QARK.net — Nedávejte holkám, co chtějí
Nedávejte holkám, co chtějí

Nedávejte holkám, co chtějí

Jedno velmi důležité pravidlo při balení a svádění zní:


Nedávejte holkám to, co chtějí, ale to, co jim chybí!

A jak to celé funguje?


Možná jste si už všimli, ze nejlepší cesta jak sbalit holku není plnit jí všechna její přání, ale dát jí to, čeho má nedostatek. V praxi to znamená, že pokud se vám dívka svěří, že by někdy chtěla dostat třicet růží, tak je nepoletíte do obchodu koupit. S trochou nadsázky byste totiž mohli skončit tak, že by vám skočila kolem krku, poděkovala by vám a navrch by přidala: „A teď ještě protancovat večer a splní se mi životní sen.“ Vyplnit dívce její přání je jen velmi krátkodobá výhra, která velmi často vede ke zvyšování požadavků.

Když se však naučíte vnímat její potřeby a zjistit to, co jí nejvíce chybí, budete mít vyhráno. Pokud například dívka mluví o tom, že má ráda divadlo, že ten její bývalý se o to moc nezajímal a tak tam pěkně dlouho nebyla, můžete skvěle zabodovat. Jakmile totiž později mezi řečí prohodíte, že máte lístky na nějaké představení a jestli by náhodou nechtěla jít… uděláte jí radost, bude vám vděčná a stoupnete v ceně, protože máte společné zájmy. Pokud pak na ni budete navíc celou dobu milí, bude to pro ni „ten nejnádhernější večer“ na který jen tak nezapomene, kdežto v předchozím případě to byl jen pouhý „krásný okamžik“.

Když se naučíte dívky dobře poslouchat a vycítíte, co jim chybí, sklidíte opravdové úspěchy. Jen jim, proboha, neplňte všecko, co jim na očích vidíte. Nikdy se nesmíte snažit bezhlavě ženám ve všem vyhovět, abyste se zalíbili. S hodným blbcem žádná nevydrží. Realizace všech rozmarů totiž budí jen chvilkovou radost. Napravení nedostatků však zaplní obrovskou mezeru v potřebách dívky a vy se tak stanete součástí jejího života.

Qark | 24. 03. 2006 21:29 | Komentáře: 98 | ::O ženských


Jak na ženy, jak s nimi a jak bez nich.


Líbil se vám tento článek? Pomohl vám a nebo vás alespoň pobavil?

Potom si jej můžete s dalšími 49 články, rozdělených do kategorií Příprava na balení, Balení, Rande, Vztah a Rozchod, zakoupit knižně pod názvem Ulovte si ji aneb Jak na lásku například v knihkupectví Eruditus a udělat tak radost nejen sobě, ale i autorovi.





Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


1
ombre 24. 03. 2006 21:36

prvni :-) jinak zase velmi vystizne, co dodat :-)


2
Nora 24. 03. 2006 21:52

JO, JO, JO!!!


3
sinner 24. 03. 2006 22:14

Na tom neco bude…jenze jak odlisit tu hranici? Jak poznat, co jeste ano…a co uz ne??? Bohuzel, tohle ja proste nedovedu…bud sem neprijemnej, hnusnej a zlej a nebo hodnej blbec :-(

Reakce na komentář: Leo #54Načítám náhled komentáře..., chleba #77Načítám náhled komentáře...

4
Hledac 24. 03. 2006 22:20

Jo realizace to je prace s nejistym vysledkem. Hold zkusenosti ze souziti se ziskavaji souzitm… Tak se podelte o konkrtetni zkusenosti. Osobne princeznam vymysli nehodlam plnit na to tu nejsem.


5
Da Vinci 24. 03. 2006 22:26

Bych to řekl spíš nějak takhle:
Nedávejte holkám to, co říkají že chtějí, ale to, co opravdu chtějí (a to jim většinou taky chybí :-) )!

Reakce na komentář: sinner #7Načítám náhled komentáře..., Cadet #45Načítám náhled komentáře...

6
chleba 24. 03. 2006 22:32

Nejtěžší je "vycítit", co holce chybí. V tom tápu. Jako skoro všichni.

Reakce na komentář: Jossh #55Načítám náhled komentáře...

7
sinner 24. 03. 2006 22:35

Reakce na Da Vinci #5Načítám náhled komentáře...:
Tak takle obecnou radu bych svedl taky…jenze ji zkus trosku vice obsahove "naplnit"

Reakce na komentář: Da Vinci #8Načítám náhled komentáře..., chleba #77Načítám náhled komentáře...

8
Da Vinci 24. 03. 2006 23:17

Reakce na sinner #7Načítám náhled komentáře...: Mi to přišlo že ten původní slogan moc nepasuje k tomu co článěk říká :-) No nevím jestli se mi to moc povedlo :-)

Jinak by mě zajímalo co si myslíte o této modelové situaci:
Jdete s dívkou do kina. Ona chce jít na nějaký romantický film a vy na nějakou akci. Je lepší prosadit svůj názor nebo jít na ten na který chce jít ona?

Reakce na komentář: sinner #9Načítám náhled komentáře..., sinner #10Načítám náhled komentáře..., Ash #11Načítám náhled komentáře...

9
sinner 24. 03. 2006 23:20

Reakce na Da Vinci #8Načítám náhled komentáře...:
Konkretizuj, zda se toto resi az pri ceste do kina, nebo uz pri planovani toho, ze se do kina pujde :-)

Reakce na komentář: chleba #77Načítám náhled komentáře...

10
sinner 24. 03. 2006 23:36

Reakce na Da Vinci #8Načítám náhled komentáře...:
No tak podle mne (kdyz pominu, ze i ja osobne bych sel radsi na nejakej romantickej film, nez na akcni), pokud se tohle resi predem, tak bud domluvit nakej kompromis a nebo "stridani" ve smyslu ze "dneska deme na Notting Hill…ale pristi tejden uz toho Terminatora fakt chci videt" :-) No a pokud se to resi az cestou do kina, coz mne pride divny, protoze ja dyz uz teda du do kina, tak vim presne na co…ale to pak zalezi na spouste okolnosti a momentalnim stavu a situaci :-)

Reakce na komentář: chleba #77Načítám náhled komentáře...

11
Ash 24. 03. 2006 23:37

Reakce na Da Vinci #8Načítám náhled komentáře...: Šel bych na romantickej film, po deseti minutách bych jí začal šeptat, jak mě ty romantický filmy berou a domáhal se všelijakých vedlejších aktivit, v nichž by hlavní roli hrála ona, abych to tam aspoň nějak vydržel :-) Pokud by to bylo naposledy, co semnou šla na romantický film, tak žádná škoda. Prostě bych z toho vytřískal maximum.

Na akci bych s ní ale nešel, protože na akci bych zašel jindy s kamarádem. Rozhodně bych na ni nechodil s holkou, kterou by to nebavilo. Připomělo by mi to holky, když mi vypráví, jak "rády" chodily s ex-přítelem na fotbal :-D Zábava to poslouchat, fakt :-D

Reakce na komentář: sinner #12Načítám náhled komentáře..., Navi #13Načítám náhled komentáře..., Martan #16Načítám náhled komentáře...

12
sinner 24. 03. 2006 23:42

Reakce na Ash #11Načítám náhled komentáře...:
Jo tak von nemyslel AKCNI FILM…no ja sem fakt jelito :-)

Reakce na komentář: Ash #19Načítám náhled komentáře..., chleba #77Načítám náhled komentáře...

13
Navi 25. 03. 2006 00:23

Reakce na Ash #11Načítám náhled komentáře...: ne nutne – ona proste bude sledovat idola, jak je do neceho zazranej – pri "praci" :-)


14
Nora 25. 03. 2006 01:03

Někteří z nás chodí do kina ne na film, ale protože je tam tma a soukromí,o)))

Reakce na komentář: Navi #15Načítám náhled komentáře...

15
Navi 25. 03. 2006 06:39

Reakce na Nora #14Načítám náhled komentáře...: jeste ze uz bydlim ve svem, vzpominam si na ty problemy, kdyz doma byl prinejmensim sourozenec, kdyz uz ne vsichni a nebylo kde se venovat udrzbe partnerky :-)

Reakce na komentář: Nora #18Načítám náhled komentáře...

16
Martan 25. 03. 2006 08:16

Reakce na Ash #11Načítám náhled komentáře...: A ja zase nemusim na sladak od Piltchnerove. Nejlepsi bude kompromis jako rodinna komedie. Takovy Policajt ze skolky ma akci a holkam se taky bude libit (je tam Arnold a kopa decek). Napriklad mamka na sladaky vubec nekouka, radsi krimi (i krvave) a doktorske.

Reakce na komentář: sinner #17Načítám náhled komentáře..., Nora #18Načítám náhled komentáře...

17
sinner 25. 03. 2006 09:31

Reakce na Martan #16Načítám náhled komentáře...:
Ty jo…tak tydle hovadimy typu Daniele Steel, to je fakt asi to nejhorsi, na co by clovek mohl do kina jit…teda kdyz pominu odpad typu Raftaci atd.
Ale sou i dobry romanticky veci…treba prave ten Notting Hill a nebo Laska Nebeska, coz povazuju za jeden z nejlepsich filmu vubec :-) a na rande je to asi uplne ta nejlepsi volba. Proste britove tyhle filmy umej delat.

Reakce na komentář: Nora #18Načítám náhled komentáře..., Jossh #56Načítám náhled komentáře..., chleba #77Načítám náhled komentáře...

18
Nora 25. 03. 2006 10:21

Reakce na Navi #15Načítám náhled komentáře...: Mně sourozenec nevadí,o)))
Reakce na Martan #16Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #17Načítám náhled komentáře...: Jee, tak timhle byste u mě skončili,o) Americký-"romantický"-komedie jdou totálně mimo mně. A neznám žádnou slečnu, co ujíždí na Danielle Steel. Tak jí pozvětě na něco osvěčeně normálního, třeba na Zkrocenou horu (to jsem neviděla, ale všichni jsou z toho paf,o) Pokud to teda jako muži vydejcháte, mně gayové neevaděěj!,o)

Reakce na komentář: sinner #20Načítám náhled komentáře..., sinner #21Načítám náhled komentáře..., Ash #23Načítám náhled komentáře...

19
Ash 25. 03. 2006 10:25

Reakce na sinner #12Načítám náhled komentáře...: Třeba myslel akční film. Ti připadá divný jít na akční film s kamarádem? Mně zas připadá divný jít na akční film s holkou, která jim třeba nerozumí, a bude je rozebírat a klást člověku podivné holčičí otázky :-D

Nebo pokud to tak není a holka snáší akce dobře, a kluk zase romantický filmy, tak si můžou třeba střihnout a příště jít na to druhé, to už je úplně jedno… Kvůli takovýmhle drobnostem se páry handrkují dnes a denně, nemyslím že je nějak podstatné, jak to nakonec dopadne… když dlouhodobě statisticky vyjde na těch 50:50, a ne třeba 100:0 nebo 0:100. Hlavně že se je ještě pořád o čem dohadovat :-D

Reakce na komentář: sinner #22Načítám náhled komentáře...

20
sinner 25. 03. 2006 10:35

Reakce na Nora #18Načítám náhled komentáře...:
No ja takovy "slecny" znam…a bejva jim tak od 50 let vejs :-) Jenze takovy uz do kina nechodej,koukaj na Primu :-)

No a ke ZKROCENE HORE…nevim, co sou z toho vsichni tak odvareny…ikdyz se oprostim od moji urcite homofobie, tak na to filmu nespatruji nic tak uzasneho. Kdyz to vezmu ad absurdum srovnani, tak do dostalo 3 oscary, stejne treba jako CRASH, coz je podle mne daleko lepsi film. Ale takovej OBCHODNIK SE SMRTI…vazne majstrstyk…to je mozna film roku :-)

Reakce na komentář: chleba #77Načítám náhled komentáře...

21
sinner 25. 03. 2006 10:36

Reakce na Nora #18Načítám náhled komentáře...:
A jeste jedna vec…kdyz muze nekdo ujizdet na hovadinach typu RODINNA POUTA, ORDINACE atd., tak proc ne na ubulenejch limonadach od Steelovy :-)?

Reakce na komentář: chleba #77Načítám náhled komentáře...

22
sinner 25. 03. 2006 10:43

Reakce na Ash #19Načítám náhled komentáře...:

No mne hlavne pripada divny jit vubec do kina na akcni film :-) Stejne je to furt na jedno brdo a kdyz se nahodou nejakej slusnej objevi, tak mi pride zbytecny davat takovy strasny prachy za kino, kdyz sou jiny zpusoby, jak ho zkouknout :-)
S tou kamaradkou si mi pripomnel, jaxme kdysi sli par lidi na LOTR2 a vzali sebou kamaradku, ktera nikdy o Panovi Prstenu neslysela :-) To byl hukot…presne jak rikas…pulku filmu ty "holcici dotazy" a este tejden potom taky :-)

Jojo, to ja sem psal…proste reciprocita…jednou tohle, podruhy tamto…to je korektni nabidka, ne?

Reakce na komentář: chleba #77Načítám náhled komentáře...

23
Ash 25. 03. 2006 10:45

Reakce na Nora #18Načítám náhled komentáře...: Ono je dost těžké něco vybrat.. Zvlášť když se člověk imperativně rozhodne "o víkendu půjdu do kina", tak může mít dost problém. Někdy před rokem a půl jsem to takhle udělal, a pak jsem hodinu prolézal programy kin a našel se jediný, co mohl za něco stát. Byla to Dívka s perlou, dějově prázdný leč obrazově a estetický jednoduše "krásný" film. Kupodivu mi to ke štěstí docela stačilo. Stejně jako ta slečna, kterou jsem tam doprovodil – dějově s ní sice nic nebylo, ale estetický zážitek to tedy byl :-) Člověk nemůže chtít všechno. (A od amerických filmů nesmí chtít vůbec nic :-D )


24
Nora 25. 03. 2006 11:15

Můj názor je, že když jdu na film s někym blízkym, tak je jedno, na CO půjdem, hlavně, že tam budem spolu. Film neni podstatnej, ten můžu zkouknout třeba doma, ale ta blízkost člověka se sama doma zkouknout nedá. (poeta,o)

Reakce na komentář: sinner #25Načítám náhled komentáře...

25
sinner 25. 03. 2006 11:35

Reakce na Nora #24Načítám náhled komentáře...:
Tak ale proc potom vubec chodit do kina :-)?

Reakce na komentář: chleba #77Načítám náhled komentáře...

26
clips&pins 25. 03. 2006 12:59


Nedávejte holkám to, co chtějí, ale to, co jim chybí!


Ja teda nechapu, jak ma ten kluk poznat, co mi chybi, kdyz nedam najevo, ze to chci???? Z ceho to ma poznat?

Reakce na komentář: sinner #27Načítám náhled komentáře..., Cadet #28Načítám náhled komentáře...

27
sinner 25. 03. 2006 13:47

Reakce na clips&pins #26Načítám náhled komentáře...:
No taxe projev a dej to najevo, ne? Kdyz to chces!
Jo, takovy holky mam nejradsi…neco chce (neco ji chybi), ale nijak to neda najevo…a pak je za to na chlapa nasrana, ze to nepoznal a hrozne ji tim ublizil! To mne dokazde dycky rozpalit do bela, tohle!!! Sakra zensky, uvedomte si, ze kluci nejsou vedmy a misto delani scen typu "si to nepoznal, to je videt, ze mne nemas vubec rad" radsi neco naznacte, nebo trosku klukovi pomozte!

Reakce na komentář: clips&pins #31Načítám náhled komentáře..., DogG-rmanN #36Načítám náhled komentáře..., Jossh #57Načítám náhled komentáře..., chleba #77Načítám náhled komentáře...

28
Cadet 25. 03. 2006 14:09

Reakce na clips&pins #26Načítám náhled komentáře...: Se chci pripojit k sinnerovi.

Trochu mi to pripomina takovy to:

Ona – je nastavana
On – co se stalo?
Ona – nic nic.
On – a proc jsi nastvana?
Ona – ja nejsem nastavana.
On – udelal jsem neco spatne?
Ona – ne, ne neudelal.
On – neudelal jsem neco?
Ona – ale ne.
On – …

Zaver je samozrejme takovy, ze on neco udelal spatne. Ale ona nic nerekne a chova se divne a nastvane a clovek hlavne nevi proc.

Btw. Myslim si, ze spousta veci se da vytusit… ale nektere treba taky vubec :-).

Reakce na komentář: Qark #30Načítám náhled komentáře..., clips&pins #31Načítám náhled komentáře...

29
sr 25. 03. 2006 14:36

Uz tu raz bola vyzva na clanok typu "Nie sme telepati". A tato tema s tym suvisi.
Mne sa stala taka vec, ze moja byvala mi sama povedala, ze nema rada kvety. Aj ked som bol u nich doma, tak vsetky kvety boli umele. A po rozchode som pocul, ako sa niekomu chvalila, aku peknu slnecnicu dostala. Vyzna sa v tom niekto?

Reakce na komentář: Cadet #32Načítám náhled komentáře..., sinner #35Načítám náhled komentáře...


31
clips&pins 25. 03. 2006 14:48

Reakce na sinner #27Načítám náhled komentáře...: Reakce na Cadet #28Načítám náhled komentáře...:

To jste me spatne pochopili. Ja reagovala na Qarkuv clanek, kde rika, ze kluci nemaj davat holkam, co chteji, ale co jim chybi. A prave jako vy si myslim, ze holka musi rict, co chce, protoze kdyz to nepovi, tak to ten kluk nepozna. Myslim si, ze kluci nejsou tak emotivni, aby to dokazali "vycitit".

Reakce na komentář: Cadet #32Načítám náhled komentáře..., sinner #34Načítám náhled komentáře...

32
Cadet 25. 03. 2006 15:08

Reakce na Qark #30Načítám náhled komentáře...: Tak přesně tohle jsem měl na mysli :-).

Reakce na sr #29Načítám náhled komentáře...: To co jsi napsal je typickej příklad toho, že prostě ta holka neví, co chce. Prostě (nechci tím nikoho urazit) mi přijde, že si hraje na zajímavou tím, že nemá ráda kytky. Přičemž ve skrytu duše jí strašně mrzí to, že ostatní holky dostávají kytky a ona ne.
Myslim, že je to pokrouceností společností. Že většina z nás už nedokáže být sami sebou.
Podle mě to je úplně jasný příklad toho, co chtěl Qark článkem říct.

Reakce na clips&pins #31Načítám náhled komentáře...: Myslim, že v tomhle je důležité, jak moc jsou ti dva duševně blízsko. Po tom se dá lecos vycítit. Ale jak říká jeden kamarád : "žensky myšlení to nikdy nepochopíš … ". A s tou emotivnosti, myslim, že by ses divila, jak emotivní jsou a jsou to taky citlivé duše, řekl bych víc než holky :-) .

Reakce na komentář: sinner #35Načítám náhled komentáře...

33
sinner 25. 03. 2006 15:52

Reakce na Qark #30Načítám náhled komentáře...:
Jojo, to je presne vono!
A mam pocit, ze to maj zensky po svejch matkach…uplne to totiz pozoruju doma, jak todle dela mati…a jak to po ni prebira sestra…navic ona ma jeste po otci tu skvelou vlastnost (ted ja taky,ale myslim,ze sem se ji uz dokazal temer zbavit-vyjma komunikaci se sestrou, na kterou nic jinyho nazabira), ze absolutne neuznava jakoukoliv vlastni chybu…a misto toho automaticky prejde do protiutoku. A to je u vseho…dam priklad, sice hloupej, ale aspon neco – vcera sem si koupil dort (vetrnik, kterej fakt miluju), ze si ho vezmu vecer po treninku…no a pridu a v lednici nic…taxe ji jako ptam, jestli vo necem nevi a vona mi s klidem rekla, ze si ho vzala, ze kdyz mam rovnatka, tak, ze by mi asi stejne nesel kousat…a neopomnela dodat, kolikrat ja sem ji sezral daleko vic veci. No co vy na to?

Reakce na komentář: chleba #77Načítám náhled komentáře...

34
sinner 25. 03. 2006 16:07

Reakce na clips&pins #31Načítám náhled komentáře...:
No nekterej kluk to pozna…ale rozhodne ne v zacatku vztahu, kdyz tu holku skoro vubec nezna.

Reakce na komentář: chleba #77Načítám náhled komentáře...

35
sinner 25. 03. 2006 16:13

Reakce na sr #29Načítám náhled komentáře...:
No tak tam je taky moznost, ze pred tebou proste jen delala pózu :-)
Reakce na Cadet #32Načítám náhled komentáře...:
Jojo…tim to taky bude…lidi nejsou schopni mit vlastni nazor a prosadit ho verejne…a to je dost smutny. Neznam totiz babu, ktera by nemela rada kytky…sice kazda jiny a nekera min, nekera vic…ale rada je ma…

Reakce na komentář: sr #38Načítám náhled komentáře..., chleba #77Načítám náhled komentáře...

36
DogG-rmanN 25. 03. 2006 17:20

Reakce na sinner #27Načítám náhled komentáře...: thle přesně vystihuje jedno z "mužských pravidel" :-)
"Když něco chcete tak to řekněte, malé náznaky nepomáhají, střední náznaky nepomáhají a velké náznaky taky nepomáhají, prostě to řekněte!"

Reakce na komentář: sinner #37Načítám náhled komentáře...

37
sinner 25. 03. 2006 17:39

Reakce na DogG-rmanN #36Načítám náhled komentáře...:
Ale houby…o sobe si myslim, ze sem pomerne vnimavej clovek. Jenze to umim hlavne u lidi, ktere uz znam, vim jaci jsou, co od nich cekat a jaxe projevuji. U takovych staci jen drobny naznak. Ale u holky, kterou znam chvilku a este malo to proste tak snadny neni!

A kdyz tedka pominu to, co jsem pred chvili napsal – je takovej problem neco rict? Osobne mi to pride logictejsi nez si na neco hrat a paxe cejtit ublizene, ze ten druhej to nevycitil (a to plati oboustrane).

Reakce na komentář: chleba #77Načítám náhled komentáře...

38
sr 25. 03. 2006 19:50

Reakce na sinner #35Načítám náhled komentáře...: Tak takuto pozu som nepotreboval :-)

U nas mame take porekadlo: Nememu dietatu ani vlastna mama nerozumie.

Ono je to velky problem. Pretoze aj ked povie a mysli si nieco ine. A aj to co si mysli v skutocnosti nie je to co potrebuje. Tu nam uz nepomozu ani telepaticke schopnosti, ale sklenene gule na vestenie.

Ja to uz berem tak, ze je zbytocne rozmyslat, co chce a co nechce. Treba robit to, co uznate za vhodne, ako to citite vy. A netreba sa snazit byt dokonaly. Lebo aj dokonalost je chyba.

Reakce na komentář: reeloo #39Načítám náhled komentáře..., Mikey #40Načítám náhled komentáře...

39
reeloo 25. 03. 2006 22:19

Reakce na sr #38Načítám náhled komentáře...:
"Aj dokonalost je chyba."
To je moudrost sama! :-)


40
Mikey 25. 03. 2006 23:38

Reakce na sr #38Načítám náhled komentáře...: "Lebo aj dokonalost je chyba." A proc prosimte?

Reakce na komentář: hledac #41Načítám náhled komentáře..., sr #64Načítám náhled komentáře...

41
hledac 26. 03. 2006 01:00

Reakce na Mikey #40Načítám náhled komentáře...: jednoduse je to odchylka od normy – hold logika

K clanku myslim, ze je to spravne reseni delat to co uznas za vhodne .. o tom to preci je ty ses v tom vstahu ne nejaka norma.


42
Klea 26. 03. 2006 03:49

projevuji zde pouze svůj souhlas s článkem.
"vola" který bude skákat jak se mi zrovna zlíbí, bych asi brzo musela zabít (no, lépe se rozejít, aby mě nezavřeli za vraždu toho milého, obětavého…), ale kluk, který dokáže uzavřít trhliny tím, že poskytne to, co opravdu potřebuji, tak toho budu milovat asi do skonání vesmíru ;-)

Reakce na komentář: sinner #43Načítám náhled komentáře...

43
sinner 26. 03. 2006 08:35

Reakce na Klea #42Načítám náhled komentáře...:
No jo…dalsi takova :-)
A muzes teda nejak "jasne" urcit hranici mezi tim, kdy ti (a vubec zenskejm) chlap jeste "uzavira trhliny a poskytuje to potrebne" a tim, kdy uz je to "vul, kterej bude skakat, jaxe ti libi"…?

Reakce na komentář: Klea #51Načítám náhled komentáře..., Qark #52Načítám náhled komentáře..., chleba #77Načítám náhled komentáře...

44
Cadet 26. 03. 2006 11:24

Možná by výstižnější pravidlo bylo:

Nedávejte holkám to, co říkají, že chtějí, ale to, co opravdu chtějí!

Ženský, ale vidět do hlavy je strašně těžký … neznám nikoho, kdo to dokáže.

Reakce na komentář: sinner #46Načítám náhled komentáře...

45
Cadet 26. 03. 2006 11:26

Reakce na Da Vinci #5Načítám náhled komentáře...: Jak tak koukám, tak jsme se dostali ke stejnýmu závěru, nějak jsem přehlédl tvůj komentář …

… pardon za opakování.


46
sinner 26. 03. 2006 12:15

Reakce na Cadet #44Načítám náhled komentáře...:
A nejhorsi na tom je, ze casto to nevi ani ta zenska, ktere ta hlava patri :-(

Reakce na komentář: Cadet #47Načítám náhled komentáře..., sr #60Načítám náhled komentáře..., ja #67Načítám náhled komentáře..., chleba #77Načítám náhled komentáře...

47
Cadet 26. 03. 2006 12:36

Reakce na sinner #46Načítám náhled komentáře...: Ono to jejich myšlení bude asi směsice náhodných procesů, postrádající jakoukoliv logiku. Ale zas je to zajímavější, že nikdy nemůžeš vědět na čem jsi. :-) Myslim, že je potřeba udělat z jakékoliv nevýhody výhodu.

Reakce na komentář: sinner #48Načítám náhled komentáře...

48
sinner 26. 03. 2006 12:53

Reakce na Cadet #47Načítám náhled komentáře...:
No to ja zase v urcitych vecech rad vim, na cem jsem :-)

Reakce na komentář: Cadet #53Načítám náhled komentáře..., chleba #77Načítám náhled komentáře...

49
Mawe47 26. 03. 2006 13:38

no prave, proc byt na chlapa nastvana ze mi nedal k narozenimam kytku ale knizku, kdyz sem mu nerekla ze bych chtela radsi kytku, ale na dotaz co chces reknu ze mi je to jedno a ten chlap akorat chudak je smutny ze holka nema radost a holka si mysli ze ji nema tak rad kdyz ji nedal co chtela…

proste ono je to dost i o vzajemne komunikaci, pokud spolu dva komunikuji, tak nebudou mit problemy a pokud nekomunikuji tak to vzdycky skonci hadkama a podobnyma situacema "ty me nemas rad"

Reakce na komentář: sinner #50Načítám náhled komentáře...

50
sinner 26. 03. 2006 13:39

Reakce na Mawe47 #49Načítám náhled komentáře...:
Jezisi…kez by takle uvazovaly vsecky zensky :-)
Spis Te, Mawe, nakazili timhle pragmatismem chlapi kolem Tebe, ne :-)?

Reakce na komentář: Mawe47 #59Načítám náhled komentáře..., chleba #77Načítám náhled komentáře...

51
Klea 26. 03. 2006 14:00

Reakce na sinner #43Načítám náhled komentáře...: myslím, že to není ani tolik o materiálním dokazování lásky, jako spíš o podpoře a tak.
Navíc pokud spolu dva jsou, tak vědí, co druhý má rád a tak mu tím tu a tam můžou udělat radost, ale tokové to, že bych si třeba o půlnoci vzpomněla, že mám chuť na čokoládu a dotyčný by mi ji letěl koupit (jednou to může být milé, ale ve chvíli kdy je to pravidlem) tak to je přesně to, kam to zajít nemá….


52
Qark url 26. 03. 2006 14:05

Reakce na sinner #43Načítám náhled komentáře...: Pokusím se napsat takové menší pravidlo pro všechny, kteří u ženy hledají tu hranici mezi chcichybí mi:

Vždy si položte otázku, jestli jí to co chce, chybí a jestli strádá tím, že to nemá. Chybí snad ženě 30 růží, nová kabelka, novej mobil…? Copak tím nějak vyplníte mezeru v jejím životě? Ne. Opatřit jí to můžete, ale zabodujete jen velmi krátce.

Ženám často chybí city, pocit, že za něco stojí, že je má někdo rád, doteky, láska, něha… atd. Na to se zaměřte. Vezměte ji například na večeři (nebo kamkoliv jinam), věnujte se jí celý večer, ukažte, že vám na ní záleží a dáte jí to, co jí chybí. A uděláte jí pochopitelně mnohem větší a trvalejší radost.

Reakce na komentář: sr #60Načítám náhled komentáře..., Klea #66Načítám náhled komentáře...

53
Cadet 26. 03. 2006 16:16

Reakce na sinner #48Načítám náhled komentáře...: Já jsem to myslel tak, ze je někdy dobré použít jejich vlastní zbraň. Tzn. že ona nebude vědět na čem je.
Tím nemyslím v dlouho trvajícím vztahu. Ale v tamkovém tom oťukáváním. Dokázat jí něčím překvapit a vyvést z míry (i když to by mělo platit pořád).

Reakce na komentář: sinner #62Načítám náhled komentáře...

54
Leo 26. 03. 2006 16:21

Reakce na sinner #3Načítám náhled komentáře...: to nejsi, ono je to opravdu těžký


55
Jossh 26. 03. 2006 16:51

Reakce na chleba #6Načítám náhled komentáře...: K tomu potřebuješ mít vysoký emoční kvocient,abys to vycítil a to se nedá dost dobře naučit..

Reakce na komentář: chleba #77Načítám náhled komentáře...

56
Jossh 26. 03. 2006 16:54

Reakce na sinner #17Načítám náhled komentáře...: Hříšný tanec je dobrá volba

Reakce na komentář: sinner #61Načítám náhled komentáře...

57
Jossh 26. 03. 2006 16:59

Reakce na sinner #27Načítám náhled komentáře...: Mě to připadá,že tohle trochu zavání tím jak ji lezem do zadku – když nevytuším co jsem udělal špatně a ona mi to nechce říct,nestavím se do podřadné role a neškemrám,prostě ji řeknu buď si naštvaná,já jdu za klukama a přijdu zítra – pobrečí si,postěžuje si kámošce,možná i nějakému hodnému a blbému kamarádovi,ale vrátí se ke mě a spát s ní budu zase jen já..

Reakce na komentář: Ash #58Načítám náhled komentáře..., sinner #63Načítám náhled komentáře...

58
Ash 26. 03. 2006 17:18

Reakce na Jossh #57Načítám náhled komentáře...: Ona ne že to nechce říct. Ona by v první řadě ráda, aby si to kluk sám zjistil, aniž by to musela říct. (Ano, opravdu to není jedno a to samé.)

Chce to je naučit, aby byly víc okaté. (Tak, aby kluk mohl pokud to považuje za vhodné říct "no tak na tohle rovnou zapomeň :-D". Ona bude spokojená, že kluk ví, co ona chce, no a on zase bude mít poslední slovo.)

Pokud holka má tendenci hledat oporu jinde, než u partnera, není to myslím dobrá dlouhodobá strategie ;-) Taková holka se snadno přebere (proč taky ne, že), nebo alespoň svede (hodnej blbej kamarád dokáže být taky pěknej parchant :-D )

Reakce na komentář: sinner #63Načítám náhled komentáře..., Klea #69Načítám náhled komentáře..., Jossh #81Načítám náhled komentáře...

59
Mawe47 26. 03. 2006 17:58

Reakce na sinner #50Načítám náhled komentáře...: ja takova byla vzdycky, proto mam kolem sebe jen chlapi :-)
s zenskejma se nemam o cem moc bavit, nikdy sem nebyla na "ty muj chudacku to se spravi" takze zensky se nemaj ani o cem bavit se mnou a kdyz jim reknu ze si muzou sami za to ze dostali neco jineho nez chteli, tak se urazi ze s nima nesoucitim :-)


60
sr 26. 03. 2006 18:20

Reakce na sinner #46Načítám náhled komentáře...: Vsak asi o tom to je. Zenske hladaju partnera, ktory vyriesi problemy, o ktorych ony ani netusia, ze ich trapia. Pretoze nedokazu definovat, co ich trapi. A ako Qark povedal (Reakce na Qark #52Načítám náhled komentáře...: ), su to tie najjednoduchsie veci. Lenze ony asi aj tak budu tvrdit, ze je to ta cokolada o polnoci.


61
sinner 26. 03. 2006 18:39

Reakce na Jossh #56Načítám náhled komentáře...:
No tak mozna pro tebe

Reakce na komentář: chleba #77Načítám náhled komentáře...


63
sinner 26. 03. 2006 18:44

Reakce na Jossh #57Načítám náhled komentáře...:
Mozna ti to uniklo, ale tady se neresi, jaxi udrzet matračku po ktery se muzes valet, ale svoji druhou polovicku, partnerku a to ve vsech smyslech, jake to slovo ma
Reakce na Ash #58Načítám náhled komentáře...:
No, nejak tak asi :-)
Akurat si myslim, ze jemu by ani tak nevadilo, kdyby ji nejakej kamarad prefiknul…hlavne, aby se vratila domu a mohl si vrznout on :-)

Reakce na komentář: "Jasan" #68Načítám náhled komentáře..., Jossh #82Načítám náhled komentáře...

64
sr 26. 03. 2006 18:52

Reakce na Mikey #40Načítám náhled komentáře...: Rozmyslal som, ako je to s tou dokonalostou a tajne dufal, ze to tu niekto sikovnejsi za mna vysvetli. Ja som to proste bral ako fakt. Ludia sa stale snazia o dokonalost a vlastne ju nemaju radi. Ale ako som nad tym rozmyslal, tak som dosiel k zaujimavemu zaveru, ktory ma aj trochu prekvapil.

Dokonca ani neviem vymysliet nejaku dobru definiciu, co to vlastne dokonalost je. Ale skusim zopar prikladov, pomocou ktorych ozrejmim, ze dokonalost nie je ziadana.

Predsatvte si ruletu. Podla mna uz sama o sebe nudna hra. A teraz si predstavte, ze mate DOKONALY system, podla ktoreho vzdy vyhrate. Ako dlho by vas to bavilo? Je pekne vyhravat, ale ten pocit z hry sa vytraca.

Isty cas bol Michael Schumacher v F1 takmer neporazitelny. A viacerym to zacalo liezt na nervy. Dobre, M. S. je trochu kontroverzna osoba. Tak dalsi priklad.

Pete Sampras. Tenis. Proti nemu dufam nemam nikto nic. Sympaticky chlapik. Tiez tahal dlhu seriu. Vyhraval jeden turnaj za druhym a tenis sa staval nudnym.

Takze ked som si to takto rozobral, tak ma napadlo, preco je dokonalost vlastne chybou. Pretoze je predvidatelna. V rulete pozname cislo, v pretekoch vitaza, vo vztahu spravanie partnera. Chyba tomu ten vzrusujuci pocit neistoty.

Vo vztahu musi byt neustale urcite napatie, pocit neistoty, ktory nuti partnerov k vzajomnemu boju o seba. Ak toto napatie chyba, ten co ma navrch, postupne straca zaujem. A hlada si novy objekt, o ktory by musel bojovat.

Tak a teraz sa tesim na nazory, ktore tie moje uplne popru. Ale ani ja nie som dokonaly :-) Snazil som sa to len nejako rozlusknut, ked sa uz ini neodvazili.

Reakce na komentář: clips&pins #65Načítám náhled komentáře..., sinner #70Načítám náhled komentáře..., Mikey #74Načítám náhled komentáře...

65
clips&pins 26. 03. 2006 19:31

Reakce na sr #64Načítám náhled komentáře...: Tak to jsi napsal faaakt pekne. Dokonalost = nuda! Jenze zabava je se o ni pokouset.


66
Klea 26. 03. 2006 20:29

Reakce na Qark #52Načítám náhled komentáře...: jo jo, tak nějak to je ;-)


67
ja 26. 03. 2006 20:29

Reakce na sinner #46Načítám náhled komentáře...: jo tak to zname…BOHUZEL


68
"Jasan" 26. 03. 2006 20:31

Reakce na sinner #63Načítám náhled komentáře...: :-D


69
Klea 26. 03. 2006 20:32

Reakce na Ash #58Načítám náhled komentáře...: koukám, perlíš….


70
sinner 26. 03. 2006 20:44

Reakce na sr #64Načítám náhled komentáře...:
No, ja to teda moc nepochopil :-) Ale muzu si za to asi sam.

K dokonalosti…nic takoveho neexistuje, protoze se o ni pokouseji, posuzují ji a mysli si, ze na ni maji patent lide…bytosti nedokonale :-)

O tom, proc lide nemaji radi udajnou dokonalost (nebo dejme tomu to, co se obecne za dokonale povazuje) by se dalo dlouze diskutovat, ale rekl bych, ze to muze byt take tim, ze to, co jim pripada dokonale a oni sami toho nedosahuji jim nastavuje zrcadlo – v tom smyslu, ze vidi, ze to jde…ale oni toho nebyli schopni dosahnout. To samozrejme neplati a ani nemuze platit u vseho…ale tak mne to napadlo.

Bez urazky ke komukoli, ale myslim, ze je nesmysl se tady pokouset o definici a vysvetleni slova DOKONALOST :-)

Reakce na komentář: sr #71Načítám náhled komentáře..., Mikey #74Načítám náhled komentáře..., chleba #77Načítám náhled komentáře...

71
sr 26. 03. 2006 21:16

Reakce na sinner #70Načítám náhled komentáře...:
Suhlasim. Dokonalost neexistuje. Mozno pri nejakych obmedzeniach ano. Ja som sa ani nesnazil vysvetlit dokonalost, ale skor tu "dokonalost". A tiez suhlasim aj s tou castou o tom zrkadle, nieco podobne som sa chystal doplnit aj ja.

Reakce na komentář: sinner #72Načítám náhled komentáře...

72
sinner 26. 03. 2006 21:51

Reakce na sr #71Načítám náhled komentáře...:
Tak pokud mas na mysli tu "skoro dokonalost", tak tomu rozumim, ale opet se dostaneme k tomu, ze pro kazdeho ji predstavuje neco naprosto jineho, takze na jeji definici se lze tezko obecne shodnout :-)

Reakce na komentář: chleba #77Načítám náhled komentáře...

73
Mawe47 26. 03. 2006 22:15

taky na tom dost troskotaj vztahy, bo lidi si mnohdy neuvedomuji co maji doma za poklad a zenou se za necim "lepsim" co ma treba jeste vice chyb co na prvni pohled nejsou videt

nekteri lide se nespokoji s dobrym vztahem, ale hledaji dokonaly vztah a pak hledaji treba cely zivot a nakonec lituji az jim dojde ze nic take neexistuje

Reakce na komentář: sinner #75Načítám náhled komentáře...

74
Mikey 26. 03. 2006 22:16

Reakce na sr #64Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #70Načítám náhled komentáře...: No ona dokonalost je subjektivni; cili kdyz reknes ze je neco dokonale znamena to ze si nedokazes predstavit lepsi alternativu. Holka ma dokonale telo kdyz je to presne to co se ti libi; pro jine dokonala byt nemusi. Atd.. :-)

Reakce na komentář: sinner #75Načítám náhled komentáře...

75
sinner 26. 03. 2006 22:35

Reakce na Mawe47 #73Načítám náhled komentáře...:
Ano…ne nadarmo se rika, ze si clovek uvedomuje, co mel az ve chvili, kdy to ztraci :-(

Reakce na Mikey #74Načítám náhled komentáře...:
Jojo, presne tak! A kdyz mluvis o tom tele, tak bych jen dodal, ze sem zatim nemel holku, ktera by mela mnou "vysnene telo"…dohnaly to vsecko uplne jinde a postupem casu se pro mne staly dokonale do posledniho detailu…ta tak by to asi take melo byt, protoze se rika, ze clovek nema hledat ideál, ale vytvorit si jej z toho, co ma "k dispozici" :-)

Reakce na komentář: Mawe47 #76Načítám náhled komentáře...

76
Mawe47 26. 03. 2006 22:58

Reakce na sinner #75Načítám náhled komentáře...: clovek nema hledat ideál, ale vytvorit si jej z toho, co ma "k dispozici"
s tim souhlasim :-)


77
chleba 26. 03. 2006 23:01

Reakce na Jossh #55Načítám náhled komentáře...: Jossh: "K tomu potřebuješ mít vysoký emoční kvocient,abys to vycítil a to se nedá dost dobře naučit.."

Tak schválně, kolik mám "emočního kvocientu"…

Myslim si, že SINNERovi je kolem 16–17 let (i když možná, že víc) a má nepotlačitelnou touhu do všeho kafrat (to je jistý)..
Reakce na sinner #3Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #7Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #9Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #10Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #12Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #17Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #20Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #22Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #21Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #25Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #27Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #33Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #34Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #35Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #37Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #43Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #46Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #48Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #50Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #61Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #62Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #70Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #72Načítám náhled komentáře...:

Nic ve zlym =), od toho ostatně fóra jsou, ale zaujalo mě, že prostě VŠECHNO musíš komentovat.

Reakce na komentář: dan #79Načítám náhled komentáře..., sinner #86Načítám náhled komentáře...

78
Cadet 26. 03. 2006 23:56

Reakce na sinner #62Načítám náhled komentáře...: Neumím uvést příklad … Ale už několikrát mě hodně potěšilo, když jsem nějakou slečnu vykolejil.

No vlastně příklad ani nechci uvést :-). Na to si musí každý přijít sám.


79
dan 27. 03. 2006 09:27

Reakce na chleba #77Načítám náhled komentáře...:
Myslím, že vzhledem k poměrně vyzrálým a rozumným názorům, které zde prezentuje, bude starší než si ty myslíš, a tudíž asi moc vysoký emoční koeficient nemáš :-)

To, že reaguje na vše je již jiná věc, ale pokud je to k věci, tak mně osobně to teda nevadí. Jak ostatním, to je těžko povědět.


80
Denton 27. 03. 2006 11:13

Teda, sleduju tuhle diskuzi uz od zacatku a pribyva tu jedno moudro za druhym :-)
Mam na mysli treba "Dokonalost je taky chyba". S tim musim souhlasit do puntiku.
A presna definice problemu– tak to je taky (bohuzel) presny.

Samozrejme ze se stava ze ma holka blbou naladu, mozna ani sama nevi proc a nechce to resit a pak ji ta spouta zjistovacich otazek jen nastvava jeste vic. To bych dokazal zkousnoout. Problem ale je, ze se pak uplne stejne chova, i kdyz se opravdu neco stalo.
Co kdybyste nam to holky zkousely trochu ulehcovat? :-)

Reakce na komentář: Jarko #84Načítám náhled komentáře...

81
Jossh 27. 03. 2006 11:43

Reakce na Ash #58Načítám náhled komentáře...: Souhlasím – měl jsem na mysli fiflenky co,když jim třeba nepodáš kapesník,když jim upadne,jsou na Tebe celý den naštvané – tady nemá cenu to řešit,ale říct jdu na pivo,přijdu zítra čau – je jasné,že pokud Tě miluje,tak si pobrečí,postěžuje,ale stejně se k Tobě vrátí – horší je třeba zapomenout na narozeniny a říct ji čau jdu na pivo – tam už je skoro jasné,že zahne..ale takouvou chybu,bychom přece neudělali,že..


82
Jossh 27. 03. 2006 11:59

Reakce na sinner #63Načítám náhled komentáře...: Nic mi neuniklo,přesně vím co se tady řeší – řeší se tady jak si ji udržet – a tady nemůžeš být jen hodný a obětavý blbeček – přesně jak napsal Qark – nedat jim co chtějí,ale to co jim chybí – rozvedu ten můj příklad a trochu to přeženu  – slečna se mnou nemluví,protože jsem ji nepodal upadnutý kapesník – tady není co řešit,chtěla by blbečka co pro ní skočí z okna,ale já ji řeknu buď si naštvaná já jdu na pivo,přijdu zítra čau,kdybych se jí celý den omlouval,přestanu ji bavit a přitahovat a časem zahne – ten den to vydrží,beze mě – další případ,slečně umře pes,kterého měla hodně ráda a s kterým bydlela – tady už nemůžu říct tak si pobreč já jdu na pivo čau – tady slečna potřebuje někoho s kým si bude povídat,někoho kdo ji obejme a bude ji oporou,a pokud to budeš právě Ty tak boduješ – ale to by měla být snad samozřejmost,teda aspoň pro mě..capíto?


83
Richi 28. 03. 2006 09:55

ženské musíte ukázat že ji nepotřebujete ale že ona potřebuje Vás! :-)


84
Jarko 28. 03. 2006 15:12

Reakce na Denton #80Načítám náhled komentáře...: nedockas sa, pretoze potom by sme to tu uz nikdy neriesili a vztahy so zenamy by boli krasne ale casom asi nudne :-)

Priroda to takto zariadila asi zamerne aj ked …


A inak, nevjem ci len ja alebo aj ini zastupcovia muzskej populacie, mam niekedy blbu naladu a ani sam netusim preco. Nemam chut to s niekym riesit, proste je mi blbo a samo ako prislo aj odide. A ked to chce niekto so mnou riesit, zacnem byt na neho (nie vzdy) zly … :-(


85
Norwaiz 28. 03. 2006 15:25

Článok nice, ja som rovnakého názoru, len mi nejde to tvoje pravidlo do hlavy!

Nedávejte holkám to, co chtějí, ale to, co jim chybí!

Nechcú holky náhodou to čo im chýba???
IMHO si myslím, že to pravidlo sa dá použiť iba pri určitých prípadoch a nedá sa použit všeobecne. Toď môj názor.

Reakce na komentář: Denton #87Načítám náhled komentáře...

86
sinner 29. 03. 2006 00:11

Reakce na chleba #77Načítám náhled komentáře...:
Nikdo Te nenuti to cist…

Si zkus napsat za tri dny dve seminarky a nezblbnout z toho…clovek se musi nekde odreagovat :-)


87
Denton 29. 03. 2006 09:40

Reakce na Norwaiz #85Načítám náhled komentáře...:
Holky (VETSINOU) nevedi co chteji.

Proto Quark pise "Nedávejte holkám to, co chtějí, ale to, co jim chybí!".

Jinak vseobecne se samozrejme neda mluvit o nicem, to je bez debat. I proto pisu VETSINOU a i tak by se mely chapat cele tyto stranky.
Poslani techto stranek vidim jako hodne uzitecnych podnetu k premejsleni, nez jako navod na zivot krok po kroku.

Reakce na komentář: Norwaiz #91Načítám náhled komentáře...

88
d 29. 03. 2006 16:11

mě se nelíbí tvrzení, že holka s hodným "blbcem" nevydrží, omyl chytrá holka s ním vydrží, no a pokud chce nějakej kluk chodit s husou co neocení jeho charakter, tak je fakt blbec

Reakce na komentář: sr #89Načítám náhled komentáře..., DogG-rmaN #90Načítám náhled komentáře...

89
sr 29. 03. 2006 18:03

Reakce na d #88Načítám náhled komentáře...:
Kolko takych poznas? A ono sa vo vztahu aj ta "chytra holka" moze zmenit na "hloupou hus", ale to zistis az ked ta opusti.


90
DogG-rmaN 29. 03. 2006 18:36

Reakce na d #88Načítám náhled komentáře...: asi si místo chytrá holka chtěl říct "holka co ho využívá" ne ?
S hodným blbcem zůstane ta která je s nim protože jí obsakuje a dá první poslední – tim neřikám že s nim nemůže byt nejaká protože ho má ráda ale takováhle zlatokopka s nim zůstane spíš , mě by ososbně vadilo kdyby se všechno řídilo podle mě , sice nejsem holka ale to je imho fuk…
btw nedávno sem viděl takovýhohle hodnýho blbce cestou do školy, lilo jak svině a ten trouba jde na dešti v ruce deštník a nakloněnej za záda holce která je s nim evidentně jen kvůli tomu že je "hodnej blbec", hlavně že na slečnu neprší… imho kdybyb s nim byla kvuli nečemu jinýmu tak jdou pěkně pohromadě pod tim deštníkem…


91
Norwaiz 30. 03. 2006 13:47

Reakce na Denton #87Načítám náhled komentáře...:
To, že holky nevedia čo chcú, to mi je jasné ako facka.
Ono ženy sú divné– samozrejme, že vám povedia, to čo chcú (väčšinou sa ale jedná o hmatatelné veci) ale pritom chcú niečo iné, niečo čo im chýba a to zakrývajú za tými hmatatelnými vecami…
A neboj sa, mám vlastnú hlavu, ja premýšľam až moc;-) a tieto stránky sú pre mňa len zdrojom informácií, ktoré môžem po vyhodnotení a nasledovnej akceptácií mojím CBU (Central Brain Unit) využiť v praxi…yeah

Reakce na komentář: Denton #92Načítám náhled komentáře...

92
Denton 30. 03. 2006 16:22

Reakce na Norwaiz #91Načítám náhled komentáře...:
Neboj, o tebe se nebojim :-)
Jinak to co jsi napsal ted naposled – tak to je presne ono! Ted jsi tu Qarkovo uvodni vetu vystihl dokonale…


93
grf 26. 04. 2006 17:19

no jo ale jak mam zjistit co te babe chybi kdyz podle jinych clanku mam byt pozitivni a neposlouchat jeji problemy abych nebyl jen jedna z jejich dalsich "kamaradek"?


94
frz 27. 04. 2006 22:58

Díky Qarku, zkusil jsem to a ona se na mě vykašlala, protože sem prý na ní moc visel!

Reakce na komentář: Kehh #97Načítám náhled komentáře...

95
J1rik 23. 06. 2006 02:56

páááni!!! Tak to já jsem ten hodný blbec! Dělám co ji na očích vidím, ale přesto vím, že je to chyba!!! Ale jak přestat? Co když už si na to zvykla?

Reakce na komentář: JanVan #96Načítám náhled komentáře...

96
JanVan 14. 08. 2006 19:19

Reakce na J1rik #95Načítám náhled komentáře...: jj to je dobry precetl jsem si ten clanek – premejslim o nem uz docela dlouho, ale tohle na tohle jsem vubec nepomyslel kladivo trefilo hrebik primo na hlavicku…


97
Kehh 05. 09. 2006 12:57

Reakce na frz #94Načítám náhled komentáře...:
echo "Byla blba";


98
Raziel 01. 06. 2008 22:05

Yeah…This is the way… ;-)

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.