QARK.net — Úsměv je mocná zbraň
Úsměv je mocná zbraň

Úsměv je mocná zbraň

Když půjdete třeba ve městě po ulici a budete se dívat do země, tak tu svoji vyvolenou určitě nepotkáte. Na zemi moc holek nebývá a už vůbec tam na vás nečekají. Se skloněnou hlavou a zamračení, nebudete ani ničím zajímaví a lidé chodící kolem, vás budou přehlížet. Pokud ale hlavu zvednete a začnete se usmívat, rázem se celý svět okolo změní a lidé si vás začnou všímat a úsměv opětovat.


Úsměv je první krok ke sbalení dívky. Bručouni nejsou v kurzu. Vyzkoušejte si pár nenucených úsměvů před zrcadlem. Naučte se taky používat oči. Nemyslím tím na zírání do výstřihu, ale na pohled z očí do očí. Pokud je totiž správně použijete v kombinaci s úsměvem, máte skoro vyhráno.

Každou holku překvapí, že jste se na ni usmáli a bude ji zajímat proč. Vzbudíte zájem a většinou vám úsměv vrátí. Potom už není problém dát se do řeči, protože jste splnili důležitou podmínku úspěšného seznámení a ta zní: „Zaujmout!“



Související články:
Qark | 04. 04. 2005 20:32 | Komentáře: 113 | ::Jak na ženský


Jak na ženy, jak s nimi a jak bez nich.


Líbil se vám tento článek? Pomohl vám a nebo vás alespoň pobavil?

Potom si jej můžete s dalšími 49 články, rozdělených do kategorií Příprava na balení, Balení, Rande, Vztah a Rozchod, zakoupit knižně pod názvem Ulovte si ji aneb Jak na lásku například v knihkupectví Eruditus a udělat tak radost nejen sobě, ale i autorovi.





Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


1
Brumla 04. 04. 2005 21:21

Fajn, tak raď, mistře :-D.
Tak se na ní hezky usměju, půjdeme třeba kus od sebe a čím jí mám inteligentně oslovit?

Reakce na komentář: Qark #2Načítám náhled komentáře...

2
Qark url 04. 04. 2005 21:43

Reakce na Brumla #1Načítám náhled komentáře...: Co třeba "Ahoj"? A jakmile se chytne můžeš pokračovat jak je libo. (Jsi moc pěkná…, Krásně se usmíváš…, prostě cokoliv tě napadne). Nemusí to být ani šíleně originální, ani šíleně inteligentní.

Pamatuj:
Není vždy důležité CO řekneš, ale JAK to řekneš!


3
Ash 04. 04. 2005 22:54

Pravda, někomu nemusí jít úplně nenuceně přes pysky "Ahoj, jsi moc pěkná", navíc je pak slečna ve značné výhodě (stačí jí, když vybere nějakou odpověď z cache). Osobně první co mne napadne, když vidím nějakou zajímavou dívku, je, že se s ní chci seznámit. Takže pokud vám tato teze vyhovuje, nemusíte jí hned balit. Prostě se jen seznamte. Nejlepší je, využít situace. Je poblíž zmrzlinovej stánek? Řekněte jí mimochodem "Dáte/dáš si taky?" Když odmítne (první automatická reakce, tu maj všechny), dodejte "Myslím zmrzlinu" a tvařte se, že to tady tak dělají všichni, že je zmrzlina něco jako místní zvyk a rituál, že se to rozumí samo sebou. Když přesto odmítne, nic moc, ale pořád si můžete v klidu koupit zmrzlinu a ke své nové známé se vrátit a pokecat s ní o něčem ze života. Je to už sice na vlastní nebezpečí, ale o to lákavější. Ale nepřežeňte to, třeba někde poblíž stojí nějaké, která o vás stojí.

A nebo když není žádná záminka, nevadí. Co byste v tu chvíli řekli sestře? Napadla vás v poslední půlhodině nějaká myšlenka veřejně publikovatelná? Sem s ní. "…jsem šel před chvíli kolem Vltavy a tam plavaly akorát dvě kachny." (!) Uznejte – říká se to snadno, je to naprosto stupidní a má to skryté kouzlo: hloupá dívka vás bude považovat za hlupáka (v lepším případě :-) a ta chytrá bude ve své dívčí naivitě předpokládat a hledat nějaký jinotaj. Tímto klamným manévrem získáte čas ;-) "…no uznejte, akorát-dvě-kachny a jinak celá hladina prázdná, není to zvláštní?" (!ANO, JE TO VELMI ZVLÁŠTNÍ, VĚŘTE TOMU!) Zde už 100% platí to Quarkovo "jak to řeknete". Musíte se na svou hlubokou myšlenku soustředit s maximálním soustředěním, konec konců jí zdělujete něco velmi důvěrného, že. Je to nakažlivé. Následně přijmete jakoukoliv odpověď a pokud tam ta slečna ještě bude, můžete začít z gruntu "A kam vlastně jdeš/jdete?". Pokud řekne, že zrovna chtěla jít střílet kachny, nic si z toho nedělejte, jste za vodou :-) Ale takových není mnoho, spíš čekejte zmateného člověka mírně řečeno vyvedeného z konceptu. V tom případě zbytek času doporučuji mluvit normálně a na incident s kachnami už raději neupozorňovat. Uvidíte, je to zábava ;-) Hlavně pro vás, buďte v začátcích trochu egoista… 100% bavit slečny na potkání můžete až časem. Až vás to začne bavit, bude pro vás hračka vymyslet i cokoliv jak říkáte "inteligentního" k oslovení, například Quarkových "starších žen". Good luck :-)

Reakce na komentář: Ash #4Načítám náhled komentáře..., gew #6Načítám náhled komentáře..., bus #88Načítám náhled komentáře...

4
Ash 04. 04. 2005 22:58

Reakce na Ash #3Načítám náhled komentáře...: Omlouvám se za tu zdlouhavost, je to semnou čím dál horší :-) A také ty hrubky, šmankote.


5
Navi 05. 04. 2005 03:07

Usmev ne vzdy zabira (ok, vypadate-li jako Smith, tak asi ano :-) ) – krom one pozitivni reakce (opetovani usmevu) byla samozrejme take ignorace, pripadne pohled bohajehoodkudtohlevylezlo – budte pripraveni na vse… nastesti jeste nejsme prilis na Zapade, abych vas musel varovat, ze usmat se na zenu bez pisemneho souhlasu s kontaktek…

Reakce na komentář: MooMoo #110Načítám náhled komentáře...

6
gew 05. 04. 2005 08:18

Reakce na Ash #3Načítám náhled komentáře...: vyborna poznamka. ano. ano. ano. :-) coze? akorat dve? :-)


7
bara 26. 04. 2005 10:26

no jo no. a taky se muze stat, ze ten druhej nebude zrowna v dobrym citovym rozpolozeni, vas usmavajici ksichtik ho maximalne dozere a odpovedi vam– co cumis :-D to si pak clovek priste romysli, ne.

Reakce na komentář: Ash #8Načítám náhled komentáře...

8
Ash 26. 04. 2005 11:25

Reakce na bara #7Načítám náhled komentáře...: Ne.

Reakce na komentář: bara #9Načítám náhled komentáře...

9
bara 27. 04. 2005 19:34

Reakce na Ash #8Načítám náhled komentáře...: no ja mylslim ze jjo.


10
Ash 27. 04. 2005 21:17

Ne. Nabizi se stejne agresivní odpověď "co je ti do toho", pro odvážné kteří si to tak neberou pak připadá v úvahu pokus o rozhovor na téma čumění a jeho význam v mezilidských vztazích.
Samozřejmě pokud takhle reagovala láska na první pohled, tak to člověka veme, to je pravda. Ale nevidím důvod, proč by to mělo trvat bůhvíjak dlouho. Byl to prostě omyl.


11
Jirka 03. 05. 2005 09:40

Já nechci vypadat jeko nějaký rejpal, ale Ash a Qark to staví opět hodně zjednodušeně. Zaujmout – jasně o to gou, ale oči a úsměv jsou OBECNĚ žalostně málo na to, aby šlo někoho zaujmout, a pak sbalit. Už vidím ty brýlaté intelektuály – kluky, co třeba moc nevyrostli, i při sebevětší snaze to nejsou bůhvíjací krasavci a idoly mužnosti (přeháním), jak jen na úsměv a pohled balí kočeny. A che, che, ne že bych k nim patřil, jen je to jinak – vy musíte mít charisma a jiskru, která vyzařuje z vaší osobnosti, aby vám úsměv a uhrančivý pohled stačil na úspěch… Nemám pravdu?

Reakce na komentář: Dana #12Načítám náhled komentáře..., Ash #13Načítám náhled komentáře..., tony #62Načítám náhled komentáře...

12
Dana 05. 05. 2005 09:14

Reakce na Jirka #11Načítám náhled komentáře...: No konečně se mezi těmi mužskými pseudoodborníky objevil někdo s reálným náhledem na věc. Jirko, máš pravdu, na hezký pohled a úsměv mě teda ještě nikdo nezaujal, takoví kluci jsou mi spíš podezřelí… :-)

Reakce na komentář: Ash #14Načítám náhled komentáře..., Ash #15Načítám náhled komentáře...

13
Ash 05. 05. 2005 12:56

Reakce na Jirka #11Načítám náhled komentáře...: Jistě… Mlčky jsem předpokládal, že je dostatečně zřejmé, že máme charisma, jiskru, vyzařuje z nás optimismus a cílevědomost včetně přiměřené dávky nesmělosti a zdrženlivosti… a to všechno se projeví během těch potřebných pár vteřin, kdy se člověk podívá a usměje. Takže vlastně opravdu stačí jen ten úsměv.

Pokud člověk sám sebe považuje za poloopa, zcela v souladu se svou představou žije a pak jednou na základě článku že se má usmívat přijde ke slečně, rozšíří oči a vycení na ní zuby jak v ZOO, tak tam je "jen" úsměv opravdu málo.

Zasej myšlenku – sklidíš čin, zasej čin – sklidíš charakter, zasej charakter – sklidíš osud.
[ Indické přísloví ]


Zpětnou vazbu vynalezli v Indii.

Aplikoval bych to asi tak, že si člověk představí, jaký by chtěl být (teď samozř. nemyslím vysoký urostlý haha), podle toho jedná, to ho "udělá" a pak se jen usmívá a sklízí. Teď nemyslím jen holky, myslím to obecně na spoustu věcí, tohle neni hulánština. Takže něco jako "brýlatý intelekuál, mrňavý, nehezký, anti-idol" prostě neexistuje. A není to o tom, že je člověk nepřiměřeně namyšlený. Prostě sází, sklízí, aby byl příští rok lepší. Jestli se to podaří je otázka, ale kupodivu někdy to ani nemusí být klíčové :-) Pro většinu lidí, kteří mají většinu těla i mozku v pořádku a jsou si vědomi vlastní identity to není nereálná vize. Takže podtrženo sečteno… máš pravdu.


14
Ash 05. 05. 2005 13:04

Reakce na Dana #12Načítám náhled komentáře...: No některé dívky si vybírají samy, tam se pak člověk samozř. ani usmívat nemusí ;-)
Mne dívka, která se hezky podívá a usměje zaujme. A i mezi dívkami jsou takové, pro které to platí obdobně. Dívka "s nejkrásnějším úsměvem co znám" mne také zaujala, přestože se pak se ukázalo, že chce, abych jí půjčil otázky k maturitě a patrně se usmívala celou cestu tramvají jen abych na to jednoduše nezapomněl, nicméně nemohu popřít, že mne zaujala. Také znám dívky, které se kouzelně usmějí vždy, když něco chtějí. To ale neznamená, že mne bude podezřelá dívka jen proto, že se na mne usměje. To fakt ne ;-) A u dívek je to podobné. Ne každý je a priori podezřelý kvůli tomu, že se usmál více, než ostatní lidé kolem. A.


15
Ash 05. 05. 2005 13:36

Reakce na Dana #12Načítám náhled komentáře...: P.S. Dano, jděte někdy s "podezřelým" klukem na rande… Fak, udělejte to :-) Já se "podezřelých" dívek také občas zeptám, jestli nechtějí někam jít. Ono to pak třeba "nedopadne" úplně ideálně ani pro jednoho ze zúčastněnych, ale za pokus to někdy stojí, leccos se vyjasní a kupodivu se třeba i ukáže, že to s tou podezřelostí není až tak horké. Hlavně – peníze se maj točit a věci se maj hýbat. Stacionarita je charakteristická pro věci neživé, řkuli mrtvé. Znakem života je pohyb. Takže sedět a říkat si… ten je mi ale podezřelý je jedna možnost, vstát a říct "Copak?" je možnost druhá. Fandím té druhé. /No říká se mi to pravda snadno, jsa kluk :-)/
P.P.S. Neberte to osobně, pokud to na vás nepasuje, nic o vás nevím, zas jen tak obecně kafrám, znáte to… Hehe ;-)

Reakce na komentář: Dana #16Načítám náhled komentáře...

16
Dana 05. 05. 2005 17:13

Reakce na Ash #15Načítám náhled komentáře...: Chi, chi a kdo říká, že s nimi na rande nechodím? Jen jsem ostražitější, protože ne vždycky jsou ty úsměvy úpřímné a z dotyčného se vyklube zase nějaký ten plemenný býk, který myslí, víš čím… :-) Ale už jsem byla i příjemně překvapená – takoví ti nesmělí klučinové, co seberou veškerou odvahu k prvnímu úsměvu – jsou ještě tak čistí a roztomilí! Takže bez obav Ashi, nejsem zapšklá a zaujatá puťka, já si života užívám, jen do vztahů promítám zkušenosti a třídím si lidi…

Reakce na komentář: Ash #17Načítám náhled komentáře...

17
Ash 06. 05. 2005 00:16

Reakce na Dana #16Načítám náhled komentáře...: Fajn :-) Začíná mi připadat, že v Brně jsou samí sympatičtí lidé. Možná abychom to tak nějak dorazili, dodejme ještě tu druhou možnost, jak někoho zaujmout. Tedy že se na něj neusmějete. Funguje to také dobře :-)

Když se na mne nějaká dívka dívá a vypadá, jako že si právě uvědomuje, že asi nechala doma mobil, zabere to docela spolehlivě. Sice je tu velká pravděpodobnost zadanosti (tedy neusmívá se nikoliv proto, že by to neuměla, ale proto, že "nemůže", protože je zadaná – dívky jsou někdy legrační :-) no ale je to hezké).

Stejně tak když jedu autobusem, dívám se z okýnka a v mezičasech studuji šíji krásky sedící naproti, prozkoumám její nepopsatelně rozkošný tvar rtů, její hádherné vlasy, romantické ouško, tak si toho také zatraceně dobře všimne. (No někdy ne, každý přecejen nejezdí autobusem proto, aby flirtoval, žejo.) Pokud vypadá, jako že jí to vadí, není moc důvod ji dále obtěžovat, sic bych si asi stejně nepomohl, ani kdybych se na ni usmál sebepřitažlivěji. Když mne začne pozorovat také, stačí vystihnout ten okamžik, kdy se člověku dívá do očí, podívat se na ni také no a uhýbat nemusíte. První se dívala přece ona, že. Trošku podraz ;-) ale funguje. Hlavně je v tu chvíli řekněme docela bezpečně "oslovitelná". Vystačíme si i bez úsměvu. Někteří lidé se zkrátka moc neusmívají. Konec konců ji přece nechcete balit, jen ji pozvat na rande, žejo. A hlavně člověk nemusí být sexy idol. To už Qark vyvracel a má zatraceně pravdu. Kdo má kde se osprchovat, umít si vlasy, čím se oholit, vyprat si košili, dokáže se nehrbit a neslintat tak je ve hře. A když k tomu přidá ještě deset dvacet dalších drobností, nic tím nezkazí a má šanci tu hru posléze i dohrát :-)

Tohle jsem nenapsal proto, že bych myslel -jak tu onehdá někdo předhazoval Qarkovi– že kluci jsou trotlové co v životě v MHD neflirtovali se slečnou, nýbrž proto, že znám pár kluků, kteří se jak jeden muž dívají "hlavně tak aby si toho nevšimla" (a ještě mi to vypráví a jsou na to pyšní, jak byli nenápadní) a když si toho nedejbože všimne a ke všemu se na ně usměje tak raději vystoupí. Protože oni "přece stejně neznaj nikoho, kdo by se v socce seznámil". Někteří lidé jsou prostě hrozně chytří v nesprávnou chvíli. A o chvíli později si ještě postesknou, že nemají s kým jít ven. No řekněte, nezabili byste je?

P.S. Když člověk jede s kamarádkou, tak to nefunguje. To se dívka maximálně tak ušklíbne a vystoupí. V tu chvíli je člověk prostě "zadán", ať chce nebo nechce. Taky vám to připadá nespravedlivý? :-)

Reakce na komentář: Dana #18Načítám náhled komentáře...

18
Dana 10. 05. 2005 10:07

Reakce na Ash #17Načítám náhled komentáře...: Ashi, k tem poslednim dvema odstaveckum – to znam taky a rikam si, jaky obrovsky strach a stydlivost v tech klucich musi byt, kdyz nevydrzi ani kratky pohled do oci a snazi se byt "nezpozorovani" :-). Vzdyt mne se to libi, kdyz se nejaky cupr kluk na me dokaze podivat a usmat, my jsme nezne pohlavi, my vas NEUKOUSNEM!

Reakce na komentář: Ash #19Načítám náhled komentáře...

19
Ash 11. 05. 2005 18:56

Reakce na Dana #18Načítám náhled komentáře...: Oni kluci často neumí to, co většina dívek zvládá už v kočárku – takový ten "úsměv do kamery". Tedy usmát se v jakékoliv situaci a vypadat kouzelně. Takže pokud se vyhýbají pohledu, může to být zkrátka proto, že si říkají "hlavně ať se na mne nekoukne, to by byl trapas, budu na ni civět a co pak". Qark říkal něco o trénování před zrcadlem, což někdy asi zkusil každý, no já jen jednou a připadal jsem si jak idiot :-)

Kluci by byli úplně nejraději, kdyby ke slečnám uměli mluvit telepaticky. Nemuseli by nic říkat, jen by se tvářili mužně a vše by jednuduše vyřkli v několika fantastických a skvěle zformulovaných myšlenkách.

Pokud jde o mne, doporučuji mít dobrou náladu a usmívat se zkrátka pořád, to pomáhá bezpečně. Když se člověk usmívá z okénka autobusu, nemá problém se usmát ještě trochu víc i na slečnu naproti. Proč se lidé mile usmívají na pejskaře? Vůbec ne že by byli lidé s pejskem zajímavější. Jednduše se nejdřív bez problémů usmějí na psa, ten ten "přerod v úsměv" většinou přejde bez komentáře, no a pak už rozesmátí se usmějí i na objekt na druhém konci vodítka.

Průměrnému jedinci se jednoduše nepodaří mile usmát, pokud se při prvním pohledu do očí slečny tváří jak kakabus (někdo by řekl že distinguovaně :-). Tohle kluci opravdu neumí. Nejhorší je se snažit usmát, když se na člověka slečna zkoumavě zadívá. To prostě nejde :-( No… jde, ale chce to čas, tedy usmát se pomalu ale jistě :-)

P.S. A úplně nejlepší je na slečnu mrknout. To se pak člověk usměje ani nebude vědět jak. (Bude si totiž sám sobě připadat jak šprýmař …ale raději zde neřešme oprávněnost tohoto pocitu :-) )

Reakce na komentář: nextwave #55Načítám náhled komentáře...

20
Pitra 03. 10. 2005 19:31

VZKAZTE OHYZDNYM KLUKUM S ROVATKY ZE TENHLE CLANEK PRO NE NEPLATI!!!!!!!!!!!!

Reakce na komentář: Tomfi #21Načítám náhled komentáře..., tomas2 #23Načítám náhled komentáře..., No body #92Načítám náhled komentáře...

21
Tomfi 03. 10. 2005 20:19

Reakce na Pitra #20Načítám náhled komentáře...:
Ale di ty :-) Krasotinko.


22
non possumus 11. 10. 2005 06:38

:-)


23
tomas2 12. 10. 2005 15:34

Reakce na Pitra #20Načítám náhled komentáře...: co tim myslíš, nechápu tě rovnátka nemam ale těch lidí se zastanu, myslíš že hezká holka s rovnátkama je hnusná nebo jak tomu mám rozumnět?

Reakce na komentář: Ash #24Načítám náhled komentáře...

24
Ash 12. 10. 2005 15:49

Reakce na tomas2 #23Načítám náhled komentáře...: No puberťačka… ale tím se netrap, ona z toho vyroste :-)

Reakce na komentář: Karotka #25Načítám náhled komentáře..., Mll<>lE #41Načítám náhled komentáře...

25
Karotka 14. 11. 2005 14:46

Reakce na Ash #24Načítám náhled komentáře...: snad, ale kdo vi?

Vzdyt i rovnatka jsou sexy ;-)


26
carina1 14. 11. 2005 18:59

tohle jsou supr rady pro kluky. a jak stoprocentně holka zaujme kluka? jak můžu zaujmout kluka, kterej má na každym prstě deset holek?

Reakce na komentář: Taurus #27Načítám náhled komentáře...

27
Taurus 27. 11. 2005 20:03

Reakce na carina1 #26Načítám náhled komentáře...: a jsi si jista, ze nekoho takoveho chces zaujmout?

Reakce na komentář: carina1 #28Načítám náhled komentáře...

28
carina1 06. 12. 2005 23:43

Reakce na Taurus #27Načítám náhled komentáře...: to je taky pravda… ale případ se teď stejně uzavřel. On už má delší dobu zájem o mou kámošku, ona o něj ne. já mu dala najevo, že bych ho brala a dočkala jsem se i odpovědi… "Nejsi můj typ!" teď si hrajeme na přátele, ale to dlouho nevydží. a chci se zeptat: jsou kluci schopný KAMARÁDIT s někým, kdo je nepřitahuje?

Reakce na komentář: crusader #29Načítám náhled komentáře..., Jakub #30Načítám náhled komentáře..., Taurus #31Načítám náhled komentáře...

29
crusader 07. 12. 2005 07:43

Reakce na carina1 #28Načítám náhled komentáře...: Jsou schopny s nekym takovym kamaradit tehdy, pokud je jasny, ze budou POUZE kamaradi a ze ta holka nebude doufat v neco vic – ale to je snad stejne i opacne, ne? :-)


30
Jakub 07. 12. 2005 09:47

Reakce na carina1 #28Načítám náhled komentáře...: No ale z tvojí strany to přece KAMARÁDSTVÍ nebude, ne?

Reakce na komentář: carina1 #33Načítám náhled komentáře...

31
Taurus 07. 12. 2005 18:37

Reakce na carina1 #28Načítám náhled komentáře...: Jsou schopni kamaradit s nekym kdo je pritahuje, nepritahuje, pripadne i odpuzuje. Je to individualni. Kazdopadne tady kricim do sveta, navzdory prevazujicimu pesimismu sveho okoli, ze kamaradstvi mezi muzem a zenou opravdu existuje a nemusi v tom byt ani krapet nejake sexualni pritazlivosti.

Reakce na komentář: Archie #98Načítám náhled komentáře...

32
Bunnyman 07. 12. 2005 19:04

Nevim, ale řiká se, že "kamarádi" – muž a žena – spolu vždy něco měly, mají, nebo mít budou.
Ale určitě to je individuální, jak bylo zmíněno výše. Měl bych další otázku do debaty: "Dokázali byste se UPŘÍMNĚ kamarádit s holkou, která k vám něco cítí, přímo vám to neřekla, ale tuší, nebo je přesvědčena, že vy k ní nic necítíte (což je mimochodem pravda), ale přesto naivně doufá, že se něco změní a mohlo by to klapnout?

Reakce na komentář: Jorge #37Načítám náhled komentáře...

33
carina1 07. 12. 2005 22:55

Reakce na Jakub #30Načítám náhled komentáře...: Z mojí strany to bejt kamarádství klidně může, já mu jen dala najevo, že mi není úplně lhostejnej a on řekl: ne. Bylo to ve formě narážek a vtipů, ale podstatu si ten rozhovor zachoval. Známe se jen asi dva měsíce, ale kámoši by z nás mohli bejt… já jen jestli je toho schopnej… v podstatě za mě trochu mluví Bunnyman…

Reakce na komentář: Smoky la moka #34Načítám náhled komentáře...

34
Smoky la moka 13. 12. 2005 19:17

Reakce na carina1 #33Načítám náhled komentáře...: Když ti není lhostejný, tak se tam už začíná něco rýsovat. Vtipama a narážkama to začíná, prostě spolu flirtujete :-). Ale pokud cítíš, že z jeho strany žádný zájem není a chceš z něj mít POUZE kamaráda, chovej se tak k němu. Jestliže totiž budeš mít nějaký narážky a prostě s nim budeš dál flirtovat, jemu bude jasný že po něm chceš víc než kamarádství, i když to nemusí být pravda. Holka s klukem mezi sebou můžou blbnout klidně jenom z kamarádství, to on ale třeba neví. Takže ze začátku bych se k němu choval normálně a později, až třeba zjistí jaká seš, si můžeš dovolit se chovat naprosto přirozeně. No, takhle napsaný to zní trochu divně, ale asi víš jak to myslim. Ale bacha na jednu věc; je blbý, když k němu budeš cítit něco víc a budeš si hrát na kamarádku, teď myslím hrát sama před sebou (předpokládám že si seš jistá že o tebe nemá zájem). To bys šla totiž jen sama proti sobě.


35
Pejsvidek 05. 01. 2006 21:09

Myslite ze je dobry se tlemit na holky v jidelne ??? :-D

Reakce na komentář: Medvisek #36Načítám náhled komentáře...

36
Medvisek 08. 01. 2006 21:37

Reakce na Pejsvidek #35Načítám náhled komentáře...: No hlavne ne s plnou pusou.. :-)

Reakce na komentář: Pejsvidek #38Načítám náhled komentáře...

37
Jorge 08. 01. 2006 23:29

Reakce na Bunnyman #32Načítám náhled komentáře...: Tak mi prosím definuj "UPŘÍMNÉ přátelství".. pokud bysme se bavili o normálním kamarádství,tak potom pár takových "kamarádství" znám a v několika z nich jsem i aktérem a není to moc příjemné.. Přiznám, že mi to trochu zvyšuje sebevědomí, pokud jsem chtěná osoba, ale když se role vymění, kolikrát žiju z falešných nadějí a proto tento způsob kamarádství neuznávám


38
Pejsvidek 10. 01. 2006 21:27

Reakce na Medvisek #36Načítám náhled komentáře...: :-D okej, ja to zkousel (ale ete ne s plnou pusou) a obcas mi i nakej ten peknej vratil, ale spis jen jako by se nic nestalo…

Reakce na komentář: Ash #39Načítám náhled komentáře...

39
Ash 10. 01. 2006 21:55

Reakce na Pejsvidek #38Načítám náhled komentáře...: Však se taky nic nestalo.

Reakce na komentář: Pejsvidek #40Načítám náhled komentáře...

40
Pejsvidek 11. 01. 2006 06:21

Reakce na Ash #39Načítám náhled komentáře...: ….


41
Mll<>lE 05. 02. 2006 02:12

Reakce na Ash #24Načítám náhled komentáře...: Jo tak to doufam, me by zajimalo co by rikala kdyby je nosila taky. Navíc jak muže odsuzovat cloveka podle toho ze nosi rovnatka. Je naka tak trosku zaostala asi.


42
Benik 12. 03. 2006 00:21

Takze jsme dosli k zaveru ze baleni holek je ciste individualni a zaruceny recept nefunguje…. ??


43
Benik 20. 03. 2006 20:59

Ehm …. tak jsem Qarku na ten tvuj usmev dojel… Jsem dneska tak sel po meste a naproti me sla takova asi 20 leta holka ( celkem sympaticka ) a tak jsem si vzpomel na tebe a jenom jsem se ji tak podival do oci a usmal ( poprve co jsem se k tomu odhodlal ) a ona se na me zasklebila a zeptala se po drzce ti jeste nikdo nedal ??? TAk tohle me celkem zarazilo, ale existujou taky takovy lidi …. upozurnuju na ne fakt umi pekne srazit sebevedomi…

Reakce na komentář: Qark #44Načítám náhled komentáře..., Smoky la Moka #45Načítám náhled komentáře..., Ash #47Načítám náhled komentáře...

44
Qark url 20. 03. 2006 21:10

Reakce na Benik #43Načítám náhled komentáře...: No vidíš, to je super. Oslovila tě první!
Schválně, co jsi odpověděl? Tipuji, že nic. Přitom jsi měl na výběr z minimálně tří druhů odpovědí.

 – typicky mužská odpověď: "Ne."
 – typicky ženská odpověď: "Proč?"
 – sebevědomá odpověď: "A tobě?"

Reakce na komentář: Benik #46Načítám náhled komentáře...

45
Smoky la Moka 20. 03. 2006 21:59

Reakce na Benik #43Načítám náhled komentáře...: Tak to byl pravděpodobně úsměv ala Úchyl. Ty házim dost často, ale ještě častějš si dávám tzv. Retardy :-)

Reakce na komentář: Benik #46Načítám náhled komentáře...

46
Benik 21. 03. 2006 07:22

Reakce na Qark #44Načítám náhled komentáře...: Jo jeste odpovedet a tobe ?? :-D to uz bych si fakt jednu chytnul, radsi se takovym holkam budu vyhybat.

Reakce na Smoky la Moka #45Načítám náhled komentáře...: No podele me to byl smich – normal :-D


47
Ash 21. 03. 2006 08:45

Reakce na Benik #43Načítám náhled komentáře...: Ty jo, seš docela borec. Vzhledem k promyšlené předehře se mi stane, že když už někoho oslovím, že se přízná, že vlastně taky chtěl něco říct, ale aby na mne nějaká holka na ulici, navíc protijdoucí, sama od sebe…
No vlastně jednou jo, jednou na Hlavním nádraží. Trochu jsem se ztratil v suterénu u odbavování kol a ona chtěla nějak "sex" nebo co :-D

Reakce na komentář: Benik #48Načítám náhled komentáře...

48
Benik 22. 03. 2006 07:18

Reakce na Ash #47Načítám náhled komentáře...: No to vis, pri mojem stesti se aji divnim ze me hned nezabodla nozem :-D Ale myslim ze ten tvuj pripad je taky sileny :-D To je celkem drsne, ale hold devcica byla asi nadrzena :-D Doufam ze jsi ji uspokojil :-D

Reakce na komentář: Ash #49Načítám náhled komentáře...

49
Ash 22. 03. 2006 07:51

Reakce na Benik #48Načítám náhled komentáře...: No neblbni… To byla profesionální pracovnice :-)

Reakce na komentář: Benik #50Načítám náhled komentáře...

50
Benik 22. 03. 2006 13:01

Reakce na Ash #49Načítám náhled komentáře...: :-D :-D :-D :-D :-D :-D tim lip :-D ale ze jsem jeste takovou profesionalni pracovnici nikde nepotkal, fakt at delam co delam nikde jsem ji jeste nepotkal, jenom by me zajimalo jak takova "pracovnice" vypada :-D


51
Tarta_tuning 25. 04. 2006 19:58

hele Fakt moc diky zachranily jste me tedka se muzu do jedny holky pustit s odhodlanim protoze mi to dodalo sebevedomi fakt diky a at se mi to povede;) a dalsim vase rady taky prinesou stesti


52
jan buka 12. 05. 2006 02:34

I já se musím připojit.. fakt skvělé počteníčko… taky to ted už všechno kolem balení žen začínám vidět úplně jinak… uvolněněji.. dík!
Ahoj Honza


53
Jerry 22 21. 05. 2006 23:21

Quark je fakt machr. S tím úsměvem má pravdu. Začátky jsou těžké. Usmát se na holku je pro začátečníky docela problém. Nejhorší je, že obvykle se dostaví odmítnutí nebo nezájem ze strany holky a to pak všechno úplně zkazí. Pak se člověk cítí zklamaný a znechucený. Nejdůležitější je odvaha.

Po začátek bych něco poradil. Zkuste se usmívat na kohokoliv a cokoliv. Nemyslím nějaký vytlemený obličej. Prostě stačí přirozený úsměv. I kdyby jste se měli nutit, tak to prostě udělejte. Celý svět pak začne být lepší. Snažte se mít ze všeho radost (i když to vždycky nejde) nebo alespoň tak vypadat.
Z počátku nebudete pozorovat rozdíl, ale postupně si všimnete, že ostatní – úsměv opětují úsměvem. Když se někdo neusměje, tak se nic neděje a nedělejte si z toho hlavu. Ten člověk mohl mít různé myšlenky. ALE věřte mi, že i když to žádným způsobem nevyjádřil, tak mu to ihned zpříjemnilo den. Úsměv je mocná zbraň. ASH to krásně popsal na případu pejskaře (nahoře). Tím, že se ve vhodný okamžik usmějete, dokážete zaujmout.
Zkuste při setkání s přáteli říct slovo "Ahoj" a pak se usmát. Pro ty, kteří chodí do školy, malá rada. Když tam ráno přijdete a v šatnách nebo na chodbě potkáte spolužáka/spolužačku, řekněte nějaký pozdrav (ahoj, čau, zdar, …) a pak se usmějte. Samozřejmě se ale musíte na tu osobu podívat. Potom pokračujte jakoby se nic nestalo. Mnohem lepší je, se ještě před samotným pozdravem usmát.
Jak říkám začátky jsou ve všem těžké. Tímto ale překonáte tu bariéru, která vám brání v komunikaci s vysněnou osobou. Po nějké době to půjde samo. Člověk si zvedne sebevědomí.
Sbalit pak nějakou holku bude mnohem jednodušší. Začátek komunikace je obvykle nejtěžší. Tedy zaujmout ji. Druhá věc je pak, o čem se budete bavit. To ale nespadá pod toto téma. Takže hodně štěstí!!! :-D


54
noname 20. 06. 2006 00:08

Jsem typickej brucoun (kazda dotazana/i netazana mi to potvrdila) s (prej) docela peknejma ocima, usmevem a takovym elegantne-otrlym pristupem k zivotu. A ted mi, hlavne slecny co zde prispivaji, reknete co vas ke mne tak pritahuje? :-/ ( :-D )…

pisu jako noname protoze zrovna ted noname chci bejt O-)


55
nextwave 25. 06. 2006 22:50

Reakce na Ash #19Načítám náhled komentáře...: Osobně bych to také brala spíše jako podezdřelý. Protože si hlavně holka řekne – on se tu seznamuje takhle na ulici, vůbec mě nezná, to asi dělá normálně – takže vidina chození s takovým klukem je pro mě taková, že pak bude takhle balit skoro každou holku na ulici. Možná taky protože to není tak častý aby se někdo moc usmíval, nevím. Ale většinou se na nikoho člověk nedívá tak dlouho, aby nějaký úsměv zaregistroval.

Reakce na komentář: Ash #56Načítám náhled komentáře...

56
Ash 26. 06. 2006 07:01

Reakce na nextwave #55Načítám náhled komentáře...: Tak ještě poraď, jak dívku těchto unáhlených úvah co nejspolehlivěji zbavit :-) Když chce být někdo nevěrný, tak může, nejlépe s nějakou dívkou, se kterou si třeba už před časem padli do noty a kterou pak po roce potkal, ale pokud se usmívá na dívky cestou z práce, tak to spíš souvisí s nezadaností, než se snahou zahnout své přítelkyni :-)

Poslední věta je holý nesmysl, řekni vašim ať tě někdy pustí mezi lidi ;-)

Když se na Tebe bude někdo usmívat třeba… nevím co děláš… třeba ve vašem jezdeckém klubu, tak si taky můžeš říct, že se takhle seznamuje s dívkami všude kam přijde. Třeba zpívá a ve sboru má taky jednu, další ve škole a poslední doma na vesnici.

Jinak chápu, že plaší, nesmělí a ostýchaví kluci působí jaksi věrněji a "jistěji", ale někdy se jim třeba zase přestane chtít být pořád sami, tak se začnou usmívat na ostatní a osloví tě.

Z takových unáhlených hodnocení jsem celkem vyrostl, když jsem poznal jednu nesmělou introvertní dívku, která byla pěkné kvítko, a jedno pěkné kvítko, které k sobě ještě nikoho nenechalo ani čuchnout, natož utrhnout.

Podle mne jediná nevýhoda seznámení na ulici je ta, že nemáš čas toho druhého pozorovat a poznat v nějakém společném prostředí a tak. Ale to se zase nechá dohnat dodatečně – přece když se s někým seznámím ta není kam spěchat, ne…

Naši se seznámili ve vlaku.

Reakce na komentář: nextwave #57Načítám náhled komentáře...

57
nextwave 27. 06. 2006 17:07

Reakce na Ash #56Načítám náhled komentáře...: Jde o pocit, jak to může někdo vnímat (např. já), ber to jako můj názor, rozhodně to není žádné unáhlené hodnocení. Musíš uznat, že usmívat se na někoho na ulici nebo v tramvaji není úplně častý a navíc tam chybí trochu i důvod (pokud zrovna důvod je tak je to super). Jestli je důvod to, že se ti někdo líbí fyzicky, tak to např. pro mě skoro nic neznamená.
Nejde o to, aby někdo působil věrněji a jistěji, nějaký nesmělý kluk, ale přitažlivě a to je pro mě kluk, který se neseznamuje za každou cenu s někým koho ani nezná. Pokud to je třeba v tvým jezdeckým klubu, tak ji aspon minimálně znaš nebo o ní něco víš a ona o tobě.
A s kým si se seznámil ty přes úsměv na ulici?

Reakce na komentář: Ash #58Načítám náhled komentáře...

58
Ash 27. 06. 2006 18:36

Reakce na nextwave #57Načítám náhled komentáře...: Chápu že to tak vnímáš, je to velmi nepřirozené někoho oslovit za účelem seznámení. Doopravdy. Lidé jsou hodně individualisti a "seznamování se" by měla být nějaká aktivita "nad rámec jejich konání", která by se děla přirozeně, vlastně sama od sebe. Mně by se to tak také líbilo, bylo by to fajn – pak by se jen lidé kteří by si rozuměli dali dohromady a bylo by to…

Usmívat se není časté, to máš pravdu, ale mám poměrně dobrou zkušenost s tím, když se na někoho usměju. Když míjím nějakou vrstevnici :-) a usměju se na ní, často mi ten úsměv vrátí. Když dojde v mhd k nějaké veselíhodné události a usmeju se na kluka který je spolusvědkem, usměje se také. Lidé se neusmívají, to je pravda, ale úsměv vracejí docela bez problémů.

Pro mne je také přitažlivý někdo, kdo nic nedělá násilě, ale bohužel za svou osobu mám trpkou zkušenost – že když něco neudělám, tak nic nemám. Prostě nabytí jakéhokoliv hmotného či nehmotného statku v mém životě musí předcházet mé "konání". Jinak řečeno, vlastně všechno dělám násilně a na základě rozhodnutí "udělám to". Samo se neděje nic :-(

Jsa spíš uzavřený člověk se dobře bavím s kamarády/kamarádkami, které znám již leta, a mezi nimi žádný krátko či dlouhodobý vztah nepřipadá v úvahu. Pokud se chci seznámit s nějakou dívkou, tak prostě musím jít a říct jí ahoj, a do té doby ji prakticky neznám. Když se mi na tanečním soustředění líbí nějaká dívka, tak pokud třeba nevezmu kytaru a nejdu za ní na pokoj s tím, že jdu na návštěvu, tak se o ní prostě nikdy nic nedozvím (já vím, je to násilné seznamování no…), neboť není mezi mými blízkými a je pro mne v kategorii "ostatní", o nichž vastně nic nevím. Možná jsme se představili a něco prohodili, znám barvu jejího hlasu a jak se pohybuje, ale jakmile se k ní někdy přiblížím z vlastní vůle a rozhodnutí, zpravidla k tomu není nějaký "přirozený důvod", není to ani "nutné", takže jediný důvod je to "násilné seznamování" z mé strany. Samozř. se snažím aby bylo nenásilné :-) Prostě ji chci trochu poznat, tak se jí zeptám jak dlouho už tancuje nebo tak něco. Což ve výsledku vychází úplně stejně na ulici, jako v klubu kam chodím třeba 2× v týdnu… Pro mne v tom je naprosto minimální rozdíl. Když vidím 20s dívku jak rozdává letáky na ulici a usmívá se při tom a když lidi neberou tak se zklamaně mračí tak mi to stačí a nemyslím že bych toho o ní věděl výrazně víc, než o někom, s kým už jsem se viděl sice 20×, ale ještě jsme spolu nemluvili.

Těžko se to popisuje, ale mně když je prostě někdo sympatický, tak je to proto jak vypadá, jak se chová/pohybuje, jak se tváří, jak se oblékl (přemýšlel/nepřemýšlel u toho) a jak milý nebo nemilý má hlas.

To že má doma rybičky, studuje botaniku, stará se o sirotky nebo je každý večer v lihu je sice zajímavé, ale pro ten prvotní impuls se seznámit to tak nějak vědět prostě nepotřebuji, a v 95% případů ani nevím, protože když mu neřeknu ahoj, tak se to ani nedozvím, i když se vídáme denně. Takže to ani nějak neovlivňuje mou touhu se s ním seznámit/neseznámit.

Takže je mi například sympatický ten, kdo se na mne usměje, když se na něj usměju, a z mého pohledu není nic násilného na tom, chít ho poznat blíže.

Samozř. vím, že dívky se mnohdy diví "proč jako" a "co jako" a tak… a bylo by pro ně přirozenější, kdybych byl jejich známý, který se s nimi nějaký čas tak nějak nenásilně přátelil, a během toho je poznal, a pak zjistil že je vlastně miluje (a ony mu případně mohly říct že to tak necítí, neboť si samy vyhlédy nějakého Fandu od vedle s kouzelným úsměvem).

Jiné se zase nediví.

Lidé jsou různí.

Není to jen fyzická krása co zaume, většinou to je nějaká situace – mimika, jejich reakce a pod., nebo že jsou totálně zafáčované jako by je přejel tank a vypadají smutně.

Takže třeba zrovna s tou zafáčovanou "chuděrou", muselo jí být mizerně, ale usmívala se, byť plaše, úplně v člověku vzbuzovala soucit a kdybych měl bílej kočár s 4spřežím tak jí ho na příští zastávce přistavím k výstupu. V tu chvíli mi ta situace připadala i přirozenější k seznámení, než třeba dívka z klubu, která je mezi všemi anonymní a "prostě tam také náhodou také chodí" stejně jako já a "vím o ní", že je trochu drzá.

Jsem byl teď třeba na jedné sešlosti a ukázalo se, že tam 8/10ti přitažlivých leč cizích dívek bylo nezadaných. Asi jsem se jim měl vyhýbat a neseznamovat se s nimi – vždyť jsem je vůbec neznal !!! no nevím, je fakt že jsem se raději bavil a tancoval s kamarádkami, které už trochu znám a máme k sobě nějaký vztah, což mi připadá nesporně lepší, ale právě háček je v tom, že s těmi zase nikdy nezačnu chodit, nevím proč, jsou to prostě kamarádky a tak nějak je beru, nebo jsou to přítelkyně kamarádů a pod.

Trochu jsem se zase rozepsal :-), ale lidé to většinou kvitují s povděkem tak je to snad ok.

Je to hodně třeba tím, že se neúčastním takových všelijakých různých mejdanů, kde se sejdou lidé odvešud možně kamarádi kamarádů kamarádů a kecaj o všem možném. Mám stálý okruh známých. se kterými se vídám. a pokud chci poznat někoho nového, musím prostě něco udělat. Je to smutné, samo to prostě ne a nepřijde… i když by to bylo docela fajn :-( johA

Reakce na komentář: Ash #59Načítám náhled komentáře...

59
Ash 27. 06. 2006 19:04

Reakce na Ash #58Načítám náhled komentáře...: P.S. Možná se prostě jen neumím dostatečně nenásilně seznamovat s lidmi, připadně si s kamarádkami dostatečně jasně vyjasnit vzájemný vztah (třeba hloubku vzájemných sympatií – někdy je to mezi přáteli docela těžké).

Sice v tu chvíli pro tebe a některé další nebudu dostatečně přitažlivý, ale naštěstí budu dostatečně přitažlivý pro někajou jinou dívku, kterou byť náhodný kolemjdoucí oslovím, a se kterou si vlastně už toho tolik vyjasňovat nemusím – protože ona už tuší že to nebude jen tak :-D

Nakonec ona na té lavičce taky seděla proto, aby si někdo už sakra troufnul a oslovil ji… :-)

Reakce na komentář: nextwave #60Načítám náhled komentáře...

60
nextwave 28. 06. 2006 01:13

Reakce na Ash #59Načítám náhled komentáře...: trochu jsi se rozepsal, to ano.. Neodpověděl si na to, jaké máš úspěchy v tomto druhu seznamování se. A mě by to zajímalo.
Souhlasím s tebou v tom, že člověk musí něco udělat, aby něco měl. Ale chce to mít asi vzdálené cíle a ne ty blízké, pak to bude fungovat.
Na lavičce většinou nesedím kvůli tomu, aby mě někdo už sakra oslovil a většina holek taky ne, tím si můžeš být jistý.
Napiš kdy a kde se budeš pohybovat, abych nepřišla o případný úsměv (samozřejmě podle sympatií), udelám vyjímku a oplatím ti ho.

Reakce na komentář: Ash #61Načítám náhled komentáře...

61
Ash 28. 06. 2006 10:55

Reakce na nextwave #60Načítám náhled komentáře...: Aha, no já pořád říkám, že to je stejně dobrý způsob jako leckterý jiný. Kdo se seznámit chce, třeba podvědomě, nebo se alespoń nebrání, ten se seznámí. Kdo ne ten ne. Jedno kde se potkají.

Nemůžu to vyhodnotit statisticky, protože opravdu neběhám systematicky po ulicích kvůli tomu, abych balil holky :-D případně za účelem nalezení sexuální či životní partnerky, stejně tak jako všechny holky nesedaj po lavičkách aby je někdo oslovil, a připadně si je vzal :-D

Ale když už se stane, že si sebe dva všimnou a daj se do řeči, má to oproti pouhému vzájemnému "okukování se a pak čelem vzad a odchod" také něco do sebe… a já to rozhodně jakožto společenský fonomén podporuji, i když se teď po večerech prý víc rozmáhá chatování s anonymními e-přáteli :-D

Děkuji za výjimku, nevím čím jsem si ji vysloužil, ale je to rozhodně milé. I když mi připadá trochu škoda, jestli úsměv zpravidla nevracíš :-(


62
tony 21. 07. 2006 12:51

Reakce na Jirka #11Načítám náhled komentáře...: ja nejsem dle vlastniho souzeni ani pritazlivy, ani nijak ideal muze na prvni pohled a v okamžiku jsem zjistil, že o tom to vážně není. ženy které stojí o namakané chlapy zas nestojí tobě za ty starosti, jelikož nejsou duševně příliš vyspělé: a od doby, kdy jsem si řekl DOST, tak jsem se seznamil snad s každou nádhernou ženou z okolí – a časem se ti právě tím dost situace zlehčuje, když někam příjdeš a ony nechápou, proč právě ty jsi ten nejvíce sebevědomý chlap v místnosti, …. ale bacha, chce to změnit sám sebe a ze začátku dokázat obelhat vlastní zakomplexované já


63
trudi 22. 07. 2006 09:34

Jen by mě zajímalo pánové…jsem teďka po sedmyletým vztahu kapku ztracená…je mi 22…mám šanci ještě někdy někoho potkat? Ráda se směju, nebo smála, než mi ON zlomil srdíčko a myslím, že to bylo mou velkou zbraní plus oči…Ale nikdy nikoho nezaujmu na první pohled, teda z těch co se mi k nějakým sympatiím přiznali…každýho jsem musela ukecat, nejdřív jsem mu musela ukázat co je ve mě…Mám ještě šanci??? Jak to berete vy? Kde se seznámit? Diskotéky beru spíše jako vystavováni "masa", nákup a prodej…
Ale jinak souhlasím s tím, že v úsměvu je velká síla a já se snažím i za zlo poděkovat úsměvem. Moc moc mě potěší, když se na mě v autobuse nebo v tramvaji někdo usměje…
A mluvíte tady o sebevědomí…Kde má člověk, smutnej a najednou sám to sebevědomí získat?? Kamarád mi řekl:"…no a..lidi čekají..až jim zase trudi přinese lásku…" Krásný, ale jak se z toho oklepat???

Reakce na komentář: afi #64Načítám náhled komentáře...

64
afi 26. 07. 2006 16:10

Reakce na trudi #63Načítám náhled komentáře...: proc myslis, ze nikoho nezaujmes na prvni pohled? pokud nejses vyslevene seredna a navazis 150kg, tak nekoho na prvni pohled urcite zaujmes. jen mas smulu, ze treba zrovny typy lidi, co to nedavaj moc najevo. ja co potkavam na ulici holky, tak me kazdej den tak polovina hodne zaujme, ze se za ni proste musim otocit :-)ale ja sem extrem, co furt kouka kolem sebe a snazim se, aby si me i ty holky vsimli :-) ptas se jak se seznamit. tohle maj podle me holky strasne jednoduchy(teda pokud jsou aspon trosku pekny). proste se je musis zeptat na neco, o cem oni vedi hodne, ale ty vis prd. vetsinou radi vysvetli. treba hokejovy, nebo ted spis fotbalovy utkani. staci zajit na zapas, sednout si k nejakymu sympatickymu hosanovi, a zeptat se proc tohle a tohle rozhodci odpiskal. kluk te nebude brat jako vterku, ale vse rad ochotne vysvetli, navic se tak dostanes do konverzace, kde se da jednoduse prejit na jiny tema, nez je fotbal, nebo hokej. pokud ti je blby sednout si k cizimu cloveku, tak proste chvili koukej na listek a zmatene se rozhlizej kolem sebe, pokud mu ten listek neukazes, tak ho napadne, ze mas misto vedle nej. navic stadiony sou poloprazdny, takze neni problem :-)

Reakce na komentář: trudi #65Načítám náhled komentáře..., hebron #81Načítám náhled komentáře...

65
trudi 29. 07. 2006 12:03

Reakce na afi #64Načítám náhled komentáře...: Díky moc za odpověď :-) Jen se za holkama otáčej pač to neuvěřitelně zvedá sebevědomí a člověku se hned žije líp. Zajímavý je, že nejsi jediný, co mi za poslední dobu řekl, že holky to mají v seznamování jednoduchý…Ale proč je tedy tolik lidí samo?? Asi to chce to hlavní a to je odvaha..Jak ty by jsi reagoval na slečnu, co by přisedla u fotbalu?? Já myslím, že bys ji vnímal na půl ucha a hlavně sledoval dění na trávníku, ne?;)

Reakce na komentář: afi #66Načítám náhled komentáře...

66
afi 29. 07. 2006 14:53

Reakce na trudi #65Načítám náhled komentáře...: no to byl jen takovej priklad ten fotbal, urcite se da seznamit i jinde :-) tak ja bych reagoval v pohode, protoze za
a)holka se zajima o neco, co zajima me, a tim stoupa v cene
b)kdyz chce holka neco vysvetlit nebo s necim poradit, tak jsem vzdy ochotny, myslim ze tady o tom psal i qark pro holky clanek :-)
c)pokud by nevazila mnou zminenych 150kg a nemela xicht jak po prejeti parnim valcem, tak si s holkou rad pokecam, uz jen proto, ze o fotbale a na fotbale kecam hlavne s jinejma klukama, protoze jich tam je proste vic a fanousci vzdycky najdou spolecnou rec :-)

vysledkem je ze neznam kluka, kterej by s normalni, sympatickou holkou rad nepokecal. a pokud na nekoho takovyho narazis, tak to je jeho chyba ne tvoje. uz se mi to taky parkrat stalo, holka se zacne se mnou bavit a ja poradne nereaguju, cumim do zeme, odsekavam atd. vetsinou to je spatnou naladou a taky tim, ze na tyhle situace proste neumim spravne reagovat :-(a pak se doma triskam do hlavy, ze sem to zas podelal :-)jo taky se malo usmivam, bud mam naprosto strnulej vyraz, nebo se problble tlemim, normalni sympatickej usmev proste muj xicht nevykouzli. a ted babo rad :-)

Reakce na komentář: trudi #67Načítám náhled komentáře...

67
trudi 29. 07. 2006 21:21

Reakce na afi #66Načítám náhled komentáře...: Tak nad svým úsměvem tolik nepřemýšlej a hlavně se prostě "jen směj". Myslím, že ať každej říká co chce, na co kouká u člověka první, ať už je to zadek či jinak..když se člověk usměje, všechno jde hned tak nějak líp a ten úsměv přitáhne pohled.
To seznamování asi nevyřešíme, na každýho platí jinej metr, ale jinak je pravda, že s tím fotbalem nebo hokejem si se trefil, ráda o tom debatuju..s kýmkoli..No třeba to někdy použiju…

Reakce na komentář: afi #68Načítám náhled komentáře...

68
afi 30. 07. 2006 11:54

Reakce na trudi #67Načítám náhled komentáře...: no zkusim nakej prorozenej usmev vykouzlit :-)vim, ze by to urcite za fungovalo, protoze kdyz se na me usmeje pekna holka, tak se celej svet najednou zmeni(k lepsimu, samozrejme :-)

Reakce na komentář: trudi #69Načítám náhled komentáře...

69
trudi 02. 08. 2006 22:54

Reakce na afi #68Načítám náhled komentáře...: Jen by mě zajímalo, jaká holka, dívka, žena je pro vás vlastně pěkná…??? Jasně, každý máme jiný vkus, nedá se to shrnout v jednom, ale i tak…Co pro chlapi je vlastně štíhlá atd.???

Reakce na komentář: afi #70Načítám náhled komentáře...

70
afi 03. 08. 2006 11:53

Reakce na trudi #69Načítám náhled komentáře...: no pekna je takovej univerzalni vyraz. nemusi vypadat jako modelka, musi me proste zaujmout. musi mi byt sympaticka, mit jiskru, zabavna, klidne ukecana, umet se smat, proste musi byt uzasna :-)hlavne si me musi vsimat vic, nez ostatnich kluku, to je ten spravny impulz k cinu :-).stihla holka je ta bez speku, hlavne ty velky na brichu docela odpuzujou. tim ale nemyslim, ze musi mit bricho plochy, jak kdyby 10 hodin denne cvicila aerobik.

Reakce na komentář: afi a trudy #71Načítám náhled komentáře...

71
afi a trudy 03. 08. 2006 20:38

Reakce na afi #70Načítám náhled komentáře...:
Podle me kluci "leti" na stihlejsi. Pak me vzdycky rozesmeji ti, co tvrdi, ze na kilech nezalezi. Kdyz mam 60/173 tak me bali skoro kazdej… kdyz 70kg, tak nikdo :-(. Hubenejsi jsou statisticky v kurzu.
Kdyz prijdu na fotbal, je to super misto k seznameni. Ale je to je jak chlap v salonu krasy, balici zensky. Jde to, ale musi na to byt nalada a odvaha.
Aby se kluk za holkou otocil? Nechtela bych, aby se kluci chovali extremne, ale zase ceska nevsimavost je az zarazejici. Celkem me to mrzi, ze jsou ti kluci takovi. Nedivaji se, vubec se hezky neoblikaji, nevoni a nejevi moc zajem. Jako kdyby jim ty holky nestaly za to. A kdyz vam k tomu takovy "blbecek", co se snad ani nemeje a sport zažil jenom v televizi rekne, že nejste nic moc. Aniz by vas zajimal jeho nazor..
Zato poklonu si pamatuju dodnes naprosto zive, slecno, vy jste strasne krasna. A bylo to v autobuse pred 8 lety…tak takových, kdyby bylo vic…
A trudy, 22 ?? ty ses
zblaznila.. proc by sis nikoho nenasla, dyt ve 22 zivot a vztahy teprva zacinaji.. mas uzasny naskok, uz sis odzkousela dlouhotrvajici vztah… tak preju at se se brzy seznamis, leto je na to nejlepsi :-) a s tim usmevem bych to taky nehretila, krasny usmev vychazí zevnitr, nenjde o zrcadlo. Ja se taky neumim usmat do foťaku, ale na lidi se usmívám prej krasne. Jde o to, co vyzařuješ.. Podle mě.

Reakce na komentář: afi #72Načítám náhled komentáře..., trudi #73Načítám náhled komentáře...

72
afi 03. 08. 2006 23:12

Reakce na afi a trudy #71Načítám náhled komentáře...: no me tyhle cisla moc nerikaj, ja proste vahu neodhadnu.pokud se chces drzet na tech 60kg, tak si precti ten posledni clanek, hlavne cast pece o telo. jsou tam hodne pravdivy rady, co se hubnuti tyce. proste se musi jist porad, ale v malym mnozstvi(a ne nic tucnyho).
dalsi vec: ze si kluci holek nevsimaj se mi moc nezda, jen to nekteri neumeji dat najevo, a uhybaji pohledem(tohle ale delaji vetsinou i holky).ja se za holkou otocim, vsimam si holek a snazim se neuhybat pohledem. nekomu se zda, ze sem namyslenej, ale tak to neni, jen se proste rozhlizim a tvarim se sebevedome;). co se tyka obleceni, netusim, co se kterej holce libi, ja se oblikam na styl skate, a vetsina holek to bere(jeste nejsem tak starej, abych chodil v kravate :-).horsi to bude s tou vuni… ne ze bych smrdel, ale pouziti deodorantu je u me vyjimecna zalezitost. proste nejsem na to navyklej, navic rano vzdycky specham a i kdyz si vzpomenu tak nestiham :-(ale zas sem nekurak a zuby si cistim poradne a pravidelne, takze z pusy mi prakticky netahne, da se pouzit i zvykacka, nebo lepe tictac a je vyhrano :-)

Reakce na komentář: trudi #73Načítám náhled komentáře..., afi a trudy #87Načítám náhled komentáře...

73
trudi 04. 08. 2006 11:08

Reakce na afi a trudy #71Načítám náhled komentáře...: Jojo já souhlasím s tím, že vše vychází zevnitř…Jenže tady každý řeší úsměv na ulici, v autobuse, první zaujmutí na diskotéce…Proto jsem se ptala, jak musí holka vypadat na toto první zaujmutí. Pro mě je důležitá podstata, jakej kdo je, charisma, ale to se všechno zjistí až po nějakém tom rozhovoru a tak, jenže je důležitý k němu dostat šanci.
Reakce na afi #72Načítám náhled komentáře...: Tak to rozhlížení nauč co nejvíc chlapů okolo, pač někdy je to opravdu do nebe volající nevšímavost. A z mýho pohledu je vůně důležitá, když chlap tak nějak nevoní, tak mi to u něj chybí. Nemusí to být Boss, to fakt ne, ale stačí aspoň malinko něčeho. Ale samozřejmě každá holka je jiná a všechno mezi nama je vlastně jen o chemii. Ale skate je dobrý;)

Reakce na komentář: afi #74Načítám náhled komentáře...

74
afi 04. 08. 2006 13:33

Reakce na trudi #73Načítám náhled komentáře...: to je zajimavy jak si holky vsimaj vuni :-)spousta holek stravi spoustu casu vyberem te spravne vune, a ja si toho pak stejne ani nevsimnu. byt tou holkou, tak sem docela nastvanej :-D.teda obcas si ty vune vsimnu, ale to musi byt citit uz 20 metru pred holkou, a vetsinou me spolehlive odradi. myslim, ze v tomhle pripade mene znamena vice. hlavne nesmrdet. asi si koupim neco jako je ten axe(kdyz je na nej vsude reklama ze), nebo nejakou beznou, sportovnejsi vuni(puma, adidas a nike snad nezklamnou) a budu se to snazit obcas i pouzit.
a ted k rozhlizeni chlapu: pokud si chlap holek nevsima a cumi do zeme, bude asi nejlepsi do nej vrazit, pak se mu treba omluvit a je to. nejjednodussi zpusob :-)jinak je zajimavy, ze skate se fakt libi vetsine holek, bych cekal jak vsechny poletej na nagelovany diskace a ono ne :-)mam z toho fakt radost

Reakce na komentář: Petra #75Načítám náhled komentáře..., trudi #76Načítám náhled komentáře...

75
Petra 04. 08. 2006 14:51

Reakce na afi #74Načítám náhled komentáře...: Afi,hlavně to s tou vůní nepřeháněj..muj bejvalej byl totiž jednou smradlavou vonavkou navoněnej tak,že když jsem tu samou vůni ucejtila na jednom klukovi v autobuse tak se mi začalo dělat trochu blbě..myslim že by bylo nejlepší aby tu vůni vybrala holka,třeba náká kamarádka a proč bys čekal že holky poletěj na nagelovaný diskáče?kluk když je na skatu,tak něco umí,může se předvést a na holku to udělá dojem,navíc tě za to může holka obdivovat a chválit

Reakce na komentář: afi #77Načítám náhled komentáře...

76
trudi 04. 08. 2006 20:24

Reakce na afi #74Načítám náhled komentáře...: S tou vůní je prima nápad optat se nějaké kámošky či v rodině…A myslím, že té vůně u holky si všimneš, jen ti není žádným způsobem nepříjemná, tak ji neregistruješ úplně naplno. Kdyby tam nebyla, tak by ti to jistě vadilo;) Stejně jako když je jí moc a to platí i u chlapů, bohužel v tramvaji nebo jinde zjišťuju,že i takoví se množí. Co se týče stylu, směju se při představě, kolik času musí týpek strávit u zrcadla, než si upraví svůj účes :-) Ale je to každýho věc a oni většinou k sobě hledají nějakou barbinu…

Reakce na komentář: afi #77Načítám náhled komentáře...

77
afi 04. 08. 2006 23:26

Reakce na Petra #75Načítám náhled komentáře...: no kdybys me na tom skejtu videla, tak bys moc co chvlait nemela, natoz obdivovat, ver mi ze ne :-D
Reakce na trudi #76Načítám náhled komentáře...: ja u zrcadla travim more casu, nacpat si do oci ty kontaktni cocky je nekdy fakt utrpeni :-D jinak se prakticky necesu, nebo aspon ne hrebenem, preferuji rozcuchany design;)no obcas to trochu hodim na stranu, abych vypadal vic epicky :-D

Reakce na komentář: Petra #78Načítám náhled komentáře...

78
Petra 05. 08. 2006 14:34

Reakce na afi #77Načítám náhled komentáře...: no tak to se neboj,já si vždycky najdu nákej důvod proč kluka chválit,

Reakce na komentář: afi #79Načítám náhled komentáře...

79
afi 06. 08. 2006 10:30

Reakce na Petra #78Načítám náhled komentáře...: to ses dobra, chtelo by to takovejch holek vic;-)


80
Martin 07. 08. 2006 01:19

Ahoj. Vaše dobře míněné rady o usmívání se na spolucestující v mhd jsou moc zajímavé, leč nedostatečné. Asi spadám do té skupiny, co se snaží koukat a nebýt viděni, ale není to ani tak o stydlivosti. Myslím :-) Spíš mi jde o to, že já se na ní třeba usměju a ona na mně taky, ale co dál? Já fakt netuším jak v tý spoustě lidí oslovit. Nejde o strach. Kdybych věděl tu PRVNÍ větu, tak jsem v pohodě a dál už ten rozhovor rozjedu. Ale ten první krok je problém. Díky za případné rady. Martin.


81
hebron 07. 08. 2006 09:14

Reakce na afi #64Načítám náhled komentáře...: ja co potkavam na ulici holky, tak me kazdej den tak polovina hodne zaujme, ze se za ni proste musim otocit :-)ale ja sem extrem, co furt kouka kolem sebe a snazim se, aby si me i ty holky vsimli :-) Clovece, tak to sme asi stejnej typ :-D Moc nezavidim klukum, co maji pernamentni "tunelovy videni", prichazeji o spoustu sanci…

Reakce na komentář: afi #82Načítám náhled komentáře...

82
afi 07. 08. 2006 11:28

Reakce na hebron #81Načítám náhled komentáře...: jo to tunelovy videni mam obcas taky. nastesti jen nekdy, kdyz vazne strasne specham(vyjimecna situace, proto mi taky cca dvakrat v tydnu ujede vlak do skoly, ehm), nebo premyslim, kam pudu odpoledne chlastat :-D. vic veci najednou totiz nezvladam :-(ale vetsinou se fakt jen bezstarostne rozhlizim :-)

Reakce na komentář: hebron #83Načítám náhled komentáře...

83
hebron 07. 08. 2006 11:42

Reakce na afi #82Načítám náhled komentáře...: Tak tj jasny, to ma kazdej. Btw zajimava vec je, ze kdyz du nekam s mamou, tak se mi zda, ze se na me holky divaji daleko vic. Cim to ale je? :-D

Reakce na komentář: afi #84Načítám náhled komentáře...

84
afi 07. 08. 2006 13:03

tak to vazne netusim treba sou lesby a libi se jim vic tvoje mama :-Dnebo si rikaj, proc to paku musi chodit po venku se svoji mamou :-Dja tohle resit nemusim, protoze s mamou nikdy a nikam za zadnych okolnosti nejdu, a kdyz s ni nekam musim, tak jdu treba deset metru pred ni :-)Reakce na hebron #83Načítám náhled komentáře...:

Reakce na komentář: hebron #85Načítám náhled komentáře..., trudi #89Načítám náhled komentáře..., douglas #112Načítám náhled komentáře...

85
hebron 07. 08. 2006 13:08

Reakce na afi #84Načítám náhled komentáře...: hele ja to fakt nepobiram, ale nevadi mi to aspon :-D Ovsem kdyz du s fakt peknou kamoskou ven, tak je o zajem zarucen ( myslim z jejich strany )


86
Martin 08. 08. 2006 10:45

To mně taky zaujme polovina holek co za den potkám. Rozhodně nemám tunelový vidění :-) Ale co s tím? Nemáte nějakou inteligentní radu pro balení spolucestujících v mhd? No, každopádně první krok k získání balících schopností jsem udělal. Včera nějaká kočka stála v podchodu metra a snažila se získat členy do nějakého hnutí za přírodu, nebo tak něco. Členství jsem jí odmítl a zkusil jí pozvat na kafe :-) Bohužel byla zadaná, ale byla rozhodně ráda za zájem :-)


87
afi a trudy 08. 08. 2006 14:57

Reakce na afi #72Načítám náhled komentáře...:
Děkuji, afi. Myslím, že teorii zvládám, myslím, že je to spíš praxe, která pokulhává. Zbožňuju prostě dobrý jídlo :-( Tlustá rozhodně nejsem ani při těch 70, dost sportuji.. tak mám hodně rovnoměrnou postavu, i když ne zrovna twiggy. Ale zkusím se na to vrhnout.. Vůně tak třeba street, patří k těm levnějším… Já zbožňuju kluky, co voní pracím práškem. Prostě ty, co mají čistý oblečení a jsou jen strašně zlehka navonění na krku. Když je kluk čisťoučký. Jéééééé…… A skate je skvělej styl. Taky se mi to líbí, myslím, že je to sexy. Rozhodně líp než než nagelovaní frajírci. Ten deodorant bych asi používala, hlavně pokud se dá předpokládat pocení. A čistý zuby a tak.. Jo to je taky důležitý a špina za nehty taky není dobrá :-D
Trudy.. já taky potkávám samý s tunelovým pohledem… jen občas nějakej odpornej ožralej chlap hodí nějakou tu poklonu, i když teď v létě mi příjde, že je to lepší. Že se občas nějakej lichometník kolem 20 let najde.. Myslím, že ses zeptala dobře. Vždycky je v kurzu něco, co s osobností má pramálo.. a taky se mi líbila Afiho odpověď. Myslím, že upřímná se cení!!
no, a Martine, asi něco k tématu.. Možná, je tohle pětka? Ne, a kam to jede? No, na blbce.. jinak nevím, taky se mi už líbil kluk v MHD, ale na nic jsem nepřišla.. :-)

Reakce na komentář: trudi #90Načítám náhled komentáře..., afi #91Načítám náhled komentáře...

88
bus 15. 08. 2006 13:23

Reakce na Ash #3Načítám náhled komentáře...: ja ja, older woman is better, ví co chtějí.


89
trudi 20. 08. 2006 14:55

Reakce na afi #84Načítám náhled komentáře...: Chudák mamka, to je trochu drsný…Maminčiny mazánci jsou děsný, ale naprostá odtažitost taky není dobrá…To je asi věkem..

Reakce na komentář: afi #91Načítám náhled komentáře..., hebron #93Načítám náhled komentáře...

90
trudi 20. 08. 2006 14:57

Reakce na afi a trudy #87Načítám náhled komentáře...: Tak sleduju, že s odpornýma ožralýma chlapama to máme všechny podobný…No aspoň někdo tu poklonu vysekne :-)


91
afi 23. 08. 2006 20:33

Reakce na afi a trudy #87Načítám náhled komentáře...: jeste k tomui tunelovymu videni: i ja mam obcas pocit, ze kdybych se nedej boze pokusil podivat nejake holce do oci, nedej boze ji oslovit, tak by me sjela jak psa. proste totalni namyslenej pohled, a diva se tak vic holek. to se pak nedivim, ze si to dost kluku rozmysli a radsi cumej do zeme :-)
Reakce na trudi #89Načítám náhled komentáře...: prd chudak, uz si zvykla. a ma mi davat kapesny, ne ze si musim na vsechno sam vydelat… to je nespravedlivy tohleto :-D nastesti uz mi je 18, takze si muzu vsechno zaridit sam a k nicemu ji nepotrebuju, coz je super :-)


92
No body 25. 08. 2006 12:20

Reakce na Pitra #20Načítám náhled komentáře...: Asi si o sobě hodně myslíš, co? Rovnatka nemam, ale zastanu se jich, zrovna jak tamti dva, co ti odpověděli. Namyšlený lidi NESNÁŠÍM, což z toho tvýho dopisu vyplívá.


93
hebron 27. 08. 2006 17:55

Reakce na trudi #89Načítám náhled komentáře...: Mamincin mazanek :-D Tj dobrej vyraz, uz sem ho dlouho neslysel pouzit. Btw ja obcas chodim ven s matkou kvuli uradum nebo podobnym vecem, protoze je v tomhle naprosto nemozna…Kazdopadne to sou vzdycky zajimavy pohledy :-D

Reakce na komentář: trudi #94Načítám náhled komentáře...

94
trudi 05. 09. 2006 09:11

Reakce na hebron #93Načítám náhled komentáře...: Ten výraz taky není moc oblíbený, protože mluví o šílené odrůdě chlapů;) Určitě bych matky nezavrhovala, protože se říká (a platí to), jak se chováš k matce, tak se chováš k přítelkyním či potencionálně k manželkám. Já bych asi nemohla být s někým, kdo uráží nebo podobně svý nejbližší…ale je to jen muj nazor…

Reakce na komentář: afi #95Načítám náhled komentáře..., douglas #112Načítám náhled komentáře...

95
afi 05. 09. 2006 13:45

Reakce na trudi #94Načítám náhled komentáře...: no urcite neplati, ze jak se chovas k matce, tak se chovas k pritelkyni, to je blbost jako :-)

Reakce na komentář: trudi #96Načítám náhled komentáře...

96
trudi 05. 09. 2006 14:53

Reakce na afi #95Načítám náhled komentáře...: No…už jsem si toho u některých všimla…samozřejmě ne vždy a za každé situace, ale podobnosti nejde přehlédnout. Zkus to někdy jen tak prozkoumat…

Reakce na komentář: hebron #97Načítám náhled komentáře...

97
hebron 09. 09. 2006 23:42

Reakce na trudi #96Načítám náhled komentáře...: Mno ja bohuzel se taky musim pridat k nazoru afiho, spis se setkavam s naprosto odlisnym chovanim k matce a k pritelkyni/zene…


98
Archie 12. 09. 2006 17:12

Reakce na Taurus #31Načítám náhled komentáře...: Tak v tomhle s Tebou naprosto souhlasím… Ačkoliv jsem holka a na první ani druhý pohled nevypadám jako ten kluko-holčičí typ, spíš jako pravá HOLKA, mám víc kámošů než kámošek… S klukama si rozumím, chápu víc jejich styl humoru a připadá mi, že je s nima větší sranda… =)


99
Archie 12. 09. 2006 17:23

Lidi, je sice ,,jednoduchý" někoho sbalit, ale jak to má dělat chudák čloíček, kterej hledá kámoše, třeba tady na internetu? Ráda s někým pokecám…

Reakce na komentář: Ash #100Načítám náhled komentáře..., afi #101Načítám náhled komentáře...

100
Ash 12. 09. 2006 19:32

Reakce na Archie #99Načítám náhled komentáře...: Mně nevyšlo "vyražení s kámošema na inlajny", protože to nějak odpískali, tak jsem si po chvíli koukání střídavě na brusle a na okno… operativně našel pár lidí na seznamce :-) kteří měli společnou touhu si jít občas s někým zajezdit. Snadné a nenásilné. Stačila jedna odpověď na inzerát. Možná by se to dalo podobně aplikovat i na pokec?

Jakkoli někdo seznamku haní, osobně myslím, že partnery ke sportu nebo na pokec si tam najde člověk mnohem snáž, než ty adrenalinovější kategorie jako váž.vztah či flirt. GL. A.


101
afi 15. 09. 2006 13:02

Reakce na Archie #99Načítám náhled komentáře...: hledej venku, ne na internetu :-)


102
Petr 18. 10. 2006 09:08

Ahoj.
Už asi půl roku se mi líbí jedná štíhlá, drobná černovláska. Denně se potkáváme v MHD, ráno se těším až ji zase uvidím a mám chuť ji poznat blíž. Ono když se to jenom čte, nebo píše je to legrace , ale ve skutečnosti když ji uvidím cuknu, dokonce mám strach z ní samotné. Nevím si rady. Nejsem žádnej puberťák, ale nezvládám tu situaci.Někdy mám pocit, že na ni nemám. Aspoň tak na mě působí. Ale taky se stalo, že jsem vystihl jak se na mě dívá, dyž já koukám jinam. To prostě cítím. Asi se ji začnu vyhýbat, protože jak říkám nezvládám a taky je to hodně vyčerpavající. Poraďte Petr

Reakce na komentář: mifa #107Načítám náhled komentáře...

103
? 20. 10. 2006 17:59

Milej Petane:co by jinej dal za to,kdyby se na neho baba jeho snu cumela v MHD?Zkus treba vzit nejakou srajtofli,neco do ni dej a zeptej se ji,estli neni jeji.Pak se ji ptej na neco jinyho,predstav se atd.Je to blby,trapny ale zkusit to muzes.Furt lepsi nez dybys ses kvuli studu s ni prestal bavit,byla by to skoda.Nebo zkus nejakou lepsi fintu.Coz de…..


104
? 20. 10. 2006 18:00

Mimochodem,Qarku,Ashi;myslite,ze by nejakej noob moh flirtit s nejakou kockou,i pri spravnem pouziti VSECH vasit triku?


105
Petr 20. 10. 2006 18:48

Díky za odpověď. Kdybych byl s ní sám na nástupišti, tak bych do toho šel, ale pořád tam chodí nový cestující, pořád vedle ní někdo stojí, tak zas tak lehké to není.A než si to rozmyslím, tak přijede MHD. Je pravda, že ji nechávám před sebou nastoupit, jdu za ní, ale v momentě kdy se mám třeba k ní posadit, tak mě moje nohy nesou jinam. Nejsem žádnej zajíc, mám za sebou pár vážnějších vztahů v pohodě jsem dívku oslovil, ale teď jsem jako blázen. Petr


106
LukyVee 09. 11. 2006 01:06

s tímhle můžu nejvíc souhlasit, nebudu se tajit.. vedu celkem "dračí život" a první nejzákladnější věc, která je pro mě alfou a omegou a radim to všem kámošum.. úsměv.. uvědomělý, milý, pronikavé klidné oči.. prostě základ jj;)


107
mifa 10. 11. 2006 20:22

Reakce na Petr #102Načítám náhled komentáře...: Já nevím, možná to vydím jednoduše, ale mě osobně by i zaujalo kdyby do mě nějakej týpek strčil v autobuse, z kapsy vytáhl svojí peněženku a zeptal se jestli není moje :-D celkem originální;)

Reakce na komentář: leon #109Načítám náhled komentáře...

108
Jenda 10. 01. 2007 17:04

čau quarku chtěl jsem se tě zeptat na jednu věc. Nedavno na jednom seznamovacím serveru jsem napsal jedne holce že ma moc pěknou fotku a ona je taky pěkna a potom že ja taky a že ji mam něc o sobě říct tak jsem ji něco napsal potom jsme si asi 3 dny psali a potom jsem ji napsal jestli by se nechtěla sejít a ona napsala kdy a kde a že by se ráda sešla a potom my sama od sebe dala číslo a ani jsem ji o něho nepožádal myslíš že to k něčemu vede ? žy by jsme mohli spolu chodit ? píšem jsi dodnes a chystám se sní co njdřív setkat díky moc za poradu


109
leon 22. 02. 2007 08:44

Reakce na mifa #107Načítám náhled komentáře...: hmm a bude tam mit vechny doklady..mno nevim ja bych to nezkousel…ale mozna se mylim a je to dobry napad :-)


110
MooMoo 15. 07. 2007 11:37

Reakce na Navi #5Načítám náhled komentáře...: no faktem je, ze pokud holka usmev neopetuje, ma vaznej problem, se kterym ji muzete pomoci, rozveselit ji, nebo je to holka s negativnim pristupem k zivotu a vsemu, a takovou nebrat…. nebo vam usmev opetuje a takovou hledate, ne? veselou a do pohody :-) … viz QUARK jakou holku brat a jakou nebrat..


111
Tommy 01. 08. 2007 12:19

důležité ale je,aby šel úsměv od srdce.nejhorší je pokus o nějaký umělý úsměv.takový úsměv může spíše jen uškodit než pomoct.


112
douglas 25. 02. 2008 14:23

Reakce na afi #84Načítám náhled komentáře...: Reakce na trudi #94Načítám náhled komentáře...:
Trudi, tak presne tohle tvrzeni nesnasim ja, vim ze je ta diskuse uz pase, ale ja osobne se musim hodne vyrovnavat s tim, ze bohuzel vlastne skoro nesnasim svoji matku, i kdyz se ji snazim porad odpustit, ale ona se chova stale stejne bezohledne, sobecky a skoro nic k ni necitim – a to vsechno proto, ze se mi hnusi, kdyz se nekdo stydi za svy 10 lety dite ve skole na rodicaku kvuli kseftovani s nevinnyymi obrazky nahotinek (vec stara temer 30 let), u jeho prvni lasky (dneska uz by to bylo asi natvrdo :-) ve 14ti ji predevsim vadi, ze ma nejakou tu 4ku apod. Jo, bohuzel, ale nesnasim svoji matku a prave proto jsem tak idiotsky milej na kazdou hezkou holku, az si kazdy rika neco o tech uchylech a zbytecne hodnejch typcich a pres to ze je mi uz skoro 40, tak furt obcas probulim nejaky ten dojak v telce, staci jen aby tam byly nejake deti – vlastne mi tak na stridacku prijde, ze hoklkam jde fakt hlavne o sex, o lzi a o prachy, a najit fakt nejakou se kterou by se dalo zit a navic mit deti, je fakt unikum, taky je fakt, ze jsem se diky naprostymu tabuizovani byt jen nahyho lidskyho(!) tela celej dosavadni zivot pekne stydel za cokoliv co souvisi se sexem, takze mi prosim nepodsouvejte nejake reci o o tom, kdo jak se chova k matce, ze se bude chovat tak i ke sve divce a sve zene :-), dik … tohle totiz moje matka tvrdila taky, grrr …a budte si jisty, ze si to clovek pamatuje a bohuzel si to nekdy rika i sam a pak se nad tim akorat tak rozbuli, protoze to neni pravda. no nic, mej hezkej den :-)


113
afi 25. 02. 2008 21:01

nedavno sem objevil super vec.. kdyz du po ulici, mam dobrou naladu a na holky se usmeju, tak me sami od sebe reknou ahoj, aniz bych ja cokoliv rekl.. cool;-)

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.