QARK.net — Zamyšlení nad svatým Valentýnem
Zamyšlení nad svatým Valentýnem

Zamyšlení nad svatým Valentýnem

Svatý Valentýn

Nemám rád svátek zamilovaných. Přijde mi strašně umělý. Už měsíc dopředu se za každou výkladní skříní skví upozornění na 14. únor, aby lidé nezapomněli sáhnout do svých peněženek a něco své lásce koupit. Vždyť když už se dnes vydělává na všem možném, proč nezkusit vydělat třeba i na zamilovaných lidech.


Obchodníci se snaží vštěpit nám do hlavy, že láska se dá vyjádřit hmotnými statky. Stačí se chvilku projít po městě a dívat se kolem sebe. „Dejte najevo, že ji máte rádi!“, „Valentýnské dárky!“, „Není lepší čas na nové spodní prádlo než je Svatý Valentýn.“, předhánějí se růžové nápisy na obchodech a já se musím divit. V hlavě mi vždycky zavíří plno otázek. Copak dnes už nestačí toho druhého obejmout, políbit a říct mu několik krásných slov přímo od srdce? Kam jsme dospěli, že svoje city vyjadřujeme koupenými dárky? Je to pohodlnost? Koupím-li přítelkyni parfém za dva tisíce, znamená to, že ji mám víc, či míň rád, než kdybych jí dal kytku za stovku?

Mám pocit, že svátek zamilovaných tu byl původně opravdu pro zamilované a ne pro obchodníky. A že vznikl právě proto, aby dal milencům možnost svoji lásku projevit, ukázat druhému, že na něj myslí a že jim na něm záleží. A tohohle bychom se měli držet. Vždyť i Valentýnka nemusí být drahá, ale má být od srdce. Možná jsem staromódní, ale opravdu netoužím dostat napsáno „Miluji tě“ na dvojlistu tvrdého papíru pohlednicového formátu s natištěným srdíčkem, stojícím přes 40kč. Možná jsem příliš chlap, ale zdá se mi to jako vyhozené peníze za naprostou zbytečnost. Raději bych ta slova slyšel, než je doma házel při prvním úklidu do odpadkového koše.

Skutečná láska se nedá vyjádřit penězi, a tak se o to ani nesnažme. Na druhou stranu je velmi milé toho druhého potěšit, tak proč to neudělat třeba na svátek zamilovaných? Myslím si, že taková pusa, pochvala, pohlazení a květina udělá dívkám radost, zvlášť když budou z lásky. A protože se k podobným veledůležitým maličkostem hodí každý den, nevidím důvod, proč nevyužít právě 14. února k tomu, abychom někomu udělali radost a řekli mu, že ho máme moc a moc rádi. Vždyť přesně k tomu by svatý Valentýn měl být.

Qark | 12. 02. 2006 23:08 | Komentáře: 90 | ::Jen tak


Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


1
Arnold 12. 02. 2006 23:14

Tak ted jsi to vystihnul skvele,.. jako bys mi ukrad moje vlastni myslenky.


2
Wolverine 12. 02. 2006 23:51

Asi se sejdu s kamaradkou presne na Valentyna. Urcite ji chci neco dat, myslel jsem ruzi, ale nevim o nicem vhodnejsim. Myslite si, ze dat růži holce je profláklý? Vite o necem hezcim, vkusnem, levnem, atd… ?
Nebo je ruze fajn, ale jsou taky jiny kytky?
Dik
Wolverine

Reakce na komentář: eXe #6Načítám náhled komentáře..., xy #77Načítám náhled komentáře...

3
eXe 12. 02. 2006 23:51

To ja sem vylentynku vytvarel sam v Corelu, sem trosku graficky nadanej :] a myslim, ze se mi to povedlo, holky z toho byly cely "roztekly" :-P
jenze nevim, komu ji dam…

ale jinak souhlasim, komerece, komerce a komerce…

btw: hustej web ;-)

Reakce na komentář: Ash #83Načítám náhled komentáře...

4
sinner 12. 02. 2006 23:51

No…koukam, ze vedlejsim produktem tohoto pseudosvátku se stala také móda probírat všudemožně jeho (ne)smysl :-)
Ale co, když to člověk vidí a slyší kamkoliv se hne, taxe tomu neubrání.
Ještě bych snad dodal, že se stále více ztotožňuji s tím, že den sv. Valentýna spolu se vším, co se kolem něj odehrává, byl vymyšlen obchodníky, kteří nějakým způsobem potřebovali vyplnit hluché místo mezi Vánocema a Velikonocema…


5
Maňas 12. 02. 2006 23:52

Přesně, je to tak. A baby se obavam sou na tom stejne…

Skoda ze je unor, to bych ji tu ruzi radsi nekde utrhl – i ta ma svoje kouzlo – jsem ochoten pro tu svou skocit za plot a ukrast tu ruzi :-) I takova jedna cervena ruzicka utrzena z lasky ma 100× vetsi cenu nez puget za petibabu.


6
eXe 12. 02. 2006 23:52

Reakce na Wolverine #2Načítám náhled komentáře...: pekna ruda ruzicka myslim staci + naky ty pekny sluvka ;-)


7
dementik 13. 02. 2006 00:00

ruze zabere vzdycky !!! :-) a pokud je z lasky..


8
Navi 13. 02. 2006 02:34

Tak ono se pekne rekne, ze Valentyn je komercni svatek – ale zkusil jste nekdo koukat do tech zklamanych oci, ze nebude moci zitra kamaradkam/spoluzackam/kolegynim vypravet, jak jste na ni mysleli?

Takze minimalne ruze je nutna :-)

Reakce na komentář: sinner #10Načítám náhled komentáře...

9
Dee 13. 02. 2006 07:48

ruze forewer…… :-D
pekny clanok …… oplatilo sa trochu pockat ….. :-)


10
sinner 13. 02. 2006 08:54

Reakce na Navi #8Načítám náhled komentáře...:
Pockej, to si delas srandu, ne? Samozrejme nemyslim se na holku totalne vysrat, aniz by treba nekdy predtim na tohle tema probehla nejaka debata – je potreba mit v tomhle mezi sebou jasno, aby pak nedochazelo k trapasum typu, ze ona neco pripravi a kluk ne (nebo opacne). Ale pokud na to maji oba podobny nazor, ridi se podle nej a holka pak stejne podlehne tomu, jak kamaradky vypraveji, jake dary dostaly a zacne si stezovat, ze ona nedostala nic (a je fuk, zda zmini existenci vyse zminene dohody o ignoraci toho "svatku"), tak je to u mne normalni slepice.

Nevim,mozna sem divnej, ale ja nesnasim cokoliv umeleho a jeste vice nesnasim, kdyz mne nekdo do neceho nuti – pokud se tak deje, spise se zabejcim a tim spise to neudelam, nebo udelam pravy opak. A to je i tento pripad.

A taky sem asi nenapravitelnej idealista a snilek, ale mam pocit, ze kdyz ten vztah vypada tak, jak by mel, tak stejne nekrasnejsim darkem pro toho druheho jsem ja sam a on je zase nejkrasnejsim darkem pro mne – a oba jsme si tyto dary dali jiz tehdy, kdy jsme se dali dohromady a tedka uz to chce si je jen co nejvice navzajem uzivat :-)

Tim samozrejme nerikam NE jakymkoliv jinym darkum a pozornostem – to jen pro poradek, aby mne nekdo nechytal za slovo :-)


11
Jeanluc 13. 02. 2006 11:02

Da se rict, ze s tebou souhlasim. Jenom jedna drobnost, kterou vzdycky provokuju: vsechno se da vyjadrit penezi. Mozna to zni moc drsne, ale myslim, ze to tak je. Kazdy si sice rekne, ze tu svou by neopustil ani za nic. Ale co kdyby mu nekdo nabizel milion? 10 mil.? 10 mld.? Jeste vic? Pak uz se nekteri chyti. "… no jo, ale s takovyma penezma by cela moje rodina a pet generaci po mne nemuselo pracovat…"
Je to tvrdy, je to tak…

Reakce na komentář: sinner #12Načítám náhled komentáře..., Qark #13Načítám náhled komentáře..., OKi98 #39Načítám náhled komentáře..., Rix #67Načítám náhled komentáře...

12
sinner 13. 02. 2006 11:46

Reakce na Jeanluc #11Načítám náhled komentáře...:
Jojo…pod to se taky kdykoliv podepisu! Clovek, ktery mi tvrdi, ze pro nej penize nejsou velmi dulezite, tomu proste neverim :-) A taky provokuju lidi tim, kdyz rikam, ze kazdy ma svou cenu :-)…jeste jednou to zduraznim…KAZDY!

Ale tedka se vratme nohama zpet na zem – pro 99,9% obycejnych smrtelniku jsou tohle pouze hypotezy a jelikoz se mezi ne taky pocitam, plati na mne to, co jsem napsal v predchozim prispevku :-)

Reakce na komentář: OKi98 #39Načítám náhled komentáře...

13
Qark url 13. 02. 2006 11:55

Reakce na Jeanluc #11Načítám náhled komentáře...: Taky si dovolím jednu drobnost. Opustit někoho pro peníze je jednoduché, ale to přece není o lásce! Ale kdyby ti někdo nabídl těch 10mld za to, že svoji dívku okamžitě přestaneš milovat… myslím, že pokud bys ji vážně miloval, neviděl bys z těch peněz ani halíř. Skutečná láska prostě nezmizí z vteřiny na vteřinu, ani mávnutím balíku peněz. Kdyby šlo lásce poručit, aby zmizela, nebylo by tolik zoufalých lidí po rozchodech.

Reakce na komentář: sinner #14Načítám náhled komentáře...

14
sinner 13. 02. 2006 12:05

Reakce na Qark #13Načítám náhled komentáře...:
Ale Jeanluc nemluvil o "zmizeni lasky z vteriny na vterinu machnutim baliku penez". Mluvil o tom, ze nekoho kvuli penezum "opustis" a to mi pripada jako rozdil, coz sam na zacatku uvadis. Myslim, ze o okamzitem zmizeni lasky nemuze byt rec, pokud je to skutecna laska – to vyleci jedine cas nebo smrt – coz nekdy muze byt synonymum :-)

Reakce na komentář: Qark #15Načítám náhled komentáře...

15
Qark url 13. 02. 2006 12:16

Reakce na sinner #14Načítám náhled komentáře...: Vím, že o tom nemluvil. Ale reagoval svým komentářem na článek. Konrétně reagoval na tuhle větu: Skutečná láska se nedá vyjádřit penězi, a tak se o to ani nesnažme. Svojí připomínkou chtěl ukázat, že se všechno dá vyjádřit/koupit penězi. A já se snažil zase svým komentářem říct, že to co psal není o lásce a že skutečnou lásku penězi nevyrovnáš.

Reakce na komentář: sinner #17Načítám náhled komentáře...

16
Lois 13. 02. 2006 12:17

Svátek Valentýna nesnáším přímo z duše. Je to ta největší hovadina, jakou kdy, kdo, vymyslel. Ale co stím, když na druhý den se slepice chválí v práci co jim kdo dal.


17
sinner 13. 02. 2006 12:21

Reakce na Qark #15Načítám náhled komentáře...:
OK :-)


18
nada 13. 02. 2006 13:08

Ja vôbec nechápem, prečo sa tu o ženách vyjadrujete ako o slepicách..je to čudné, keď ste do nich zamilovaní..A čo si myslím ja o Valentínovi, je mi fuk, či je alebo nie je..ja svojmu priatelovi, vzdy niečo prinesiem, ked za mnou príde a on mne tiež.Ale takú milú a zabavnú pohladnicu som mu poslala, toho ho určite poteší.

Reakce na komentář: sinner #21Načítám náhled komentáře...

19
Benzo 13. 02. 2006 13:11

nada a koho to zaujima co si mu poslala ???? tu sa riesia taske veci

Reakce na komentář: nada #20Načítám náhled komentáře...

20
nada 13. 02. 2006 13:25

Reakce na Benzo #19Načítám náhled komentáře...: jasne rozumiem.a aby si vedel, slovo tažké sa píše so ž a nie s


21
sinner 13. 02. 2006 13:31

Reakce na nada #18Načítám náhled komentáře...:
Aha…tak to je tezke, kdyz k tomu pristupujes takhle. S Tebou asi fakt zivot neni pericko, kdyz nepoberes ani lehkou nadsazku :-)
Chovani, za ktere jsem zenu oznacil jako "normalni slepici" si rika o daleko horsi pojmenovani, ale to uz je fuk.
Podle Tebe by zrejme bylo lepsi, kdyby se slovo SLEPICE, ktere mi teda nepripada hanlive v porovnani s tim, jak se muzi casto vyjadruji o zenach (priklady neuvadim,kazdy jich zna jiste dost) nahrazovalo napriklad slovnim spojenim NEPRILIS ROZUMNA ZENA, ZENA JEJIZ CHOVANI NENI VHODNE nebo DIVKA,KTERA JE DIVNA :-)

Reakce na komentář: nada #23Načítám náhled komentáře...

22
triss 13. 02. 2006 13:38

jasně..taky tenhle svátek nemám ráda..ale na druhou stranu tenhle den dává šanci takovejm těm stydlivejm případum,který nejsou schopný se vyslovit;)!!a tak příde 14. února a oni si řeknou sakra sakra, teď nebo nikdy a už běžej do květinářství pro pěknou růžičku a odvážej se tu svojí vysněnou holku konečně oslovit a obdarovat!!


23
nada 13. 02. 2006 13:42

Reakce na sinner #21Načítám náhled komentáře...: máš pravdu, so mnou život nie je ľahký..ale čo sa týka takýchto oslovení to so mnou nie je až také zlé, zniesiem hocijaké pomenovanie na moju osobu, len mi je proti srsti slovo pi.a :-(a keďže slovo slepice berieš ako slovné spojenie nie príliš rozumná žena, divná žena, tak s tebou súhlasím.Naozaj sú ešte horšie pomenovania žien, než je samotná slepice..

Reakce na komentář: sinner #26Načítám náhled komentáře...

24
Lois 13. 02. 2006 13:46

Nechtěl jsem nikoho urazit, jen mi připadá opravdu divné, že si to ty ženské musí všechno vykecat. Připadá mi to opravdu jako hejno slepic a jedna druhou trumfuje. No pánové, už vás napadlo někdy někomu se chválit co jste dostali k Valentýnu?
Pohlednice a přáníčka se srdíčkem BRRRR.

Reakce na komentář: nada #25Načítám náhled komentáře..., sinner #29Načítám náhled komentáře..., Qark #31Načítám náhled komentáře...

25
nada 13. 02. 2006 13:52

Reakce na Lois #24Načítám náhled komentáře...: si úplne vedla :-(myslím,že problem je niekde inde.priania,mne osobne nič nehovoria,ale viem,že mojho priatela potešia,tak prečo nie?pripadáš mi zbytočné odmeraný a mas chladné slové,ale verím,že pri svojej priatelke,ked nejaku máš, mäkneš…

Reakce na komentář: Lois #57Načítám náhled komentáře...

26
sinner 13. 02. 2006 13:56

Reakce na nada #23Načítám náhled komentáře...:
No, to se ani nedivim – takove slovo je proti srsti snad kazde zene a i kdyz tomu mozna nekdo nebude verit, tak i spouste muzu :-)
Samozrejme, ze slovo SLEPICE beru takhle…jak jinak bych ho mel brat? To by mne docela zajimalo, uved priklad prosim :-)
Beru to takhle, protoze tim se jednoduse vyjadri tato slovni spojeni jenom jednim slovem. Je pravda, ze nekdy to az prechazi v diagnozu :-) A taky je zapotrebi se ujistit, ze jini lide tomu slovu neprikladaji jiny vyznam, nez ma na mysli ten, ktery jej pouzil…a prave k takovemu "zmatení jazyků" mozna doslo prave mezi nami :-)

Reakce na komentář: nada #28Načítám náhled komentáře...

27
p. 13. 02. 2006 13:56

my slavíme, 6.2. výročí, takže hnedka máme o starost méně :-D


28
nada 13. 02. 2006 14:00

Reakce na sinner #26Načítám náhled komentáře...: uvedomujem si,že si to vystihol…"zmatení jazyku"tu guličku,čo mávate nad "u",neviem na klávesnici nájsť :-(to bude asi tým,že tu neni.. :-)

Reakce na komentář: sinner #32Načítám náhled komentáře...

29
sinner 13. 02. 2006 14:02

Reakce na Lois #24Načítám náhled komentáře...:
Asi to bude proste rozdilem mezi chlapama a zenskejma. Chlapi takove veci verejne neresej, tak to proste je. Zda je to tak dobre, ci ne…to uz at posoudi kazdy sam pro sebe.
Mne ani tak nevadi, ze to zenske mezi sebou resej – ale spis mi jde o to, jak to resej a ze tomu nekdy prikladaji az zbytecnou vahu a mnohdy se daji svyma "kolegynema" neskutecne zblbnout, veri jim vic nez svoji lasce a nakonec jsou jeste ochotny pristoupit na to, ze kdyz jim nic nedal, nebo dal neco "horsiho" nez kamaradce(fujtajxl-jakoby se daly dary od cloveka,ktery mne miluje rozlisovat na horsi a lepsi), tak je nejspis "nemiluje"…

Reakce na komentář: nada #30Načítám náhled komentáře...

30
nada 13. 02. 2006 14:06

Reakce na sinner #29Načítám náhled komentáře...: normálne chovám k Tebe úctu.Máš dobrý názor!


31
Qark url 13. 02. 2006 14:07

Reakce na Lois #24Načítám náhled komentáře...: No napřed musíš srovnávat srovnatelné. Myslím, že i muži by se pochlubili. Ale ne přáníčkama, plyšovýma hračkama a květinama. To nejsou věci pro ně, protože nejsou užitečné (nedají se sníst, vypít ani jinak použít) Ale pokud by muž dostal něco "užitečného", kupříkadu láhev whisky (alkohol jsem zvolil záměrně, protože to je dárek, který ženy jako dárek neberou a mají za to, že je hloupý… -> mají na něj zhruba stejný náhled jako já na předražená přáníčka) tak si piš, že kdyby přišla řeč na Valentýna, tak se chlap pochlubí. Sice to nebude vykládat každému, ale určitě by se svěřil aspoň nějakému blízkému kamarádovi.


32
sinner 13. 02. 2006 14:11

Reakce na nada #28Načítám náhled komentáře...:
:-) :-) :-)
Nastesti tam ta "gulička", btw…fakt hustý slovo :-), neni potreba, aby clovek porozumel :-), coz je jiste pozitivum


33
Mawe47 13. 02. 2006 15:14

valentyn jako takovy neni blbost ve sve podstate, ale je moc komercni a to mi vadi. Ja tomu mymu dam sklenici domaciho medu, protoze ten kupovany mu uz nastesti dosel a aspon to bude brat jako darek a nebude mi chtit za nej zaplatit.
Coz je prakticke a vyuzitelne. Co by delal s pranim?

A kdyz reknu, ze kdybych nic nedostala, bylo by mi to jedno… to bych kecala, ale polibek z lasky je prece dostacujici vyjadreni toho, ze vas ma nekdo rad. a je rozhodne lepsi, nez parfem sice za dva litry, ale dany z povinnosti abyste neco dali


34
Rixo 13. 02. 2006 16:00

A co je v nejakych pripadech nejhorsi – vy napriklad vite, ze Valentyn je jen o komerci, umelej svatek a jako na truc proste nechcete sve drahe polovicce nci kupovat, nebo ne ason neco extra. Je vam to proti srsti. A ted draha polovicka je zklamana…nechape to…je ji lito, ze ostatni holky/zensky dostaly buhvi co a ona nic…kamaradky ji povedi, ze ji asi uz nemate radi kdyz na ni takhle kaslete a nic jste ji nedal nebo dal, ale jen nejakou uplnou malickost. A ona si zacne pripadat blbe. To je potom panecku situace…takze ja opravdu "dekuju", za tento "uzasny" svatek…taky nemam rad, kdyz neco musim a nechci…

Reakce na komentář: Ash #37Načítám náhled komentáře...

35
Ash 13. 02. 2006 16:11

Pokud jde o dárky, rozhodně preferuji něco vlastnoručně vyrobeného, a pokud jde o trvanlivost, tak klidně i dost pomíjivého.

Jednak se tím vyřeší otázka komerčnosti, druhak z takového dárku má darující často i větší radost, nežli obdarovaný :-), no a zatřetí tím dáte člověku najevo, že jste pro to využít každou zámínku (třeba 14. únor) k vyjádření toho, že vám na něm záleží, a to i jiným způsobem, než to člověk dělá po zbytek roku.. tedy pokud to vůbec dělá :-)

Možná ještě za čtvrté to člověku přinese do života zajímavé zpestření, i kdyby měl jinak všechno co chce.

Pokud už člověk jde cestou nejmenšího odporu a nepojistí se ničím, pak mi připadá nejlepší dělat "já nic já muzikant, o zádném svátku nic nevím, nevěděl jsem že si lidé něco dávají, aha, hm"; trouby, trdla a slony v porcelánu holky snesou ještě relativně dobře, oproti těm dalším možnostem.

Nejhorší věta, co tak mohu zaslechnout, je "no já stejně nevěděla co Ti dát", to už je asi fakt lepší mlčet.

V delším vztahu že je dobrá nějaká dohoda proti tomu nic, ale já osobně si na dohody moc nepotrpím a mám oproti nim raději překvapení, což je ale každého věc.

P.S. Tady ještě něco přidám pro naši slovenskou přítelkyni, má to odemne ke svatému Valentýnu. Třeba.
ů ůů ůůů ůůůů ůůůůů ůůůůůů ůůůůůůů ůůůůůůůů ůůůůůůůůů ůůůůůůůůůů


36
Ash 13. 02. 2006 16:24

Možná ještě dodám, že ač se to někomu …nemusí jevit reálné, přece jen ještě (opravdu) žijeme ve světě, kde větší cenu než řečivěci mají činy.

100× milujitě je romantické a 100 plyšáků ztřeštěné, ale připravená snídaně či půjčená knížka z knihovny (ta co ji chtěla), tím to všechno normálně smetete.

(Slepice nepočítám :-D )

Kdo zítra máte důvod udělat nějaký čin, směle do toho.


37
Ash 13. 02. 2006 16:35

Reakce na Rixo #34Načítám náhled komentáře...: Človíčku tak jí proboha dej něco, co se nedá koupit. Kámošky budou blednout závistí a ta Tvoje bude v sedmém nebi. No a pokud se třeba náhodou netrefíš, tak aspoň bude dělat jako že tam je, a před kámoškama tě taky podrží, jestli není kokokokokkokodáááák. Nechtěj vědět co to má být. Kdo na svém partnerovi nepozná, co by chtěl, tak má nejvyšší čas začít s treninkem ;-) Každý něco chce, nikdo není jen prázdná nádoba. Ty jí přece chceš udělat radost. Tak šup šup, mysli a máš po problému. I když možná to budeš muset nechat do příštího roku, ono hned tak to taky nejde.


38
Smaky007 13. 02. 2006 17:13

To tě tak baví číst mi myšlenky?? :-) Zase s tebou souhlasím – Valentýn je BLBOST! Když chce člověk něco koupit a je to z lásky,tak to může udělat kdykoliv a potěší to úplně stejně,jako na Valentýna… Milovat by se mělo pořád a ne jen jednou do roka… Nejde ani tolik o peníze jako o to,že lidi,co se maj rádi si to dokážou říct i jinýma způsobama,než nějakýma přehnanýma dárkama,kdy už se z Valentýna stává pomalu ale jistě opravdu jen obchodní značka… Holky sice maj rády dárky,ale ne vždycky musí bejt hmotný… Jsou i mnohem příjemnější dárečky…


39
OKi98 13. 02. 2006 17:45

Reakce na Jeanluc #11Načítám náhled komentáře...: Reakce na sinner #12Načítám náhled komentáře...:
Jenom jedna drobnost, kterou vzdycky provokuju: vsechno se da vyjadrit penezi.
A taky provokuju lidi tim, kdyz rikam, ze kazdy ma svou cenu …jeste jednou to zduraznim…KAZDY!
Ok, na kolik by přišlo abyste spolu 1 rok žili v homosexuálním svazku? (samozřejmě se vším všudy)

Reakce na komentář: Praktickej #72Načítám náhled komentáře...

40
Kata 13. 02. 2006 18:02

No chlapi,ruku na srdce,kolikrat jste sve partnerce koupili nejakou drobnost,pokud neslo o vyroci,svatek nebo narozeniny nebo treba udelali snidani?Ano souhlasim,ze Valentyn je hodne komercni,ale clovek to bude mit takove,jake si to udela.Muj nazor je,ze to ma byt hlavne o tom, aby si partneri uvedomili,ze se maji radi,pokud v kazdodenim spechu na to nemaji cas.Trochu me nastvaly ty reci o slepicich,vubec nechapete,ze zenske jsou jine nez chlapi,kdyz maji radost,tak se proste o to musi podelit.Vetsinou,kdyz zenska mlci, tak je smutna a znaci to pruser.Ruku na srdce,kdyby jste dostali napr. novou retezovou sadu na moto, novy hardver do PC nebo neco dobreho na bumbani nebo papu, tak by jste to taky nekomu rekli,proste proto,ze by jste meli radost.

Reakce na komentář: Denton #78Načítám náhled komentáře...

41
Pepa 13. 02. 2006 18:05

Jj, taky bych to tak videl. Ja to resim sexem.


42
lily 13. 02. 2006 18:34

jj, tyhle názory… začne to u valentýna, pak nejsou potřeba ani vánoce, ani narozeniny, ani výročí – hlavní je, že se máme rádi, že jo! ehm..

jenže kluci, kteří tohle tvrdí, jsou bohužel neoriginální lenoši, od kterých "miluju tě" slyšíte jednou za rok, někdy ani to ne!

nejde přeci vůbec o cenu dárku, vlastně ani o ten dárek – ale o to, že si na vás někdo vzpomene a něco pro vás udělá, z LÁSKY! ne z povinnosti… tak by to mělo být :-)

komerce je dneska už všude, bohužel – ale zneužívat ji jako výmluvu, proč se vykašlat na nejbližšího člověka, that´s not nice ;-)

Reakce na komentář: Mawe47 #43Načítám náhled komentáře..., hissun #44Načítám náhled komentáře..., OKi98 #48Načítám náhled komentáře..., sinner #51Načítám náhled komentáře..., Ash #52Načítám náhled komentáře..., Smaky007 #68Načítám náhled komentáře...

43
Mawe47 13. 02. 2006 19:51

Reakce na lily #42Načítám náhled komentáře...: nejen valentyna, ani vyroci neprozivam, hlavne ze ho mam rada…
miluju te taky moc nerikam, protoze je pro me tezke tak ocividne vyjadrit city a jednou do roka to bohate staci

Sem neoriginalni lenoch?

A i tak davam partnerovi drobne darky, caj kdyz pomuze s matikou, neco na veceri jen tak ze ho proste mam…

Reakce na komentář: Ash #46Načítám náhled komentáře..., lily #71Načítám náhled komentáře...

44
hissun 13. 02. 2006 20:11

Reakce na lily #42Načítám náhled komentáře...: Samozřejmě že máš pravdu – v obojím, i když to první bylo míněno jinak. Je možné se naprosto vykašlat na kupování dárků v předem určené dny. Nicméně je prožívat jejich duch. A naopak překvapovat maličkostmi, protože teď je ta možnost, teď je ta pravá chvíle. Jak píšeš – "ne z povinnosti… tak by to mělo být". Ale mě právě nákupy pro účely narozenin, svátků, vánoc a valentýnů a čehokoliv připadá pouze jako povinnost…


Ad Valentýn – tvrdě komerční tah mezi velikonocemi a vánocemi. Takový svátek v polovině února a ne na přece jenom vhodnějšího prvního máje – aspoň ten zůstává v původním duchu :-O).


45
Wheeeze 13. 02. 2006 20:12

Pánové, poraďte pls., co očekáváte od Valentýna vy (myslim hlavně dáreček :-) )?
Pravda že Valentýn je dnes komerční svátek, ale kdo z nás slaví Vánoce jako zrození Krista?


46
Ash 13. 02. 2006 20:25

Reakce na Mawe47 #43Načítám náhled komentáře...: Takže Valentýn probíhá poklidně, popíjíte čaj jako každý jiný den, jedinej rozdíl je, že ten den po sobě v CS výjimečně nestřílíte. To se mi zdá fajn :-) Asi se začínám v těch IT vztazích docela orientovat :-D

P.S. Pořád si z Tebe utahuju, ale jinak musím říct, nesejmout partnera si mi zdá jako hezký projev lásky. O tom žádná.

Reakce na komentář: Mawe47 #47Načítám náhled komentáře...

47
Mawe47 13. 02. 2006 20:41

Reakce na Ash #46Načítám náhled komentáře...: jj, na Valentyna jako kazdy jiny den, akorat nesejmout, aby to nepopudilo jeho muzske ego, a pak zatahnout ty zavesy;)


48
OKi98 13. 02. 2006 21:15

Reakce na lily #42Načítám náhled komentáře...:
začne to u valentýna, pak nejsou potřeba ani vánoce, ani narozeniny, ani výročí – hlavní je, že se máme rádi, že jo! ehm..

jenže kluci, kteří tohle tvrdí, jsou bohužel neoriginální lenoši

Jasně že jsou a ještě k tomu to jsou neurvalá prasata.

Ty se s námi naopak určitě podělíš s opravdu originálními, krásnými dárky, které vyjadřují jak moc svého partnera miluješ.

Reakce na komentář: Hydr0gen #49Načítám náhled komentáře..., lily #71Načítám náhled komentáře...

49
Hydr0gen 13. 02. 2006 21:42

Reakce na OKi98 #48Načítám náhled komentáře...: Takhle na ne!


50
Pjotr 13. 02. 2006 21:57

Komentáre som nečítal.

Presne, súhlasím. Len mám jeden dodatok ešte: Dar, ktorý nebol darovaný z lásky, nemá žiadnu cenu. To je parafráza Shakespearea, myslím Romeo a Júlia.


51
sinner 13. 02. 2006 21:57

Reakce na lily #42Načítám náhled komentáře...:

To se mi snad jen zda – jak muzes rict takovou hovadinu, jako ze to zacne u Valentyna, pak nejsou potreba Vanoce atd. Promin, ale to mi pride jako neuveritelne votrepany brani za slovo az ad absurdum. Je to blbost a nevim,zda to takle gradujes schvalne,nebo je to z Tveho zivota.

A dalsi, do nebe volajici nesmysl – oznacit muze,pro ktere je Valentyn zbytecnou veci za neoriginalniho lenocha,to uz je vazne moc! Zjevne Ti nedojde,ze takovy muz je klidne pravym opakem toho,co tady tvrdis – slova MILUJU TE rika sve lasce casto (ale ne zase tak casto,aby tim tato slova neztracela na hodnote) a proto k tomu nepotrebuje urcity "narizeny" den v kalendari!

S tim,ze nejde o cenu darku musim souhlasit. A taky i s tim,ze je hlavni,ze si ten druhy vzpomene a da si vlastne praci s vyberem darku tak,aby se mu moc libil,coz je cenne uz samo o sobe.

Komerci nezneuzivam jako jako vymluvu,jak pises – zda se mi to opet hodne drsne pritazene za vlasy!
A jestli beres jako "vykaslani se na nejblizsiho cloveka", kdyz chlap,ktery sve divce projevuje lasku stejne intenzivne behem celeho roku (tim myslim tak,jak ji to cini stastnou a ne tak, ze porad stejne vubec) a na Valentyna to zrovinka neudela,protoze se nechce nechat k nicemu nutit,je mu tento "svatek" odporny atd.(zde mozno doplnit spoustu duvodu)…tak to mi pripada celkem smutne.

Aniz bych se Te chtel dotknout, tak se docela desim slecen s takovymi nazory a zivotnim postojem.

Reakce na komentář: Ash #53Načítám náhled komentáře..., lily #71Načítám náhled komentáře...

52
Ash 13. 02. 2006 22:01

Reakce na lily #42Načítám náhled komentáře...: Nic si z nich nedělej, já ti rozumím ;-) Snad jen doplním, že ženským obrazem nastíněných mladíků jsou neoriginální lenošky, to jen tak pro úplnost :-) Když máme zítra toho Valentýna…

Nicméně vůči nenápaditosti jsem nadmíru tolerantní, trvá mi dost dlouho, než jsem ochoten připustit, že se někdo prostě jen "nenamáhal".

Jedním z nejlepších dárků za poslední dobu co jsem dostal byl sypanej čaj. Je fakt, že tím asi nikoho neohromím, ale jak jsem tu už zmiňoval o těch činech, tak ještě dodám, kdyby někdo pořád váhal, že smyslem a významem takovýchto dárků je schopnost poznat druhého člověka a vystihnout to, co mu udělá radost. Je to taková ta řada co máme rádi to nám není lhostejné, co nám není lhostejné toho si hledíme, čeho si hledíme tomu rozumíme, tedy velmi zhruba náznakem řečeno. Takže když mi dívka dá sypanej čaj, tak… to bych si ji možná pomalu i vzal.

I když… no mohla to být prostě náhoda :-D

Takže vřele doporučuji, nepřemýšlejte nad originálním dárkem, takový dárek sám o sobě skoro nic neznamená.

Přemýšlejte co druhého potěší a potěšte ho zítra, ať si o tom myslí kdo chce co chce, bez ohledu jestli někde někdo prodává předražený plyšáky se srdíčkem. To je jejich věc.

P.S: Do problému se člověk dostane snad jen v případě, že někdo má rád originální dárky, to se pak moje rady dostávají do smrtící sebezžírající spirály :-D

Reakce na komentář: lily #71Načítám náhled komentáře...

53
Ash 13. 02. 2006 22:30

Reakce na sinner #51Načítám náhled komentáře...: Teda já nemůžu, já se lily musím zastat, i když to není stranické :-)

zacne u Valentyna, pak nejsou potreba Vanoce
to je 100% ze života. Vlastně možná 110%. (Neříkám že lilynina.) To postižení se označuje LHOSTEJNOST a je to hrozně nebezpečný. Tak bacha na to, bez rozdílu pohlaví.

jenže kluci, kteří tohle tvrdí, jsou bohužel neoriginální lenoši
lily čti si to po sobě :-D
jenže kluci, kteří tohle tvrdí, jsou bohuželmnohdy neoriginální lenoši
žes to chtěla napsat takhle, co?

neoriginální lenoši, od kterých "miluju tě" slyšíte jednou za rok
jojo, jde to ruku v ruce, když partnerka ráda slaví valentýna, a někdo se na to vyflákne, protože je to komerční svátek, který on nemá rád, udělá totéž i s vyznáváním lásky

Smůla je, že to vyznělo jako kdyby se jednalo o vás… no já NEPOCHYBUJI, že všici jak tu jste to zítra s partnerkou pěkně oslavíte, komerce nekomerce, za předpokladu, že ona to má ráda.

Tak lily pěkně napište, že za předpokladu, že partnerka ráda slaví sv. Valentýna, jí zcela upřímně zítra potěšíte nějakým milým gestem, hezky to s ní oslavíte a tak podobně.

Jestli to tak není, a řekli byste jí, že to je takové komerční a je vám z toho nanic, nesnášíte to a nechcete s tím mít nic společnýho, tak v tomto (teoretickém) případě jste (byste byli) vskutku lenoší. Někdo se tu zmiňoval, že se zabejčí a tím spíš nechce. Tak dotyčný má pro zítřek vystaráno: stačí, když se pro partnerku přemůže :-) To bude ten největší dárek, to jistě sami uznáte…

Mně svV připadá taky komerční. Strešně moc a pro mne osobně neznamená nic. Ale řídím se podle partnerky. 100%. Ne podle obchodníků. Ti pro mne totiž nic neznamenají. Partnerka ano. Není mi zatěžko se přemoct. Vlastně to ani není přemáhání.. Předpokládám, že vy to tak děláte taky. Tak to lily napište a potvrďte, ať vidí.

Že byste pro ni skočili ze skály, když by jí to zachránilo. I kdyby to náhodou točila komerční televize :-P

Reakce na komentář: Ash #56Načítám náhled komentáře...

54
Ash 13. 02. 2006 22:43

A navíc každá ženská vi, že chlap je (měl by být) osoba, která dokáže přemoct sama sebe. A nejlépe v její jménu. Jistě sami uznáte, že tato iluze má s realitou pramálo společného. Ale ony takový chlapy fakt hledaj, tak se nedivte, že se někdy rozčilujou, když nenacházej :-D

Ženská věru nepochopí, že nechuť k něčemu banálnímu (koupit kytku např., a to z různých důvodů, jak tu někdo psal) může být silnější, než touha udělat JÍ radost. To se prostě v ženském mozku nezpracuje. Fakt ne. Nedoporučuju se snažit jejich myšlení nějak násilně patchnout. Nejde to :-)


55
Ash 13. 02. 2006 22:49

Jo ale samozřejmě se to nehodí pro vyznavače "strategie" "zítra se jí schválně ani neozvu, to jí naučí; takhle se na ně musí!!!". K těm jsem se ve svých postech neobracel, to jde mimo mně :-D


56
Ash 13. 02. 2006 22:57

Reakce na Ash #53Načítám náhled komentáře...: Jo a partnerka se zase řídí podle mne :-) Tedy myšleno nikoliv podle mého vztahu k svV, ale k tomu co chci/nechci.

Takže já jí kupuju kytky a dávám pusu a ona mi dává pusu a nekupuje plyšáky :-D Je to výborně zařízený, vřele doporučuji.


57
Lois 14. 02. 2006 00:12

Reakce na nada #25Načítám náhled komentáře...: Fakt ne, toto mě neuvěřitelně s… Ale , abych nedělal jen hrdinu, jsme spolu už 4 roky. Asi bych se jinak choval, kdyby jsme spolu byli jen 4 týdny.


58
Lois 14. 02. 2006 00:27

Připadá mi to jako diktát. Dáš něco, tak jsi správný chlap. Nedáš– jsi šmejd, a chlap kterého by žádná nechtěla.

Reakce na komentář: Ash #59Načítám náhled komentáře...

59
Ash 14. 02. 2006 05:27

Reakce na Lois #58Načítám náhled komentáře...: Bojím se, že správný chlap opravdu něco dá :-) pokud má alespoň malý náznak toho, že pertnerka něco čeká. Proč by nedal? Správnej chlap má pár "darů" v záloze. Tím nemyslím skříň plnou blbostí, ale prostě ví, čím partnerku potěšit. Několik těch věcí je vždycky z kategorie "nekoupitelných", takže se to ani netluče s komercí.

Čert vem, že ho Valentýn štve. To přece není důležitý. A nebo jo? Jestli pro někoho jo tak to se pak omlouvám.

Reakce na komentář: Lois #62Načítám náhled komentáře...

60
Adam 14. 02. 2006 06:19

Ja bych klidne nejakeho Valentynka dal, kdybych mel holku :-(.

Reakce na komentář: Prch #61Načítám náhled komentáře...

61
Prch 14. 02. 2006 06:34

Reakce na Adam #60Načítám náhled komentáře...: Tak dej klukovi :-)


62
Lois 14. 02. 2006 08:00

Reakce na Ash #59Načítám náhled komentáře...:
No jo, ale dnes je ten den, dnes přece musíš!!! Protože to dělají všichni.

Reakce na komentář: Ash #63Načítám náhled komentáře...

63
Ash 14. 02. 2006 08:16

Reakce na Lois #62Načítám náhled komentáře...: Nojo.. chápu. Já ten pocit že "musím" přetluču tím, že "chci".

Když to někoho potěší a opak zklame, tak pak to chci, nikoliv musím, resp. to chci je silnější, než to musím. Ale chápu no.. :-)

Reakce na komentář: Ash #64Načítám náhled komentáře...

64
Ash 14. 02. 2006 08:18

Reakce na Ash #63Načítám náhled komentáře...: I když kdybych napsal "chci protože musím" tak to by bylo smutný :-D, tak jsem to nemyslel.

Reakce na komentář: Ash #65Načítám náhled komentáře...

65
Ash 14. 02. 2006 08:19

Reakce na Ash #64Načítám náhled komentáře...: Když chci tak pak už nemusím :-) Hahaha.


66
Lois 14. 02. 2006 09:01

Zkrátka něco přinesem, ať je klid. Protože, aby byl klid, tak to vlastně chceme taky.Jinak by bylo neveselo a to přece nechceme :-)


67
Rix 14. 02. 2006 10:19

Reakce na Jeanluc #11Načítám náhled komentáře...: Znáš tohle: Peníze AŽ na prvním místě :-O)


68
Smaky007 14. 02. 2006 10:35

Reakce na lily #42Načítám náhled komentáře...: Přesně tak,vzpomene si,ne aby mu to nějakej pitomej svátek připomínal… Proč se prostě nedávaj dárky jen pro to,že je (třeba) "středa a mám tě rád"???


69
Black_sun 14. 02. 2006 12:01

mno, koukam, dalsi vyznamna udalost jako je valentyn a dalsi perfektni zamysleni, na jake jsem od tebe qarku uz zvykly, tak me napada, mame tu zamysleni nad vanoci (se kterym taky nemohu nic jineho nez souhlasit) a nad valentynem (perfektni a naprosto jsi to vystihnul).. neplanujes neco podobneho i na Velikonoce? :-)


70
Vittorio 14. 02. 2006 12:47

Už x let neuznávám valentýna..Dávat růžičku jako v americkém filmu fakt nemusím i když je to hezký pohled sledovat ženu která se přímo rozplývá..Takže to řeším jinak..Jdeme na večeři :-)


71
lily 14. 02. 2006 12:55

Reakce na Mawe47 #43Načítám náhled komentáře...: jenže ty se nevymlouváš, jak je ti komerční valentýn protivnej a kdesi cosi. prostě ho neslavíte – když je to oboustranný, tak v pohu. vyjadřovat city jednou do roka by mi asi nestačilo, ale taky každýho věc. s drobnými dárečky pokračuj, to je moc pěkné…
Reakce na OKi98 #48Načítám náhled komentáře...:
ale jdi ty brepto, o neurvalých prasatech nepadlo ani slovo, i když … znám pár takových, že..

a dárek? třeba vloni jsem -tajně– vybrala Jeho nejlepší fotky a s jedním kamarádem, který má klub, dohodla pidi výstavu :-)
Reakce na sinner #51Načítám náhled komentáře...:
jejda, rozčílenej.. no – jak píše ash pod tebou, je to těžce ze života! jasně, že nic není 100%, ale většina kluků, kteří tohle tvrdí – jak je valentýn zbytečnej a že oni k vyjadřování citů nepotřebují kalendář – bohužel pro tu holku nedělají nic ani mimo "významné kalendářní dny", jsou nepozorní a pohodlní a vůbec ;-) ale jestli jsi výjimka potvrzující pravidlo, tím líp :-)
Reakce na Ash #52Načítám náhled komentáře...:
:-D já vím že jo, ty nikdy nezklameš ;-) krásného Valentýna, ashi ;-)

Reakce na komentář: Denton #79Načítám náhled komentáře...

72
Praktickej 14. 02. 2006 17:08

Reakce na OKi98 #39Načítám náhled komentáře...: Za par melounu jsem tvuj.

Reakce na komentář: Praktickej #73Načítám náhled komentáře...

73
Praktickej 14. 02. 2006 17:09

Reakce na Praktickej #72Načítám náhled komentáře...: Teda, spis za parset a sorry za dve OTcka

Reakce na komentář: OKi98 #80Načítám náhled komentáře...

74
Kyklop 14. 02. 2006 17:11

Doufám že teď nikoho neurazím tím co napíšu :

Valentýn – zkur*ená kapitalistická konspirace chamtivejch květinářů

Myslím že když svého partnera obejmete dáte u pusu a od srdce mu řeknete : "Miluji tě " je o hodně cenější než plyšák za 200 co stejně bude ležet na dně skříně…


75
Jossh 14. 02. 2006 17:52

Tak dnes jsem utrhl na chodbě umělou kytku,vzal hezký bonbonek a zasel za jednou krasnou sympatickou slecnou v bufetu,co se zname od videni a povidam – co mi das? jak co ti dam? no je Valentyn,tak bys mi mela neco dat-ja mam pro Tebe bonbonek a kyticky a dal jsem ji to.Cervenala se a pta se co chci? vzal jsem si svarak,minonky a rekl at prijde vecer tancit do divokych kocek – souhlasila – investice 0,nic a vysledek napisu priste…

Reakce na komentář: Jossh #90Načítám náhled komentáře...

76
Mawe47 14. 02. 2006 20:07

ja nakonec vymyslela basnicku…
sice je cela o kompu, ale potesila toho, koho mela a to je hlavni :-)


77
xy 14. 02. 2006 23:28

Reakce na Wolverine #2Načítám náhled komentáře...: kamarádce (pokud ji nežereš) bych růži nedávala, mohla by si to jinak vyložit (každá holka se nimrá v časopisech v květomluvě apod.), zkus třeba nějakej přívěšek na klíče, čokoládou taky nic nezkazíš (pokud nedrží dietu, nebo není nějak jinak postižená ohledně stravování) a mimoto čokoládou si nic moc nevyloží o tvých myšlenkách no a pokud je normální a není lakomá, tak si pochutnáte oba (nesníst po cestě :-) )


78
Denton 15. 02. 2006 09:01

Reakce na Kata #40Načítám náhled komentáře...:
hm, ja jsem treba takovehle malickosti delal, vzdycky z toho mela radost. Valentyna jsme po vzajmne domluve neslavili – oboustranna spokojenost.
No, a stejne se na me vykaslala…


79
Denton 15. 02. 2006 11:27

Reakce na lily #71Načítám náhled komentáře...:
Viz ma odpoved o radek vys.
Snazil jsem se potesit malickostmi, v naprosto nevyznamne dny, proste udelat radost. Treba takova kytka jen tak, bez duvodu – to jsem se az lekl, jaky to udelalo divy :-)

Kamarad mi sice rikal, ze je to blbost tohle delat, protoze holka si pak mysli ze jsi neco proved a chces to zehlit. Ale nebylo to tak.

Kazdopadne je to uz jedno, protoze se se mnou rozesla. (Tim ale nechci vubec rist ze to melo spojitost s mymi darky!)


80
OKi98 15. 02. 2006 12:03

Reakce na Praktickej #73Načítám náhled komentáře...: kolik by stálo toto – celý život žít ve svazku s člověkem, který je průměrně vypadající, v posteli je to s ním katastrofa, ve společnosti se za něho musíš stydět, občas ti zahne (riziko pohlavní choroby), porodí ti dítě (možná ani nebude tvoje), ponižování bude na denním pořádku, bude tě zatěžovat naprosto malichernými problémy a většinou na tebe bude zkoušet psychohry, které ta osoba vymyslela společně s jí podobnými?

Předpokládám, že asi hodně a vidíš, mnoho klučinů za toto ještě platí – teorie s penězi zde docela pokulhává.


81
Myslenka 15. 02. 2006 13:44

Tady je jeden zajemce.
No, ja bych tedy byla na Tvou Valentynku tuze zvedava :-)
Je mozne ji nekde videt na internetu? Nebo bys mi ji mohl poslat?
Ja jsem letos zadnou nedelala, ale mohu Ti na oplatku poslat,
co jsem delala v minulych letech.

Reakce na komentář: Ash #83Načítám náhled komentáře...

82
Eshenka;) 15. 02. 2006 18:44

Zamilovani a milujici nepotrebuji jeden svatek k tomu,aby tomu druhemu rekli,jak moc jim na tom druhem zalezi!(pozn.A uz vubec ne americky svatek :-)…je to zbytecne kycovity,nebo ne?!


83
Ash 15. 02. 2006 23:50

"Reakce na Myslenka #81Načítám náhled komentáře...: " byla predpokladam asi reakce na "Reakce na eXe #3Načítám náhled komentáře...: ", aby dotyčný spustitelny soubor.eXe náhodou nepřehlédl mys Lenku ;-) Byla by to skoda, vypada to docela i na pracovni nabidku :-)


84
norwaiz 16. 02. 2006 12:52

To či sv. Valentína je "komerčný" alebo nie, či je "umelý" alebo nie…. to nieje pre mňa podstatné! Podstané pre mňa je to, že to je deň, keď sme spolu, v príjemnej atmosfére a vyjadríme si city (niežeby sme ich nevyjadrovali každý deň;-).
I keď sme s partnerkou len 4 týždne, veľmi mi na nej záleži a tak som jej chcel niečo darovať, pretože zatiaľ som nemal tú vhodnú príležitosť. A kedže som človek kreatívny, urobil som jej peknú pohladnicu (3 dni som ju robil vo Photoshope + 2 dni som rozmýšlal čo napíšem do vnútra a nakoniec som sa zmohol na jednu vetu aj keď úprimnú a výstižnú a to:

"Jediné dve slová, ktoré mi dávajú zmysel:"
"Ľúbim Ťa"

Tá pohladnica (môžem poslať..) mi dala veľa roboty (požičať si dig.fotak, nafotit motivy, pohrať sa s Photoshopom, pozicať tlaciareň, kúpiť fot.papier, vytlačiť, rozmerať, vystrihnút, napísať…) ale to nieje podstatné!

Tiež som jej venoval malého plyšiačika (pred tým bola reč, že človek jej urobí radosť, keď jej kúpi plyšiačika, no a pozorný partner si to zapamätá a neskor aplikuje;-)

Deň pred sv. Valentína som jej napísal báseň (môžete si ju prečítať na mojej stránke, pod menom "Láska je sladšia každým dňom"), aj keď nesúvisela s sv. Valentína ale boli v nej moje city…
Báseň nebola súčasť darčekov ale som jej ju vytlačil (na požičanej tlačiarni;-) a prečítala si ju tam predo mňou…
Jej slzy mi hovorili za všetko… Škoda, že odmietala si pozrieť darček priamo predo mnňou(pohadnicu+plyšak)-> to by asi už neuniesla;-)
Takže takto dopadol "Valentín" u mňa!, trocha ROMANTICA.

Motto for every day…no only for Valentin's day!
LOVE RULES!!!

Reakce na komentář: norwaiz #86Načítám náhled komentáře...

85
Tyrese 16. 02. 2006 16:15

#28 tu kulicku mas hned pod Escapem


86
norwaiz 17. 02. 2006 14:56

Reakce na norwaiz #84Načítám náhled komentáře...: No život je úžasny!! ))Skoda snahy a roboty! Dnes sme sa rozišli…. milujem život;-)


87
Ymberka 17. 02. 2006 16:06

Ech, omlouvám se, ale celou tuhle debatu asi přečíst nezvládnu… Dodám tedy nezávisle na ní vlastní názor: Bouřlivě souhlasím, Valentýn je snad ještě odpornější komerce než záplavy plastových Santa Clausů v českých (!) obchodech před Vánocema, nemá to tu tradici, čiší z toho mamon a přítele bych asi vyhodila i s růží a osrdíčkovaným plyšákem, kdyby ho nedejbože napadlo mi něco takového v tento den koupit. (Naštěstí to ale vidí podobně.) Pokud už mám někdy "organizovaně" někomu projevit něžný cit, tak ho na pravý svátek lásky (který v zemích českých už od dob Karla Hynka Máchy připadá na 1. května) políbím pod rozkvetlým stromem. :-)

Reakce na komentář: Darja #88Načítám náhled komentáře...

88
Darja 19. 02. 2006 21:40

Reakce na Ymberka #87Načítám náhled komentáře...: naprosto souhlasím se vším, co jsi řekla a co řekl Qark (ano, ta diskuse je na ně MOC dlouhá.o) Valentýn je strašnej. Já bych jenom za sebe dodala, že romantičtější než koupená růže mi přijde natrhaná kytka z pole nebo třeba z městskýho parku, kde se kytky trhat nesmí.o) což je ode mě sice pěkné, ale teď v zimě je to jedno,o)


89
sataneq 20. 02. 2006 00:52

Svoji milou miluji po celí rok, a ne jen v jeden den v roce. Namám potřebu jí to v tento den znovu vyznávat. Je trapnej a ten kdo ho slaví je taky.
REGIE SATANAS!


90
Jossh 20. 02. 2006 18:13

Reakce na Jossh #75Načítám náhled komentáře...: pokracovani Valentyna jak to dopadlo – na dve veci na h.. a na nic – v 23:00 neprisla zato v 23:30 prisel kuchar,ze se Svetlana omlouva,ale je hodne unavena,protoze dela 12hodin v kuse a navic ji hodne boli noha – to jsem byl dost nastvany a zapil to strohem – k jeji cti,ze se omluvila druhy den a rikala,ze zajdem nekdy jindy – druhy den mi nastesti spravila naladu,jedna slecna,co jsem si vymazal jeji cislo podle hesla za zenskou a za tramvaji se nebeha – prijde sama nebo prijde dalsi. Dost me prekvapila,nejen tim,ze nepotrebuje pracovat,ale i v posteli – holt bohata holka si rada uziva.

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.