QARK.net — Rozchod po dohodě
Rozchod po dohodě

Rozchod po dohodě

Tomas.HTrval-li vztah delší dobu, řádově roky, dá mi asi ten, kdo takový rozchod zažil za pravdu, že rekonvalescence nebývá jednoduchá. Záleží samozřejmě na okolnostech rozchodu. Jde-li o rozchod „po dohodě“ obou partnerů, je to asi ta nejlepší, nejméně vyhrocená varianta, která vás může potkat. Prožívání takové záležitosti je asi do jisté míry individuální, ale ze své zkušenosti bych ho rozdělil do několika fází.


1. fáze

Schylovalo-li se k rozchodu déle, a to je u varianty „po dohodě“ pravděpodobné, zažívá člověk zhruba týden až dva poměrně osvobozující pocit, že se konečně k takovému rozhodnutí rozhoupal a užívá si pocitu svobody.

2. fáze

Velmi brzy začne mít člověk pocit prázdnoty, obzvlášť jestli jste s bývalou byli každý den nebo spolu dokonce bydleli. Sem tam se vloudí i myšlenka na návrat, ale soudně uvažující člověk ji rychle zavrhne a začne přemýšlet o něčem novém. Navíc se k tomu může přidat i zjištění, že za poměrně krátkou dobu po rozchodu vaše bývalá partnerka vystřídala v posteli již několik dalších. Jak jsem se doslech i z jiných zdrojů, holky to dělají. Je to jejich způsob řešení porozchodové krize.

3. fáze

Z přemýšlení se přejde rychle na praxi. V zoufalé snaze někoho sehnat, člověk začne psát inzeráty do seznamek, většinou do rubrik „vážná seznámení“, všemožně chatovat a ti odvážnější, možná i oslovovat na ulici. Po několika nezdarech (nemá-li člověk kliku) začne mírně propadat depresi. Zjistí, že za ta léta ve vztahu z balení nějak vypadl a že se vlastně v holkách vůbec nevyzná. (To vás mohu uklidnit, v těch se vyzná málokdo.)

4. fáze

Začnou převládat i jisté fyzické potřeby a člověk začíná hledat i v kategorii „na sex“. Navíc postupně dochází k názoru, že nový vážný vztah ani vlastně nechce a že takhle je mu lépe. Ale není-li jedinec stavěný na „sex na jednu noc“, tak má trošku problém, protože se dostává do stavu, kdy sám neví, co chce.

5. fáze

V páté fázi si nejčastěji řeknete: „A dost, teď si s vámi, holky, budu hrát JÁ! Se mnou NIKDO zametat nebude!“ a vrhnete se hledat si partnerku. Jenže vám to jde hůř, než byste čekali, protože jsou pro vás holky potvory a hledáte na každé chybu. Když se s nějakou holkou seznámíte, bráníte se zamilování a celé to odnáší vaše nová partnerka, protože se k ní chováte nevhodně, nevěříte jí a bojuje s ní, místo aby vzájemně spolupracovali. Ve fázi pět máte totiž často pocit, že se všem holkám musíte pomstít. Zdá se vám, že jsou všechny stejné potvory, a proto se k nim chováte tvrdě a snažíte se je potrestat ze to, co jedna z nich udělala vám.

Touha se pomstít je nejčastěji zaviněna tím, co je napsáno ve fázi 2, tj. dozvíte se, že ona spala s jiným a to vás dostane. Když se nad tím zamyslíte, v této fázi vlastně nenávidíte ženský, protože ony si klidně hned po rozchodu zašukají a vy ne, protože to nedokážete nebo nemůžete nikoho sehnat. Jste naštvaní, že ony s tím problém nemají a závidíte jim. Ovšem pravda je taková, že sex tak bere jen vás, jako chlapa. Ženským chybí cit a snaží se ho po rozchodu nahrazovat sexem – neúspěšně. Závidět jim to, je stejné, jako by vám po rozchodu záviděly ony, že jste například od někoho dostali krásnou kytici růží. Uvědomte si, že bývalé nemáte co závidět, sex by uvolnil vás, ji ale podobně neuspokojí. Stejně jako kytice by třeba velmi potěšila ji, ale pro vás nemá velký význam.

Čím dříve si tohle uvědomíte, tím to bude lepší. Právě tahle porozchodová nenávist vás stále poutá k bývalé a tak nejste schopni si nikoho najít. S každou informací o bývalé se nenávist znovu intenzivně objevuje. Místo abyste se s tím vyrovnali a vykašlali se na to, tak tu zlost v sobě pořád živíte a to vás vrací stále zpět do druhé fáze.

6. fáze

V této chvíli se obnovuje vaše důvěra k ženám. O bývalé už nemluvíte, přestáváte ji nenávidět a začíná vám být lhostejná. Díky tomu máte zase šanci si najít skvělý vztah. Jste klidnější, chováte se bez napětí, holkám se nemstíte a berete je jako rovnocenné partnery.

Jak dlouho trvá, než se z fáze páté dostanete až sem, je jen na vás. Čím dříve se vyrovnáte s rozchodem i se sebou, čím dříve odpustíte, či přestanete nenávidět, tím to bude lepší.

Na závěr jen pár postřehů

Píše-li někde holka, že hledá hodného, milého kluka, pak vězte, že na 99% takového vlastně vůbec nechce. Takže nebuďte moc hodní ani milí.
Nebuďte ani moc aktivní. Přílišný zájem a spoustu SMSek je na škodu! Holky potřebují trochu podusit a nechat jim čas, aby se jim do hlavy zavrtal červíček „proč se neozývá?“ Jestliže se vám pak holka ozve sama, máte velkou šanci, že má skutečně zájem. Rozhodně NEPIŠTE SMSky typu „Proč se neozýváš? Ty se mnou nemluvíš? Už nemáš zájem?“, apod. Takovou hloupost jsem několikrát udělal, tak věřte, že je to opravdu chyba.

Holky jsou záhadná stvoření, a proto se vám můžou stát i takové věci, jako že vám jeden den říká, jak vás miluje a druhý den píše bez vysvětlení SMSku na rozloučenou. Neberte proto první rande hnedka jako okamžitý začátek dalšího vztahu, ale spíše jako seznámení, z kterého se může něco vyklubat.


A hlavně si pište, flirtujte a scházejte se s více holkama! Neříkám, abyste i s více holkama spali – na to každý nemá žaludek, ale rozhodně se neupínejte jen na jednu. Co kdyby to nevyšlo, přece pak zas nebudete sami! Internetové seznamky jsou docela fajn na domluvení rande a ztrátu ostychu pro méně odvážné. Ale nic moc od toho nečekejte. Většinou jde o jednu schůzku a dost. Přece jen, aby se sešli dva, co si padnou do noty a dobře se jim povídá, chce trpělivost. (Pokud se vám někdy na rande stane, že si po první větě nemáte s dotyčnou co říct, pak doporučuji fingovaný telefon a lišáckou výmluvu, proč musíte domů.) Každopádně zkoušejte dál, za to nic nedáte.


Poznámka pod čarou: Jen pro upřesnění dodávám, že fáze pět a šest je psána mnou, kromě přímé věty ve fázi páté. To jen kdyby vás překvapil rozdílný styl psaní. Qark

(externí autor) Tomas.H | 02. 04. 2006 16:01 | Komentáře: 147 | ::O mužích


Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Komentáře


1
BERmaestro 02. 04. 2006 16:32

nice zas jsem první..ale pěkné je že qark nechává psát i jiné autory :-)

Reakce na komentář: llook #6Načítám náhled komentáře...

2
mori 02. 04. 2006 16:35

ze bych byl dnes prvni ja?! lol. ale jinak: qarku, bravo!

Reakce na komentář: Qark #4Načítám náhled komentáře..., llook #6Načítám náhled komentáře...

3
mori 02. 04. 2006 16:35

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, nejsem prvni! :-(

Reakce na komentář: llook #6Načítám náhled komentáře...

4
Qark url 02. 04. 2006 16:39

Reakce na mori #2Načítám náhled komentáře...: Ten článek jsem nepsal já, je to práce jiného autora, já jen jsem dopsal poslední dvě fáze.


5
+ + Mikeee + + 02. 04. 2006 19:44

a vyhýbejte se vyprávění o své bejvalé, to dokáže vždycky člověku nahnat brouka zpátky do hlavy, když si rekapituluje vzpomínky…

Reakce na komentář: Stolker #104Načítám náhled komentáře...

6
llook 02. 04. 2006 19:58

Reakce na BERmaestro #1Načítám náhled komentáře...: , Reakce na mori #2Načítám náhled komentáře...: , Reakce na mori #3Načítám náhled komentáře...: že by Komentářová služba Standard? http://blok.rozanek.cz/komentarova-sluzba/
Za to může ODS/Klaus, kdyby k tomu pustili mě…

Reakce na komentář: shaq #78Načítám náhled komentáře...

7
Seeger 02. 04. 2006 20:40

Dobrej článek. taky se mi líbí, že tady tvoří i další autoři a dostáváme moudra z více zdrojů


8
Denton 02. 04. 2006 22:10

Presne tohle sedi i na to, kdyz se se mnou rozesla pritelkyne (a k zadne vzajemne domluve nedoslo). Jen 1. faze je jina:
Ihned po rozchodu si clovek vubec neuvedomuje, co se vlastne stalo. Mysli si, ze je to jen spatnej sen nebo blbej vtip.

Ja se ted pohybuju nekde mezi fazemi 5. – 6. (aspon doufam), uz je to pul roku :-( Vic toho k ty prvni fazi nenapisu, protoze s timhle nemam zrovna moc zkusenosti, ta jedna mi stacila a taky se mi nechce do podrobna vzpominat jak jsem se citil…
Jinak super clanek!


9
Klea 02. 04. 2006 23:07

tak tedy nevím, nějak mám k článku spíš ambivalentní pocity… ale dost ostře musím nesouhlasit s tím, co píšeš v bodu dvě. Neznám jedinou holku, která by po rozchodu střídala kluky, jak píšeš. Apíš naopak, na sex ani nepomyslí. Mám spíš pocit (a nejen já), že sexem to řešíte vy, pánové.
Jinak myslím, že i ty fáze se mají trochu jnak (vycházím-li zezkušeností s klienty navštěvujícími poradnu pro vztahy a manželství + z odborné literatury….)

Reakce na komentář: Smaky007 #13Načítám náhled komentáře..., sinner #14Načítám náhled komentáře..., Marek #16Načítám náhled komentáře..., Ash #21Načítám náhled komentáře..., ati #120Načítám náhled komentáře...

10
jirzin 02. 04. 2006 23:14

Tento článek přesně popisuje to, co jsem si prožil za poslední 4 měsíce. Jen fáze 5 se mě netýká. Nemám důvod se někomu mstít – rozchod jsem si spískal já sám…

Reakce na komentář: Smaky007 #13Načítám náhled komentáře...

11
black curry 02. 04. 2006 23:39

presne!


12
Ives 03. 04. 2006 01:15

Hezký článek, ale s bodem pět souhlasit nemůžu… Také jsem si vyzkoušel rozchod po dohodě na vlastní kůži. Ale že bych se měl kvůli tomu mstít..? Fakt, že nějaký odstup od žen tam jistě byl, hledal jsem chyby (a stále hledám), ale určitě ne kvůli mstě. Možná bych rád našel partnerku, která nebude mít ty chybičky, co jsem si užil u své bývalé, ikdyž jich moc nebylo…


13
Smaky007 03. 04. 2006 07:01

Reakce na Klea #9Načítám náhled komentáře...: Ty fáze jsou víceméně správné…. Akorát se někdy zpřeházejí,někdy se některá vynechá,ale víceméně to vystihuje… Co se toho sexu týče – to je prakticky stejný u ženských i u chlapů… Vždycky jeden z nich si něoho najde dřív,spí s ním a toho druhého to absolutně točí…

Reakce na jirzin #10Načítám náhled komentáře...: Tahle fáze je asi nejdiskutabilnější… To záleží na psychice člověka… Některého to jen napadne,ale neudělá to,někdo to udělá hned a někdo na to ani nepomyslí…

Reakce na komentář: Klea #17Načítám náhled komentáře...

14
sinner 03. 04. 2006 09:15

Reakce na Klea #9Načítám náhled komentáře...:
Ze na "sex ani nepomysli"? No tak to nevim…ale je logicke, ze apologetou zen zde bude zena :-)
Dostavame se k tomu, co zde jiz bylo probirano a to sice skutecnost, ze vetsina zen proste nedovede byt SAMA – proc tomu tak je(zda maji strach, ze by mohla nastat situace, kdy je nikdo neobdivuje a nerika jim, jak jsou uzasne nebo neco jineho), to je jina vec.
Je potom logicke, ze si zal bude lecit s nejakym jinym frajerem.
Oproti tomu chlapovi vetsinou nedela problem nejaky cas vydrzet o samote.

P.S.: Otazka na zeny – jeste k tomu, ze zeny nedovedou byt o samote. Mam spoluzacku – takova proste normalni holka…osobne neni muj typ – moc hubena, nikterak pro mne pritazliva. Ale ta skutecne neni sama ani den – loni v lete mi tri vecery vykladala, jak ji vzalo to, ze se na ni vykaslal jeji chlap a jak to radsi sama ukoncila a jak dlouho nikoho nechce – no a za tyden po tom uz jezdila na Strahov za jinym korenem :-)
Jeji chovani je pomerne zvlastni – misty az nechutne afektovane – ja mit takovou zenskou doma, tak ji za chvili zabiju. Krom toho, nevim zda se to tak deje bezne vsem zenam, neustale vyklada, kolik chlapu ji reklo, jak je krasna, cpalo ji papirky se svym telefonem a zvalo ji na rande – a to je fakt porad…nekdy uz mne to vazne sere. Tak mi povezte mile damy, opravdu tolik chlapum vsem zenam takto nadbiha(mozna inspirovano zdejsim webem) a nebo se tato divka pouze snazi timto vymyslenim si zajmu o svoji osobu v sobe zapudit myslenky na to, ze by nebyla zadouci a nebo ze by si o ni nekdo nedej boze mohl myslet, ze neni krasna??? Fatk mne zajima nazor vicero lidi na tohle… :-) diky

Reakce na komentář: Mawe47 #22Načítám náhled komentáře..., Deni #114Načítám náhled komentáře...

15
siders 03. 04. 2006 11:08

Z vlastni zkusenosti me napada jeste faze cislo sedm. Pokud se rozejdete po skutecne delsi dobe (btw v mem pripade 8 let), projdete si vsechny peripetie v clanku uvedene a najdete si novou divku, snazite se do noveho vztahu prenest zazite stereotypy ze vztahu predesleho. A to muze zpocatku vytvaret docela konfliktni situace, zvlaste pokud vase nova divka nema se vztahy dost zkusenosti. Vy, se zkusenosti dlouhodobeho vztahu, se snazite jakoby "pokracovat" v partnerskem zivote, ale pro vasi novou divku tohle muze byt obcas prilis velka naloz (i presto, ze vas miluje). Zde je skutecne treba venovat spoustu casu vzajemne komunikaci, kdy si mezi sebou vyjasnite i ty nejintimnejsi veci. Protoze to, co vam jiz muze pripadat v partnerstvi jako prirozene, je treba pro vasi novou divku zcela nove a je ji to nutne servirovat po davkach. Po prekonani sedme faze, faze sziti, se definitivne oprostujete od predchoziho vztahu.

Reakce na komentář: Marek #16Načítám náhled komentáře...

16
Marek 03. 04. 2006 14:20

Reakce na siders #15Načítám náhled komentáře...: To je pravda, né jednou se mi to také stalo a pak je z toho zbytečný problém, protože každý vztah člověka svým způsobem nějak ovlivňuje a mění a má tendenci zažité věci přenášet byť mnohdy podvědomě do nového vztahu a mnohdy se jedná i o drobnosti, které můžou vadit. Nikdo se jen tak nedostane do nějakých "defaultních hodnot", takže ten 7 bod je na místě.

Reakce na Klea #9Načítám náhled komentáře...: @ Klea : všechny mé předešlé partnerky bez výjimky, šly ze vztahu do vztahu a to i partnerky mojich kamarádů, takže absolutně to nekoresponduje se skutečností, kterou uvádíš, nicméně čest výjimce, pokud taková existuje, ale to nejspíše jenom v románech.

BTW. Jinak Qarku dosti výstižný článek, až mě překvapilo jak to sedí :-)


17
Klea 03. 04. 2006 14:25

Reakce na Smaky007 #13Načítám náhled komentáře...: inu nevím… já to vidím trochu jinak (z výše zmíněných zdrojů), jen jsem vcelku líná to rozepisovat.
Ale co chci napsat. Je jasné, že vždy jeden z toho páru bude první, kdo si někoho najde a druhý z toho nemusí být/není nadšen. Ale nesouhlasím s tím, že holky střídají chlapy "jako ponožky" (tak to na mě z článku vyznívá). Třeba si i někoho najdou jako "útěchu" ale bude to chlap jeden. Ale ani to není pravidlo. Ti, kdo tímto způsobem dokáží střídat partnery, jste většinou vy, pánové.
A poslední: i holka dokáže být sama. Bez problémů. I takových znám dost.

Reakce na komentář: Jarko #18Načítám náhled komentáře..., Smaky007 #19Načítám náhled komentáře...

18
Jarko 03. 04. 2006 15:20

Reakce na Klea #17Načítám náhled komentáře...: Hmmm podporim Mareka, moja ex si ani nie dva tyznde po rozchode uz veselo uzivala (chodila) s dalsim (je mi jasne ze uz s nim zacala este ked sme spolu chodili, BTW co ja osobne povazujem za zradu resp podvod resp neveru, aj ked ZENY to takto nevidia, co je smutne … :-( Trosicku logiky do vztahov by Vam veru nezaskodilo, nie vela ale aspon kusok, potom by ten rozchod az tak nebolel, ale z jej strany sa vytratila ta uprimnost ktoru ja tak velmi k zivotu potrebujem a o ktroej VELMI DOBRE vedela). Jednoducho povedane, nepustila sa jednej vetvicky, kym si nebola ista ze sa pevne drzi tej dalsej. Na to nemam slov … len tolko, ze nabuduce (ak bude) si dam (snad) vacsi pozor. A do vztahu sa tak skoro hrnut nebudem, poznavanie jeden druheho, to je na tom to krasne, pekne pomaly, nie je sa kam ponahlat, ak o mne stat bude tak z toho nieco bude :-)

Reakce na komentář: sinner #25Načítám náhled komentáře..., Klea #29Načítám náhled komentáře...

19
Smaky007 03. 04. 2006 15:40

Reakce na Klea #17Načítám náhled komentáře...: Jasně,asi jsem to špatně formuloval… Jo,je pravda,že mnohem častěji to děláme my,chlapi… Ale neni to tak vždy… A možná to bude znít pěkně blbě,ale prostě pro chlapy je to mnohem těžší,když zjistí,že holka,kterou milovala najednou během chvíle prostřídá hafo chlapů… Asi to vyznělo tak,jako že z nás dělám chudáky – to zase nechci,to je kravina… Nejsme na tom o nic líp,než vy – holky… Ale prostě ty kluci, co patří k těm citlivějším,to nesou opravdu strašně…

Z toho článku asi opravdu vyznělo,že jde o to,že to holky všeobecně dělaj,ale tak to asi nebude myšlený… Chce tu poukázat na to,že to OBČAS dělají… A o to bolestivější to je… A ty,co to špatně snášej prostě potřebujou podporu…

Ano,vím,že hafo článků tady vyznělo,jako kdyby byly proti holkám – ale to je omyl… Ty články jsou mířený proti extrémním případům holek….

Reakce na komentář: Klea #29Načítám náhled komentáře...

20
Jarko 03. 04. 2006 16:38

Mam "dotaz" :-)

Ako reagovat (co povedat) na toto:

Baba, ktora vas nechala … sa po niekolkych mesiacoch (napr 4) ozve s tym, ze sa chce stretnut. Vy suhlasite, ved preco nie. Ked dojde k stretnutiu, vyjde z nej ze jej chybate. Co urobit v tej chvili? ako reagovat? co povedat? Berte v uvahu to, ze aj dotycnemu chyba ona, len on uz s nou prestal komunikovat, aby na nu mohol prestat mysliet a tym snazit sa zit a ist dalej. Co vy na to? Ma jej dotycny povedat pravdu, ktorou je ze aj ona chyba jemu? Vjem neuvideol som dovody rozchodu a tak dalej. no ked sa to da zovseobecnit tak skuste. ak nie tak nic. Typujem ze je to asi OT no dost ma zaujimaju vase nazory. Vdaka.

PS: Nie je to moj pripad (nastastie?)

Reakce na komentář: sinner #24Načítám náhled komentáře...

21
Ash 03. 04. 2006 16:56

Reakce na Klea #9Načítám náhled komentáře...: Ono je to často tak: chlap vidí bývalou přítelkyni s cizím chlapem, kterého nezná, a už má jasno: "jasně že s ním chrápe" :-D A ona si s ním třeba jen vyšla, aby na jiné myšlenky přišla. Což následně navíc vyhodnotí jako pěknou blbost, když se borec který už půl roku čekal na pořadníku začne třeba… domáhat svých práv :-D (Ale ten její bývalý už má jasno, a s chlapama v hospodě to jednoznačně odsouděj.)

P.S. To není z mého života, ale myslím, že to tak asi je :-)

Reakce na komentář: Klea #29Načítám náhled komentáře...

22
Mawe47 03. 04. 2006 17:15

Reakce na sinner #14Načítám náhled komentáře...: k tomu ze zena nevydrzi sama… po prvnim vztahu mi trvalo skoro rok, nez sem si neco zacla jinde, ale po skonceni druheho vztahu me kamarad seznamil s jeho kamaradem a byla to tzv. laska na prvni pohled, bylo to vzajemne a fakt rychle… takze to asi neni o tom ze by zenska nevydrzela byt sama, ale kdyz se naskytne prilezitost, proc ji nevyuzit?
a k tomu oblezeni kluky… mam trosku silnejsi postavu, kraska v obliceji taky nejsem, nemaluju se, neoblikam moderne, prosedim pul dne za kompem a pritom znam nekolik kamaradu co by si dali rict a sem tam mezi novymi prateli taky byva par zklamanych jedincu kdyz zjisti ze sem zadana…
takze tady to opet asi neni o tom, jak holka vypada, ale jak pusobi na okoli a jake pritahuje typy. Pokud je treba na sex a ma kolem sebe spoustu typku na sex tak pak je normalni ze neni dlouho sama kdyz se pohybuje v podobne spolecnosti

Reakce na komentář: Klea #29Načítám náhled komentáře...

23
lippy 03. 04. 2006 19:54

No nevim panove kolik z nas uz slyselo pamatnou vetu uz to neni ono neboli ono uz to ono je ale s nekym jinym ? Asi je nas dost.Ne vsechny ale spousta holek je tak zbabela ze aby se s nekym rozesla musi uz byt nekdo jiny… Holt kluci jsou z marsu a holky z venuse…


24
sinner 03. 04. 2006 21:05

Reakce na Jarko #20Načítám náhled komentáře...:
Precti si zdejsi clanek o tom, jak prezit rozchod…a hlavne tu cast o tom, proc neobnovovat zkrachovale vztahy…


25
sinner 03. 04. 2006 21:06

Reakce na Jarko #18Načítám náhled komentáře...:
Jednoducho povedane, nepustila sa jednej vetvicky, kym si nebola ista ze sa pevne drzi tej dalsej.

Tak tahle veta je presna – proste chce mit sychr a dokud se pevne nechyti te vetve nove, krecovite se bude drzet te predchozi… :-( Hruza!


26
Tomfi 03. 04. 2006 21:11

Jo není nic horšího než rozchod sice jen po 6měsících a před maturitou.Je to děs pánové. :-(.


27
Jarko 03. 04. 2006 22:19

stastie ze moju prvu babu som mal rok po mature :-)


28
Jarko 03. 04. 2006 22:20

inak drzim palce, je to hroza, uz to poznam (zial … alebo dobre?) … nedaj sa !


29
Klea 03. 04. 2006 22:29

souhlasím s Reakce na Ash #21Načítám náhled komentáře...: i s Reakce na Mawe47 #22Načítám náhled komentáře...:
kReakce na Smaky007 #19Načítám náhled komentáře...: je fajn, že připouštíš, že je tu popsán jen extrém. Ale je škoda, že ten se tu jaksi (nevědomě???) zobecnil.
Klukům neberu cit, ale bránit napsané tím, že těm citlivějším to ublíží… co po tom ty citlivější holky????Reakce na Jarko #18Načítám náhled komentáře...: A k Tobě… inu asi s tebou slečna nebyla šťasná. Není správné, že byla s vámi oběma, jistě měla Ti to říct, ale třeba se bála.. mohla mít milion důvodů, proč to neudělala. Ale neshoduje se to s tím, co bylo v článku. Že střídá partnery pro sex. Prostě jen si našla jiného a drží se jednoho, byť dalšího v pořadí a na tom, nezlob se na mě, ale není nic zlého.

Reakce na komentář: Smaky007 #30Načítám náhled komentáře..., Jarko #34Načítám náhled komentáře...

30
Smaky007 04. 04. 2006 07:30

Reakce na Klea #29Načítám náhled komentáře...: Ty články bývají povětšinou rčené klukům… ale je pravda,že stačí jen převést do ženskýho rodu a má to úplně stejnej význam…

Reakce na komentář: Klea #31Načítám náhled komentáře...

31
Klea 04. 04. 2006 08:21

Reakce na Smaky007 #30Načítám náhled komentáře...: Chceš tím říci, že se k tomu tedy nemohu vyjádřit?? Když je to pro kluky????
Já články čtu s tím, že jsou určeny klukům, ale myslím, že je správné váš chlapský pohled korigovat pohledem ženským (obecně, ne konkrétně pouze mým). Protože váš výklad nás bývá tu a tam poněkud nepřesný. (Stejně jako naopak).

Reakce na komentář: Smaky007 #36Načítám náhled komentáře...

32
hlas 04. 04. 2006 13:47

kto nemal pocas vztahu bokovku nech napise takuto ciarku: | …. klea toto je prilezitost aj pre zeny :-)

Reakce na komentář: Mawe47 #33Načítám náhled komentáře..., Jarko #107Načítám náhled komentáře..., Benik #108Načítám náhled komentáře...

33
Mawe47 04. 04. 2006 15:48

Reakce na hlas #32Načítám náhled komentáře...:


34
Jarko 04. 04. 2006 17:22

Reakce na Klea #29Načítám náhled komentáře...: Bala? a coho? mna? snad zartujes … ak by tak nahodou aj bolo tak je to smutne pretoze to znaci o jedinom … nepoznala ma … a nepozna doteraz, a uz nikdy ani poznat nebude.

Len sa skus prosim vzit do mojej koze. Mas "kluka", nejaky ten piatok vidis ze nieco nie je OK, ze to skripe, chces to zmenit, napravit, ukazat mu ze si ta, ktora za to stoji. no mas pocit ze druha strana ti odmieta pomoct a len ti vycita chyby ktore robis … Potom sa s tebou rozide, tebe to VELMI, ale VELMI ublizi ze je koniec, a o menej ako dva tyzdne uz ho uvidis s inou, obaja cely vysmiaty, spokojny akoby sa predtym nic nestalo. Potom casom zistis ze on si s nou zacal nieco uz pocas vasho vztahu (nemusel s nou hned mat sex alebo sa bozkavat a pod, nie, proste boli spolu, travii viac casu spolu oni nez ty s nim). Akoby si sa citila? Nebrala by si to ako podvod, zradu tvojej dovery, ktoru si mu dala? Ja teda ano. Taky clovek je slaboch pretoze at jedna nevje si poriesit problem vo vztahu resp at dva nerozide sa s tebou kym nebude mat iste ze po rozchode uz bude mat dalsiu. OKi98 … si super aj ked to (ne)rad priznavam.

Reakce na komentář: Klea #37Načítám náhled komentáře..., Klea #38Načítám náhled komentáře..., Norwaiz #57Načítám náhled komentáře...

35
Jarko 04. 04. 2006 17:25

Ludia prosim vyjadrite sa mi na to, fakt ma zaujima vasa odpoved. Povedali by ste jej pravdu (ze vam tiez chyba) alebo klamali (teda ze by ste jej nepovedali ze vam tiez chyba, ale miesto toho nieco ine, napr ze nechyba?). Cim viac odpovedi tym lepsie.


36
Smaky007 04. 04. 2006 20:01

Reakce na Klea #31Načítám náhled komentáře...: Ne,neříkám,že se k tomu nemůžeš vyjádřit,zase jsi si to špatně vyložila… Jde o to,že ten článek má smysl až ve chvíli,kdy to člověk zná… A i když je to psáno pro chlapy,tak když si to čtete vy – ženský – tak to má pro vás stejnej smysl,akorát se otočí rody…

Reakce na komentář: Klea #37Načítám náhled komentáře...

37
Klea 04. 04. 2006 20:21

Reakce na Smaky007 #36Načítám náhled komentáře...: Nemusíš se obhajovat. Rozchod si zažil asi každý. Myslím, že se míjíme a tudíž to už nebudu rozebírat.
Reakce na Jarko #34Načítám náhled komentáře...: Trochu doslova jsi to vzal. Napsala jsem např. se bála… a taky, že těch důvodů mohla mít milion dalších.
Ale hlavně. Po tom, co jsi právě dodal si myslím, že neudělala vůůůůbec nic špatného. Prostě jí něco chybělo u tebe, co dostávala jinde. Ještě ale chtěla zůstat s Tebou. A tak se rozhodovala se kterým jí bude líp. Rozhodla se pro jiného, ale na tom není přece nic trestuhodného!!!

Reakce na komentář: Smaky007 #39Načítám náhled komentáře..., Jarko #41Načítám náhled komentáře...

38
Klea 04. 04. 2006 20:27

Reakce na Jarko #34Načítám náhled komentáře...: To je jako bys jí vyčítal, že měla kamarády v době, když jste spolu chodili. Nesmysl, viď. A to, že nakonec s dotyčným je víc než jen kamarádka (ovšem jak píšeš až po té, co jste se rozešli), tak Tě nepodváděla a vše je OK, byť Tobě se to nelíbí, protože se trápíš…
ale to ení důvod o ní mluvit zle.


39
Smaky007 04. 04. 2006 21:14

Reakce na Klea #37Načítám náhled komentáře...: Neobhajuji se,ale to už je detail… Asi si to vzájemně prostě nevysvětlíme… Souhlasím,aby jsme to nechali být… :-)

Reakce na komentář: Klea #40Načítám náhled komentáře...

40
Klea 04. 04. 2006 21:37

Reakce na Smaky007 #39Načítám náhled komentáře...: :-)


41
Jarko 04. 04. 2006 22:09

Reakce na Klea #37Načítám náhled komentáře...: Ano vjem, nedaval som jej to co som predtym daval (podotykam nie zamerne som nedaval). Lenze nijako mi s tym nepomahala, prave naopak, mam pocit ze to zneuzivala aby som sa este viac trapil a  nevedel si pomoct a za akym ucelom? jasne ze za jedinym = aby mala argument ku rozchodu … ze som taky a taky a bla bla bla podobne dristy … pekna pi*ovina … Ona je proste mlada. Chce sa zabavat a nie riesit problem vo vztahu => kamen urazu. Preto radsej rychlo nejak von a ist tam kde nebude musiet nic riesit len si uzivat … ale toto ie je vztah .. aspon nie podla mna. Moje predstavy o vztahu su mierne odlisne. Ked som chcel riesit nas problem … tak uz si vzdy nasla nejaku vyhovorku preco nemoze ist so mnou tam a tam … a tomu hovoris uprimnost a dovera? tusim vyzeraju kusok inak. ale je vidiet ze sa o tom bavim so zenou, vy na tom ze si uzivate s inym a pritom ste zadane nic zle nevidite. To ze svojim konanim ranite svoju polocivku ktora by pre vas urobila cokolvek je asi mnohym zenam uplne sum a fuk … nic v zlom, nevjem aka si ale taketo su mnohe zeny.

Reakce na komentář: BERmaestro #42Načítám náhled komentáře..., Mawe47 #43Načítám náhled komentáře..., Klea #47Načítám náhled komentáře..., Ash #49Načítám náhled komentáře...

42
BERmaestro 04. 04. 2006 22:47

Reakce na Jarko #41Načítám náhled komentáře...: Vidis to ze sveho pohledu vztah je věc složitá a neranit někoho je ještě složitější…Je pravda že slečny v tom maji svou zvracenou logiku..neřeš je a jdi na pivo stejně to nepochopíš a nebo pochopíáš tenhle přiklad ale stejně nepřijdeš na algoritmus jejich mozku…snažil jsem se o to nejde to…

Reakce na komentář: Klea #48Načítám náhled komentáře...

43
Mawe47 04. 04. 2006 23:02

Reakce na Jarko #41Načítám náhled komentáře...: dokud sou kamaradi, tak ok, na tom nic zle nevidim, ale myslim ze v okamziku kdy vi ze jde o neco vic uz by nemela chodit i s dosavadnim partnerem, aby si zbytecne delal nejake iluze…

Reakce na komentář: BERmaestro #44Načítám náhled komentáře..., BERmaestro #45Načítám náhled komentáře..., Jarko #46Načítám náhled komentáře..., Klea #48Načítám náhled komentáře...

44
BERmaestro 04. 04. 2006 23:12

Reakce na Mawe47 #43Načítám náhled komentáře...: Dyt ho zraní tím že s ním přestane chodit, navic neví jistě že toho druheho chce….tohle bude jejich verze


45
BERmaestro 04. 04. 2006 23:13

Reakce na Mawe47 #43Načítám náhled komentáře...: aaa ty jsi slečna co? jestli jo tak tohle je vcelku simpatický :-)

Reakce na komentář: Mawe47 #59Načítám náhled komentáře...

46
Jarko 04. 04. 2006 23:18

Reakce na Mawe47 #43Načítám náhled komentáře...: a vidis, ona s nim teda s "dosavadnim" (so mnou) chodila!!! no co si o tom myslis? ja len jedine. je slaboch … a klamar …


47
Klea 05. 04. 2006 08:20

Reakce na Jarko #41Načítám náhled komentáře...: vidíš to ještě stále skrze zlobu, že od Tebe odešla, když si ji měl rád. Až Tě to přejde, tak třeba pochopíš, že nic zlého neudělala.
A Taky nevím, co je zlé na tom, trávit čas mimo partnera s někým, s kým je člověku fajn, když nepodvádím. Nebo snad mají být partneři na sobě natolik závislí, že bez sebe ani krok??? Že jeden bez druhého nemůže prožít něco hezkého?? Uznáváš, že tohle je nesmysl. Nedejbože když se takový pár rozejde, tak to je pak vážně na provaz, protože jsi opravdu sám – ale je fakt, jestli Ty to tak máš, tak pak Tvou zlobu chápu, ačkoli ji neshledávám oprávněnou….

Reakce na komentář: Jarko #53Načítám náhled komentáře...

48
Klea 05. 04. 2006 08:22

Reakce na BERmaestro #42Načítám náhled komentáře...: Tak tohle je hezky řečeno :-)
Reakce na Mawe47 #43Načítám náhled komentáře...: Souhlas… a trochu mi přijde, že tak to bylo i v případě Jarkovy slečny, dle toho, co psal…


49
Ash 05. 04. 2006 09:04

Reakce na Jarko #41Načítám náhled komentáře...: Docela obdivuju, jak přesně jsi to pochopil. Podle toho, jak to popisuješ, jsi v tom vztahu byl vlastně stejně jen ty sám. A je určitě lepší být nezadaný, než "zadaný ve vztahu sám". Buď rad.

Reakce na komentář: Jarko #51Načítám náhled komentáře...

50
Ash 05. 04. 2006 09:12

Pár Jarkových mouder, dovolím si je vyzdvihnout :-)
do vztahu sa tak skoro hrnut nebudem, poznavanie jeden druheho, to je na tom to krasne, pekne pomaly, nie je sa kam ponahlat, ak o mne stat bude tak z toho nieco bude
Rozumná řeč, nevím, jak byli dlouho spolu, ale na vztah je vždycky času dost..

Ona je proste mlada. Chce sa zabavat a nie riesit problem vo vztahu
Může být, může se stát, není jediná. Je dobré s tím počítat..


51
Jarko 05. 04. 2006 16:10

Reakce na Ash #49Načítám náhled komentáře...: Mozes mi to PLZ vysvetlit? zaujalo ma to trosicku. ako si to myslel ze som tam teda bol sam (v tom vztahu). Dik.

Reakce na komentář: Ash #55Načítám náhled komentáře...

52
Tony 05. 04. 2006 16:43

Tak toto byl článek par excelent. Sice s některýma fázema nesouhlasím (viz. zmiňovaná pětka), tak je to pravda. Ještě bych ale za jedničku zařadil fázi jedenapůltou, která obnáší řešení problému v alkoholu. Na fázi 2 potom musí člověk vystřízlivět :-).


53
Jarko 05. 04. 2006 16:45

Reakce na Klea #47Načítám náhled komentáře...: Nebo snad mají být partneři na sobě natolik závislí, že bez sebe ani krok???
Jasne ze mi to nevadi. Ja som jej v tom nijako nebranil stretavat sa s jej ludmi. Chodila na chaty, rozne akcie a party na bytoch bezo mna a nevadilo mi to. Pretoze som jej veril ze sa nic nemoze stat. Ci sa nieco konkretne stalo … netusim. Ale urcite jej motal hlavu ked mu o nas hovorila …

Že jeden bez druhého nemůže prožít něco hezkého??
Jasne ze mozu. A je to dobre. Pretoze byt stale spolu je len na skodu. Takto si potom mozu to krasne co zazili povedat a ten druhy sa moze tesit z toho ze je stastna/y (ak ju ma nesebecky skutocne rad).

Vjem ze som to pokazil (nie schvalne). Omyl, nevjem to, ja si to uvedomujem (to je na tom to zle :-( ). Mne sa ale nepacilo a nepaci to, ako sa k tomu celemu postavila (zachovala). Citim ze som nedostal sancu …. sancu to moct napravit, napravit svoje chyby, a ukazat jej ze som ten kto za to stoji. Proste sa to zacalo kazit a ona pre to nepohla ani prstom, aj ked mi tvrdila ze tomu sancu dala … no tu sancu som nenasiel. Heh ,… pamatam si co som jej raz povedal. Som ochotny sa s tebou aj rozist, len aby som to zmenil a ziskal spat tvoju lasku … paradox …


54
Paradox 05. 04. 2006 18:21

Tak si to tady tak procitam a dochazim k zaveru, ze v dnesni dobe ma pravo vyberu pouze zena a hlavne jedine u ni je toto jednani omluvitelne.
Pokud by se takhle choval chlap tahal to soucasne se dvema byl by to holkar a ja nevim co jeste a chudak zenska, ale nikoho uz by nenapadlo, ze mu ve vztahu muze taky neco chybet a nemusi to byt zakonite sex. Proste pravo na obhajobu a omluvu svojich cinu prostrednictvim citu ma pouze zena, lidi proberte se. Celkem me bavi prispevky pisatelky Klea :-)
Reakce zeny na kamaradky ze strany jejiho pritele nema smysl ani komentovat, natoz aby s nejakou kamaradkou zasel nekde na kafe, u zeny to je prece jenom kamarad vs. kafe u chlapa hned kafe vs. postel :-).
Takze az si v tomhle mile damy srovnaji meritka muzou smele neco zacit prohlasovat.

Reakce na komentář: Ash #56Načítám náhled komentáře..., Klea #66Načítám náhled komentáře...

55
Ash 05. 04. 2006 19:19

Reakce na Jarko #51Načítám náhled komentáře...: Jak říkám, nevím, jak jste spolu byli dlouho, ale po určité době, kdy je mezi dvěma všechno fajn a nic není potřeba řešit, přijde doba, kdy se objeví nějaké problémy, člověk by měl najednou začít něco řešit, vztah už nějak netáhne, a pak může buď chtít zůstat ve vztahu s tím druhým, nebo ne. Velice často se stává, že se "vztah", teď už v úvozovkách, zkrátka rozpustí. On, ona, nebo oba dva v tom nechtějí pokračovat. (Nejen, že se to může stát, ale také se to stává.) Ta Tvoje slečna podle toho, jak to popisuješ, zůstat nechtěla. Nechtěla se namáhat s tím něco dělat. Takže prostě vystoupila a nechala Tě v tom samotného. I když formálně jste třeba byli ještě spolu…

Já vím, není to nic veselého, ale stává se to. Samozřejmě jesti do ní hučel nějaký kluk, který se vám začal montovat do vztahu, i když mu do něj nic nebylO, taK mI to připadá o to víc smutný, ale jak říkám, hlídat nebo přemejšlet za holku nemůžeš, to musí dělat ona sama…

Samozřejmě není vůbec od věci se seznámit s jejími přáteli a pařit společně :-D Člověk se tak vyhne situacím, kdy by tvoje přítomnost někde holce připadala divná, ale zároveň jí tam pak budeš chybět, a ona to začne řešit nějakým obskurním způsobem. Ale jak říkám, nejde to tak dělat pořád, ona sama musí chtít.

Reakce na komentář: Jarko #60Načítám náhled komentáře..., Denton #64Načítám náhled komentáře...

56
Ash 05. 04. 2006 19:28

Reakce na Paradox #54Načítám náhled komentáře...: Já ten nepoměr vidím jednoznačně v tom, že kluci víc uháněj holky, než obráceně. Sou holky, kterým každou chvíli zvoní telefon, a shání je nějakej "kamarád", případně najednou koukaj, že vedle nich někdo sedí a říká, že je jejich kamarád :-D

Kluk když chce na kafe s kamarádkou, tak musí nějaké zavolat, a když s nějakou cizí dívkou, tak jí musí sbalit :-D

Samozřejmě se od dívek očekává, že na takové "kamarády" nebudou mít čas, a od kluků, že "kamarádky" nebudou balit.

Čest všem dívkám, které dokáží ty ataky (často dost sotisfikované) odrazit, opravdu si jich vážím :-D

Reakce na komentář: Norwaiz #58Načítám náhled komentáře...

57
Norwaiz 05. 04. 2006 21:37

Reakce na Jarko #34Načítám náhled komentáře...:
Ja osobne si myslím, že tá tvoja holka je dosť mladá (možno aj citovo nezrelá) a chce si užívať život a nechce sa nejak zvlášť viazať. To je hlavná príčina vášho rozchodu. A to či ťa ľúbila lebo nie, nie je až tak dôležité, pretože túžba byť "slobodná" a užívať si bola silnejšia. Nehľadaj v jej konaní logiku, ona sa rozhodovala podľa úplne niečoho iného.
Mne sa to stalo tiež, a to som bol naozaj tolerantný a slobody a užívania mala dosť. Videl som na nej ako sa stále rozhoduje medzi mnou (vzťahom) a "životom". Dokonca som jej ponúkol obidve, ale ani to jej nestačilo. Chcela byť totálne "voľná" a tak si vybrala "slobodu" a na moju lásku sa vykašlala. Aj takéto sú ženy, hlavné mladé;-)
Možno sa tu naskytá otázka, že prečo najprv išla do vzťahu so mnou a potom sa na to vykašlala? No pretože sa šialene do mňa zaľúbila a už nebolo návratu;-)

Si spomínam ako som sa bavil z mojou sestrou o tom aké sú mladé holky (16+) citovo zrelé a aké majú myslenie. Sestra svoje obdobie okolo 16 rokov charakterizovala takto, citujem: "V hlave som mala nasraté…"

Takže Jarko už to nerieš, nemá to zmysel, iba tým trpíš a trpíš zbytočne. Treba sa pohnúť ďalej. Neboj, nájdeš inú, veď ich je tu ďalších 1,5 miliardy;-) Ponuka je veľká, len si treba vybrať;-)

Reakce na komentář: Jarko #61Načítám náhled komentáře...

58
Norwaiz 05. 04. 2006 21:38

Reakce na Ash #56Načítám náhled komentáře...:
Čest všem dívkám, které dokáží ty ataky (často dost sotisfikované) odrazit, opravdu si jich vážím :-)

Ja som jeden z tých, ktorý používa tie sofistikované ataky :-) Vážiš si aj mňa:-?

Reakce na komentář: Ash #68Načítám náhled komentáře...

59
Mawe47 05. 04. 2006 21:46

Reakce na BERmaestro #45Načítám náhled komentáře...: jj sem slecna
jinak jo, sice to zrani toho kluka, kdyz mu holka da vale, ale rozhodne je to prijemnejsi nez zjistit, ze ho nejakou dobu podvadela s jinym. Nemusela primo sexem, ale uz ten pocit toho ze ma rada nekoho jineho a ten jiny ma rad ji…

odsuzuju ty lidi, kteri si drzi dosavadniho partnera zaraz i s novym objevem jen proto, ze novy objev nemaj jisty a teprve az je ruka v rukave davaj sbohem puvodnimu…

Reakce na komentář: Paradox #63Načítám náhled komentáře...

60
Jarko 05. 04. 2006 22:20

Reakce na Ash #55Načítám náhled komentáře...:
Jak říkám, nevím, jak jste spolu byli dlouho …
Nie dlho – 5 mesiacov a 7 dni.


Samozřejmě není vůbec od věci se seznámit s jejími přáteli a pařit společně.
A tu je ten problem, ona chcela, aby som siel s nou do jej partie, chcel am tam ukazat zoznamit, ti ludia ma totiz chceli spoznat. Tak isto aj jej spoluziacky ma chceli spoznat. Castokrat ma volala na rozne akcie na bytoch chatach ci len tak v meste. A ja som nesiel (teraz lutujem ako sa len da … no je neskoro). Ako mi ona sama povedala, predtym ta chceli moje "kocky" spoznat, pytali sa na teba, preco si neprisiel na tu a hentu akciu. Potom sa uz nepytali … :-( a tak dostal sancu niekto iny. skazil som to, no nie schvalne. Vtedy som este nevedel to co vjem teraz, a teda aky som. Teraz sa uz poznam o nieco viac a vjem, ze mat opat takuto prilezitost kedy by ma chceli jej ludia spoznat a aspon "vidiet" , nevaham a idem, ved co, aj keby som im nepadol do oka, stale tam mam ju. No doslo mi to pozde …

Reakce na komentář: Ash #69Načítám náhled komentáře...

61
Jarko 05. 04. 2006 22:27

Reakce na Norwaiz #57Načítám náhled komentáře...:
Je mlada, ma 17 … no neveril by si aka je bystra, a inteligentna. Mozno este citovo a dusevne nie uplne vyzreta (a teda sama netusi co presne chce) ale uz teraz na nej vidiet crty toho aka je … uzasna. Na strane druhej, vsetci mame svoje muchy, a teda aj ona. Mylsim ze sme sa stretli prilis skoro. Dovod? Pretoze mam pocit ze sme do seba zapadli ako dve ozubene kolieska, ako dva polovicne zlomky, ktore ked scitas, dostanes jednu celu. Ja som clovek ktory si vybera, mne ked baba nesedi ako chcem ja, tak to proste nejde … zial (moji kamosi v tomto nado mnou len krutia hlavami). A problem je ten, ze ona mi sadla az prilis dobre. No padlo to (moj nazor) na mojej neskusenosti(ved bola prvou v mojom zivote a aj prvou babou s ktorou som sa napr bozkaval) a jej nizkom veku (nevyspelosti). Skoda, Stretnut sa tak aspon o dva tri roky neskor … mozno by to teraz vyzerala lepsie :-)


62
Jarko 05. 04. 2006 22:29

Ash, mozem Ti poslat mail? cem sa nieco opytat a tu by som to nerad pisal. Vdaka.

Reakce na komentář: Ash #70Načítám náhled komentáře...

63
Paradox 05. 04. 2006 22:40

Reakce na Mawe47 #59Načítám náhled komentáře...: Nechce se mi ani verit, ze tyto vety psala holka, pokud jsou mysleny uprimne klobouk dolu a jsi moje holka (aspon obrazne :-) ). Skoda jen, ze je takovych opravdu poskromnu…

Reakce na komentář: Mawe47 #77Načítám náhled komentáře...

64
Denton 05. 04. 2006 23:07

Reakce na Ash #55Načítám náhled komentáře...: Vystihl jsi to presne. On vetsinu veci c pises tak nejak tusi, ze to tak jem ale vyhadrit to slovy (takze si to pak clovek opravdu uvedomi), to je dost tezke.
Co jsi, jestli se muzu zeptat? Jsi nejaky psycholog, nebo jen kluk co ma spoustu zkusenosti s holkama a dokaze veci vyjadrit? Zajimalo by me to… Kdyztak mi prosim jen napis na email, diky

Reakce na komentář: Ash #71Načítám náhled komentáře...

65
Rejpal 05. 04. 2006 23:18

Touha vyznat se v mezilidských vztazích je jistě hodná uznání, ale způsob, jakým se to tady pokouší postihnout Qark, případně další, místní autoři, je úsměvný.

"Fáze 1, fáze 2, kroky k oslovení holky, body, typy baličů, atd." – tímhle chcete popisovat ten ohromný, tajemný živel? To je směšné.

Empirie jasně, to je základní přístup, ale obávám se, že v jejím zobecňování tento web poněkud pokulhává a nemůže ani jinak, neboť se jeho autoři stále nenaučili vystříhat se vlivu vlastních subjektivních názorů a samozřejmě tu zobecňují jevy, o jejichž poznání se tu s větším, tu s menším úspěchem pokoušely celé generace před nimi.

Znovu bych se rád obrátil vůči místním čtenářům, ať se naučí hledat odpovědi na otázky především sami v sobě, ve vlastním poznáním a nedají tolik na zprostředkovaný názor jiných, i když to na pohled vypadá "nabušeně". A že jsem tak smělý – nebuďte takovými egoisty a nemluvte tu zhusta jen v 1.osobě. Nejste sami, koho něco trápí.

Reakce na komentář: Denton #67Načítám náhled komentáře..., Ati #121Načítám náhled komentáře...

66
Klea 05. 04. 2006 23:42

Reakce na Paradox #54Načítám náhled komentáře...: Jsem ráda, že jsem Tě pobavila. Ale specielně pro Tebe ještě jednou a jasně. Oba partneři mají stejná práva a možnosti. Oba si mohou "dělat co chtějí" pokud respektují to, že s někým jsou a neubližují…
A mimochodem. Nikdy mi nevadilo, když partner šel na kafe s kamarádkou. Takže minimálně já mám měřítka pro muže i ženy stejná.

Reakce na komentář: Paradox #72Načítám náhled komentáře...

67
Denton 05. 04. 2006 23:49

Reakce na Rejpal #65Načítám náhled komentáře...:
Dobry pokus o flame…
Obvinujes tu spoustu lidi z neceho, co nedelaji – autory i ctenare. A to zdaleka nejsem bezhlavy hltac techto stranek, abych se jich jen proto zastaval..

Napriklad knizka "Proc zeny neumeji cist v mapach…." a ji podobne, ktere doporucuje Qark jsem cetl. Ani za mak neverim tem duvodum, kterymi se ohaneji. Presto tu knizku povazuji za skvelou a bezkonkurenci, protoze jsou tam popsany situace, ktere se mezi zenami a muzi stavaji a knizka mi tak dava 2 hodnoty:
1. Vidim, ze to co zazivam ja neni ojedinele, spise naopak a nejsem tedy divny.
2. To mi pomaha _premyslet_ a hledat si _svoje vlastni_ zavery.

Ti, kteri knizku nebo tyto stranky vezmou jako fakt nebo dogma jsou predem odepsani.

A jeste k tobe. Kazdy clovek je egoista. I ty, i ja. KAZDY.


68
Ash 06. 04. 2006 01:01

Reakce na Norwaiz #58Načítám náhled komentáře...: Tráva je zelená a nebe modré. Lépe odpovědět neumím.


69
Ash 06. 04. 2006 01:16

Reakce na Jarko #60Načítám náhled komentáře...: Hele Jarko 5 měsíců, to bude tak akorát, aspoň soudě podle toho, co jsem kdysi někde četl :-)

Jinak to co popisuješ, jestli Tě holka chtěla někam brát, představit Tě, pokud tomu něco zásadně nebrání, je to vždycky lepší, třeba se tam alespoň ukázat, působíte jako kompaktní pár a je větší šance, že to pak i vydrží. Kolikrát nějakého blbečka odradí už to, že vidí, že ta holka, co doteďka všude chodila sama, najednou opravdu má nějakého reálného partnera z masa a kostí :-)

Nechávat holce volnost je fajn, ale nesmí se to přehánět v tom smyslu, že by si každý žil svůj dosavadní život tak jako předtím, a spolu jste byli tak nějak soukromě jen vy dva. Je lepší, pokud uvažujete o tom, že budete spolu i v delším časovém horizontu, což v případě prvních lásek je docela dobrý a šlechetný a smysluplný úmysl, přátele a životy proplést pěkně dohromady.

Zase jsi to řekl přesně, máš tam ji, ..a přece bys nečekal, že Tě ostatní budou nesnášet :-D Rozumět si s nimi extra nemusíš, ale když jste pár, tak jste pár, což je dobré když je vidět i navenek.

Také se seznámíš se svou "konkurencí" ;-) A v případě potřeby pronést některou z památných vět, jako "víš, nic proti tobě nemám, ale na holku mi nesahej ;-)" …a pak tu bouchačku zase vrátit do pouzdra a tak. To nemůže nikdy škodit.

Reakce na komentář: Jarko #90Načítám náhled komentáře..., Jarko #98Načítám náhled komentáře...

70
Ash 06. 04. 2006 01:21

Reakce na Jarko #62Načítám náhled komentáře...: Jistě, občas i odpovídám :-D


71
Ash 06. 04. 2006 01:33

Reakce na Denton #64Načítám náhled komentáře...: Omezil bych ten svůj popis na tu část, zmiňující schopnost něco vyjádřít :-)

S holkama určité zkušenosti mám, ale nelze to říct tak, že bych s nimi věděl nějak extra rady, nebo třeba věděl, jak na ně :-) Rady "pomůžeš mi s holkou" už raději neposílat prosím haha :-) Spíš si vím rady sám se sebou, a jak na sebe, což je někdy i důležitější, a v důsledku to ovlivňuje i ty vztahy s holkama. Jsem tu dlužen už cca 2 články, ve kterých už jsem na sebe i leccos prásknul, jen to jejich vydání odkládám, protože se mi nějak nelíbí. Ale jednoho krásného dne vyjdou (třeba až já zajdu :-)


72
Paradox 06. 04. 2006 02:10

Reakce na Klea #66Načítám náhled komentáře...:
Promin, ale pokud si myslis, ze tohle v dnesni spolecnosti funguje, tak jsi blahovejsi nez jsem si myslel. Tak mozna do svatby :-).
To zajiste zni krasne "Oba partneři mají stejná práva a možnosti. Oba si mohou "dělat co chtějí" pokud respektují to, že s někým jsou a neubližují…", ale ona skutecnost je uplne nekde jinde.
Proste prevladaji tady jiste nepsane pravidla a spousta chlapu je podvedome bere za sva, aby meli klid, ale uz se jich nikdo nepta jestli jsou spokojeni, co kdyby si nahodou nektery z nich dovolil rici opak nez zena ocekava.
Nasledovalo by vsemozne vydirani jak jej primeti k poslusnosti, sexem pocinaje a detma konce. Ti silnejsi prasknou dverma a radsi takovy svazek ukonci rozvodem, drtiva vetsina vsak zustane a proklina den svatby :-).
Tady je to spise ovsem urceno pro ty, kteri chteji teprve svou vyvolenou nalezti, takze tyto vety jim nemuzou zatim nic rici.
Mam pocit, ze ty tam jsou doby, kdy muz byl hlava rodiny, dneska jsou to ubrecene trosky, kteri jsou hrdinove, akorat pred kamarady.
Jinak, kdyz uz se tady probira vsemozna cetba doporucuji si taky precist neco z druhe strany, protoze kazda mince ma 2 strany.
Josef Hausmann "zaklady muzskeho sovinismu", je to dilko zeny odsuzovane, protoze ne kazda jej dokaze stravit, muzi vsak blahorecene :-) .

Reakce na komentář: Ash #74Načítám náhled komentáře..., Klea #82Načítám náhled komentáře...

73
Paradox 06. 04. 2006 02:25

Abych jenom nemluvil tady je ona poucna cetba k mani i v pdf podobe :
http://www.mujweb.cz/www/veverkahaus/


74
Ash 06. 04. 2006 06:55

Reakce na Paradox #72Načítám náhled komentáře...: Tak tu knížku jsem naposled viděl v rukou jedné divky, vzala si ji jako čtení na léto :-) Jak jsem tak zběžně nahlédl, je to velmi zábavné bulvární čtení, těžící z jistého obecně přijatelného omylu, tedy že muži nemají mozek :-D

To zajiste zni krasne "Oba partneři mají stejná práva a možnosti. Oba si mohou "dělat co chtějí" pokud respektují to, že s někým jsou a neubližují…", ale ona skutecnost je uplne nekde jinde.
Prosím, hlavně se nám nesnaž sdělit kde :-D My si tu knížku i přečtem, ale tím bych věc považoval za vyřízenou. Nebudem si to brát osobně, ani se nebudeme urážet.


Proste prevladaji tady jiste nepsane pravidla a spousta chlapu je podvedome bere za sva, aby meli klid… Nasledovalo by vsemozne vydirani jak jej primeti k poslusnosti, sexem pocinaje a detma konce. Ti silnejsi prasknou dverma a radsi takovy svazek ukonci rozvodem, drtiva vetsina vsak zustane a proklina den svatby :-).

Samozřejmě. Jsou i místa na Zemi, kde žerou malý děti.

Moc mne mrzí, že žiješ v tak ošklivém světě. Naštěstí my ostatní tady se máme docela dobře :-D


75
Jarko 06. 04. 2006 10:13

Klea:
Rad by som Ta videl v tejto sit:

Skripe ti vztah s milym. chces ho riesit, no on radsej ide medzi svojich (kamosov a kamosky, medzi ktorymi je aj TA) nez travit cas s tebou. ked ste spolu, je to o hovne, pretoze ti len dava najavo aka si zla (co ale vobec nie je pravda). On spokojny ti len rozprava kde na chatu ide tento piatok. o tyzden ze bude akcia na byte (samozrejme opat tam nebudes). a potom ti rozprava ako tam bolo fajn, ako sa mal dobre a tak dalej. Mal sa dobre, jasne, ved tam bola ONA a tlacila mu do hlavy svoje "myslienky a nazory". Este stale si myslis ze je to v pohode? ze je to ok? este stale to nevidis? ty mas VELKE odhodlanie to medzi vami zmenit, napravit no jemu je to ocividne (uz) fuk, a netrapi ho ze ty koli nemu nespis, nejes, nevies normalne zit, pretoze len myslienka na neho ti na hrudi urobi obrovsky plamen, a ked si pomyslis ze s nim nemozes byt lebo toto tamto hento …. ono da sa to tolerovat … isty cas …. este stale myslis ze to vidim z velmi subjektivne a so zlobou ???nie, nie je v tom uz hnev … nehnevam sa uz davno, kedze to uz chapem, aj ked ja by som sa zachoval inak – priamo, lenze nie kazdy to dokaze … aj ked nerozumiem co je tazke na tom povedat nikomu pravdu.
Ako spieva Richard Muller v jednej zo svojich piesni – "Pravda vzdycky boli, najma ked klamany sme boli …"
proste toto sa nerobi ak mame niekoho uprimne radi, aj ked len ako kamosa. toto nie.

Reakce na komentář: Mawe47 #77Načítám náhled komentáře..., Klea #83Načítám náhled komentáře...

76
Jarko 06. 04. 2006 10:37

a to co robila ona mne resp by robil on tebe je klamstvo v plnom rozsahu. ci veris alebo nie. pretoze sa s tebou ten clovek nerozide do tej doby, kym si nebude isty ze ma dalsiu "vetvicku" ktorej sa chyti.

na jedno som pri hladani "pravdy" preco mi krachol vztah a preco je mnoho veci v zivote tak a tak prisiel:

Jedna vec je vediet o tom co robime zle, vec ale upne ina je si to uvedomovat.


Ja osobne som zistil ze je v tom pekelny rozdiel … :-(


77
Mawe47 06. 04. 2006 10:39

Reakce na Paradox #63Načítám náhled komentáře...: no vsimla sem si uz ze v nekterych vecech hodne vybocuju z definice obycejne holky, ale za to jinych skaredych vlastnosi mam tolik ze se nekdy divim, jak to se mnou ti chlapi vydrzi :-)

Reakce na Jarko #75Načítám náhled komentáře...: ale vztah, kde se snazi jen jeden stejne nema cenu. Mas byt rad, ze s takovou holkou nejsi do budoucna a ze si zjistil, ze ona si chce uzivat zivota "jen" po peti mesicich a ne po dvou letech.ted si myslis, ze zadnou takovou nenajdes, ale to je omyl, protoze pokud by byla perfektni, tak se v ramci KOMUNIKACE vsechno vyresi.
Nikdo neni dokonaly a pokud se dva trochu snazi, maji se radi, tak vetsinou najdou rozumny kompromis, prestoze treba nejsou zkuseni.Takze pokud vam se to nedarilo v zacinajicim vztahu, tezko byste to do budoucna napravili.

Reakce na komentář: Jarko #79Načítám náhled komentáře...

78
shaq 06. 04. 2006 14:52

Reakce na llook #6Načítám náhled komentáře...: LOL také mě to napadlo… ješte chybí někdo s odkazem na "můj movej úžasnej bložííínek" ;-) a odborník na linux


79
Jarko 06. 04. 2006 16:32

Reakce na Mawe47 #77Načítám náhled komentáře...:
… ted si myslis, ze zadnou takovou nenajdes …
Tak tak, aj tymito pocitmi som si presiel, ale uz si to nemyslim, vjem, je to len stav ktory trva kym clovek zacne chapat opat realitu rozumom a nie srdcom resp citmi (emociami). Moj predpoklad je ze som z najhorsieho vonku, pretoze zacinam citit ze mam zeny opat rad :-) a to hned 4 O :-)

Co sa komunikacie tyka ……. dost to viazlo potom co som sa zalubil a zcal vsetko kazit …. cioze aj za to si mozem do znacnej iery sam … no keby aspon trosicku mi s tym pomohla … a mozno len ja som to pokazil tym ze som prestal rozpravat …. a to bolo to, co sa jej tak pacilo … ze som nebol ticho a hovoril … pretoze ona je taky typ.

Reakce na komentář: Mawe47 #80Načítám náhled komentáře...

80
Mawe47 06. 04. 2006 17:12

Reakce na Jarko #79Načítám náhled komentáře...: Aspon ses ze svych chyb poucil a do budoucna budes zase o neco chytrejsi. A taky, vetsinou se slecna zamiluje do kluka proto, jaky je… kdyz pak takovy byt prestane, tak pak je to spatne… a protoze si lide porad hledaji podobne typy, tak pravdepodobne skonci u nekoho, kdo ji dava to, co ty si ji davat prestal…

A pro hodne lidi je jednodussi hodit za hlavu neco co neklape a jit jinam, nez to resit.

se mnou se rozesel kluk po roce a pul, podle me super vztahu. jenze on mi nedal najevo ze je nestastny a ja nejsem moc empaticka… takze on se snazil smirit s jednou mou vlastnosti, a nakonec to vzdal a nechal me. misto aby v zarodku sel a rekl vadi mi pro nas budouci vztah tohle… A protoze to byl nas prvni vztah, ani jeden sme poradne nevedeli, jak se k tomu postavit…
ale nastesti sem na kluky nezanevrela :-)


81
paja 06. 04. 2006 17:22

ahoj tak prvne musim reagovat na to, že ženský nedovedou být samy…To není vůbec pravda, ja byla po ukonceni jednoho vztahu sama asi rok a mezitim bylo jen par uletu,ale nic citoveho. A pak teda jak pises o te sve kamaradce,tak to nedokazes sam posoudit jestli je natolik pekna a fajn,ze by ji skutecne mohlo nadbihat tolik chlapu?? Osobne si myslim,ze si to spis pribarvila…


82
Klea 06. 04. 2006 20:51

Reakce na Paradox #72Načítám náhled komentáře...: Musím Tě vyvést z omylu, do naivní patnáctky mám hoooooodně daleko. Naopak, asi jsem až příliš realistická.

Promin, ale pokud si myslis, ze tohle v dnesni spolecnosti funguje, tak jsi blahovejsi nez jsem si myslel. Tak mozna do svatby
Já nenapsala, že je to obecně platné. Jen si stojím za tím, že tak to mám já a tudíž to tak mám i ve vztahu. (Kdyby to parntner neměl podobně, tak bychom spolu nemohli vydržet).


83
Klea 06. 04. 2006 20:58

Reakce na Jarko #75Načítám náhled komentáře...: promin, ale v té Tvé modelové situaci… já bych na Tvém místě prostě s partnerem šla na tu párty (i kdyby se mi sebevíc nechtělo) a pak by to nemohlo pokračovat jak to popisuješ.
Vlastně jsi to tu několikrát zmínil, že ona Tě tam chtěla a Tys raději seděl doma na zadku. Je Tvá chyba, že si dovolil aby jí tam dělal společnost někdo jiný
(přehnaně řečeno, ale měl si alespoň někdy zajít, když Tě o to žádala a Tys ji tak moc moc miloval, jak tvrdíš)
Nechci zpochybňovat Tvou lásku, ale jak moc jsi mohl milovat, když ani to málo, abys ji na její žádost alespoň tu a tam nedoprovodil?!?!?! Na mě to nepůsobí, že moc.

Reakce na komentář: Jarko #84Načítám náhled komentáře..., Jarko #85Načítám náhled komentáře...

84
Jarko 06. 04. 2006 23:27

Reakce na Klea #83Načítám náhled komentáře...:
Ano, teraz uz by som siel aj ja … teraz. Vtedy som vela veci vnimal inak, ved do certa, bola mojou prvou .. v zivote som nemal predtym babu … vjem ze to nebolo spravne, teraz to uz cele chapem, cely nas kratucky vztah, do bodky mam rozpoznany. uz vjem co som robil dobre a co naopak zle. vtedy to ale bolo inak nez to vnimam teraz. zial.to ako sa spravala sa dalo do istej miery ocakavat – ved co by som po svojom "vykone" asi tak mohol cakat?

Na strane druhej sa mohla zachovat aj lepsie a v tom ked mi uz nedas za pravdu tak ta proste nechapem … :-)

Reakce na komentář: Klea #86Načítám náhled komentáře...

85
Jarko 06. 04. 2006 23:28

Reakce na Klea #83Načítám náhled komentáře...: Nevjem ako ty, ale ja ked sa zalubim (zamilujem alebo nazvi si to hrejive na dusi ako chces), spravam sa uplne inak nez aky v skutocnosti som … presny opak seba som vtedy. a je to hroza … :-(


86
Klea 07. 04. 2006 12:14

Reakce na Jarko #84Načítám náhled komentáře...: ždy se dá říci, že se někdo měl zachovat jinak a lépe. A Ano, mohla přijít a říct, chybí mi, vadí mi… pokud se to nezmění, tak… Nicméně je otázka, zda by si to v tu chvíli akceptoval (jako jsi neslyšel její žádosti o společnost na akcích).
A ještě poslední. Omlouváš své chyby tím, že byla Tvá první (nezazlívám Ti to) a že si neměl zkušenosti. Ale jsi si jist, že ona jich měla dost, aby se chovala jinak???

Reakce na komentář: Jarko #89Načítám náhled komentáře...

87
Tilion 07. 04. 2006 13:09

Ahoj, moc pěknej článek, akorát bych ti Qarku něco vytkl: Původní autor psal o "rozchodu po domluvě", což ovšem neplatí o tvé fázi 5 a 6.
Touha se pomstít že se všem holkám musíte pomstít. Zdá se vám, že jsou všechny stejné potvory, a proto se k nim chováte tvrdě a snažíte se je potrestat ze to, co jedna z nich udělala vám.
To co tu popisuješ celkem nepatří k původnímu tématu, protože při prozchodu po (vzájemné!)domluvě, většina lidí nemá takové pocity právě proto, že se vzájemně domluvili, takže si rozchodem neublížili nebo oba stejně.

(sorry jestli to tu už někde v komentářích je, ale bohužel spěchám a nemám dost času je věechny pročíst)

Reakce na komentář: Qark #88Načítám náhled komentáře...

88
Qark url 07. 04. 2006 14:13

Reakce na Tilion #87Načítám náhled komentáře...: Jen na vysvětlenou. Původní autor tam měl taky fázi pět. Já mu k ní ale napsal dlouhý komentář, protože jsem s ní nesouhlasil, a požádal jsem autora o úpravu. Autor uznal, že mám pravdu (narážel jsem na určitou nevyrovananost po rozchodu v jejímž duchu se nesla autorova pátá fáze) a požádal mě, abych ty fáze dopsal já, protože jsem je vlastně už sepsal v kometáři k jeho článku.
Takže i když se člověk rozejde po dohodě, zvlášť pokud měl delší vztah, jsou dva lidé pořád určitým způsobem spojeni a vnitřně si toho druhého pořád nějak nárokuješ, dokud se s tím, že je konec nevyrovnáš. Rozchodem po domluvě si sice lidé neublíží, ale stává se, že pocítíš zlost, že si tvoje bývalá už někoho našla (spala s jinými) a ty zatím nic. Pokud ji necítíš, fázi pět přeskoč, a je to ;-)

Reakce na komentář: Tilion #92Načítám náhled komentáře...

89
Jarko 07. 04. 2006 22:16

Reakce na Klea #86Načítám náhled komentáře...:
… jako jsi neslyšel její žádosti o společnost na akcích …

ja som ich pocul … preco som nesiel je uz pricina ina … :-(

… jsi si jist, že ona jich měla dost, aby se chovala jinak??? …


To nemozem posudit, ale mala viac vztahov predo mnou. Ja som nemal ziaden. Ona bola prva. Bola …

Reakce na komentář: Klea #93Načítám náhled komentáře...

90
Jarko 07. 04. 2006 22:23

Reakce na Ash #69Načítám náhled komentáře...:
… a přece bys nečekal, že Tě ostatní budou nesnášet …
To je na tom .. cakal … :-( Ani nie tak neznasat, ako to ze sa im nebudem pacit alebo nieco v tom zmysle, proste ze tam "nezapadnem", a ze jej to budu nebodaj vycitat (davat nejak najavo) a nevjem co este. Lenze nikdy som to neskusil a tak sa nikdy nedozviem ako to vlastne mohlo byt. Ta bezmocnost zmenit to vsetko ma niekedy privadza do stavu totalneho zufalstva striedajuceho mierne "sialenstvo" z toho celeho … jedine co pomaha je snaha na to nemysliet, nemysliet na to, ako som pokazil nieco, co malo VELKU tendenciu byt ozaj skvelym vztahom, na urcite dlhsie nez 5 mesiacov a sedem dni …

Reakce na komentář: Jarko #91Načítám náhled komentáře...

91
Jarko 07. 04. 2006 22:25

Reakce na Jarko #90Načítám náhled komentáře...:
Som ako sa to hovori … clovek, ktory prilis vela premysla nad vsetkym co chce urobit … a ako zistujem niekedy (castokrat) sa mi to nevyplaca. Spontannost je fajn vec.

Reakce na komentář: Volverine #94Načítám náhled komentáře..., Volverine #94Načítám náhled komentáře...

92
Tilion 07. 04. 2006 23:24

Reakce na Qark #88Načítám náhled komentáře...: Tak to mám asi vážně štěstí, že u mě se fáze 5 nějak neprojevila. :-)


93
Klea 07. 04. 2006 23:39

Reakce na Jarko #89Načítám náhled komentáře...: To neslyšel bylo myšleno jakoby v uvozovkých. Jasně že jsi je fyzicky slyšel, ale to bylo tak vše a to nestačí. Vyjde to stejně jako když neslyšíš.

Reakce na komentář: Volverine #94Načítám náhled komentáře..., Volverine #94Načítám náhled komentáře...

94
Volverine 08. 04. 2006 12:32

Reakce na Klea #93Načítám náhled komentáře...: Reakce na Jarko #91Načítám náhled komentáře...: jj… neni nad to, někoho pořádně uklidnit a cpát mu do hlavy, že si za tomůže sám, i když o tom už sám dobře ví a stejně není jisté, že Ty chyby neudělá znovu, ale je zcela jisté, že bude dělat jiné, na kterých to opět stroskotá, pokud na ten vztah nebudou dva :-)
Nejsou důležité chyby které děláme, ale ponaučení, které si z nich bereme!!!


My jsme se s přítelkyní rozešli "po domluvě"(Já jsem nechtěl a ona samozřejmě neviděla jinou možnost – nebo spíš nechtěla vidět jinou možnost) a teď to skoro vypadá, že toho asi začíná litovat… Což mě bezmezně těší, protože jsem měl jako vždycky zase pravdu :-)To byl vtip :-)
Prošel jsem si všema fázema přesně podle tohohle článku, až jsem z toho žasnul, když jsem si to četl… Ve fázi 5 se píše o pomstěm, nenávisti apod…
Ne, že bych byl na svou bývalou přitelkyni někdy nas….j a nenáviděl i všechny ostatní a chtěl se jim pomstít, ale cítil jsem, že když bych si našel v blízkém horizontu po rozchodu nějakou jinou, tak bych na ni nebyl takový, jak by si zasloužila a to by k ní určitě nebylo fér… V podstatě by to byla určitá verze té pomsty za to, že jsem dal všechnu svou důvěru jedné jediné osobě a ona mi pak po pěti letech řekne………, že už to asi nemá cenu a že bude asi lepší, když spolu nebudeme… Pomsta zcela neúmyslná a zcela na místě…

Reakce na Klea #93Načítám náhled komentáře...: Klea je přesně taková, jak se od ženy očekává… Průbojná se svým názorem -> Když si žena vezme něco do hlavy, tak jí to žádnej chlap nevymluví… Je pravda, že na kamarádech vs. holka neni nic špatného, stejně jako na kamarádkách vs. kluk, pokud to nepřekročí určité meze/hranice, které mají různé holky různě posunuté a kluci bohůžel žádné meze obvykle nevidí :-) a tohle prostě jinak nikdy nebylo, neni a nikdy nebude!!! Dřív uvidíte kluka balit holku v depresi, než aby to bylo naopak! Proto se občas stává, že po dvou týdnech od rozchodu se vaše bývalá přítelkyné promenáduje s úsměvem na rtech vedle naprosto neznámého týpka a očividně spolu něco mají…

Reakce na Jarko #91Načítám náhled komentáře...: Stejně jako Tys dělal chybu, žes s ní nikam nechtěl, byla její chyba, že šla sama bez Tebe…
Je bezva, když chtěla být s kamarádama, zvala Tě a Tys nechtěl jít, ale kolikrát si syšel:,,Bez Tebe nikam napůjdu!?"
Jestli si to od ní někdy slyšel, tak si za to vážně můžeš sám :-)(Vidíš… už jsem jako Klea), ale jestli ne, tak chyba je na obou stranách a podle mě za váš rozchod nemůžeš tak jak si myslíš Ty!!!
Toď vše…

Reakce na komentář: Jarko #95Načítám náhled komentáře..., Ash #96Načítám náhled komentáře...

95
Jarko 08. 04. 2006 18:43

Reakce na Volverine #94Načítám náhled komentáře...:
,,Bez Tebe nikam napůjdu!?"

Ja naozaj nemam slov … ostal som ako prikovany ked som sa nad tymto zamyslel … nikdy som to totiz nepocul. Naozaj si na to nespominam. Tak toto ma fakt dostalo. Sakra to bude vecer … :-( … a najblizsie dni … zas mam o com premyslat.

Tym ale nexchem povedat ze za to ty mozes, lebo si to napisal, nie, tusim si mi opat ukazal nieco, co som nevidel … zeby opat trochu viac otvoril oci?

Ja som to chcel riesit, ale necitil som tu oporu z druhej strany, to upokojenie ze sa nemusim bat toho co sa deje (so mnou), pretoze v tom nie som sam … ze ona mi pomoze, ze sme na to dvaja a teda sa nemusim bat. No necitil som nic take, tak som bol viac a viac nervozny, zdeptany a uplne mimo svojho normalu a logickeho usudku a este k tomu sialene zamilovany … co su u mna asi najhorsie kombinacie. Verte tomu, ze keby ste poznali (tak ako ja sam seba) "normalneho – skutocneho, pohodoveho Jarka" a potom by ste videli toho
"druheho – zamilovaneho a zdeptaneho "Jarka" " … nechapali by ste asi tak ako nechapem stale ja :-)

Je to hroza so mnou, ako sa len naucit ovladat svoje emocie, rozum a nalady … najdem to v knihach? alebo len v knihe zvota (nauc sa sam)?


96
Ash 08. 04. 2006 19:40

Reakce na Volverine #94Načítám náhled komentáře...: Bez Tebe nikam nepůjdu.
Dobrej postřeh. Sakra dobrej. Myslím, že kdyby to řekla, tak by třeby i šel.

Reakce na komentář: Jarko #97Načítám náhled komentáře...

97
Jarko 08. 04. 2006 23:20

Reakce na Ash #96Načítám náhled komentáře...:
"Myslím, že kdyby to řekla, tak by třeby i šel."
To si pis ze by som siel! Som introvert (strasny), a preto sa noveho (hlavne ludi) bojim a vsetko co sa vztahov tyka mi trva velmi dlho. Moja (ex)partnerka bola resp je extrovert (usudzujem len na zaklade vnimania jej spravania sa). Nema s tymto problem, no ja ano … Ja s tymto potrebujem cas. Zial ten cas uz dostal niekto iny, tak snad mi ho da nejaka ina :-)


98
Jarko 08. 04. 2006 23:24

Reakce na Ash #69Načítám náhled komentáře...:
A este upresnim, ten vztah za nieco stal cca 1 mesiac a dva tyzdne. Ostatne uz nestalo dokopy za nic … slo to dole vodou …


99
Jarko 08. 04. 2006 23:25

heh ako som sa trafil (cista nahoda) :-)

69 <-> 96

Reakce na komentář: Ash #101Načítám náhled komentáře...

100
diesel 09. 04. 2006 17:34

Hmm musim rict ze ten clanek byl uplne presny…zrovna jsem v pate fazi :-(.


101
Ash 09. 04. 2006 18:02

Reakce na Jarko #99Načítám náhled komentáře...:99 nemluvě.

Reakce na komentář: Jarko #102Načítám náhled komentáře...

102
Jarko 09. 04. 2006 18:52

Reakce na Ash #101Načítám náhled komentáře...:
Fakt, to som si ani nevsimol … :-O


103
Tomfi 10. 04. 2006 14:45

Někde ve fázi 6 (nejspíš přechod k 6 od 2). Rovnou po fázi prvé a části druhé.ostatní jsem ladně přeskočil.Naštěstí.


104
Stolker 12. 04. 2006 12:05

Reakce na + + Mikeee + + #5Načítám náhled komentáře...: tak to je 100% pravda!!!!!


105
carfisch 13. 04. 2006 19:17

tak ja se motam porad mezi fazi 5 a 6 ale uz se to lepsi :-)


106
carfisch 13. 04. 2006 19:18

jo jinak taky se vsim souhlasim a to me desi


107
Jarko 18. 04. 2006 12:31

Reakce na hlas #32Načítám náhled komentáře...:
|


108
Benik 23. 04. 2006 15:42

Reakce na hlas #32Načítám náhled komentáře...: |


109
Devilled 28. 04. 2006 19:14

Tak jsem zrovna ve fazi jedna :-O)))Asi brzy prijde faze dve, na kterou se netesim a normalne bych ji resil rozptylenim na parbach, bohuzel ty si ted kvuli uceni (na statnice) nemuzu moc dovolit, takze je snad nejak rozchodim a po statnicich zacina nova etapa zivota :-O)
Jinak tyhle faze byly kdysi i v Pratelich, ale trochu jinak:
1. faze – depka, uzavreni se do sebe, sebelitost apod.
2. faze – parby, navstevy strip baru – zjisteni, ze kamaradu mate stale plno :-O)
3. faze uz tam neni – ale myslim, ze pak uz je to stejne :-O)


110
Ivan 08. 05. 2006 15:16

Az sokujici presnost fazi…jen bymne zajimalo co kydz se k sobe vrati? Osobne jsem to jeste nezazil, okamzite se porozchodu na dotycou bloknu takze no way, pokud to tedy neni rozchod z me strany. Ma s tim nekdo zkusenosti?

Reakce na komentář: devilled #111Načítám náhled komentáře...

111
devilled 11. 05. 2006 16:50

Reakce na Ivan #110Načítám náhled komentáře...: ma – kdysi jsem to udelal a zase se to rozpadlo – uz tomu vztahu tak neveris a ztracis duveru a je otazkou casu, kdy se to rozpadne – ale je zajimave se domluvit na nezavaznem sexu – kdyz jste si v tehle oblasti rozumneli, tak je to ok, jen se u toho uz musis vykaslat na city…

Reakce na komentář: Lia #112Načítám náhled komentáře...

112
Lia 11. 05. 2006 19:01

Reakce na devilled #111Načítám náhled komentáře...: ale ani to nemá dlouhého trvání, přestane tě to po nějaké dobe bavit, prece jen se uz znate par let, ten stereotyp se i v sexu projevi. Takze Ti pak nezbyde nic jiného, než se přehoupnout do fáze 6 a začít vysílat a přijímat feromony z okolí :-)

Reakce na komentář: devilled #113Načítám náhled komentáře...

113
devilled 12. 05. 2006 11:17

Reakce na Lia #112Načítám náhled komentáře...: ale ja se tebou definovane fazi 6 nebranim :-O) Jen je hloupost nevyuzit neceho, kde si rozumime – dokonce po rozchodu, kde do toho vkladame mene citu, tak je to zase o necem jinem a v mnoha vecich jsme to zase posunuli "dal" – ale jasne stereotyp urcite prijde a prestane to bavit, ale do te doby je treba z toho vyzdimat maximum :-O)


114
Deni 30. 05. 2006 10:47

Reakce na sinner #14Načítám náhled komentáře...: diky za zlepseni nalady, veta 'apologetou zen zde bude zena' me rozesmala :-D


115
Eve 10. 06. 2006 19:08

Chodím s klukem který neustále mluvil 5× za den o bývalce.Docházela mi trpělivost a řeklamu ať s tím přestaně nebo to jinak nemá cenu.Přestal,ale chodil za ní do práce(jak jinak pracovně).A to byli rozejítí skoro 2roky.Nevydržela jsem to,protože se to stupňovalo.Ona mu pařád psala,volala..Rozešla jsem se s ním jenže jsem se k němu vrátila,protože jsem ho měla hodně ráda a věřila jsem mu když mi říkal že už je to za námi.Chodíme spolu..jenže za tu dobu zjišťuji že ženy jsou jeho koníček.Nevím jak moc.Na mě pořád něco má,kontroluje mě jestli jsem večer doma(po telefonu).Našla jsem v jeho autě už 3papírky s čísly a jmény holek.Tak v jaké fázi se nachází můj přítel?Přemýšlím o rozchodu!!Jen nevím jestli budu dostatečně silná ikdyž to udělám.Vykládá jak mě má moc rád a dělá tohle!


116
nextwave 23. 06. 2006 23:29

jo, je to tak po rozchodu (nemyslím tím hned druhý den) si holka chce dokázat, že jí někdo chce i když se třeba jedná jen o sex. Protože sebevědomí po rozchod= 0. Navíc ji stejně chybí, když nedávno spala se svým klukem kažký druhý den. Ale přesně kytka by byla na docela rozhozený sebevědomí možná i lepší.
Tvoje kamarádka si pravděpodobně nevymýšlí. Já třeba od chvíle , kdy jsem se rozešli s přítelem fakt dobrý sms od pár (3) kamarádů, kteří mi píší jak jsem krásná atd. Sice o ně nemám zájem, ale nepříjemný to rozhodně není. Tvoje kámoška ti to asi vypráví, protože jsi pro ní dobrý kamarád a nikdy nic víc nebo tuší, že ji chceš a tak tě provokuje. Jinak bych to asi mimo dobrý kamarádky nikomu necpala


117
Paja 29. 06. 2006 13:30

Tak mi to prijde jako decela zajimavy clanek. Nedavno jsem se taky rozesel s holkou a ty faze pomerne odpovidaji mym pocitum. Ja si myslem, ze spoustu veci po rozchodovych ovlivnuje nevera behem vztahu. Holky jsou v tomhle trochu jiny a nedela jim zadny problem se znovu zamilovat, a to i behem 14 dni po rozchodu. Chlap by ve vztahu nemel byt vernej, protoze pak zaziva ruzne tyto traumata, jako male sebevedomy, nesnasenlivost vuci byvale, nekdy i s vrazednymi sklony a …. Budte chlapy neverni! Ale uprimni, nikomu nerikejte, jak nekoho milujete, ze ho nikdy nepodvedete, pritom to pri prvni prilezitosti udelate. Kdo je proti nevere, je proti prirozenosti.

Reakce na komentář: david #118Načítám náhled komentáře..., BERmaestro #119Načítám náhled komentáře...

118
david 29. 06. 2006 14:22

Reakce na Paja #117Načítám náhled komentáře...: Chlapy budte neverni s tim muzu jen souhlasit


119
BERmaestro 29. 06. 2006 14:35

Reakce na Paja #117Načítám náhled komentáře...: Zajimavá myšlenka..ale nebude lepší si sehbnat tu pravou partnerku???,


120
ati 14. 07. 2006 07:47

Reakce na Klea #9Načítám náhled komentáře...: Ono nemusí jít o sex, ale celkově o střídání více kluků, mazlení s nima. Nevím jak u ostatních, ale mě to vyjde nastejno. Efekt je prostě ten, že ona si užívá a my nemůžem, protože jsme bloklí


121
Ati 14. 07. 2006 08:01

Reakce na Rejpal #65Načítám náhled komentáře...: Je docela jedno, že ten článek pokulhává. Stala se mi dost podobná věc a vědomí, že nejsem sám mne konejší. Navíc je tu spousta lidí se svými názory a podávají tak širokou škálu modifikací. Takhle se tomu nedá nic vytknout. Děkuju za ten článek i diskusi


122
Jujdal 21. 08. 2006 19:06

No, tak se mužu zaradovat, jsem ve fazi, kdy je mi moje ex už lhostejná. Juch na jiné holky, btw to rozdělení na mě faqt sedlo.


123
Corben Dallas 30. 08. 2006 18:56

No.Clanek je to opravdu hezkej.Cetl jsem to az do konce a to se stava opravdu jen zridka.Jenze vykricnik je v tom,ze jsem te ve fazi kterou tezko popisu.Spise bych to nazval proste pech.Byl jsme se svou ex-partnerkou 4 roky.Hadali jsme se.Blbli jsme.Zily jsme.Otazkou je kdo koho miloval.Nedavno jsme byly na dovolene v CHorvatsku.3 tydny z5.Zadny bod nebo naznak toho ze se rozejdem.A o 2 tydny pozdeji The End.Penize v hajzlu.Holka v hajzlu.Kamaradi se na me vykaslali z neznamyho duvodu.a Pred peti dny sem skolaboval u me doma.Mam zanet mozkovych blan a po 3 dnech jsem utekl z nemocnice jelikoz deprese se tlacej do hlavy jako rychlik do tunelu.V hlave mam balonek kterej se zvetsuje a uz sem byl asi 5× upozornen ze se na to da obednat cerna skrinka s podzemnim umistenim.Taakze..Zdravi v kelu,vztah v kelu,prachy v kelu.Stoji to zato?Stoji.Je to proste zivot.Co me ale opravdu potesi takhle ted u tohohle textu co tu pisu.Ze me pred chvili prisla SmS od kamose ze moje bivala si vesele popiji u svyho novyho Ramba v jeho baru.Kam chodila uz v dobe co byla jeste semnou.Tzv kafe s kamaradkou vzycky povidala.Btw byla zamnou v nemocnici 2× dohromady asi 1h.Dala mě starzho walkmana.Objala me.Poprala hodne sily.(To jsem jeste treba marne doufal v to ze alespon tech par blbych dnu se me ted bude venovat aspon jen tak na oko aby ukazala ze 4 roky spolecnyho ziti za neco stali a vsecko bude ok.I treba jako pratele.Bum prask.Utekl jsem z Nemocnice.Napsal jestli neprijde na chvili ze je me uplne na howno.Napsala promin nemuzu jdu s kamosem na kafe a vecer uz neco mam. :-)
Taaakze..shrnu to..Nejsem nasranej..jen sklamanej..a co si preju M ?… Bejt zdravej a v pohode…protoze ted je me opravdu na chcipnuti…priznaky na to mam…a do nemocnice se nevratim i kdyby byla apocalypsa….takze…snad to preziju….a porom se bude zit lip….svobodne….a jednou i urcite stastnejs … Zensky sou Kundy…ale co stim nadelame….potrebujeme je stejne jako ony nas…. :-) AhoY

Reakce na komentář: Alexandr #124Načítám náhled komentáře..., Joltin' Joe #125Načítám náhled komentáře...

124
Alexandr 31. 08. 2006 09:51

Reakce na Corben Dallas #123Načítám náhled komentáře...: Buďte rád, že se projevila včas. Vy se z toho vylížete, ale ten, koho ona nakonec uloví, bude v maléru. Protože mít za partnerku takovou, která vezme kramle při prvním náznaku potíží, která není oporou a místo toho ještě podrazí, to tedy není žádné životní terno.
Buďte rád, že se projevila včas, dříve než jste s ní měl společné děti a dům.
Vy se z toho dostanete a zas Vám bude dobře, ale jak bude nakonec jí?


125
Joltin' Joe 11. 09. 2006 10:27

Reakce na Corben Dallas #123Načítám náhled komentáře...:
jsme na tom dost podobne, 4 roky jsem chodil s jednou holkou (ted 21), travil jsem s ni vikendy, jezdil za ni a vsemozne ji podporoval pomahal pri studiu, pujcoval skripta, travil s ni prijemny i ty min prijemny chvile, prozil s ni spoustu zazitku na ktery do smrti nezapomenu.. je to asi pul roku zpatky, co se platonicky zamilovala do jednoho 40 chlapa, kt pase kozy a ovce nekde na vidlakove a ma 13 letou dceru, takze za nim zacla jezdit pres celou republiku az na jizni Moravu, myslel jsem ze tam jezdi hlavne kvuli prirode a zviratum kt strasne miluje, jenze prestala byt v nasem vztahu iniciativni a i pres vsechnu moji snahu to dopadlo tak, ze jsem se asi pred tydnem rozesli.. 4 roky jsme si psali 15smsek denne a minimalne 3krat tydne se vidali, ted uz ji nestojim ani za to, aby semnou zasla na chvili sednout na kafe, je mi to moc lito po 4 letym vztahu, zvlast kdyz jsem ji pred temi 4roky mohl nakopat do zadku ale neudelal jsem to protoze mi ji bylo lito.. nikdy se nefixujte

Reakce na komentář: crusader #129Načítám náhled komentáře...

126
Suzanne 08. 10. 2006 19:40

Nesouhlasím s posledním odstavcem


127
jedinacek 13. 07. 2007 04:42

Rozešla se se mnou, čtu a píšu blogy, nemůžu spát. Věřil jsem v lásku na celý život…

Reakce na komentář: James #128Načítám náhled komentáře...

128
James 17. 08. 2007 14:53

Reakce na jedinacek #127Načítám náhled komentáře...: U mne malá modifikace: Věřil jsem v lásku na celý život … Nespím, píšu, přemýšlím --> užírám se. Nevidím cestu ven … Ztráta iluzí a ideálů po 8 letech …


129
crusader 17. 08. 2007 17:53

Reakce na Joltin' Joe #125Načítám náhled komentáře...:
Co tě nezabije, to tě posílí. Hlavně se nelituj!


130
Safirka 28. 08. 2007 15:32

Kluci, jak ro vidim, kazdy po rozchodu svou holku nenavidi!!! Ale proc???? nahani mi to az hruzu. Sama se chci totiz pritelem rozejit, ale nechci s nim nadobro ztratit kontakt, natoztak aby me nenavidel. To bych rozhodne nechtela. Tak kdyz vas to tolik zranuje, proc nektery z vas vsech dotcenych neporadi, jaka slova ma holka volik, kdyz se chce rozejit se svym pritelem, aby ho tak nezranila. kdyz nikdo nepomohl vam, pomozte aspon vy druhym. Prosim…

Reakce na komentář: Trpaslik #131Načítám náhled komentáře...

131
Trpaslik 28. 08. 2007 17:05

Reakce na Safirka #130Načítám náhled komentáře...: On asi bude problem v tom, ze my se rozejit nechceme. A proto jsme potom nastvani. Uz pul roku se sve ex snazim vysvetlit, ze nestojim o kontakt, protoze pro me proste skoncila jedna zivotni kapitola, kdyz se se mnou rozesla. Pokud se se svym pritelem rozejdes, tak mu nech taky par mesicu klidu bez kontaktu, jinak se bude porad trapit a to ty nechces. Problem je podle me v tom, ze holky maji ve svych ex kamarady, jenze chlap svou ex uz jako kamaradku nedovede brat.

Reakce na komentář: Safirka #132Načítám náhled komentáře...

132
Safirka 30. 08. 2007 10:15

Reakce na Trpaslik #131Načítám náhled komentáře...: Ano…rada bych to udelala tak, ajk mi rikas,dala mu nejaky ten mesic pokoj. Ale nejhorší na tom je ten fakt, ze se s nim i tak budu vydat kazdy tyden, mame totiz polecny zajem – kapelu v ramci skoly…


133
Luhas 14. 11. 2007 19:28

Ahojte. Mě bývalá taky říkala jak budeme kamarádi a kdesi cosi, ale já jsem se jí snažil vysvětlit, že ji nemůžu brát jen jako kamarádku, když ji stále miluju. Jenže to ona zřejmě nemohla pochopit, protože ona mě nemilovala celou dobu, co jsme byli spolu a brala mě jen jako lepšího kamaráda, s kterým chodí. Holkám to fakt zřejmě nedělá problém, během pár dní na nás zapomenout a hledat si jiného kluka. Jenže nám to trvá poněkud déle a ony jsou pak naštvané, že se s nimi už nechceme bavit a chceme mít od nich nějakou dobu klid. A pak že holky jsou víc citově založené. No já už jsem se z toho naštěstí celkem dostal, ale i po sedmi měsících se jí radši vyhýbám. Čus.


134
Barca 20. 11. 2007 14:05

Můj teď už bývalý přítel odjel na zahraniční stáž a během dvou tří měsíců náš vztah, který trval sedm a půl roku, šel do háje. Říká sice, že mě má rád, "ale že mě rád bude mít pořád"… Podle mě ani tak nezáleží na pohlaví, ale na tom, jak se kdo chová… A i z vašich příspěvků je vidět, že tohle bereme všichni stejně… Tak snad bude jednou líp.


135
Aprilia125 06. 01. 2008 20:00

Naprosto vim jak se citis a vse co jsi napsal jakoby mi to mluvilo z duse. Mam uplne stejnou zkusenost jen s tim rozdilem ze nas vztah trval rok a na rozchodu se podilel jeden muj (bývaly) dobry kamarad se kterym me podvedla. Pak jsem ale udelal chybu a svolil jsem, po jejim urputnem sms nalehani, k navraceni se k sobe. Trvalo to necely mesic a a behem teto doby si ji to v hlave opet vse rozhazelo a rozchod tu byl znova. V prubehu 4 dnu uz mela jineho se kterym se videla 3 vzivote…nechapu to. Zpusob vnimani lidi se mi ted uplne zmenil a shoduje se s tvym. Snad najdu pratele a hlavne partnerky kteri to berou stejne…ale je to tezke…mozna az nemozne .


136
aprilia125 06. 01. 2008 20:13

Predesly komentar mel byt reakce na komentare od "Jarko"
PS:Chlape jsme stejni a jsem rad ze se najde i nekdo dalsi ktereho ti ostatni vidi jako "divneho, ze to tak resi kdyz je to prece prirozene"


137
guadiana 21. 01. 2008 16:48

Njn musím říct , že celkový dojem z toho článku není špatný..změ%nme pohlaví a je přímo jako vystřžižený z ženského časopisu, co mě ale upoutalo je závěr.."nechte holky podusit"at víte že když zavolají mají vás rády..jistě proč ne,ale co když oni přesně to udělají vám..nezavoláte jeden druhému měsícn dva či tři a co potom?…to je opravdu dědinské radit někomu tohle…"nechte ji podusit"…kdyby to psal někdo kdo rozumí ženám tak ví že když po¨dusit tak krátký časový interval a pak napsat..pak se ale nedivím že je tolik kluků samo a potřebují si tohle vůbec číst…..


138
Demeter 14. 04. 2008 13:35

Njn je to veselé ten život. Tak jsem vám byl 6 let zamilovanej, 3 měsíce zasnoubenej, čtrnáct dní od upsání se bance na úvěr na bydlení a je to 2 týdny, dozvěděl jsem se, že už nemá sílu dál být se mnou, že mne nemiluje atd. No a ten "kolega z práce," kterýmu chodila "dělat vrbu" je samozřejmě nová hvězda jejího života. Je to prostě super chlap, co na tom, že (aspoň podle jeho řečí) chce opustit manželku a matku svýho šestiletýho dítěte, protože ho prej manželka od porodu zanedbává.
Chápu, že se lidi rochází. Nechápu, že jsem byl 6 let s osobou, která si klidně vezme zásnubní prsten, i když má milence.


139
elen 01. 05. 2008 17:31

ahoj, skoro pred 4 měsícema se se mnou rozešel přítel. asi 3 týdny jsme se nevideli a nemeli mezi sebou zadny kontakt. potom jsme se nahodou potkali v hospudce a skoncili u nej doma. od té doby se pravidelně stýkáme. tak 5krát, 6krát do týdne. chodíme se společne bavit, obcas zajdeme do kina, na veceri, nebo zustaneme doma a povidáme si, divame se na filmy. proste je to skoro jako kdyz jsem spolu chodili. pokud spolu nejaky den nejsme,tak si piseme. kdyz jsme spolu,tak me objima, hladi, drzi me za ruku, liba me. na zacatku mi rekl,ze me ma rad,ale uz ne tolik,aby se ke mne vratil,ptz mi nechce po druhy ublizit, ze mu jde hlavne jen o sex. ale pak nechapu, proc se ke mne takhle chova, kdyz mu jde teda jen o sex? ja uz nevim, co mam delat. pekne jsem se do toho zamotala. porad ho mam strasne rada a nejhorsi je, ze zacinam pekne zarlit. na jeho kamaradky, kterym vola, obcas za nima jede, pise si s nima. na 100% vim, ze s nima nic nema, ale bojim se toho az se dozvim,ze neco bylo.. ja vim, ze bych to mela co nejdriv skoncit,ale jak?? muze mi nekdo poradit nebo vysvetlit jeho chovani??


140
Pavla 12. 06. 2008 07:48

Tak…už patřím mezi Vás 8-) Včera se se mnou rozešel. Řekl mi, že mě miluje, že se mu bude stýskat, že jsem láska jeho života. Jenže dodal, že mu "něco" říká, že už spolu nemáme být. Nechápu to!!! Proč se dva milující se lidé mají rozejít? Byli jsme pak ještě chvíli spolu. Objímali jsme se, hladili se, dokonce jsme se i zasmáli a pak odjel….
Tak strašně to bolí, proč to udělal???? Bavili jsme se o tom, že se budeme dál stýkat. Třeba na kolo nebo do kina a neměl s tím žádný problém. Když mě chce vidět, proč mě nechal. Přece když mě miluje a chce mě vidět, nemůže se se mnou rozejít.


141
Ash 13. 06. 2008 00:58

Když mě chce vidět, proč mě nechal. Přece když mě miluje a chce mě vidět, nemůže se se mnou rozejít. Ano, to je hluboká myšlenka. To by opravdu neměl… A kdyby Tě miloval, tak by to ani neudělal.

Reakce na komentář: Pavla #142Načítám náhled komentáře...

142
Pavla 13. 06. 2008 07:14

Reakce na Ash #141Načítám náhled komentáře...: Asi máš pravdu. Je to prostě divný. Lidi co ho vídají, říkají, že na mě pořád myslí. Prý se prostě nemůže najít a tohle bylo sice vyhrocený řešení, ale asi jediný co ho napadlo. Nejhorší je, že mi nechce vrátit moje věci (sice jen pyžamo a kartáček), ale nechce. Řekl mi, že to má čas. Přece kdyby se mě chtěl úplně zbavit, dá mi všechno hned, aby mě nic nepřipomínalo. Prostě tlustá černá čára co to navždy zruší. Můžu si tam pro ně přijet, ale já hrozně moc nechci. Dává mi to naději, že se mi vrátí. Že to byl jen přešlap. Nemůžu se zbavit dojmu, že to bude mít ještě nějaký pokračování. Buď konečnou tečku nebo nový začátek.
Přece nemůže po pěti letech říct z ničeho nic: "sbohem"!!!!

Reakce na komentář: Ash #143Načítám náhled komentáře...

143
Ash 13. 06. 2008 11:23

Reakce na Pavla #142Načítám náhled komentáře...: Je možné že se jen potřebuje svobodně a sám podívat jak to vypadá "tam venku", tedy mimo vztah, protože po čtyřech letech to člověk třeba už zapomene, a může mu to i chybět. Problém je, že se takovéto "výlety" nedají dělat jen tak, protože tam právě paradoxně je ten druhý, kterého to zpravidla trápí, protože neví a nemá žádnou záruku, jak to dopadne. Pozitivní je, že mu třeba časem dojde, že opustil něco cenného, a až Tě zase milovat začne, tak se vrátí. Nebyl by první ani poslední, znám také takový případ. Pokud není vyloženě trouba tak si to ani nezačně komplikovat navazováním nějakých nových známostí (pokud touží po svobodě).

Pokud řekl že "mu něco říká že už spolu nemáte být" tak to je divné a je z toho cítit, že si nedal příliš práce či námahy s vysvětlováním, což je po 4 letech celkem základní slušnost. Bohužel ale do toho vysvětlování ani člověka nejde nutit. Myslím že i když lidé jednají z popudu který nejsou schopni vysvětlit, tak alespoň nějaký náznak by měli být schopni odhalit a sdělit tomu druhému. Příklady: "dřív jsem Tě miloval a věděl jsem to, teď už nevím jestli Tě miluji nebo jsme spolu jen ze setrvačnost. Snad ano, ale potřebuji to zjistit (sám), nebylo by správné abych s Tebou byl, kdybych Tě rád neměl". Je to sice drsné, ale i logické, když v sobě člověk nemá jistotu, tak ji hledá, jak jinak by pak mohl říct "miluji Tě", kdyby si tím nebyl jist, že. Člověk nemůže být při každém "miluji Tě" sžírán nejistotou. To nejde. Já osobně takovou jistotu hledám u partnerky (třeba se na ní podívám a pochybnosti rychle přejdou), chápu že někdo si to zase třeba musí rozmyslet sám, no. Jiná možnost "asi bychom spolu neměli být, všichni to říkají (rodiče, kamarádi…) nevím jestli neděláme chybu, musím si to rozmyslet (sám)". Jsou i další "racionální" důvody, jako že dřív měl člověk víc času na své koníčky či kamarády, nemusel nic řešit ve vztahu, no… ale zase neměl přítelkyni, což by dotyčnému mělo po krátkém čase docvaknout. Osobně jsem docela přesvědčený, že když říká (pokud to tak říká doslově) "něco mi říká že bychom neměli být spolu", tak také ví "proč", i kdyby jen mlhavě. Jen Ti to asi nechce sdělit, právě proto, že momentálně s Tebou nechce být, a možná je i lepší to nevědět, protože je docela možné, že to je nějaká pitomost :-) a zase to přejde, a kdybys to věděla, tak bys to třeba chtěla řešit, a muži jak známo problémy neřeší, oni je "nechávají zaniknout" ;-)

Reakce na komentář: Pavla #144Načítám náhled komentáře...

144
Pavla 13. 06. 2008 15:22

Reakce na Ash #143Načítám náhled komentáře...: Raději jsem si vymazala jeho telefon. Přesně vím, že bych mu psala a volala. To vysvětlení by mi hrozně pomohlo.Chtěla bych taky vrátit svoje věci. Pořád mám pocit, že se ke mně vrátí. Jenže zároveň už asi nechci. Nemůžu přeci být s člověkem, který mě opustil. Nikde nemám záruku, že to neudělá znovu. Jsem asi ve stádiu, že se snažím na něj zapomenout. Bylo to krásný, ale ukončil to, takže už nic nebude. Neumím si představit, že bych mu měla začít věřit. Vždyť mě nemůže mít rád, tak jak říká. Prává láska vzládne všechno. Je založená na důvěře a porozumění. Jeden pro druhého mají být oporou, ne utéct!!!
Ale jedna rada pro všechny – vymažte si jeho/její číslo a při krizích volejte kamarádce nebo kámošovi. Před vaší láskou se neztrapníte a kámoš vám telefon nepoloží. Mně to hrozně pomohlo.
Jinak Tobě velké díky, máš moc chytré a sympatické řeči. Holka s Tebou musí být šťastná.

Reakce na komentář: Ash #145Načítám náhled komentáře...

145
Ash 13. 06. 2008 19:40

Reakce na Pavla #144Načítám náhled komentáře...: Smazat číslo je dobré, jestli má kvůli tomu rozchodu nějaký pocit viny, tak určitě netouží po tom, abys mu volala a připomínala mu to. Zbytečně by ho to hryzalo, to může člověka i zatvrdit (slabší jedinci se předpokládám naopak nechají odměkčit a překecat, tak si vyber, ale i kdyby tak by to těžko dělalo dobrotu). Určitě bych doporučil koupit si nové pyžamo (kartáček už asi máš). Může se hodit i jako demonstrace odhodlanosti pro případ, že by se objevil ve dveřích s tím starým a že "vrací to pyžamo a jestli se může zdržet na čaj". Takové nové pyžamo či nový ctitel někdy udělá s tím starým divy… Jinak se mi líbí jak to zřejmě oba berete napohled tak jako v klidu (tedy on že se i zasmál a myslí si, že spolu budete chodit do kina, a ty, že se projevuješ tak vyrovnaně a inteligentně). Ale také si vem že to jsou dva dny, to není žádná doba. Bude hůř (nebo líp).

Každopádně jestli se zjistí, že to nemyslel vážně, tak je to pěknej bídák. A jestli myslel, tak taky. Tady si člověk nevybere. Myslím, že kdybych totéž oznámil přítelkyni, tak by mi to tak asi prvních 6 měsíců nevěřila :-) No… možná se jen moc cejtim. Určitě to ale nehodlám zkoušet. Ještě důležitá věc -– máš oči modré, nebo šedé?

Reakce na komentář: Pavla #146Načítám náhled komentáře...

146
Pavla 16. 06. 2008 11:14

Reakce na Ash #145Načítám náhled komentáře...: Oči mám modré a velké :-P
V pátek přijel, pozval mě na procházku. Šla jsem, protože jsem věděla, že musím jít. Povídali jsme si a on mi řekl, že udělal největší chybu v jeho životě. Prý si uvědomil, jak moc je jeho život beze mě prázdný. Uvědomil si, že už nikdy nepřijedu, nepolíbí mě,… Hrozně se mi omlouval, že ho to hrozně moc mrzí a jestli bych se vrátila. Povím Vám, že to bylo životní rozhodnutí. Nevěděla jsem co dělat. Potom co jsem strávila dva dny skoro bez jídla(protože můj mozek má pocit, že když jsem ve stresu nepotřebuju jíst), málo jsem spala a byla jsem absolutně vyřízená. A on se mě zeptal, jestli se vrátím. V tu chvíli mně zahlodala myšlenka, že se to jednoho krásného dne bude opakovat. Histerie, bezmoc, problémy s jídlem, hodiny bezmyšlenkovitého běhu (jsem "sebedestruktivní" člověk, když jsem v koncím běhám do úmoru a pak mi líp) a vůbec jsem nevěděla co říct.
Domluvili jsme se, že mi dá čas. Vůbec mi to nejde do hlavy. Ještě před víkendem jsem věděla, že ho chci, že bez něj je můj život poloviční,…. A teď se vrátil. Je zpět, chce mě, ale chci já jeho?????? Ten život je tak strašně složitý,…
Chci ho zpět, miluju ho a je mi s ním dobře, ale nevim jestli je to člověk pro budoucí život. Otec mých dětí (ne že bych je teď plánovala). Jsem z toho docela dost zmatená.
Nicméně účel mého vzkazu je, že tenhle portál by měl dostat nějakou cenu. Hrozně mi pomohlo napsat sem svůj žal a dostat na něj racionální, milou a věcnou odpověď. Díky Ashy. Přečíst si co se stalo ostatním a zjistit, že nejsem sama. Tisíckrát díky

Reakce na komentář: Ash #147Načítám náhled komentáře...

147
Ash 16. 06. 2008 17:50

Reakce na Pavla #146Načítám náhled komentáře...: Tak to je dobrá zpráva, kdybys měla šedé, viděl bych to bledé, ale když máš modré, tak to bude dobré. Jo a Qarkův portál už metál také dostal. Další pozitivní zpráva je, že už víš, že bez Tebe moc dlouho nevydrží (cca 2 dny, předpokládejme tu lepší variantu, tedy že to nebylo proto, aby stihl nějakou avantýru), no a nedobrá zpráva je, že si… nejsi jistá. To už je ale jiné téma, a dost obšírné. Zkratkovitě leč velmi dobře se s ním vypořádali třeba v dramatizaci Soudných sester v Divadle v Dlouhé v Praze -– manžel si není jistý věrností své ženy, a nejistota ho tak moc sžírá, že si na ni najme… nikoliv detektiva, ale casanovu. Jedině ten je totiž schopen ho stoprocentně, konečně a definitivně zbavit… té hrozné nejistoty :-) Potud tedy k životním jistotám.

Jinak doufám, že vám to vyjde. Kdyby ne tak dej určitě vědět; jsi inteligentní, mladá, hezká… já se kdyžtak… obětuji. To je taková tradice. Nic osobního.

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.