář: NO.small #244Načítám náhled komentáře...

238
W3R7 31. 10. 2006 07:10

Ja du na to hned prvni den umim naspamet pac tak balim holky uz pul roku uz se jen naucit 2. a 3. den a je to


239
jaro p 31. 10. 2006 14:09

Reakce na Michal #236Načítám náhled komentáře...:
Asi som sa zle vyjadril.
Čo sa týka sexuálnej príťažlivosti, to je iná vec.
Takých stretávam denne desiatky na ulici, ktoré ma priťahujú sexuálne. Niekedy neviem, kam sa skôr otočiť.
Napriek tomu iba poobdivujem a nič viac.
Nestačí mi to na to, aby som ich oslovil.
Ako som písal, som z neznámych ľudí dosť napatý a nesvoj.
Jedine zopár frťanov ma dokáže toho zbaviť ale nerád to používam.
Potrebujem najprv zistiť, či je kamarádsky typ, či je veselá a príjemná alebo nervózna a podobne.
Toto vo mne uvoľní napatie, aby som za ňou vôbec šiel.
Bohužiaľ mi to trvá moc dlho a to ma hnevá.
Ak sa správa chladne,odmerane alebo je dosť nervózna, stratím úplne záujem a pritom ma sexuálne môže priťahovať ako chce.
Na ulici za niekoľko sekúnd ale ani za niekoľko minút niekde v bare to neviem zistiť.
Ono to celé asi súvisí s tým, že doteraz každá slečna bola vždy najprv moja kamarádka a potom som sa pokúšal ju zbaliť.



240
? 08. 11. 2006 14:04

Reakce na Rachel #235Načítám náhled komentáře...: Thx v mem pripade de jen trochu vo ten vzhled>


241
Patejl 24. 11. 2006 15:34

Čau,teda všechna čest s tvými články i celými tvými stránkami ,jen tak dal

Reakce na komentář: lucka (shakira)eva z betléma #243Načítám náhled komentáře...

242
koutacek 05. 12. 2006 16:21

jj,já taky


243
lucka (shakira)eva z betléma 13. 12. 2006 14:12

Ahoj,tak jste si přečetli jak sbalit holku ted to můžete vyzkoušet na někom kdo se vám líbí nebo ho máte rádi a chcete s ním strávit život.Já jsem sice holka a mám také nějaké tajnosti ohledně balení kluků.Jsem také zamilovaná dokonce do DVOU KLUKů mám je ráda stejně jeden bydlí v Kladně A druhý Chodíme spolu do škloy.Chodíme spolu ale ani se nezdravíme je to zvláštní.PORADTE MI ABY jsme se slespon zdravily každý žujeme na jedné planetě,Ten z kladna ,,potkali jsme se na dovolené!!Hledám ho na počítači neznáte někdo MICHALA NEJEDL0HO ozvi se miku!!!!!!!!!Reakce na Patejl #241Načítám náhled komentáře...:


244
NO.small 03. 01. 2007 19:14

Reakce na Selfmademan #237Načítám náhled komentáře...:
JJ asi tak, další nevýhodou je malý město :-(


245
Break 23. 02. 2007 07:33

No teda já jsem měl problémek s tou komunikací.. :/ Ale dneska na tom bdu pracovat.. :-) A pak to nejlepší na konec.. :-) Držte mi palce..;-) Díky a super rady..


246
aussie 19. 03. 2007 13:49

Tož jo, to je ale reakcií na jeden článok. Chlapi, takmer všetci máme rovnaký problém. Rozhodol som sa aj ja, že ten Qarkov návod skúsim. Nuž, ani ten prvý krok nie je tak jednoduchý ako sa z článku zdá. Nadviazanie očného kontaktu je spočiatku nadľudský výkon. Pozriete na dievča a ono kuká buď do zeme alebo mimo Vás. Zízate na ňu ďalej a ona nič. Ani ďaľšia, ani desať nasledujúcich. Čo je špatne? Nuž chvíľu som sa trápil, potom som si uvedomil, že sa úzkostlivo a s napetým výrazom v tvári snažím zachytiť aspoň kúsok pohľadu. Treba sa uvolniť, usmiať sa sám pre seba a pokiaľ možno neustále sa jemne usmievať. Dievčatá začnú zrazu na Vás same od seba pozerať a sem tam zachytíte aj úsmev v očiach. Všímajte len tak zo záujmu, akú majú farbu očí. Hodnotte ich pohľad, výraz v tvári, úsmev. Nezírajte však, nevyškierajte sa, stále sa jemne usmievajte. Sem tam si však dajte aj pohov, deň je dlhý a s toľkých nádherných očí sa Vám môže zamotať hlava :-). Ku koncu dňa, keď som si už dal konečne pohov, pretože večer aj tak dobre nevidím, sa mi zdalo, že sa na mňa usmieva každé dievča. Taká dobrá rada na záver, nerobte to pre seba. Nepočítajte, koľko pohľadov ste ulovili. Uvedomte si, že úsmevom im darujete trochu zo svojej radosti. Jednoducho ich to poteší a zlepší im to náladu. A nič to nestojí.


247
ArBi 25. 03. 2007 15:38

Tak sem se po přečtení tohoto článku (Jak se stát baličem za tři dny) rozhodl, že to zkusím. A za týden vám napíšu k jakým jsem došel názorům a jak sem pokročil :-) Já osobně jsem sám na sebe zvědavý.


248
Karel 16. 12. 2007 14:12

Je tady nekdo z Opavy?


249
Martin 23. 12. 2007 09:32

Tak jsem to vyzkoušel :-) Qarku, výbornej článek, díky.
První dva dny nic moc, ale třetí jsem si fakt užíval :-)
1.den: Oční kontakt se mi povedlo navázat s 12 holkama z asi 80ti. Na úsměv pak odpověděly jenom dvě.
2.den: Pozdravil jsem 18 holek (většinou v metru), všechny koukaly docela vyplašeně, ale některý se pak aspoň trochu usmály :-) Pozdravily jenom tři.
3.den: Šel jsem do nákupního centra… Pořád jsem se usmíval a už se mi to dařilo asi trochu přirozenějc, protože oční kontakt navazovaly občas i holky. Než jsem oslovil první, tak to bylo zase trochu odhodlávání, ale pak už jsem se ptal skoro každý, co šla kolem.
Já: Ahoj
Ona: udivenej pohled typu "co jako chceš??" – po chvilce strohý ahoj.
Já sem vždycky chvilku počkal (to mě bavilo ze všeho nejvíc) a pak sem se s úsměvem zeptal, kde je nějakej dámskej obchod apod. A musim říct, že všechny holky s nadšením a s ochotou vysvětlovaly. A i ty 10/10 v kozačkách a s nosem na první pohled nahoře :-) A když jsem pak poděkoval a popřál hezký Vánoce tak to byly teprve úsměvy :-) Když člověku o nic nejde, tak to jde fakt samo :-) Až vyzkoušim i 4.den, tak dám vědět :-)


250
Jackxl 09. 01. 2008 18:35

Článek je to pěknej.Ale co když ten třetí den nepotkám žádnou,která by se mi líbila?S tou mám taky pokecat?


251
Samec 07. 02. 2008 00:06

mas dobrej blog a myslim ze kdyz tady nekdo furt mluvi o zamilovanosti a nelibi se mu to baleni tak to nechapu.Sme prece chlapy,lovci samic kazdej chce zbalit holku a pak se do ni treba zamiluje ale nechapu lidi co hned pisou ze ti na holkach nezalezi,ze je nekdo nadrzenej atd….v mladi se ma uzivat zivota a nabrat skusenosti od vice holek a ne se hned zamilovat tod muj nazor aprave na internetu sou takovyhle bloky potreba.Aby si clovek uvedomil co ma vylepsit co dela za chybu atd proste pecka blog…..


252
Thyrael 04. 03. 2008 18:55

kruci, to je fakt super, s ocnim kontaktem nemam problem, ale mam problem s tim, ze kdyz se na nekoho divam, zacnou mi slzet a palit oci :-D je to dost neprijemny, hlavne kdyz je vitr, ale jinak s dobrou naladou problem nemam, nemam nikdy depky, nikdy sem zadnou nezazil, ikdyz ja sem posledni clovek (asi) ktery by nemel depku, krome lidi z afriky a tak. tata se segrou se doma neustale hadaji, a ja prijdu dom, cely den az dovecera se ucim a stejne taktak prezivam ve skole, dostavam blby znamky a potom na me pride tatka s opaskem, no, ale dobra nalada se da vydolovat ze vseho, tak tu proboha neknucte


253
comanch 14. 05. 2008 19:16

Včera jsem začal, zatím jsem zkoušel jen oční kontakt.Zkusil jsem to na 6 holkách. Když se chytly a zadívaly se mi taky do očí, tak jsem se usmál, ale oni jen tak čuměly a vůbec nechápaly co dělám.


254
Dem0 21. 06. 2008 15:49

No tak jsme zkoušel ten první den a docela FUN vám řeknu :-) Dneštní letní počasí má ale jednu chybu když třeba jsme se šel projít ven tak s holkama navázat oční kontakt je dost problém, protože skoro každá má sluneční brýle přes půl obličeje 8-) a pak jsme zalezl s toho horka do supermárketu jen něco málo nakoupit a tam je ženských mnoho na pokusy ale většinou každá z nich je zhypnotizovaná nakupováním že nemaj ani hlavu nahoře ale věčně v regálech. V obchodech hodlám pokračovat i další dny tam je otázek na ženský hodně davám příklad : Nevíš prosímtě kde tady najdu ….. toď zatím vše


255
Juraj 22. 07. 2008 10:25

CAute tak idem do toho dnes prvy krat , som strasne zvedavy ci to pomoze a na reakcie tych ludi :-D .. berem si zo sebou aj vylepsovak na usmievanie, sak trochu travicky neuskodi :-D

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.